چگونه ویزای تجاری اتریش را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری اتریش را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری اتریش، باید قبل از دریافت ویزا کسب اطلاعات در مورد نحوه تجارت در این کشور را بدانید که باید مدنظر متقاضیان تجارت در این کشور قرار گیرد.

راهنمای اخذ ویزای تجاری لهستان

گرفتن ویزای تجاری اتریش از جمله اهداف بسیاری از مراجعه‌کنندگان به سفارت اتریش در وقت سفارت اتریش است که نیازمند تهیه انواع مدارک و طی مراحل مختلف اداری می‌باشد. امروزه تعداد زیادی از افراد از کشور‌های مختلف از جمله ایران با گرفتن ویزای اتریش تجاری در این کشور مشغول کسب و کار و تجارت می‌باشند. برای گرفتن ویزای اتریش مخصوصاً ویزای تجاری که دارای مدت زمان محدود می‌باشد ابتدا باید اطلاعات مربوط به کشور اتریش و نحوه گرفتن ویزا را از منابع معتبر گردآوری نمود.

برای انجام فعالیت‌های تجاری در کشور اتریش مهم‌ترین کار گرفتن ویزای تجار‌ی اتریش می‌باشد که مستلزم انجام یک سری کار‌های اداری است. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از شهروندان ایرانی در قالب دریافت ویزای تجاری یا اقامتی به این کشور سفر نموده و مشغول تجارت و کسب و کار هستند.

از موارد مهم قبل از گرفتن ویزای تجاری اتریش کسب اطلاع در مورد نحوه تجارت در این کشور و مقرراتی است که باید مدنظر متقاضیان تجارت در این کشور قرار گیرد. در زیر به برخی از نکات مهم برای تجارت در اتریش اشاره می‌گردد که اطلاع از آن برای یک متقاضی کار در این کشور ضروری است.

چگونه ویزای تجاری اتریش را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

درباره کشور اتریش

کشور اتریش از جمله کشور‌های واقع در اروپای مرکزی با پایتختی شهر وین می‌باشد که با سرزمین‌های مختلف از جمله آلمان، چک، مجارستان، سویس و ایتالیا هم جوار است همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور اتریش و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند. جمعیت کشور اتریش بنا بر آمار‌های بین‌المللی بالای ۸ میلیون نفر می‌باشد.

بخش قابل توجهی از اتریش چیزی دود ۶۰ درصد از این کشور در مسر رشته کوه‌های آلپ قرار دارد و از این رو دارای آب و هوای معتدل و مناسب برای کشاورزی می‌باشد. کشور اتریش از نظر اقتصادی در رده‌های بالای کشور‌های ثروتمند قرار دارد و به ویژه در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی نموده است. از موارد مهم در حوزه اقتصاد اتریش خصوص‌سازی در سال‌های اخیر می‌باشد که تأثیر مثبتی بر بهبود تجارت این کشور داشته است.

تجارت در اتریش

از دلایل اشتیاق افراد برای دریافت ویزای تجاری اتریش رونق تجارت و کسب و کار در این کشور می‌باشد. طبق آمار رسمی بین‌المللی کشور اتریش از نظر تجارت در سال ۲۰۱۵ در رتبه پنجم دنیا جای گرفته است که نشان از فعالیت گسترده اقتصادی در این کشور می‌باشد. سرانه تولید ناخالص داخلی کشور اتریش به دلیل رونق صنایع تولیدی، کشاورزی و خدماتی از سطح بالایی برخوردار بوده و باعث قرار گرفتن این کشور در رده دوازدهم جهان از نظر تولید ناخالص داخلی شده است.

در حال حاضر سالانه حجم بالایی از محصولات کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات مربوط به آن، خودرو، مواد شیمیایی و… مازاد بر مصرف در اتریش تولید شده و به دیگر کشور‌های دنیا مخصوصاً کشور‌های در حال توسعه صادر می‌گردد. با توجه به رونق تجارت در این کشور سالانه افراد زیادی با گرفتن ویزای تجاری اتریش به این سرزمین سفر می‌کنند و به دنبال شغل و موقعیت مالی مناسب می‌باشند. هم چنین می‌توانید با استفاده از تور اتریش و تور اروپا به این کشور سفر کنید.

نکات مهم تجارت در اتریش

برای تجارت در اتریش و کسب سود مناسب یک سری از نکات را باید مدنظر قرار داد. برای انجام فعالیت تجاری سود‌آور در کشور اتریش می‌توان اقدام به ثبت شرکت‌های تجاری با زمینه‌های کاری مختلف نمود. از این رو سرمایه‌گذاران ایرانی با گرفتن ویزای تجاری اتریش نسبت به اخذ مجوز و ثبت شرکت‌ در اتریش اقدام می‌کنند. برخی نیز در قالب مشاغل آزاد در کشور اتریش مشغول فعالیت تجاری هستند. نکته مهم در حوزه تجارت موفق در اتریش دریافت دعوت نامه کار از شرکت‌ها و مؤسسات معتبر می‌باشد که در بازده زمانی خاص اعلام می‌شود.

نکات مهم تجارت در اتریش | یوروپ تورز

روند اخذ ویزای تجاری اتریش

برای گرفتن هر نوع ویزا از جمله ویزای تجاری اتریش مهم‌ترین مسأله گرفتن وقت سفارت اتریش می‌باشد. برای گرفتن وقت سفارت اتریش باید فرم‌های مربوطه را از طریق سایت‌های معتبر اینترنتی دریافت نموده با تکمیل و ارسال فرم درخواست وقت مصاحبه داد. هر متقاضی دریافت ویزای تجاری اتریش باید دارای زمان اختصاصی مصاحبه باشد و اینکه به صورت شخصی در سفارت کشور اتریش حضور یابد.

در صورت اقدام جهت اخذ ویزا به همراه خانواده حتی کودکان نیز باید دارای وقت مصاحبه اختصاصی باشند. هنگام مراجعه به سفارت اتریش برای اخذ ویزای اتریش تجاری فرد متقاضی باید همه مدارک لازم را به همراه داشته باشد. به دلیل طولانی بودن روند دریافت ویزا برای اخذ ویزای تجاری اتریش باید حداقل دو تا سه هفته قبل از سفر اقدام نمود.

مدارک و مدت زمان اخذ ویزای تجاری اتریش

برای اقدام به اخذ ویزای تجاری اتریش ارائه مدارک گوناگون ضروری است که از آن جمله می‌توان به اصل پاسپورت و کپی آن، تعداد دو قطعه عکس، مدارک شناسایی معتبر و کپی آن و گواهی اشتغال در ایران اشار کرد. پاسپورت یا گذرنامه فرد متقاضی دریافت ویزای تجاری اتریش حداقل باید ۶ ماه اعتبار داشته باشد تا مورد قبول سفارت واقع گردد. کسانی که از طریق دعوتنامه تجاری اتریش درخواست اخذ ویزا دارند نیز ارائه مدک مربوطه الزامی است.

از موارد دیگر می‌توان به پرینت حساب مالی اشاره کرد که نشان دهنده تمکن مالی فرد می‌باشد. از مهم‌ترین مدارکی که ارائه آن جهت گرفتن ویزا الزامی می‌باشد داشتن بیمه نامه معتبر است. بخش قابل توجهی از این مدارک باید به صورت ترجمه شده در وقت سفارت اتریش به سفارت تحویل داده شود. بازده زمانی لازم برای اخذ ویزای تجاری اتریش به صورت معمول از ۲۰ روز تا یک ماه می‌باشد.

هزینه ویزای تجاری اتریش

یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه درخواست ویزای تجاری هزینه صدور ویزا است. هزینه درخوست ویزای تجاری اتریش طبق آخرین تغییرات برای افراد بزرگسال ۶۰ یورو می‌باشد. اگر درخواست ویزا برای افراد خردسال ۶ تا ۱۲ سال باشد چیزی حدود ۳۵ یورو خواهد بود. هزینه‌های فوق به صورت یورو دریافت می‌شود و با گرفتن ویزای اتریش می‌توان در سایر کشور‌های عضو شینگن نیز اقدام به فعالیت تجاری نمود.

از آنجا که روند اخذ ویزای تجاری اتریش کار سخت و دشواری است بسیاری از افراد با ارائه مدارک لازم به مؤسسات معتبر در این حوزه نسبت به اخذ ویزا اقدام می‌نمایند. در مؤسسات مذکور با قیمت مناسب تمام فعالیت‌های مربوط به اخذ ویزا ازجمله ویزای تجاری توسط کارشناسان در این حوزه با دقت و سرعت انجام می‌گیرد. با این حال بخشی از کار‌های مربوطه به اخذ ویزا مانند مصاحبه باید توسط فرد متقاضی انجام گیرد.

هزینه ویزای تجاری اتریش | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری اتریش

ویزای تجاری اتریش چیست؟

گرفتن ویزای تجاری اتریش از جمله اهداف بسیاری از مراجعه کنندگان به سفارت اتریش در وقت سفارت اتریش است که نیازمند تهیه انواع مدارک و طی مراحل مختلف اداری می باشد

نکات مهم تجارت در اتریش چیست؟

برای تجارت در اتریش و کسب سود مناسب یک سری از نکات را باید مدنظر قرار داد. برای انجام فعالیت تجاری سود آور در کشور اتریش می توان اقدام به ثبت شرکت های تجاری با زمینه های کاری مختلف نمود. از این رو سرمایه گزاران ایرانی با گرفتن ویزای تجاری اتریش نسبت به اخذ مجوز و ثبت شرکت های تجاری اقدام می کنند.

هزینه ی ویزای تجاری اتریش چقدر است؟

هزینه درخوست ویزای تجاری اتریش طبق آخرین تغییرات برای افراد بزرگسال 60 یورو می باشد. اگر درخواست ویزا برای افراد خردسال 6 تا 12 سال باشد چیزی حدود 35 یورو خواهد بود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!