هزینه زندگی در اسلواکی 2022 چقدر میباشد؟

هزینه زندگی در اسلواکی 2022 چقدر میباشد؟

هزینه زندگی در اسلواکی، به دلایل مختلفی بستگی دارد. از این دلایل می‌توان به کم جمعیت بودن و وجود مشاغل بسیار اشاره نمود این اوامر باعث شده است که هزینه زندگی …

راهنمای کامل هزینه زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی به دلایل مختلفی بستگی دارد. از این دلایل می‌توان به کم جمعیت بودن و وجود مشاغل بسیار اشاره نمود این اوامر باعث شده است که هزینه زندگی در اسلواکی برای تمامی عموم مناسب باشد و افراد بسیاری از کشور‌های دیگر به دلیل مطلوب بودن هزینه زندگی در اسلواکی به این کشور مهاجرت کنند. هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین می‌باشد.

راهنمای کامل هزینه زندگی در اسلواکی | یوروپ تورز

اسلواکی

کشور اسلواکی در مرکز اروپا واقع شده است. این کشور با لهستان از شمال و با چک و اتریش از غرب و با مجارستان از جنوب و با کشور اوکراین از شرق همسایه می‌باشد. براتیسلاوا پایتخت این کشور اروپایی می‌باشد. این کشور کم جمعیت می‌باشد و حدود 5 میلین نفر در این کشور زندگی می‌کنند و زبان رسمی اسلواکی، اسلواک می‌باشد هم چنین به دلیل وجود قوم‌های مختلف در این کشور زبان‌های مختلف دیگری نیز رایج شده است.

فاصله براتیسلاوا با وین تنها 70 کیلومتر می‌باشد. به دلیل فاصله کمی که بین این دو پایتخت وجود دارد کشور اسلواکی مزیت بسیاری را از این جهت به دست آورده است؛ و شرایط زندگی بسیار خوبی را برای مردم فراهم کرده است. اسلواکی کشوری کوهستانی می‌باشد و از بلندترین ارتفاعات این کشور می‌توان به کوه‌های تاترا اشاره نمود.

هم چنین در این کشور رودخانه‌های بسیاری جریان می‌یابد؛ و چشمه و آبشارهای بسیاری را در دل خود دارد به همین دلیل همه این جاذبه‌های طبیعی باعث شده است تا این کشور به یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین کشورهای اروپایی تبدیل شود که خواستگاه گردشگران تور اسلواکی و تور اروپا است.

از مهم‌ترین و معروف‌ترین رودهای این کشور می‌توان به دانوب و واه و تیسا و هرون و هورناد اشاره نمود. در داخل این کوه‌ها هزاران غار وجود دارد و تنها 15 عدد از این غارها کشف شده‌اند و قابل بازدید می‌باشند و گردشگران و توریست‌ها می‌توانند وارد این تعداد محدود شوند.

جاذبه‌ های دیدنی اسلواکی

اسلواکی یکی از زیباترین و بهترین کشورهای اروپایی می‌باشد؛ و جاذبه‌های طبیهی و تاریخی بسیاری دارد. به همین دلیل هرساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. از این جاذبه‌های دیدنی کشور اسلواکی می‌توان به لیپتوف اشاره نمود برخی از مردم اسلواکی این مکان را جواهر کشور اسلواکی می‌دانند.

بزرگ‌ترین پیست این کشور در این منطقه واقع می‌باشد. اگر شما جز افرادی هستید که به ورزش‌های زمستانی علاقه‌مند هستید حتما به این مکان سر بزنید. غارهای کارست اسلواکی از دیگر جاذبه‌های این کشور است همان طور که در بخش قبلی اشاره نمودیم این کشور با غارهایش معروف می‌باشد همه ساله گردشگران زیادی با تور اسلواکی و تور اروپا برای دیدن این غارها به این کشور سفر می‌کنند.

شهر بسیار رویایی و زیبای کوشیتسه از بهترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای اسلواکی است افراد بسیاری از این شهر بازدید می‌کنند و این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا معروف شده است. کوشیتسه دارای معماری بسیار ظریفی می‌باشد و بناهای تاریخی و دیدنی بسیاری را دارد.

پیه شتانی به دلیل داشتن آب‌های گرم و درمانی و چشمه‌های بسیار زیبا با طبیعت بسیار دیدنی و مناظر فوق العاده یکی دیگر از مناطق گردشگری این کشور محسوب می‌شود. بسیاری از افرادی که به این شهر روی می‌آورند به دلیل اب‌های درمانی ان می‌باشد تا بتوانند از این چشمه‌های طبیعی بهره‌مند شوند.

اطلاعاتی درباره هزینه زندگی در اسلواکی

مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی باعث شده است کشور اسلواکی بسیار جای خوبی برای زندگی می‌باشد و هم چنین زندگی در این کشور مزایای بسیاری دارد. از این مزیت‌ها می‌توان به کم جمعیت بودن و بالا بودن رفاه در کشور اشاره نمود و هم چنین آمار جرم و قتل بسیار پایین می‌باشد و امنیت در این کشور در سطح بسیار بالایی برقرار می‌باشد.

این کشور در بین کشورهای اروپایی ارزان‌ترین کشور می‌باشد و هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با دیگر کشورها بسیار خوب و مناسب است. پایین بودن هزینه زندگی در اسلواکی باعث شده که هر ساله بر تعداد مهاجرانی که وارد اسلواکی می‌شوند افزوده می‌شود. هم چنین علاوه بر کم بودن هزینه زندگی در اسلواکی  هزینه تحصیل نیز پایین می‌باشد.

شرایط کار و دستمزد در اسلواکی

به دلیل کم جمعیت بودن این کشور و وجود مشاغل بسیار افراد بی‌کار در این کشور دیده نمی‌شود. این کشور برای شروع کار و سرمایه گذاری بسیار گزینه مناسبی می‌باشد. شرایط کار در این کشور با همه این مواردی که در بالا اشاره کردیم بسیار خوب می‌باشد و دستمزد خوبی نیز در ازای شغل افراد پرداخت می‌شود.

همان طور که گفته شد هزینه زندگی در اسلواکی پایین است و افراد می‌توانند با هزینه بسیار کمی اقدام به خرید و یا اجاره خانه در پایتخت این کشور کنند. طبق آمارهای اخیر نیز مشخص شده است هزینه زندگی در اسلواکی روزانه برای هر فرد حدود 400 کرون اسلواکی می‌باشد که معادل 13 دلار می‌باشد.

شرایط کار و دستمزد در اسلواکی | یوروپ تورز

مشاغل مورد نیاز در اسلواکی

از مشاغل مورد نیاز اسلواکی می‌توان به مشاغل مهندسی مخصوصا در رشته‌های برق و الکترونک و ساختمانی اشاره نمود هم چنین حسابداری و رانندگی و طراحی صنعتی و خیاطی و چاپ و صنایع وابسته و مجلات و روزنامه نگاری و برنامه و بسیاری از مشاغل دیگر در این کشور وجود دارد و مورد نیاز می‌باشد؛ و افرادی که هزینه زندگی در اسلواکی برایشان مورد تائید می‌باشند بامهاجرت به این کشور در این زمینه‌ها مشغول به فعالیت می‌کنند.

هم چنین افرادی که وضع مالی مناسبی دارند می‌توانند در زمینه‌های دیگر سرمایه گذاری بکنند. شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات دقیق در مورد هزینه زندگی در اسلواکی به سایت‌های مربوطه مراجعه کنید و مقالات مربوط به هزینه زندگی در اسلواکی را مشاهده کنید.

شرایط اقتصاد اسلواکی

شرایط اقتصاد اسلواکی مناسب می‌باشد و در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی درآمد اقتصادی خوبی را دارا می‌باشد.شرایط‌های بسیاری دست به دست داده‌اند و این در مطلوب کردن هزینه زندگی در اسلواکی نقش به سزایی را دارد.کشور اسلواکی با کشورهای بسیاری داد و ستد می‌کنند و تجارت خوبی را با کشورهای همسایه و حتی با کشور ایران دارد و رابطه‌اش را با کشورمان رو به روز بهتر می‌کند.

شرایط زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی شرایط و وضعیت بسیار مطلوبی را دارد. شرایط رهن و اجاره ملک در این کشور در مقایسه با کشور ایران 16 درصد بالاتر می‌باشد؛ و نیز هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با کشورمان حدود 7 درصد بالاتر می‌باشد.

درسته زندگی کردن در یک کشور غریب و دور بسیار سخت می‌باشد ولی با توجه به هزینه زندگی در اسلواکی می‌توان این شرایط سخت را به چشم خرید و به این کشور مهاجرت نمود و در ان جا می‌توان در مدت بسیار کوتاهی وضع مالی خود را به سطح بالایی برد و تا می‌توانید با مرور زمان و با تلاش‌های خود در مدت زمان کمی به خود سرمایه خوبی جمع کنید.

مشکلات و معایب زندگی در اسلوکی

با توجه به مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی معایب و مشکلاتی نیز برای زندگی کردن در این کشور وجود دارد که افراد باید این مسائل را در نظ بگیرند و برای حل انها از افرادی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرند. یکی از مشکلات زندگی در اسلواکی بلد نبودن زبان این کشور می‌باشد و در این مواقع برای افراد سخت خواهد گذشت به همین دلیل باید قبل از سفر خود به این کشور زبان این کشور را تا حدی یاد بگیرید.

از دیگر معایب زندگی در این کشور می‌توان به کم جمعیت بودن آن اشاره نمود آن هم برای افرادی که به زندگی در شهرهای بزرگ و پرجعیت عادت کرده‌اند می‌باشد. با وجود این مشکلات شما می‌توانید به آسانی از پس آنها بربیایید و و این فقط بخاطر مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی می‌باشد.

مشکلات و معایب زندگی در اسلوکی | یوروپ تورز

سوالات متداول هزینه زندگی در اسلواکی 2022

علاوه بر مناسب بودن هزینه زندگی در اسلواکی، دیگر مزایای زندگی در این کشور چیست؟

از این مزیت‌ها می‌توان به کم جمعیت بودن و بالا بودن رفاه در کشور اشاره نمود و هم چنین آمار جرم و قتل بسیار پایین می‌باشد و امنیت در این کشور در سطح بسیار بالایی برقرار می‌باشد.

هزینه تحصیل در این کشور چگونه می باشد؟

هم چنین علاوه بر کم بودن هزینه زندگی در اسلواکی  هزینه تحصیل نیز پایین می‌باشد.

شرایط رهن و اجاره ملک در این کشور در مقایسه با کشور ایران چگونه است؟

هزینه زندگی در اسلواکی شرایط و وضعیت بسیار مطلوبی را دارد. شرایط رهن و اجاره ملک در این کشور در مقایسه با کشور ایران 16 درصد بالاتر می‌باشد؛ و نیز هزینه زندگی در اسلواکی در مقایسه با کشورمان حدود 7 درصد بالاتر می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

پریسا 4 آذر 1397 پاسخ

سلام من لیسانس حسابداری هستم. 22 سالمه اول میخواستم برم آلمان بعد دیدم هزینه هاش زیاده. تصمیم گرفتم برم کشور اسلواکی.. آیا واس رشته من کار هس؟ حقوقش چطوره؟ میشه زندگی خودم بگذرونم با کار حسابداری و خونه اجاره کنم. چقدر سرمایه واس رفتن لازمه؟ لطفا راهنمایی کنین

safaridigaradmin 21 آذر 1397 پاسخ

با سلام خدمت شما
دوست عزیزم لطفا بفرمایید اسپانسر و یا جاب آفری از کشور اسلواکی دارید؟؟
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
بابازاده
۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۵