با بهترین هتل های فلورانس ایتالیا آشنا شوید

با بهترین هتل های فلورانس ایتالیا آشنا شوید

هتل های فلورانس، یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای ایتالیا شهر فلورانس بوده که ما در این مقاله قصد داریم در مورد رزرو هتل‌های فلورانس مواردی را بیان کنیم …

یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای ایتالیا شهر فلورانس بوده که ما در این مقاله قصد داریم در مورد رزرو هتل‌های فلورانس مواردی را بیان کنیم، تا اگر  شما گردشگران عزیز قصد سفر به این شهر اروپایی را داشتید، بتوانید به راحتی اقامتگاهی مناسب برای خود رزرو نمایید زیرا این شهر دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی برای مسافران تور ایتالیا و تور اروپا بوده که از نظر خدمات و هزینه رزرو اتاق تفاوتهایی باهم دارند.

با بهترین هتل های فلورانس ایتالیا آشنا شوید | یوروپ تورز

تاریخی‌ ترین هتل فلورانس

یکی از پرطرفدار‌ترین و در عین حال تاریخی‌ترین هتل‌ های فلورانس، هتل آذری بوده که در سال ۱۹۴۸ افتتاح شده است. این هتل دارای امکانات خدماتی رفاهی متعددی بوده است و در فاصله ۱۰۰ متری ایستگاه قطار سانتا ماریا واقع شده است که این امر موجب شده مهمانان این هتل بتوانند به آسانی از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر فلورانس دیدن نمایند و به دیگر بخش‌ها نیز سفر کنند.

همچنین لازم است بدانید که هتل آذری در نزدیکی کلیسای جامع و بازار مرکزی این شهر قرار داشته است. از مهمترین خدمات هتل آذری می‌توان به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، پارکینگ، سیستم گرمایشی، انبار چمدان، تلویزیون و حمام مجهز اشاره کرد. از طرفی توجه کنید که امکان بردن حیوانات خانگی نیز به این هتل برای شما وجود دارد.

تاریخی‌ ترین هتل فلورانس | یوروپ تورز

معرفی یکی از مجهز ترین هتل‌ های فلورانس

هتل لهپ ریور ( Leaf River Florence Hotel ) از جمله خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ های فلورانس بوده که رزرو اتاق در آن برای افرادی که دوست دارند در هنگام سفر به این شهر اروپایی اقامتی مطمئن و در عین حال مجهز داشته باشند، بسیار مناسب می‌باشد. این هتل در قلب شهر فلورانس قرار داشته و تنها ۱۵ دقیقه از کلیسای سانتا کروچه فاصله دارد.

این هتل پنج ستاره به شما این امکان را می‌دهد که از خدماتی چون ماساژ، استخر، جکوزی، سونا، باشگاه و اینترنت بی‌سیم رایگان استفاده کنید. همچنین در تمامی اتاق‌های هتل تلویزیون ماهواره‌ای و حمام مجهز با دوش و لوازم بهداشتی و مینی بار وجود دارد. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارکنان آن چند زبانه می‌باشند که این امر در راحتی گردشگران بسیار موثر است.

معرفی یکی از مجهز ترین هتل‌ های فلورانس | یوروپ تورز

هتل کرافت یکی از هتل‌ های سنتی واقع در فلورانس

هتل سنتی کرافت یکی دیگر از بهترین هتل‌های فلورانس به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۵ با ۷۹ اتاق و بیش از ۶ طبقه و تراس بسیار زیبایی ساخته شده است. این هتل دارای دو اتاق مخصوص برای افراد معلول بوده و دسترسی به صندلی چرخدار در سراسر این هتل امکان‌پذیر است. لابی هتل کرافت دارای تهویه مطبوع بوده و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش در آن انجام می‌گیرد و همچنین این هتل مجهز به آسانسور می‌باشد.

اگر دوست دارید در هنگام سفر به فلورانس با تور ایتالیا و تور اروپا در یکی از آرام‌ترین هتل‌های فلورانس اقامت داشته باشید، به طور حتم رزرو اتاق در این هتل بسیار مناسب است زیرا هتل کرافت در ساحل آرام و مرکز تاریخی این شهر واقع شده است که فقط چند قدم از آثار اصلی و رودخانه آرنو فاصله دارد. هر چند که این هتل سنتی قدمت چند ساله دارد اما اتاق‌های لوکس و فضای شگفت انگیز آن به طور حتم مورد پسند شما واقع خواهد شد.

هتل کرافت یکی از هتل‌ های سنتی واقع در فلورانس | یوروپ تورز

اقامت در یکی از بهترین هتل‌ های فلورانس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های فلورانس هتل ریل بوده که در نزدیک دادگاه فلورانس و کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره قرار دارد. این هتل دارای ۲۲ اتاق بوده که هر کدام از این اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تختخواب، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم آرایشی رایگان می‌باشد از طرفی برای راحتی مهمانان نیز از تلفن و میز کار در هر کدام از این اتاق‌ها استفاده شده است.

از طرفی می‌توانید از پارکینگ هتل نیز به صورت رایگان استفاده کنید و  پذیرش ۲۴ ساعته آن به شما این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به رزرو اتاق در این هتل نمایید.

اقامت در یکی از بهترین هتل‌ های فلورانس | یوروپ تورز

یکی از با قدمت‌ ترین هتل‌ های فلورانس

هتل ویلا لیانا هتل مجلل و بسیار لوکسی می‌باشد که از قرن نوزدهم میلادی باز مانده است و محیطی سرسبز و پر از‌دار و درخت دارد. این هتل از جمله پرطرفدارترین هتل‌های فلورانس به شمار می‌رود که در مرکز این شهر واقع شده است و محیط اطراف آن بسیار ساکت و آرام می‌باشد.

از طرفی به دلیل موقعیت مناسب این هتل دسترسی به تمامی جاذبه‌های شهر فلورانس برای میهمانان این هتل بسیار آسان بوده است. هتل ویلا لیانا در تمامی اتاق‌های خود مبلمانی بسیار آنتیک و اثاثیه مناسب انتخاب کرده که موجب شده است افراد بتوانند در هنگام گذراندن اوقات فراغت در این اتاق‌ها احساس بسیار خوشایندی داشته باشند.

یکی از با قدمت‌ ترین هتل‌ های فلورانس | یوروپ تورز

هتل ریجنسی از دیگر هتل‌ های فلورانس

از جمله لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های فلورانس هتل ریجنسی می‌باشد که تنها چند دقیقه از مرکز شهر تاریخی فلورانس فاصله دارد. این هتل دارای ۶ طبقه بوده که ۳ طبقه آن دارای اتاق‌های تک نفره و ۲۴ اتاق آن دو نفره می‌باشد. دکور داخلی آن بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

اگر دوست دارید خوشمزه‌ترین غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی را در شهر فلورانس امتحان کنید به طور حتم سفارش غذا در رستوران هتل ریجنسی می‌تواند به شما این امکان را بدهد، زیرا سرآشپزان این رستوران خوشمزه‌ترین غذاها را برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند. هتل ریجنسی که جزو هتل‌های محبوب است همچنین دارای یک بار و یک کافی شاپ بوده و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به حمام اختصاصی، سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، رادیو، اینترنت رایگان، مینی بار، یخچال و تخت خواب می‌باشد.

هتل ریجنسی از دیگر هتل‌ های فلورانس | یوروپ تورز

معرفی یکی از ارزان‌ ترین هتل‌ های فلورانس

اگر می‌خواهید در هنگام سفر به ایتالیا در شهر فلورانس با هزینه مناسبی اقامت داشته باشید، به طور حتم می‌توانید به دنبال ارزان‌ترین هتل‌های فلورانس باشید. در این بین هتل فرینتره نامبر ناین که در فاصله دو دقیقه‌ای از کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره واقع شده است یکی از ارزان‌ترین هتل‌های فلورانس به شمار می‌رود که دارای امکانات آب درمانی و خدمات سلامتی می‌باشد. تمام اتاق‌های این هتل تک نفره بوده و به صورت مبله و سوئیت‌های با خدمات عالی می‌باشد و اینترنت رایگان را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

معرفی یکی از ارزان‌ ترین هتل‌ های فلورانس | یوروپ تورز

هتل رکس از دیگر هتل‌ های فلورانس

هتل رسمی رکس از دیگر هتل‌های واقع در شهر زیبا و تاریخی فلورانس برای مسافران تور ایتالیا و تور اروپا بوده که برای سفرهای دوستانه و خانوادگی مناسب می‌باشد از این رو اگر قصد سفر به فلورانس با خانواده خود را دارید می‌توانید با رزرو اتاق در این هتل اقامت امن و بی‌نظیر داشته باشید.

این هتل ۳ ستاره در مرکز تاریخی فلورانس واقع شده است و موقعیت عالی آن موجب شده است که سالانه افراد زیادی جهت گشت و گذار در شهر زیبای فلورانس و کشور ایتالیا در این هتل اقدام به رزرو اتاق نمایند. از طرفی این هتل از دیگر هتل‌های ارزان قیمت فلورانس به شمار می‌رود پس افرادی که می‌خواهند در هنگام سفر به این شهر زیبا در هزینه اقامت خود صرفه جویی کنند به طور قطع انتخاب هتل رکس می‌تواند مناسب باشد زیرا علیرغم مناسب بودن هزینه رزرو اتاق در آن، دارای امکانات و خدمات رفاهی متعددی می‌باشد.

هتل رکس از دیگر هتل‌ های فلورانس | یوروپ تورز

رزرو اتاق در مرکزی‌ ترین هتل شهر فلورانس

اقامت در هتل‌های مرکزی شهر فلورانس به طور حتم دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است به طوری که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا به راحتی به دیگر بخش‌های شهر فلورانس سفر کنند. در این بین هتل رنسانی دیگر از هتل‌های فلورانس بوده که در مرکز این شهر واقع شده است و دارای نه اتاقی باشد. توجه داشته باشید که تمامی اتاق‌های هتل رنسانس دارای تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای، تختخواب، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار و لوازم حمام ترکیبی می‌باشد.

همچنین می‌توانید از امکانات خشکشویی، صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و کارکنان چند زبانه این هتل استفاده نمایید. به طور حتم انتخاب اقامتگاهی مناسب در شهر فلورانس خواهد توانست به کیفیت سفر شما کمک شایانی نماید از این رو اطلاع از اقامتگاه‌ها و هتل‌های فلورانس و رزرو اتاق در یکی از این هتل‌ها با توجه به شرایط و سلیقه افراد امری ضروری است.

رزرو اتاق در مرکزی‌ ترین هتل شهر فلورانس | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های فلورانس

یکی از پرطرفدارترین هتل های فلورانس، چه هتلی میباشد؟

یکی از پرطرفدار‌ترین و در عین حال تاریخی‌ترین هتل‌های فلورانس، هتل آذری بوده که در سال ۱۹۴۸ افتتاح شده است.

یکی از لوکس ترین هتل های شهر فلورانس چیست؟

هتل لهپ ریور از جمله خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های فلورانس بوده که رزرو اتاق در آن برای افرادی که دوست دارند در هنگام سفر به این شهر اروپایی اقامتی مطمئن و در عین حال مجهز داشته باشند، بسیار مناسب می‌باشد. این هتل در قلب شهر فلورانس قرار داشته و تنها ۱۵ دقیقه از کلیسای سانتا کروچه فاصله دارد.

یکی از ارزران ترین هتل های شهر فلورانس، چه هتلی میباشد؟

هتل فرینتره نامبر ناین که در فاصله دو دقیقه‌ای از کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره واقع شده است یکی از ارزان‌ترین هتل‌های فلورانس به شمار می‌رود که دارای امکانات آب درمانی و خدمات سلامتی می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!