چگونه ویزای تحصیلی لهستان را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تحصیلی لهستان را دریافت نمائیم؟

ویزای تحصیلی لهستان، از جمله ویزاهای ارائه شده توسط سفارت لهستان می باشد که بسیاری از دانشجویان پیگیر دریافت آن می باشند.

ویزای تحصیلی لهستان از جمله ویزاهای ارائه شده توسط سفارت لهستان می باشد که بسیاری از دانشجویان پیگیر دریافت آن می باشند. برای دریافت ویزای تحصیلی لهستان مهم ترین اصل اطلاع از قوانین و مقررات این کشور، آشنایی با دانشگاه ها و رشته های تحصیلی و نیز نحوه دریافت دعوتنامه تحصیلی لهستان می باشد. با کسب اطلاعات مناسب و تهیه انواع مدارک مورد نیاز می توان به صورت شخصی و نیز از طریق موسسات معتبر و فعال در این حوزه اقدام به دریافت ویزای تحصیلی لهستان نمود.

کشور لهستان

کشور لهستان با مرکزیت ورشو از جمله کشورهای موجود در قاره اروپا است که مورد توجه گردشگران بوده و هرساله گردشگران زیادی با استفاده از تور لهستان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند که با سرزمین هایی از قبیل آلمان، جمهوری چک، بلاروس، روسیه و … مجاور می باشد. در کشور لهستان حدود 40 میلیون نفر زندگی می کنند که دارای مذهب کاتولیک، ارتدکس و پروتستان هستند. فعالیت اقتصادی عمده مردم در کشور لهستان کشاورزی در حوزه های مختلف و دامداری سنتی و صنعتی می باشد. کشور لهستان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری متنوع و وجود امکانات رفاهی و اقامتی مناسب در رتبه ششمین کشور گردشگری دنیا قرار دارد. از این رو صنعت گردشگری در کشور لهستان با رونق مناسبی که دارد در راستای کمک به رشد اقتصادی کشور می باشد.

کشور لهستان
کشور لهستان

وضعیت تحصیل در کشور لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان دارای استانداردهای جهانی است و رشته های متنوعی متناسب با نیاز جامعه در دانشگاه های مجهز این کشور با بهره گیری از روش های مدرن تدریس می گردد. از جمله خدمات عرضه شده در این دانشگاه ها ارائه فرصت های مطالعاتی به دانشجویان و نیز بورسیه های تحصیلی در رشته های مختلف می باشد که سبب جلب نظر محصلین از سراسر جهان برای دریافت ویزای تحصیلی لهستان شده است. در حال حاضر امکان تحصیل در مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکتری برای دانشجویان بومی و خارجی در دانشگاه های فعال در سراسر کشور لهستان فراهم می باشد. تنوع در رشته های تحصیلی ارائه شده، بهره گیری از علم روز و اساتید برتر و ارائه خدمات رفاهی و تحصیلی مناسب از جمله دلایل جذب دانشجویان از کشورهای مختلف به کشور لهستان می باشد.

وضعیت تحصیل در کشور لهستان
وضعیت تحصیل در کشور لهستان

دریافت ویزای تحصیلی لهستان برای تحصیل در مقطع لیسانس

برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی در لهستان مهم ترین اصل آشنایی کامل با زبان انگلیسی است. چون در دانشگاه های لهستان اکثر دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود که نیازمند تسلط کامل به این زبان می باشد. ارائه رشته های کارشناسی یا لیسانس در گروه های مختلف تحصیلی در اکثر دانشگاه های معتبر لهستان سبب به صورت پیشرفته و متناسب با علم روز باعث شده که بسیاری از افراد در پی اخذ ویزای تحصیلی لهستان باشند.

برای تحصیل در لهستان در مقطع کارشناسی و دیگر مقاطع تحصیلی محدودیت ساعات کار وجود دارد که باید رعایت گردد. ساعات کاری مجاز برای دانشجویان مقطع لیسانس 10 ساعت در طول هفته می باشد که با درآمد حاصل از آن می توان درصد بالایی از هزینه ها را تامین کرد. در حال حاضر نیز محصلان زیادی با دریافت ویزای تحصیلی لهستان در دانشگاه های معتبر این کشور در حال تحصیل هستند که درصد قابل توجهی از آنها شهروندان ایرانی می باشند. همچنین بسیاری از ایرانیان هرساله با استفاده از تور لهستان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند تا از جاذبه های آن دیدن کنند.

دریافت ویزای تحصیلی لهستان برای تحصیل در مقطع لیسانس
دریافت ویزای تحصیلی لهستان برای تحصیل در مقطع لیسانس

درصد بالایی از متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی لهستان خواستار تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشند

تحصیل در مقطع فوق لیسانس با بهترین امکانات تحصیلی و رفاهی در لهستان هدف کسانی است که به دنبال دریافت ویزای تحصیلی لهستان هستند. در حال حاضر در اکثر دانشگاه های معتبر در کشور لهستان امکان تحصیل در دوره های فوق لیسانس در رشته های مختلف تحصیلی برای دانشجویان خارجی فراهم آمده است. بخشی از این دانشجویان ایرانی هستند که از طریق دریافت ویزای تحصیلی لهستان و گرفتن ویزای اقامت از امکانات تحصیلی متنوع این مراکز بهره می برند. دوره فوق لیسانس شامل دوره ای بین یک تا دو سال می باشد که در طی این دوره دانشجو می تواند با فرصت کاری 20 ساعت در هفته ضمن تامین بخش عمده مخارج خود از فرصت های تحصیلی موجود بهره ببرد. داشتن مدرک تحصیلی زبان قبل از شروع تحصیل از ضروریاتی است که باید مدنظر متقاضیان دوره فوق لیسانس جهت دریافت ویزای لهستان قرار گیرد.

ویزای تحصیلی لهستان در مقطع دکتری

با توجه به اهمیت تحصیل در مقاطع عالی مخصوصا در حال حاضر که علم به سرعت در حال پیشرفت می باشد در دانشگاه های بزرگ کشور لهستان مقطع تحصیلی دکتری در رشته های متنوع دایر می باشد. با ارائه ویزای تحصیلی لهستان در وقت سفارت لهستان کشور لهستان در سراسر کشور دانشجویان زیادی در دانشگاه های این کشور در حال فعالیت هستند. متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های لهستان در مقطع دکتری علاوه بر گرفتن ویزای تحصیلی لهستان باید مدارک متنوعی را به زبان انگلیسی ترجمه نموده و جهت دریافت بورسیه تحصیلی ارائه نمایند. از بین این مدارک می توان به رزومه لیسانس و فوق لیسانس، مدرک معتبر زبان، مقالات بین المللی و تالیفات علمی و … اشاره کرد.

در حال حاضر تحصیل در مقطع دکتری در کشور لهستان به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که سبب اقدام دانشجویان جهت دریافت ویزای تحصیلی لهستان شده است. با گرفتن بورسیه تحصیلی لهستان هر دانشجوی خارجی می تواند از تسهیلات مختلف رفاهی و تحصیل رایگان بهره مند شوند. برخی از مقاضیان تحصیل در لهستان می توانند از طریق پرداخت شهریه مناسب و ارزان نسبت به سایر کشورهای اروپایی از امکانات تحصیلی موجود در دانشگاه لهستان بهره ببرند.

ویزای تحصیلی لهستان در مقطع دکتری
ویزای تحصیلی لهستان در مقطع دکتری

اخذ ویزای تحصیلی لهستان

امروزه و با فعالیت گسترده موسسات مجازی اخذ ویزای تحصیلی لهستان با هزینه ارزان برای متقاضیان فراهم آمده است. از این طریق با سپردن مدارک لازم به موسسات مجازی بدون درگیری با پیچ و خم های گرفتن ویزا و سایر کارهای مربوطه می توان در زمانی کوتاه ویزای تحصیلی لهستان را برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف دریافت نمود. از موارد مهم در این حوزه اعتماد به موسسات معتبر و دارای سابقه کاری موفق در این حوزه می باشد که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند. از مهم ترین مدارک جهت دریافت ویزای لهستان جهت تحصیل که باید به مراکز تخصصی ارائه گردد مدارک تحصیلی، ریزنمرات، مدارک شناسایی و دعوتنامه تحصیل از دانشگاه مبدا و توصیه نامه اساتید می باشد.

اخذ ویزای تحصیلی لهستان
اخذ ویزای تحصیلی لهستان

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!