دانستنی های سفر به میلان | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به میلان | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به میلان، در این متن قصد داریم به بررسی سفر به میلان و نکات لازم برای سفر به این شهر بپردازیم. اگر قصد سفر به میلان را دارید بهتر است با مطالب مهم و …

در این متن قصد داریم به بررسی سفر به میلان و نکات لازم برای سفر به این شهر بپردازیم. اگر قصد سفر به میلان را دارید بهتر است با مطالب مهم و ضروری در رابطه با این سفر آشنا شوید، تا بتوانید سفر راحت‌تر، ایمن‌تر و لذت بخش‌تری داشته باشید.

میلان یکی از شهرهای زیبای ایتالیا می‌باشد. که مساحت آن حدود 77/183 کیلومتر مربع است. همچنین این شهر جمعیتی حدود 1،324،110 نفر دارد. که از لحاظ جمعیت دومین شهر پرجمعیت ایتالیا است.

علت جمعیت زیادی که در این شهر ساکن شده‌اند این است که میلان از پایتخت‌های مد جهان به شمار می‌آید و در ایتالیا مهمترین مرکز مد می‌باشد. آب و هوای این شهر مدیترانه‌ای است. که دارای چهار فصل با آب و هوای متفاوت می‌باشد و بهترین فرصت برای گردشگران تور ایتالیا و تور اروپا برای دیدن این کشور زیبا است.

دانستنی های سفر به میلان | یوروپ تورز

بهترین زمان برای سفر به میلان

شهر میلان دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد. در واقع می‌توان گفت همه ماه‌ها و فصل‌های میلان زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. آب و هوای  شهر میلان در ماه فوریه تا دسامبر بسیار گرم می‌باشد. اما با وجود این گرمای شدید باز هم افراد زیادی علاقه‌مند به سفر به میلان در این ماه‌ها هستند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سفر زمستانی و برگزاری جشن کریسمس علاقه دارید، می‌توانید در ماه فوریه به میلان سفر کنید و از کارناوال جذاب این ماه لذت ببرید. اما بهترین زمان برای سفر‌به‌میلان آوریل و مه می‌باشد.

جاذبه‌ های گردشگری میلان

شهر میلان یکی از شهرهای بسیار جذاب و دیدنی ایتالیا می‌باشد. افراد با سفر به این شهر می‌توانند با انواع جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری میلان آشنا شوند. این جاذبه‌ها شامل کلیسای جامع میلان، شام آخر لئوناردو داوینچی، گالری ویتوریو امانوئل دوم، قلعه‌ی اسفورزا، تئاتر لااسکالا، کلیسای سنت آمبروجو، کلیسای سانتا ماریا پرسو سان ساتیرو، موزه‌ی پولدی پزولی، موزه‌ی Bagutti Valsecchi، موزه‌ی ملی علوم و فناوری لئوناردو داوینچی، کلیسای Sant’Eustorgio می‌باشند. یکی از دلایل جذاب بودن شهر میلان، معماری خاص و بی‌نظیر ساختمان‌های آن می‌باشد.

خرید بلیط برای سفر به میلان

بلیط سفر به میلان یکی از بلیط‌های پرطرفدار در بین بلیط‌های ایتالیا می‌باشد. قیمت رزرو این بلیط با توجه به عوامل مختلفی متغیر می‌باشد. مثلا نوع کلاس پرواز و خدمات ارائه شده در طول سفر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه بلیط سفر به میلان می‌باشند.

افراد برای خرید بلیط سفر‌به‌میلان می‌توانند به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنند و اقدام به رزرو این بلیط نمایند. همچنین می‌توانند به صورت آنلاین بلیط سفر به میلان را تهیه کنند. باید توجه داشت برای اخذ ویزای اسپانیا یکی از مدارک لازم، رزرو بلیط رفت و برگشت به میلان می‌باشد.

مدارک و مراحل لازم برای اخذ ویزای اسپانیا

از آن جایی که ایتالیا عضو اتحادیه اروپا می‌باشد و در نتیجه افراد برای سفر به میلان باید اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند. بنابراین مدارک لازم برای اخذ ویزای اسپانیا شامل موارد زیر می‌باشد.

مدارک و مراحل لازم برای اخذ ویزای اسپانیا | یوروپ تورز
  1. فرم درخواست ویزای اسپانیا که به صورت آنلاین باید آن را دریافت و تکمیل نمود.
  2. دو قطعه عکس 3 در 4 بدون روتوش، جدید و زمینه سفید
  3. گذرنامه با حداقل 2 برگ سفید و با حداقل 3 ماه اعتبار
  4. دعوت نامه امضا شده که نام فرد یا ارگان دعوت‌کننده، هدف دعوت و مدت زمان سفر در آن مشخص و درج شده باشد.
  5. شناسنامه و کپی آن به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی.
  6. مدارک شغلی و کپی آنها به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (بدون نیاز به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه)
  7. بیمه مسافرتی بین‌المللی  به ارزش 30000 یورو، باید توجه داشت بیمه مسافرتی باید کل مدت اقامت در میلان را پوشش دهد.
  8. بلیط رفت و برگشت هواپیما برای سفر به میلان
  9. اصل و تصویر رزرو هتل
  10. باید توجه داشت که همه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی یا ایتالیایی باشند.
  11. فرد متقاضی ویزای اسپانیا باید در تاریخ درج شده روی ویزا، به ایران بازگردد. در غیر این صورت تخلف انجام داده و جریمه می‌شود.

هزینه پرداخت شده برای ویزا برای بررسی مدارک و درخواست ویزای افراد گرفته می‌شود. در صورتی که فرد متقاضی پشیمان شود، هزینه پرداخت شده به هیچ عنوان بازگردانده نمی‌شود.

برگزار کنندگان تور سفر به میلان

آژانس‌های مسافرتی برگزار کنندگان سفر به میلان می‌باشند. که این آژانس‌ها خدمات زیادی به افراد متقاضی سفر به میلان ارائه می‌دهند. به عنوان مثال افراد می‌توانند برای دریافت بلیط سفر به میلان و یا دادن وکالت برای انجام کارهای لازم برای اخذ ویزای اسپانیا به این آژانس‌ها مراجعه نمایند. اما یکی دیگر از خدمات این آژانس ها  برگزاری تور سفر به میلان می‌باشد.

که در واقع تور میلان، سفری دسته جمعی به شهر میلان به همراه فردی به عنوان تورلیدر می‌باشد. که مزایای این نوع سفر به سفرهای شخصی این است که تور لیدر مسلط به زبان فارسی و ایتالیایی با مکان‌های گردشگری این شهر به خوبی آشنا است و در کمترین زمان ممکن و با هزینه کمتر افراد می‌توانند بهترین تجربه را از سفر به میلان داشته باشند. باید در نظر داشت سفر با تور ایتالیا و یا تور اروپا امنیت بالایی دارد.

اطلاعات و نکات لازم در رابطه با سفر به میلان

برای سفر به میلان بهتر است با برخی از نکات مهم و ضروری آشنا باشید تا در طی سفر با مشکلات کمتری مواجه شوید. از نکات مهم و ضروری در رابطه با سفر به میلان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

زبان رسمی مردم میلان، ایتالیایی و پول رسمی آنها یورو می‌باشد. این منطقه حدود 5/2 ساعت با کشور ایران اختلاف ساعت دارد. یعنی ساعت رسمی میلان 5/2 ساعت از تهران عقب‌تر است. برق شهری در میلان ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز و دوشاخه‌‌ها و پریزها از نوع F و L است. کد کشور میلان +39 است و شماره‌های ضروری در این شهر شامل آتش نشانی 115، پلیس 113 و شماره اضطراری عمومی 112 می‌باشد. فرودگاه میلانو ” مالپنسا ” و فرودگاه لینیت، فرودگاه‌های بین‌المللی میلان می‌باشند.

اطلاعات و نکات لازم در رابطه با سفر به میلان | یوروپ تورز

بحث پایانی

همان طور که در این متن مشاهده نمودید میلان یکی از شهرهای زیبا و پر از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری ایتالیا می‌باشد. افرادی که علاقه‌مند به رفتن سفرهای خارجی می‌باشند حتما سفر به میلان را مورد توجه قرار دهند. رفاه حال توریست‌هایی که به این شهر سفر کرده‌اند به طور کامل تضمین شده می‌باشد. توصیه ما این است که برای یک بار هم که شده سفر به میلان را تجربه نمایید و مطمئن باشید که با دیدن این شهر دوست ندارید که از آن دل بکنید.


سوالات متداول سفر به میلان

مشخصات مساحتی و جمعیتی شهر میلان چیست؟

میلان یکی از شهرهای زیبای ایتالیا می‌باشد. که مساحت آن حدود 77/183 کیلومتر مربع است. همچنین این شهر جمعیتی حدود 1،324،110 نفر دارد. که از لحاظ جمعیت دومین شهر پرجمعیت ایتالیا است.

قیمت بلیط برای سفر به میلان چقدر میباشد؟

بلیط سفر به میلان یکی از بلیط‌های پرطرفدار در بین بلیط‌های ایتالیا می‌باشد. قیمت رزرو این بلیط با توجه به عوامل مختلفی متغیر می‌باشد.

چگونه میتوان به میلان سفر کرد؟

آژانس‌های مسافرتی برگزار کنندگان سفر به میلان می‌باشند. که این آژانس‌ها خدمات زیادی به افراد متقاضی سفر به میلان ارائه می‌دهند. به عنوان مثال افراد می‌توانند برای دریافت بلیط سفر به میلان و یا دادن وکالت برای انجام کارهای لازم برای اخذ ویزای اسپانیا به این آژانس‌ها مراجعه نمایند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!