معرفی و آشنایی با گورستان پروتستان رم

معرفی و آشنایی با گورستان پروتستان رم

گورستان پروتستان رم، یکی از بی‌نظیرترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری رم می‌باشد که شما می‌توانید در سفرتان به این شهر حتما از آن بازدید کنید.

گورستان پروتستان رم یکی از بی‌نظیرترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری رم می‌باشد که شما می‌توانید در سفرتان به این شهر حتما از آن بازدید کنید. امروزه بسیاری از مجریان گردشگری نیز بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند و شما نیز می‌توانید با شرکت در یکی از بهترین و بی‌نظیرترین این تورها، لحظات هیجان انگیزی را برای خود در سفرتان به این شهر رقم بزنید.

معرفی و آشنایی با گورستان پروتستان رم | یوروپ تورز

آشنایی با گورستان پروتستان رم

آیا شما نیز دوست دارید تا در آینده نزدیک سفری را به سوی ایتالیا داشته باشید؟ آیا می دانید که یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این کشور را گورستان پروتستان رم شامل می شود؟ با ما همراه باشید تا از این طریق بتوانید بهترین و مناسب‌ترین اطلاعات را در خصوص گورستان پروتستان رم به دست آورید.

شهر رم از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای اروپایی بوده که بسیاری از افراد در کل جهان آن را با داشتن شرایط آب و هوایی بی‌نظیر و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی می‌شناسند. امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بازدید از این شهر هستند تا بتوانند یکی از منحصر به فرد‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر را مورد مشاهده قرار دهند.

از مشهورترین و ترسناک‌ترین این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به گورستان پروتستان‌ شهر رم اشاره کرد که این گورستان به اندازه پرلاشز پاریس دیدنی و جذاب می‌باشد و همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، این مکان در زمان‌های دور محل دفن پروتستان‌ها بوده و هیچ کاتولیکی حق دفن شدن در این مکان را نداشته است.

توجه داشته باشید که امروزه این گورستان یکی از جذاب‌ترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری این شهر بوده و هر توریستی بازدید از آن را در اولویت‌های خود قرار می‌دهد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه و معماری گورستان پروتستان‌ شهر رم و همچنین در مورد بهترین زمان بازدید از این گورستان نیز اطلاعات بسیار جالبی را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه گورستان پروتستان رم

گورستان پروتستان رم همانطور که اشاره شد یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین گورستان‌های اروپایی می‌باشد که قدمت آن را مربوط به سال 1738 بوده که در این سال‌ها پاپ ورود هرگونه افرادی که مذهب غیر کاتولیک را دارند به کلیسا ممنوع اعلام شد و این گورستان را برای دفن کردن پروتستان‌ها و غیر کاتولیک‌ها مشخص نمودند. همچنین توجه داشته باشید که اولین کسی که در گورستان پروتستان‌ شهر رم دفن شد، فردی به نام جورج لنگتون بوده و که وی یکی از اشراف زادگان انگلیسی بوده است.

لازم است بدانید که امروزه بازدید از این گورستان در میان پروتستان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و هیچ کاتولیکی قصد بازدید از آن را ندارد. شما نیز می‌توانید با توجه به قوانین بازدید از این مجموعه، در بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن بازدید خود را از این گورستان تاریخی انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که امروزه هیچ گونه دفنی در این گورستان صورت نمی‌گیرد و در میان قبرهای قدیمی همچنین می‌توانید قبر اشخاص بسیار مهمی را نیز مشاهده کنید و از آنها نیز بازدید لازم را داشته باشید.

معماری گورستان پروتستان رم

یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را در بازدید از گورستان پروتستان رم به سوی خود جذب کرده است، معماری بسیار باشکوه و بی نظیر این گورستان می‌باشد. توجه داشته باشید که سبک این مکان از باغ‌های انگلیسی مربوط به قرن 18 میلادی الهام گرفته است و همین امر سبب شده است تا گردشگران در بازدید از این مکان احساس ترس و وحشت کمتری را داشته باشند.

همچنین لازم به ذکر است که ملیت افرادی که در گورستان پروتستان‌ شهر رم دفن شده‌اند بسیار متنوع می‌باشد و شما می‌توانید کتیبه‌های مختلف به زبان‌ها متعدد را در این گورستان مشاهده کنید. همچنین شما می توانید قبر بسیاری از هنرمندان و شاعران را نیز در این قبرستان مورد مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری را در مورد زندگینامه بسیاری از این افراد به دست آورید. فضای سبز و معماری آن نیز به گونه‌ای می‌باشد که حس بسیار خوبی را برای بازدیدکنندگان القا می نماید.

هنرمندان دفن شدن در گورستان پروتستان رم

طبق آمار ارائه شده از عناوین قبرهای گورستان پروتستان رم، می‌توان نتیجه گرفت در حدود 70 نویسنده، شاعر و هنرمند معروف در این قبرستان دفن شده‌اند که اسم بسیاری از آنها را بی‌شک تا کنون شنیده‌اید.

از مهمترین و مشهورترین افرادی که شما می‌توانید قبر و مقبره آنها را در گورستان پروتستان‌ شهر رم مشاهده کنید، می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • جورجیو بولگاری، موسس برند معروف بولگاری
  • گرگوری گورسو، شاعر مشهور آمریکایی
  • الکساندر آندریویچ ایوانف، معروف‌ترین نقاش روسی
  • تاتیانا تولستوی، نقاش روسی
  • آگوست فون گوته، پسر ولفگانگ فون گوته
  • جان کیتس، شاعر انگلیسی

شما می توانید بهترین و بی‌نظیرترین تصاویر را از هر یک از مقبره‌ها به ثبت رسانده و از این طریق یکی از بهترین و بی‌نظیرترین لحظات را برای خود رقم بزنید. همچنین می توانید قبل از بازدید این مکان می‌توانید در مورد تاریخچه ی‌آن اطلاعات بیشتری را نیز به دست آورید و از این طریق با آگاهی بیشتری اقدام به بازدید داشته باشید.

هنرمندان دفن شدن در گورستان پروتستان رم | یوروپ تورز

جان کیتس در گورستان پروتستان‌ شهر رم

یکی از مهمترین و معروف‌ترین شخصیت‌هایی که در گورستان پروتستان رم دفن شده است مربوط به جان کیتس بوده که وی از معروف‌ترین شاعران انگلیسی بوده و شما می‌توانید نوشتن ای مربوط به جوان‌ترین شاعر انگلیسی را بر روی سنگ قبر وی مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که اسمی از وی بر روی این قبر ذکر و درج نشده است و شما فقط با نوشته فوق می‌توانید قبر این شاعر را پیدا کنید.

امروزه بسیاری از انگلیسی‌ها برای بازدید از قبر وی، به دنبال بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم هستند تا از این طریق بهترین و بی‌نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند. اگر شما نیز عاشق شعرهای وی هستید می‌توانید بازدید از مقبره وی را حتما در اولویت‌های خود قرار دهید. همچنین بسیاری از طرفداران وی درسالگرد فوت وی، مراسم‌های بسیار مختلفی را در این گورستان اجرا می‌کنند و مراسم
بسیار باشکوهی را برگزار می‌کنند و شعرهای وی را با صدای بلند می‌خوانند.

بهترین زمان بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم

گورستان پروتستان رم یکی از مهمترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر می‌باشد که امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از این گورستان هستند تا از این طریق بتوانند با خیال راحت و تحت بهترین شرایط آب و هوایی اقدام به بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم داشته باشید.

بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از این گورستان، هر فصلی از سال به خصوص فصل بهار و تابستان می‌باشد و شما می توانید در بهار پیش روی خود، یکی از بهترین سفرها را به سوی رم شکل دهید.

ساعت بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم

اگر شما نیز قصد دارید تا در یکی از مناسب‌ترین و بهترین زمان ممکن از گورستان پروتستان رم بازدید داشته باشید می‌توانید در ساعاتی مناسبی اقدام به بازدید نمایید. ساعات بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می‌باشد که البته در روز یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهربوده و شما می‌توانید با در نظر داشتن این گزارش‌ها، در یکی از بهترین ساعات ممکن از این گورستان بازدید لازم را انجام دهید.

همچنین در نظر داشته باشید که بازدید از این گورستان در روزهای تعطیل رسمی نیز امکان پذیر بوده و گردشگران می‌توانند به راحتی از این گورستان بازدید کرده و بهترین تجربیات و لحظات را برای خود به ارمغان آورند.

هزینه‌ های بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را در بازدید از گورستان پروتستان رم به سوی خود جذب کرده است، هزینه‌های بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم می‌باشد که در این خصوص می‌توان گفت، هزینه‌های مربوط به بازدید از این گورستان رایگان می‌باشد و شما می توانید بدون پرداخت هزینه‌ای به راحتی از این قبرستان بازدید لازم را داشته باشید.

همچنین در نظر داشته باشید که شهرداری این شهر هزینه‌های بسیار زیادی را برای نگهداری و حفظ این گورستان خرج کرده تا از این طریق این آثار تاریخی را سالیان سال مورد بازدید گردشگران و توریست‌ها قرار دهند.

بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم با تور ایتالیا

توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال شرکت در یکی از بهترین و بی‌نظیرترین تورهای ایتالیا هستند تا از این طریق بتوانند به راحتی و بدون معطلی از گورستان پروتستان رم بازدید لازم را داشته باشند.

همین امر نیز بسیاری از مجریان گردشگری را بر آن واداشته است که به دنبال برگزاری بهترین تور ایتالیا باشند و از این طریق توجه و رضایت بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کرده و نیاز آنها را برطرف کنند. شما نیز می‌توانید در یکی از بهترین این تورها شرکت کرده و در یکی از بهترین و بی‌نظیرترین شرایط ممکن، اقدام به بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم داشته باشید و با به همراه داشتن بهترین و باتجربه ترین تور لیدر، بهترین و کامل‌ترین اطلاعات را در خصوص این گورستان به دست آورید.

نکات مورد توجه در بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم

گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از گورستان پروتستان رم را دارند می‌توانند یکی از بهترین لحظات را تجربه کنند چرا که این گورستان از بی‌نظیرترین گورستان‌هایی می باشد که امروزه به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر به شمار آید. از مهمترین و اصلی‌ترین نکات مورد توجه در بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

حتما قوانین و مقررات لازم را برای بازدید از این گورستان را مورد توجه قرار دهید.

هیچ گونه یادگاری را بر روی سنگ‌های این گورستان یادداشت نکنید.

حتما قبل از بازدید این گورستان در مورد نقشه آن اطلاعات لازم را به دست آورده تا بتوانید بازدید بسیار بی‌دردسر و راحتی را ازگورستان پروتستان رم  داشته باشید.

بازدید از گورستان پروتستان‌ شهر رم با تور ایتالیا | یوروپ تورز

سوالات متداول گورستان پروتستان رم

گورستان پروتستان رم چگونه جایی است؟

از مشهورترین و ترسناک‌ترین این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به گورستان پروتستان‌ شهر رم اشاره کرد که این گورستان به اندازه پرلاشز پاریس دیدنی و جذاب می‌باشد و همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، این مکان در زمان‌های دور محل دفن پروتستان‌ها بوده و هیچ کاتولیکی حق دفن شدن در این مکان را نداشته است.

یکی از افراد معروفی که در این گورستان دفن شده، چه کسی است؟

یکی از مهمترین و معروف‌ترین شخصیت‌هایی که در گورستان پروتستان رم دفن شده است مربوط به جان کیتس بوده که وی از معروف‌ترین شاعران انگلیسی بوده و شما می‌توانید نوشتن ای مربوط به جوان‌ترین شاعر انگلیسی را بر روی سنگ قبر وی مشاهده کنید.

هزینه دیدن از این گروستان، چقدر میباشد؟

در این خصوص می‌توان گفت، هزینه‌های مربوط به بازدید از این گورستان رایگان می‌باشد و شما می توانید بدون پرداخت هزینه‌ای به راحتی از این قبرستان بازدید لازم را داشته باشید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!