چگونه ویزای توریستی لوکزامبورگ را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای توریستی لوکزامبورگ را دریافت نمائیم؟

ویزای توریستی لوکزامبورگ، برای دریافت ویزای توریستی لوکزامبورگ باید درخواست ویژه‌ای تهیه کنید. با توجه به اینکه لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد، این درخواست …

ویزای توریستی لوکزامبورگ و مدارک مورد نیاز

برای درخواست ویزای توریستی لوکزامبورگ لازم است مدارک دیگری زیر را به همراه داشته باشید.

  • کارت ملی و شناسنامه
  • در صورت دریافت ویزای شینگن از کشورهای دیگر کپی آن ویزا و کپی صفحات مهر ورود و خروج
  • گواهی اشتغال به کار در کشور خود که در آن مقدار حقوق شما و سمت کاری و … ذکر شده باشد.
  • برای صاحبان مشاغل کارت بازرگانی یا پروانه کسب و ثبت شرکت
  • برای بازنشستگان گواهی بازنشستگی
  • برای دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل
  • سند مالکیت در صورتی که ملکی در کشور شما به نام شما است.
  • مدارک اثبات رزرو بلیط هواپیما و هتل
چگونه ویزای توریستی لوکزامبورگ را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

آشنایی با ویزای توریستی لوکزامبورگ

برای دریافت ویزای توریستی لوکزامبورگ باید درخواست ویژه‌ای تهیه کنید. با توجه به اینکه لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد، این درخواست باید تحویل کنسولگری این کشور در آنکارا شود. شما باید از کشوری که در آن اقامت قانونی دارید برای ویزای توریستی لوکزامبورگ درخواست کنید. اگر کشور لوکزامبورگ در کشور محل اقامت شما سفارت دارد باید به سفارت بروید در غیر این صورت درخواست ویزای لوکزامبورگ را به کنسولگری این کشور ارائه نمائید.

مراحل دریافت ویزای توریستی لوکزامبورگ

شما باید سه ماه قبل از موعد سفر، وقت سفارت لوکزامبورگ را رزرو کنید به سفارت لوکزامبورگ یا کنسولگری کشور پرتغال در کشور خود مراجعه کنید و فرم درخواست را تهیه نمایید.

دو نسخه از فرم ویزای شینگن به صورت رایگان در اینترنت در دسترس شما است آن را دانلود و پر کنید. اطلاعات خود مانند اطلاعات فردی، مقصد، آدرس سفر و شماره پاسپورت و بیمه و… را به صورت کامل و خوانا در آن وارد کنید. سپس فرم را کپی کرده، یک کپی را نزد خودتان نگهدارید.

پاسپورت شما در زمان درخواست ویزای توریستی لوکزامبورگ باید از موعد سفر حداقل نود روز زمان داشته باشد و حداقل دو صفحه خالی داشته باشد.

بهتر است که تاریخ صدور گذرنامه شما در ده سال گذشته باشد. گذرنامه‌های قدیمی‌تر ممکن است در زمان صدور ویزای لوکزامبورگ با مشکل روبرو شوند.

در انتخاب عکس ویزا دقت کنید. عکس سه درچهار باید کاملا واضح باشد و چهره شما را واضح و کامل تا محل رویش مو نشان دهد.

مسافران کمتر از هجده سال لازم است یا همراه والدین خود سفر کنند یا رضایت نامه کتبی از والدین یا قیم خود را که به وسیله دفتر اسناد رسمی تایید شده ضمیمه مدارک خود نمایند.

 اطلاعات پرواز و مدارک رزرو هتل و زمان رفت و برگشت شما به کشور لوکزامبورگ باید به طور دقیق در درخواست ویزای توریستی لوکزامبورگ درج شود. بهترین انتخاب این است که بلیط رفت شما سه هفته بعد از اقدام شما برای ویزا تهیه شود.

مسافرانی که با ویزای توریستی لوکزامبورگ یا هرنوع دیگری از ویزا راهی این کشور می‌شوند لازم است تحت پوشش بیمه پزشکی باشند. هزینه این بیمه سی هزار یورو است.

یک پرینت بانکی از گردش نود روز آخر حساب شما برای اثبات توانایی مالی شما جهت پرداخت هزینه‌های سفر لازم می‌باشد.

همچنین باید مبلغی نیز برای اخذ ویزا به سفارت پرداخت کنید.

مراحل دریافت ویزای توریستی لوکزامبورگ | یوروپ تورز

پس از تحویل همه مدارک، شما لازم است بین دو هفته تا دو ماه صبر کنید تا سفارت این کشور صلاحیت شما را برای دریافت ویزای لوکزامبورگ اعلام یا آن را رد کند.

اگر مایلید که سفر تفریحی به کشوری زیبا و دلپذیر داشته باشید کافی است ویزای لوکزامبورگ را تهیه کنید. کشور لوکزامبورگ را می‌توان دومین کشور ثروتمند جهان دانست. این کشور در همسایگی کشورهای آلمان، بلژیک و فرانسه قرار دارد. اگر مایلید به این کشور زیبا سفرکنید لازم است ویزای توریستی لوکزامبورگ را تهیه کنید. در این مقاله می‌کوشیم درباره قوانین ارائه ویزای لوکزامبورگ با شما صحبت کنیم. همراه ما باشید.

برای مسافرانی که کشور آنها عضو اتحادیه اروپا نیست، لازم است قبل از سفر به این کشور ویزای توریستی لوکزامبورگ یا ویزای اروپا توسط سفارت لوکزامبورگ صادر شود. به دلیل عضویت لوکزامبورگ در اتحادیه اروپا، با داشتن ویزای شینگن می‌توانید به این کشور سفر کنید.

ویزای توریستی لوکزامبورگ و مختصری درباره لوکزامبورگ

پس از اینکه لوکزامبورگ در سال 1867 از هلند جدا شد و استقلال آن به رسمیت شناخته شد، خیلی زود راه پیشرفت و ترقی را در پیش گرفت. مساحت لوکزامبورگ حدود 2586 کیلومتر مربع است و جمعیت آن نزدیک به پانصدهزار نفر است. این کشور زبان رسمی خودش را دارد اما به دلیل روابط نزدیک مرزی با کشورهای همسایه‌اش، زبان‌های آلمانی و فرانسه نیز در آن رواج دارند. لوکژامبورگ همه ساله توریست‌های بسیاری را با استفاده از تور لوکزامبورگ ، تور اروپا به خود جذب می‌کند.

بخش جنوبی کشور لوکزامبورگ بیشتر صنعتی و شهر نشینی است؛ اما شمال آن روستاهای زیبای سنگی دارد. اگر چه شهرهای این کشور بسیار مدرن و پیشرفته هستند و امکانات صنعتی مناسبی نیز دارد. دولت این کشور توانسته بیشتر از یک چهارم جمعیت کشور خود را در امور دولتی، خدماتی و بازرگانی مشغول به کار کند. کمتر از یک چهارم جمعیت کشور را نیز با آموزش دقیق راهی کارخانجات صنعتی کرده است و مابقی جمعیت این کشور به فعالیت‌های کشاورزی می‌پردازند.

اقتصاد این کشور وابسته به صادرات آن است و به خوبی توانسته از طریق تجارت با همسایگان قدرتمند خود، نیازهایش را برآورده کند. نقطه قوت این کشور صنعت فولاد آن است. همچنین تجارت الکترونیک و کامپیوتر نیز در این کشور بسیار پیشرفته می‌باشد.

از مسائل مهم درباره لوکزامبورگ این است که اگرچه بیش از نیمی از مردم این کشور به امور کشاورزی مشغولند اما این کشور زمین‌های کشاورزی اندک و خاک مناسب بسیار کمی دارد. در حقیقت زمین‌های کشاورزی در لوکزامبورگ از 50 هکتار کوچکترند. همین مسئله موجب شده که با کمک صنعت کشاورزی آن توسعه پیدا کند و امروزه این کشور یکی از کشاورزی‌های پیشرفته جهان را دارد.

ویزای توریستی لوکزامبورگ و آب و هوای لوکزامبورگ

اگر به دنبال گرفتن ویزای لوکزامبورگ هستید باید بدانید که این کشور تابستان‌های گرم و زمستانهای سردی دارد. همچنین ریزش باران در آن بسیار زیاد است. بیشترین میزان این بارندگی در زمستان صورت می‌گیرد. با این حال گردشگران بسیاری با خرید تور لوکزامبورگ ، تور اروپا به این کشور زیبا سفر می‌کنند. 

ویزای توریستی لوکزامبورگ و زمان مناسب برای سفر به لوکزامبورگ

فاصله ماه‌های مه و اواسط سپتامبر بهترین زمان تهیه ویزای توریستی لوکزامبورگ و سفر به این کشور است. این زمانی است که هوا بسیار مناسب و دلپذیر است؛ اما از اواسط سپتامبر هوای این منطقه سرد و ابری می‌شود. اگر با تور لوکزامبورگ به این کشور سفر می‌کنید و سفر شما در فصل زمستان است بهتر است کت و ژاکت گرم و چتر با خود داشته باشید. همچنین برای سفر در تابستان علاوه بر لباس خنک تابستانی، همراه داشتن یک لباس گرمتر برای زمستان لازم است.

ویزای توریستی لوکزامبورگ و زمان مناسب برای سفر به لوکزامبورگ | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای توریستی لوکزامبورگ

آیا لوکزامبورگ در ایران دارای سفارت میباشد؟

با توجه به اینکه لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد، این درخواست باید تحویل کنسولگری این کشور در آنکارا شود.

برای درخواست ویزای توریستی لوکزامبورگ باید چند وقت قبل تر اقدام کنیم؟

شما باید سه ماه قبل از موعد سفر، وقت سفارت لوکزامبورگ را رزرو کنید به سفارت لوکزامبورگ یا کنسولگری کشور پرتغال در کشور خود مراجعه کنید و فرم درخواست را تهیه نمایید.

بهترین زمان برای تهیه ویزای توریستی لوکزامبورگ، چه زمانی میباشد؟

فاصله ماه‌های مه و اواسط سپتامبر بهترین زمان تهیه ویزای توریستی لوکزامبورگ و سفر به این کشور است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!