تور دور یونان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور دور یونان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور دور یونان و تور اروپا از پرطرفدار ترین تورها برای بسیار از گردشگران می باشد زیرا کشور یونان با داشتن جاذبه های دیدنی بی نظیر و جزایر رویایی همواره ارزش سفر را دارد. در این قسمت اطلاعات کلی در مورد تور دور یونان را برای شما عزیزان مطرح کرده ایم.

 کشور یونان به همراه جزیره های بی نظیری که در اطراف آن وجود دارد همواره مقصد اصلی سفر گردشگران می باشد به همین دلیل تورهای بسیاری نیز برای سفر به این کشور در نظر گرفته می شود. اگر شما نیز به دنبال یک سفر به یاد ماندنی هستید می توانید همین حالا اقدامات لازم برای رزرو تور یونان را انجام دهید. از مهمترین مزیت سفر به یونان با تورهای پیش بینی شده این است که شما دیگر نگران هیچ یک از مسائلی از جمله خرید بلیط پرواز، رزرو هتل اقامتی، دریافت ویزای سفر نخواهید بود زیرا مسئولان تور همه ی اقدامات لازم را به جای شما انجام خواهند داد و با یک برنامه ریزی عالی سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهند داشت. رضایت گردشگران عزیز هدف اصلی تورهای برگزار شده می باشد. در ادامه نکات کلی در مورد تور دور یونان را برای شما مطرح خواهیم کرد با ما همراه باشید؛ و همچنین جاذبه های دیدنی و تاریخی بی نظیر پایتخت یونان از جمله معبد رئوس، موزه ی جدید آکروپلیس، تپه ی لیکاوتوس، المپیک آتن، معبد پارتتون نیز معمولا در برنامه ی تورهای یونان گنجانده می شود. با توجه به تعداد روزهای تور، بازدید از مکان های دیدنی و مراکز خرید می تواند گسترش یابد؛ که در همان روز اول معمولا مسئولان اطلاعات کاملی از این بازدید ها را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جاذبه های دیدنی در تور دور یونان

از مهمترین جاذبه هایی که در طول تور دور یونان در نظر گرفته می شود این است که گردشگران عزیز بتوانند از جزیره های زیبای این کشور دیدن کنند.

تور دور یونان
تور دور یونان

هزینه های تور دور یونان

هزینه های تور دور یونان با توجه به بلیط پروازی، هتل انتخاب شده و تعداد مکان های دیدنی که در برنامه ی تور یونان گنجانده شده و منوی غذایی که در طول سفر در نظر گرفته شده است می تواند متغیر باشد که البته اطلاعات کامل در مورد هزینه های  تور دور یونان  را مسئولان تور در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید با توجه به بودجه ، تور مناسبی را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.

هزینه های تور دور یونان
هزینه های تور دور یونان

مناسبترین زمان برای تور دور یونان

آب و هوای کشور یونان اقلیمی اقیانوسی است به همین دلیل در طول سال معمولا دارای آب و هوای مطلوبی می باشد به همین دلیل همه ی فصل های سال برای سفر به یونان مناسب است ولی معمولا بیشتر تورهای دور یونان در زمانی برگزار می شود که شما بتوانید در این ایام در فستیوال ها و جشنواره های این کشور شرکت کنید البته در برخی از ایام سال نیز آفر های ویژه برای بیشتر لوازم خرید وجود دارد که این ایام نیز جزو بهترین زمان ها برای سفر به کشور یونان در نظر گرفت می شود.

مناسبترین زمان برای تور دور یونان
مناسبترین زمان برای تور دور یونان

اخذ ویزا برای تور دور یونان

برای سفر به کشور یونان شما باید ابتدا اقدامات لازم برای دریافت ویزای یونان را انجام دهید که با مراجعه به کنسولگری و ارائه مدارک و انجام بررسی های لازم، ویزای مربوطه برای شما صادر می شود. قابل ذکر است با انتخاب تور دور یونان برای سفر به این کشور دیگر درگیر مسائل اخذ ویزا نخواهید بود زیرا مسئولان با دریافت مدارک مربوطه اقدامات لازم را به جای شما انجام خواهند داد. از مهمترین مدارکی که برای اخذ ویزا باید در نظر داشته باشید، گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، مدارک شناسایی، گواهی های مربوط به بیمه ی سلامت و فیش حقوقی مربوطه است که البته در صورت نیاز به مدارک دیگر مسئولان تور شما را آگاه خواهند کرد. حتما در ارائه ی مدارک از صحت آن ها مطمئن باشید زیرا وجود نقص و جعل در این مدارک صدور ویزای شما را با مشکل مواجه خواهد کرد و حتی ممکن است اخذ ویزا برای شما کاملا سلب گردد.

اخذ ویزا برای تور دور یونان
اخذ ویزا برای تور دور یونان

مدارک مورد نیاز برای تور دور یونان

از مهمترین مدارک مورد نیاز برای رزرو تور دور یونان و تور اروپا می توان به مدارک شناسایی اصلی اشاره کرد لازم به ذکر است از آنجا که معمولا اقدامات مربوط به اخذ ویزا نیز توسط مسئولان تور انجام می شود مدارک یاد شده در قسمت اخذ ویزا را نیز باید هنگام رزرو تور ارائه دهید. معمولا تمامی این مدارک توسط مسئولان تور برای شما مشخص می شود. از صحت مدارک ارائه شده مطمئن باشید زیرا در صورت وجود نقص امکان اخذ ویزا برای شما مشکل شده و سفر شما به تاخیر بیفتد.

مدارک مورد نیاز برای تور دور یونان
مدارک مورد نیاز برای تور دور یونان

نکات دانستنی در مورد تور دور یونان

در طول سفر خود در این کشور همواره سعی کنید به صورت فردی به دیدن مراکز های دیدنی و خرید سر نزنید زیرا ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی دچار مشکل شوید و همچنین باید به ایده ها و برنامه های پیشنهادی مسئولان تور پایبند باشید تا در طول سفر هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

نکات دانستنی در مورد تور دور یونان
نکات دانستنی در مورد تور دور یونان

امکانات تور دور یونان

در تور دور یونان مسئولان تور در نظر دارند با یک برنامه ریزی کامل برای شما بهترین سفری را فراهم کنند معمولا از همه ی هتل های موجود برای اقامت را بررسی می کنند که بتوانند هتلی با بهترین اقامت را با مناسب ترین قیمت برای شما رزرو کنند. به محض دیدن به مکان خاصی از بهترین وسایل نقلیه برای انتقال گردشگران عزیز به محل اقامتی شان استفاده می شود. همچنین از مهمترین امکانات تور دور یونان این است که در نظر گرفته می شود با خرید بلیط های پرواز چارتر هزینه های خرید بلیط را برای گردشگران کاهش دهند البته با توجه به هزینه هایی که شما برای سفر به یونان در نظر گرفته اید نوع کلاس پروازی شما با بودجه شما قابل هماهنگ می باشد همچنین ناگفته نماند که معمولا در تور دور یونان چندین هتل را به عنوان محل اقامتی انتخاب می کنند که هر کدام هزینه های مختلفی را پیشنهاد می دهند قابل ذکر است که در این صورت شما حق انتخاب بیشتری خواهد داشت؛ و می توانید با توجه به بودجه ی خود نوع محل اقامتی را انتخاب کنید در برخی مواقع نیز می توانید هتل های پیشنهادی خود را به اطلاع مسئولان تور برسانید معمولا در برخی موارد می توانید در هتل دلخواه خود اقامت کنید. از مهمترین هتل هایی که در تورهای دور یونان به عنوان محل اقامتی در نظر گرفته می شود می توان به هتل آرام در سانتورینی زیبا، هتل ساحلی نانا کرت، هتل گرند بریتان در آتن اشاره کرد.

امکانات تور دور یونان
امکانات تور دور یونان

مزایای تور دور یونان

از مهمترین مزایای تور دور یونان می توان به این نکات اشاره کرد که نیازی به دانستن زبان یونانی نیست زیرا معمولا تور لیدر های ماهری برای این کار استخدام می باشد. به همین دلیل هنگام مراجعه به مکان های دیدنی و در صورتی که مسئولان آن جا اطلاعات ویژه ای در مورد آثار تاریخی برای شما ارائه دهند دیگر نیاز نیست شما شناختی به زبان آن ها داشته باشید زیرا در همه ی این بازدید ها تور لیدرها همواره با شما خواهند بود. همچنین از مهمترین مزایای دیگر تور دور یونان این است قبل از سفر دیگر لازم نیست شناخت کاملی از جاذبه ها و مسیرهای تردد این کشور داشته باشید زیرا یک برنامه ی کامل توسط مسئولان تور برای شما در نظر گرفته می شود؛ که شما یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید؛ و یا اینکه لازم نیست نقشه ای از این کشور را در طول سفر خود همواره به همراه داشته باشید و یا نگران این باشید که احتمال گم شدن برای رسیدن به یک مکان خاص باشید زیرا توری که شما را همراهی می کند با داشتن مسئولان متخصص و خبره در این زمینه سبب می شود که شما در حین سفر خود بدون هیچ گونه نگرانی، فقط از سفر خود لذت ببرید. هدف اصلی آن ها به دست آوردن نهایت رضایت شما است به همین دلیل تنها از سفرتان لذت ببرید.

مزایای تور دور یونان
مزایای تور دور یونان

پذیرایی در تور دور یونان

 یکی از مهمترین نکاتی که در تور دور یونان مسئولان تور در نظر می گیرند این است که گردشگران عزیز در طول سفر خود به یونان از بهترین رستوران های این کشور دیدن کنند و برخی از غذاهای محلی و مشهور یونان را امتحان کنند. از آنجا که یونان بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است ترکیبی از غذاهای لذیذ دو فرهنگ غربی و شرقی را می توانید در این کشور مشاهده کنید در بیشتر غذاهای این کشور از زیتون استفاده می شود غذاهای دریایی نیز جزو منوی اصلی غذاهای یونان می باشد. حتما در تور دور یونان سعی کنید با چندین نوع از غذاهای این کشور آشنا شوید مهمترین رستوران هایی که در این کشور وجود دارد رستوران های قلعه قدیمی کورفو و رستوران اوروسکوپ آتن و رستوران 1800 سانتورینی می باشد که در بین مردم یونان نیز بسیار مشهور می باشند. در برنامه ی بیشتر تور های دور یونان چندین رستوران لوکس و شیک در نظر گرفته می شود که گردشگران در طول سفر خود منوهای مختلفی را امتحان کنند.

پذیرایی در تور دور یونان
پذیرایی در تور دور یونان

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!