اطلاعاتی درباره مرکز خرید داویده چنچی رم

اطلاعاتی درباره مرکز خرید داویده چنچی رم

مرکز خرید داویده چنچی رم، یک مرکز تجاری بسیار مجلل و محل خرید برای ثروتمندان کشور ایتالیا می‌باشد. در مرکز خرید داویده چنچی رم برندهای معروفی دیده میشود.

مرکز خرید داویده چنچی رم یک مرکز تجاری بسیار مجلل و محل خرید برای ثروتمندان کشور ایتالیا می‌باشد. در مرکز خرید داویده چنچی رم برندهای معروفی دیده می‌شود؛ برندهایی از قبیل جورجیو آرمانی، بربری، تادز، ورساچه، هوگان و لاگوست.

اطلاعاتی درباره مرکز خرید داویده چنچی رم | یوروپ تورز

درباره مرکز خرید داویده چنچی

مرکز خرید داوید چنچی رم در کشور ایتالیا از سال 1926 توسط شخصی به نام داویده چنچی (Davide Cenci) راه اندازی و برپا شد. مرکز خریدی که در دل شهر رم بود. انگار رم همین مرکز خرید را کم داشت. با این شکوه و جلال بالاخره چنین مرکزی تاسیس شد و الان تبدیل به یکی از مجلل‌ترین و گران قیمت‌ترین مراکز خرید دنیا شده است.

داویده چنچی (Davide Cenci) فکر همه چیز را کرده بود. حواس وی به تمامی سبک‌هایی که مشتریان کشور ایتالیا می‌پسندیدند بود. دو کلکسیون فوق العاده زیبا از لباس‌ها و انواع پوشاک و کفش‌های چرم برای مردان و زنان در مرکز خرید داویده چنچی رم وجود داشت.

برندهایی با پرستیژ و با کلاس که به الگانس (elegance) و تایم لس (timeless) معروف بودند برندهایی کاملا به سبک ایتالیا ابتدا مرکز خرید داویده چنچی رم را پر کرد. با رفتن به این مرکز خرید از یک خرید شاهانه لذت ببرید.

مشاوران داویده چنچی بر اساس تجربیات خود این مرکز خرید را اینگونه توصیف کردند: بهترین مرکز خریدی که در ایتالیا توسط داویده چنچی شکوفا شده که به نظر می‌رسد از سر تا پای شما را می‌تواند با لوکس‌ترین و مرغوب‌ترین پوشاک و وسایل بپوشاند.

در مرکز خرید داویده چنچی رم چه محصولاتی عرضه می شود؟

برندهایی که در بالا نام بردیم همگی در صنعتی پارچه و پوشاک جزء معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای شهر رم و کشور ایتالیا و حتی بسیار از مردم کشورهای دیگر می‌باشد. برندهایی که نام بردیم در زمینه تولید انواع پارچه و پوشاک مانند پارچه کرک کشمیری، کت و شلوار‌های مردانه، ابریشم، دامن‌ها و شلوارهای زنانه فعالیت می‌کنند.

در مرکز خرید داویده چنچی رم فقط پارچه و پوشاک عرضه نمی‌شود. بلکه علاوه بر پارچه و پوشاک، لباس‌های بچه گانه و نیز کفش‌های چرم شیک و لاکچری مد روز نیز به فروش می‌رسد. اگر اهل مد هستید و از ثروتمندان به حساب می‌آیید، مرکز خرید داویده چنچی رم بهترین مرکز برای شما می‌باشد.

خرید آنلاین از مرکز خرید داویده چنچی

امروزه مانند سال 1926 نیست و در عصر حاضر مانند تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر در دنیا می‌توانید از مرکز خرید داویده چنچی رم به صورت آنلاین خرید کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک مستر کارت یا ویزا کارت است. برنامه‌های مرکز خرید داویده چنچی مشخص است. در سایت این مرکز خرید تمامی اطلاعات برای خرید شما به طور کامل وجود دارد.

فروشگاه آنلاین مرکز خرید داویده چنچی رم مدت هاست که راه اندازی شده است. حتی دارای شعب مختلف در سراسر دنیا می‌باشد اگر می‌خواهید بدانید چه محصولاتی در مرکز خرید داویده چنچی وجود دارد در این نوشتار ما را دنبال کنید.

برای مردان

  • انواع مدل‌های لباس بافتنی، لباس کشباف، ملبوس کشبافی
  • انواع مدل های کت، ژاکت، نیم تنه، پوشه
  • انواع مدل‌های (مردانه) پیراهن، (مردانه) زیر پیراهنی
  • انواع مدل‌های پارچه شلوار
  • انواع کت و شلوار مشکی
  • انواع شلوار مردانه
  • و تمامی لباس‌های مردانه

برای بانوان

  • انواع مدل‌های لباس بافتنی، لباس کشباف، ملبوس کشبافی
  • انواع مدل‌های روکش، کت، ژاکت، قشر، نیم تنه، پشم، خز، (محلی) دامن زنانه، (مهجور) یونیفرم، لباس حرفه ی‌بخصوص
  • انواع مدل‌های شلوار، پارچه‌های شلواری، کت و دامن مشکی
  • انواع مدل‌های کفش، پاپوش، و جوراب
  • و تمامی لباس‌های زنانه

در بوتیک داویده چنچی چه میگذرد؟

مرکز خرید داویده چنچی در حال حاضر صاحب چندین بوتیک نیز هست که لباس‌های لوکس و شیک و گران قیمت در این مرکز را می‌توانید پیدا کنید. در بوتیک‌های مرکز خرید داویده چنچی رم می‌توانید لباس‌های گرانبهایی را خریداری کنید. بوتیک‌های داویده چنچی شعبه‌های مختلفی در سراسر جهان دارد. ولی مهمترین شهرهایی که بوتیک مرکز خرید داویده چنچی رم را راه اندازی کرده‌اند شهرهای زیر می‌باشند:

  • شهر رم ایتالیا
  • شهر رم جونیور ایتالیا
  • شهر میلان ایتالیا
  • نیویورک آمریکا

خط حمل و نقل کالاهای داویده چنچی

  • تمامی سفارشات طی 5 تا 7 روز تجاری به مقصد می‌رسند (به غیر از روزهای تعطیل)
  •  سفارشات فقط یک بار به طور کامل صورت می‌گیرد
  • این سفارشات فقط هنگامی پذیرش می‌شوند که کالای تقاضا شده در انبار موجود باشد
  • تمامی سفارشات باید توسط کشور مقصد تایید شوند
  • ممکن است یک امضاء و هزینه‌های افزودنی  اضافه شوند. (اگر بیشتر از یک بار درخواست تحویل کالا داده شود)
  • سفارشات توسط‌ای اس تی EST در ساعت 12 ظهر در روزهای عادی (به غیر آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل) شروع به ارسال می‌شوند، تا روز بعدی تجاری برسد.
خرید آنلاین از مرکز خرید داویده چنچی | یوروپ تورز

گزینه های حمل و نقل کالاهای عمده

فروش های عمده بیشتر به مقصدهای زیر صورت می گیرد:

  • ایالات متحده آمریکا
  • کانادا
  • ژاپن
  • کره جنوبی

حمل و نقل عمده به مقاصد دیگر

اگر مقصد در ایتالیا باشد می‌توانید به سایت davidcenci مراجعه کنید در غیر این صورت اگر مقصد کشوری به غیر از ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا باشد می‌توانید به آدرس davidcenci مراجعه کنید. همانطور که ملاحظه می‌کنید مرکز خرید داویده چنچی رم هم اکنون به سراسر دنیا کالا ارسال می‌کند. فقط کافی است از این اطلاعات استفاده کنید.

نقشه مرکز خرید داویده چنچی در رم

کلکسیون های محصولات مردانه مرکز خرید داویده چنچی در رم

یقه اسکی، ژاکت یقه‌دار، یقه برگردان، (پیراهن بافته و پشمی) یقه برگردان، یقه لوله کردنی، (زیر پیراهنی و پیراهن پشمی مردانه) یقه گرد، یقه تنگ، جلیقه، نیم تنه یا ژیلت، لباس زیر شبیه جلیقه،  ژاکت کش باف پشمی، پارچه ژاکت:

کلکسیون لباس بافتنی، لباس کشباف، ملبوس کشبافی، جامه ی‌بافتنی، جامه ی‌کشباف، جامه ی‌دستباف که توسط مرکز خرید داویده چنچی رم برای آقایان عرضه می‌شود که از بهترین یال‌های پشمی بافته شده‌اند. این لباس‌های مردانه در بوتیک‌های مرکز خرید چنچی وجود دارد.

سبک شهری های – تکنولوژی

آینده را شرمسار کنید. با پارچه‌های جدید کت‌های با تکنولوژی لبه بری از محصولات جدید مرکز خرید چنچی است. لباس‌های ضد آب و عایق حرارتی که در هر زمان و هر فصلی از سال با آنها راحت هستید. هم برای آقایان و هم برای بانوان لباس‌های نو با سبک نو برای هر سلیقه‌ای در بوتیک‌های مرکز خرید داویده چنچی رم وجود دارد.

کلکسیون های لباس های زنانه مرکز خرید داویده چنچی در رم

لباس‌هایی با کنتراست عالی و سایه‌های بالا از سر تا پا با رنگ‌های دلربا، سبک‌های موندریان که سبک جدید برای بانوان است. به همین خاطر به آنها نام رنگ آغوش داده‌اند. مرکز خرید داویده چنچی رم شما را به برجسته‌ترین لباس‌های زنانه دعوت می‌کند.

باشگاه مرکز خرید داویده چنچی رم

خیلی‌ها اعتقاد دارند امروزه زمان همان لاکچری است. زمان را از مرکز خرید چنچی بخرید و از زندگی خود لذت ببرید. با محصولات مرکز خرید داویده چنچی حس تازه بودن به شما دست می‌دهد. مرکز خرید داویده چنچی در رم دارای باشگاه مشتریان نیز می‌باشد.

با راه اندازی باشگاه مشتریان هم، کار خود را راحت کرده است و هم به مشتریان حس لذت بخشی اهدا می‌کند. با سیستم باشگاه مشتریان مرکز خرید داویده چنچی مشتریان را میلیونی کرده است.

باشگاه مشتریان داویده چنچی به این صورت عمل می‌کند که مشتریان به عضویت باشگاه مشتریان داویده چنچی در می‌آیند. با عضویت مشتریان در باشگاه چنچی آنها یک کارت لویالتی یا کارت عضویت یا کارت وفاداری دریافت می‌کنند.

وقتی مشتریان به عضویت باشگاه چنچی در می‌آیند در واقع به برند داویده چنچی و برندهایی که در مرکز خرید داویده چنچی رم به فروش در می‌آیند وفادار می‌شوند و تمامی خریدهای خود را از داویده چنچی انجام می‌دهند.

در این صورت باشگاه مشتریان داویده چنچی نیز به آنان امتیاز می‌دهد. مثلا برای خرید هر محصولی مقدار امتیاز مخصوص آن محصول را دریافت می‌کنند. وقتی امتیازهای مشتریان به یک حدی که توسط باشگاه مشتریان داویده چنچی تعریف کرده است رسید، معادل آن امتیاز پاداش می‌گیرند.

پاداش‌هایی که باشگاه مشتریان داویده چنچی در نظر گرفته است خود به شکل‌های مختلفی عرضه می‌شود. مثلا می‌توانند از درصد تخفیف‌های بالا استفاده کنند یا یک محصول رایگان بگیرند. یا می‌توانند از خدمات دیگری استفاده کنند. بلیط سینما، استخر، خدمات بهداشتی- پزشکی مانند دندانپزشکی و غیره از پاداش‌های باشگاه مشتریان داویده چنچی می‌باشد.

وقتی مشتریان مرکز خرید داویده چنچی ایتالیا به عضویت باشگاه مشتریان داویده چنچی در می‌آیند یک اپلیکیشن رایگان تحویل می‌گیرند. با نصب این اپلیکیشن همیشه از تمامی اطلاعات خود و اینکه چقدر امتیاز جمع آوری کرده‌اند با خبر می‌شوند. آنگاه می‌دانند با مقدار امتیازاتی که دارند از چه تسهیلاتی به آنها تعلق می‌گیرد.

مثلا تخفیف‌های 50 درصدی یا محصولات رایگان از بیشترین خدماتی است که مشتریان وفادار به برند داویده چنچی از آن استفاده می‌کنند. در واقع تخفیف و محصول رایگان طرفداران بیشتری دارد. در این صورت هر دو طرف سود می‌کنند.

هم مشتریان از بودن در باشگاه مشتریان و امتیازات و پاداش‌های باشگاه مشتریان داویده چنچی لذت می‌برند و هم مرکز خرید داویده چنچی است که هر روز سود دهی‌اش بیشتر می‌شود.

به این سیستم، سیستم برنده – برنده می‌گویند. کارمندان شعب مختلف مرکز خرید داویده چنچی همیشه با احترام با مشتریان خود رفتار می‌کنند. این خود مقدمه‌ای است برای شروع یک همکاری طولانی و لذت بخش که هر دو طرف از کنار هم بودن و داشتن چنین ارتباطی لذت می‌برند.

بدین طریق فروش مرکز خرید تجاری داویده چنچی در ایتالیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن و کره جنوبی و هر جای دیگری در هر نقطه‌ای از دنیا بیشتر می‌شود. از آن طرف تعداد مشتریان مرکز خرید داویده چنچی نیز روز به روز بیشتر می‌شود. به این می‌گویند یک تجارت مدرن و خالص که تا حالا دنیا به خود دیده است.

کلکسیون های لباس های زنانه مرکز خرید داویده چنچی در رم | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید داویده چنچی رم

مرکز خرید داویده چنچی رم توسط چه کسی بنا شد؟

مرکز خرید داوید چنچی رم در کشور ایتالیا از سال 1926 توسط شخصی به نام داویده چنچی (Davide Cenci) راه اندازی و برپا شد.

برند های معروف موجود در این مرکز خرید چیست؟

برندهایی با پرستیژ و با کلاس که به الگانس (elegance) و تایم لس (timeless) معروف بودند برندهایی کاملا به سبک ایتالیا ابتدا مرکز خرید داویده چنچی رم را پر کرد. با رفتن به این مرکز خرید از یک خرید شاهانه لذت ببرید.

آیا میتوان از این مرکز خرید به صورت آنلاین خرید کرد؟

امروزه مانند سال 1926 نیست و در عصر حاضر مانند تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر در دنیا می‌توانید از مرکز خرید داویده چنچی رم به صورت آنلاین خرید کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک مستر کارت یا ویزا کارت است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!