چگونه ویزای تجاری چک را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری چک را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری چک، یکی از پرطرفدارترین ویزا در بین مردم کشور ایران می‌باشد. برای دریافت ویزای تجاری چک باید حداقل از دو ماه قبل اقدام کنید.

راهنمای اخذ کامل ویزای چک

ویزای تجاری چک یکی از پرطرفدارترین ویزا در بین مردم کشور ایران می‌باشد. برای دریافت ویزای تجاری چک باید حداقل از دو ماه قبل اقدام کنید. و مدارک لازم را باید حضوری به سفارت جمهوری چک بدهید. بازرگانان و سرمایه گذاران تجاری برای انجام فعالیت‌ها از قبیل خرید کالا، فروش کالا، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی وتأسیس شرکت و… اقدام به گرفتن ویزای تجاری چک کنند.

چگونه ویزای تجاری چک را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

کشور چک

کشور چک در شمال شرق اروپا واقع شده است این کشور با کشورهایی چون آلمان، لهستان و اتریش … همسایه می‌باشد. کشور چک کشوری نسبتاً کوچکی می‌باشد. و پایتخت این کشور پراگ می‌باشد. کشور چک از نظر درآمد اقتصادی بسیار موفق می‌باشد و هم چنین در حال توسعه می‌باشد. بیشتر مردم این کشور شهرنشین هستند. این کشور کوچک دارای جمعیت کمی است زیرا تولد بیشتر از مرگ و میر می‌باشد. کشور چک دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد و سالانه توریست‌های زیادی با استفاده از تور چک و یا تور اروپا به این کشور مسافرت می‌کنند.

کشور چک در مرکز اروپا می‌باشد و هزینه سفر از این کشور به کشورهای اطرافش کم می‌باشد. آب و هوای این کشور نسبتاً مرطوب می‌باشد. در این کشور سالانه جشنواره‌های بسیاری اجرا می‌شود و مردم کشور چک به شادی و خوردن و خوش گذرانی علاقه بسیاری دارند. برای ورود به کشور چک باید ویزا داشته باشید؛ و با توجه به آن که کشور چک جزء یکی از کشورهای شنگن می‌باشد باید قبل از ورود به این کشور ویزای شنگن خود را تهیه کنید و بگیرید.

ویزای تجاری چک

ویزای تجاری که امروزه یکی از پرطرفدارترین ویزا در بین مردم کشور‌های مختلف می‌باشد 4 نوع است؛ که ویزای چک یکی از این ویزا‌ها می‌باشد. ویزای نوع اول ویزای ترانزیت است این ویزا برای مسافرانی است که در یک کشوری که عضو کشور‌های شنگن است فرود آمده و با تأخیر و استراحت کوتاه مدتی در فرودگاه سوار هواپیمای دیگر شده و به کشور دیگری که مقصدش است پرواز می‌کند این مسافران حق خروج از فرودگاه را ندارند؛ و مجبورند تا ساعت پروازشان در فرودگاه باشند. ویزای دوم ویزای عبور است.

ویزایی است که مسافران با داشتن این ویزا از فرودگاه خارج شده و خود را به صورت زمینی به کشور مقصد برسانند. ویزای سوم ویزای توریستی است که بیشتر ایرانیان از این ویزا استفاده می‌کنند؛ و ویزای چهارم ویزای بلند مدت است که بازرگانان و سرمایه داران از این ویزا استفاده می‌کنند.

ویزای تجاری چک | یوروپ تورز

هزینه ویزای تجاری چک

گردشگران و مسافران هدف‌های متفاوت و مختلفی از سفر را دارند که از جمله آنها می‌توان به سفر به قصد تجارت و تحصیل و دیدار آشنایان و بازدید جاذبه‌های آن کشور و درمانی و پزشکی و ورزشی با رزرو تور چک و یا تور اروپا … می‌تواند باشد؛ که تجاری از مهمترین آنها می‌باشد و گردشگران برای هرکدام از این‌ها باید ویزای لازم را تهیه نمایند. هزینه ویزای تجاری چک برای سنین مختلف متفاوت می‌باشد.

قیمت ویزای تجاری چک برای افراد بیشتر از 12 سال دارای 60 یورو و برای افراد کمتر از سن 12 سال 35 یورو می‌باشد. هم چنین برای کودکانی که زیر 6 سال دارد تسهیلات بسیار عالی در نظر گرفته شده است طوری که رایگان می‌باشد. شما می‌توانید این هزینه ا را به صورت دلار و یا یورو پرداخت نمایید؛ و در هنگام پرداخت هزینه و دادن مدارک و اطلاعات نهایت دقت و توجه را به کار ببرید و از مراجع قانونی اقدام کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری چک

مدراک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری چک را باید تهیه کنید تا بتوانید ویزای تجاری چک را بگیرید. شما باید در اول اصل پاسپورت به مدت 6 ماه اعتبار داشته باشید؛ و دارای 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی از خود داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مدرک برای اخذ ویزای تجاری چک باید یک دعوت نامه از دوستان یا آشنایان در چک داشته باشید در صورت نداشتن باید در هتل‌های چک اقامتگاه رزرو کنید برای مدت زمانی که قرار است در این کشور باشید و یا هرگونه مدرکی که نشان دهد شما در این کشور دارای خانه‌ای هستید.

گواهی بازنشستگی و گواهی اشتغال به تحصیل و بیمه مسافرتی و گواهی اشتغال به کار از دیگر مدارک برای ویزای تجاری چک است. شما می‌توانید برای دانستن مدارک دقیق اخذ ویزای تجاری چک به سفارت چک مراجعه نمایید و اطلاعات کافی را به دست آورید. هم چنین سعی کنید در تهیه کردن مدارک خود تأخیر نداشته باشید تا اخذ ویزای چک از نوع تجاری طول نکشد.

وقت سفارت چک

شهروندانی که قصد گرفتن ویزای تجاری چک را دارند بعد از فراهم کردن تمامی مدارک مورد نیاز باید از سفارت چک وقتی قبلی بگیرند تا مدارک را حضوری به سفارت برده و تحویل مسئول مرتبط بدهند. برای گرفتن وقت سفارت چک باید به صورت ایمیل با مسئولین سفارت در ارتباط باشید.

این پروسه تا حدودی زمان بر است بنابراین اقدام کنندگان باید از چند ماه قبل این مراحل را طی کنند تا ویزای تجاری چک آنها به تأخیر نیفتد و بتوانند با خیالت راحت به پرواز خودشان برسند. ویزای تجاری چک زمانی به مدت 6 هفته از قبل تعیین کرده است تا به سفارت چک مراجعه کنید. همچنین افرادی که می‌خواهند ویزای نمایشگاه تجاری چک را دریافت کنند باید تأییدیه پرداخت هزینه غرفه و تأیید سازمان تنظیم‌کننده را به همراه بقیه مدارک ذکر شده به همراه داشته باشند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری چک | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری چک

هزینه ویزای تجاری چک چقدر میباشد؟

قیمت ویزای تجاری چک برای افراد بیشتر از 12 سال دارای 60 یورو و برای افراد کمتر از سن 12 سال 35 یورو می‌باشد. هم چنین برای کودکانی که زیر 6 سال دارد تسهیلات بسیار عالی در نظر گرفته شده است طوری که رایگان می‌باشد.

اصلی ترین مدارک مورد نیاز ویزای تجاری چک چیست؟

شما باید در اول اصل پاسپورت به مدت 6 ماه اعتبار داشته باشید؛ و دارای 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی از خود داشته باشید.

پس از آماده کردن مدارک مورد نیاز ویزای تجاری چک، باید چه کرد؟

شهروندانی که قصد گرفتن ویزای تجاری چک را دارند بعد از فراهم کردن تمامی مدارک مورد نیاز باید از سفارت چک وقتی قبلی بگیرند تا مدارک را حضوری به سفارت برده و تحویل مسئول مرتبط بدهند

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!