چگونه ویزای توریستی لهستان را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای توریستی لهستان را دریافت نمائیم؟

ویزای توریستی لهستان 3 ماه اعتبار دارد یعنی در این دوره می توانید به این کشور ورود کنید. در ابتدا به سراغ پاسپورت خود بروید و بررسی کنید که…

آیا می خواهید به لهستان سفر کنید؟ آیا نمی دانید که شرایط اخذ ویزای توریستی لهستان به چه صورتی است؟ در این مقاله قصد داریم در ابتدا از قوانین و شرایط ویزای توریستی لهستان صحبت کنید و مدارک لازم در این مسیر را مورد بررسی قرار دهیم. در نظر داشته باشید که اخذ ویزای توریستی لهستان کمی دشوار است و این موضوع به دلیل سخت گیری های این کشور است. این طور که مشخص شده است اغلب افراد سعی می کنند در سفر خود به لهستان از شرایط لازم سفر لذت ببرند. به طور کلی بهترین ویزا برای گشت و گذار در لهستان ویزای توریستی است. همه ساله افراد زیادی به منظور سیاحت با استفاده از تور لهستان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند.

مدارک لازم برای ویزای توریستی لهستان

اولین و مهم ترین بخش برای اخذ ویزای توریستی لهستان مدارک شما خواهد بود در صورتی که مدارک شما کامل نباشد به هیچ عنوان به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. اول باید بدانید که ویزای توریستی لهستان 3 ماه اعتبار دارد یعنی در این دوره می توانید به این کشور ورود کنید. در ابتدا به سراغ پاسپورت خود بروید و بررسی کنید که پاسپورت شما دارای 2 صفحه خالی است و همین طور از اخذ آن 10 سال نگذشته است. سپس شما باید فرم درخواست ویزای توریستی لهستان را به طور دقیق تکمیل کنید و در بخش مشخص شده آن قید کنید که چرا قرار است به این کشور سفر کنید.

عکس شما در روز مصاحبه بارها بازدید و همسان سازی می شود از ارائه عکس های قدیمی صرفا به این دلیل که در عکس جوان تر هستید جداً خودداری کنید. ویزای توریستی لهستان دارای تعرفه مشخص است که باید در روز تعین شده وقت سفارت لهستان پرداخت کنید. شما برای اخذ ویزای لهستان از نوع توریستی حتما نیاز به بیمه مسافرتی دارید و اگر قصد سفر خانوادگی دارید قطعا بیمه باید برای تمامی اعضای خانواده ارائه شود.

حال می خواهیم کمی دقیق تر بررسی کنیم که در لیست مدارک شما چه چیزهایی باید باشد. باید بتوانید هدف از ورود به کشور را به طور دقیق شفاف سازی کنید. همچنین شما نیاز به ارائه مدارک دارایی و همین طور مالکیت دارید. در نظر داشته باشید که باید اثبات شود شما بسیار مایل به بازگشت به کشور خودتان هستید. این طور که مشخص است مدارک در کنسولگری های مختلف باهم فرق دارد و بارها دیده شده است که یک سری مدارک تکمیلی خاص نیاز خواهد بود.پس قبل از مراجعه اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی لهستان
مدارک لازم برای ویزای توریستی لهستان

گام اول اخذ ویزای توریستی لهستان

پس از جمع آوری مدارک لازم اقدام به فرآیند اخذ ویزای توریستی لهستان کنید. در این مرحله باید در ابتدا به بخش مربوطه از سایت مراجعه کنید و فرم مخصوص را دانلود و تکمیل نمایید، در پر کردن این فرم باید بسیار دقیق باشید، هر گونه دروغ، اشتباه عمد و یا غیر عمد سبب می شود که از اخذ ویزای توریستی لهستان بسیار دور شوید. در نظر داشته باشید که بخشی در این فرم قرار دارد که هدف از سفر شما را می خواهد، اگر در کشور مبدا کسب و کار و یا وابستگی هایی دارید به طور واضح مطرح کنید اجازه دهید مامور سفارت به سادگی متوجه شود که شما می خواهید به کشور خودتان باز گردید.

گام اول اخذ ویزای توریستی لهستان
گام اول اخذ ویزای توریستی لهستان

تعیین وقت سفارت لهستان ویزای توریستی لهستان

پس از ارسال فرم اولیه باید حدود 7 الی 10 روز زمان بگذرد تا اعلام شود که فرم شما تایید شده است یا خیر. فرض ما بر این است که فرم شما مورد تایید قرار گرفته است، این موضوع با یک ایمیل به شما اطلاع داده می شود و در واقع لیستی از وقت سفارت آزاد به شما ارائه می شود تا بتوانید طبق زمان خالی خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. زمانی که از سوی شما انتخاب می شود به هیچ عنوان به معنی تایید نهایی نخواهد بود و تاریخ نهایی از سوی سفارت به شما ایمیل می شود بهتر است که به طور کلی زمانی به فکر اخذ ویزای توریستی لهستان باشید که زمان خالی دارید و مشکلی با زمان های اعلام شده از سوی سفارت نخواهید داشت پس از تایید آن باید مدارک خود را پوشه بندی کرده و در تاریخ اعلام شده در سفارت حضور داشته باشید.

تعیین وقت سفارت ویزای توریستی لهستان
تعیین وقت سفارت لهستان ویزای توریستی لهستان

سوالات مصاحبه برای اخذ ویزای توریستی لهستان

در نظر داشته باشید که شما قرار است به مامور سفارت ثابت کنید که می خواهید به کشور خود بازگردید بنابراین دلیلی ندارد که به عنوان مثال تاکید به قدرت زبان لهستانی خود داشته باشید و یا تاکید کنید که از وضعیت مالی و یا تحصیلی خوبی برخوردار هستید. در روز مصاحبه از شما در خصوص هدف سفر سوال می شود بهتر است از علایق خود به بازدید از یک آثار تاریخی خاص در لهستان بگویید و یا اگر در زمان فستیوال به این کشور سفر می کنید به سادگی می توانید در خصوص این گزینه صحبت داشته باشید. به هرحال شما باید باهوش باشید، زیاد حرف نزنید، عصبی نباشید، به هیچ عنوان نباید استرس داشته باشید. مدارک خود را طبقه بندی کنید این گزینه به مامورین قدرت تصمیم گیری بهتری می دهد.

سوالات مصاحبه برای اخذ ویزای توریستی لهستان
سوالات مصاحبه برای اخذ ویزای توریستی لهستان

دعوت نامه ویزای توریستی لهستان

سوالات زیادی در خصوص دعوت نامه برای اخذ ویزای توریستی لهستان دیده می شود که این موضوع سبب شده است بخش جداگانه ای را به آن اختصاص دهیم. دعوت نامه از دسته مدارک لازم برای ویزای توریستی کشورهای مختلف است اما لهستان آن قدرها به این گزینه تاکید ندارد، اما اگر فردی در لهستان از آشنایان شما حضور دارد که می تواند برایتان دعوت نامه ارسال کند قطعا می توانید امتیاز بسیار بالایی در این مسیر داشته باشید.

دعوت نامه ویزای توریستی لهستان
دعوت نامه ویزای توریستی لهستان

جمع بندی

برای اخذ ویزای توریستی لهستان باید یکسری اصول به طور دقیق رعایت شود. ویزای توریستی لهستان از دسته ویزاهایی است که به طور حتم برای سفرهای کوتاه مدت بسیار عالی است. این طور که مشخص شده است هزینه هایی که برای اخذ ویزای توریستی لهستان دیده می شود به مراتب از گزینه های دیگر ارزان تر است شما می توانید با رعایت اصول و قوانین ویزای لهستان از نوع توریستی به بهترین شکل از سفر خود لذت ببرید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!