با بهترین هتل های کراکوف لهستان آشنا شوید

با بهترین هتل های کراکوف لهستان آشنا شوید

شهر تاریخی و فرهنگی کراکوف به دلیل داشتن گردشگران زیاد، دارای هتل های زیادی است. بنابراین نگرانی از لحاظ اقامت در کراکوف وجود ندارد. هتل های کراکوف با توجه به امکانات رفاهی متعدد، دارای قیمت های متفاوتی هستند. برای رزرو هتل در کراکوف می توان از طریق آژانس های گردشگری اقدام کرد. اگر قصد سفر به کراکوف و رزرو هتل های کراکوف را دارید، بهتر است قبل از سفر درباره این شهر و هتل های آن بیشتر بدانید، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هتل های کراکوف
هتل های کراکوف

درباره کراکوف

کراکوف یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری لهستان است، که در جنوب لهستان و در کنار رودخانه ویستولا واقع شده است. این شهر در گذشته پایتخت سیاسی لهستان بوده است و هم اکنون پایتخت فرهنگی آن است. کراکوف با سنت هزار ساله، مرکز وقوع رویدادهای مهم اروپا و لهستان بوده است. هر ساله گردشگران زیادی با تور کراکوف و تور اروپا در فصل های مختلف سال به این شهر اروپایی به دلیل دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی زیبای آن، سفر می کنند. از جاذبه های متعدد آن می توان به موزه مانگا، کلیسای سنت آندرو، برج شهرداری، نمایشگاه دائمی زیرزمینی راینک، گورستان راکووسکی، قلعه اوگرودزینیک، خیابان فلوریانسکا، دروازه سنت فلوریان، مجسمه اژدهای واول و معدن نمک شهرک ویلیچکا اشاره کرد.

درباره کراکوف
درباره کراکوف

بهترین زمان سفر به کراکوف

بهترین زمان سفر به کراکوف، یکی از سوالات بسیار رایج برای سفر به شهر تاریخی کراکوف است. به طور کلی بهترین زمان سفر به کراکوف بستگی به شرایط افراد و توان و بودجه مالی آنها دارد. عوامل مختلفی مانند آب و هوا، برگزاری جشن ها و فستیوال های مختلف، قیمت های ارزان و … در بهترین زمان سفر به کراکوف تاثیر گذار هستند. از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به شهر تاریخی و گردشگری کراکوف فصل تابستان و بعد از آن فصل بهار و پاییز می باشد. فصل زمستان به خاطر سرد بودن آب و هوا، زیاد مناسب نمی باشد. البته اگر به دنبال سفری آرام، خلوت و ارزان هستید، فصل زمستان گزینه مناسبی می باشد؛ در این فصل هتل های کراکوف بسیار ارزان قیمت هستند.

بهترین زمان سفر به کراکوف
بهترین زمان سفر به کراکوف

رزرو هتل های کراکوف

یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از سفر به کشورهای خارجی و از جمله شهر کراکوف در لهستان انجام دهید، رزرو هتل می باشد. برای رزرو هتل های کراکوف با چند کلیک ساده در اینترنت می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی در منزل و یا محل کار، هتل مورد علاقه خود را از لیست هتل های 5 ستاره، هتل های ارزان، هتل های آپارتمانی و هتل های ساده کراکوف انتخاب کنید سپس برای رزرو هتل های کراکوف می توانید به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری به آژانس های گردشگری اقدام نمایید.

رزرو هتل های کراکوف
رزرو هتل های کراکوف

قیمت رزرو هتل های کراکوف

خیلی از افراد در هنگام رزرو هتل های کراکوف به دنبال هتل های ارزان قیمت هستند، تا بتوانند از این طریق هزینه های سفر خود را کاهش دهند. قیمت رزرو هتل در شهر کراکوف به عوامل مختلفی بستگی دارد، برخی از این عوامل به شرح زیر می باشد:

زمان رزرو هتل

 یکی از فاکتورهای بسیار مهم که در قیمت رزرو هتل های کراکوف تاثیر گذار می باشد، زمان رزرو هتل است. به همین دلیل در روز های مختلف سال قیمت رزرو هتل های کراکوف متفاوت می باشد. برای مثال در فصل هایی که سفر به کراکوف کمتر می باشد، قیمت هتل های کراکوف بسیار ارزان می باشد و آن هم برای جذب مشتری بیشتر است. از طرفی در فصل هایی که میزان سفر به شهر زیبای کراکوف بیشتر است، قیمت رزرو هتل های کراکوف افزایش می یابد.

امکانات رفاهی هتل

 شهر توریستی کراکوف برای رفاه حال گردشگران تور کراکوف و تور اروپا دارای هتل های زیادی است، قطعاً امکانات رفاهی همه این هتل ها در یک حد نمی باشد، بعضی از هتل ها دارای امکانات رفاهی بیشتر و برخی دارای امکانات رفاهی کمتر هستند. بنابراین قیمت رزرو هتل های کراکوف با توجه به امکانات رفاهی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. علاوه بر امکانات رفاهی هتل های کراکوف ،موقعیت مکانی هر کدام از هتل ها می تواند در قیمت رزرو هتل های کراکوف تاثیر داشته باشد.

نوع هتل های کراکوف

در شهر کراکوف مانند دیگر شهرهای توریستی انواع هتل ها مانند هتل های  5 ستاره، هتل های 4 ستاره، هتل های 3 ستاره، هتل های لوکس، هتل های آپارتمانی، هتل های ساده، میهمانسراها و … وجود دارد. قیمت رزرو هتل با توجه به نوع هتل متفاوت می باشد برای مثال قیمت رزرو هتل های 5 ستاره از قیمت رزرو هتل های ساده بیشتر می باشد. تنوع هتل های کراکوف انتخاب محل اقامت برای گردشگران را راحت کرده است.

نوع هتل های کراکوف
نوع هتل های کراکوف

بهترین زمان رزرو هتل های کراکوف

شهر کراکوف در فصل پاییز و بهار آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. در فصل تابستان هوا گرم و کمی شرجی است. در فصل زمستان شهر کراکوف آب و هوای بسیار سردی دارد. بنابراین با توجه به وضعیت آب و هوایی، بهترین زمان رزرو هتل های کراکوف فصل بهار، پاییز و تابستان می باشد. در فصل زمستان هتل های کراکوف بسیار ارزان هستند.

بهترین زمان رزرو هتل های کراکوف
بهترین زمان رزرو هتل های کراکوف

هتل های کراکوف

شهر کراکوف به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متعدد، در میان شهرهای لهستان از لحاظ تعداد گردشگر تور کراکوف و تور اروپا همیشه حرف اول را می زند. بنابراین این شهر دارای هتل ها و مهمانسراهای زیادی است و هیچ نگرانی از لحاظ محل اقامت در این شهر وجود ندارد. در ادامه مطلب به معرفی هتل های کراکوف و مهمانسراهای آن می پردازیم.

هتل های کراکوف
هتل های کراکوف

مهمان سراهای معروف کراکوف

مهمانسرای اتلانتیس: این مهمان سرا از لحاظ موقعیت مکانی بین دو منطقه کازیمیرز و اولد تاون واقع شده است. مهمانسرای اتلانتیس برای کسانی که اهل خرید هستند، بهترین گزینه می باشد به دلیل این که در نزدیکی خیابان های شهر کراکوف واقع شده است.

مهمانسرای دکو: اگر علاقه مند به تفریح در پارک ها و مراکز تاریخی شهر کراکوف لهستان هستید، پیشنهاد می کنیم که مهمانسرای ارزان و شیک دکو را که در شمال اولد تاون قرار گرفته است، را رزرو کنید. دکوراسیون این مجموعه به سبک قدیمی و کلاسیک می باشد.

مهمانسرای انقلابی: این مهمانسرا در فاصله بسیار نزدیکی از شهر کراکوف و در نزدیکی منطقه Dolny Młyny واقع شده است. دارای رستوران های متعددی است،  رستوران های گیاهی آن بسیار معروف می باشند.

مهمانسرای دهه 70: دکوراسیون این مهمانسرا یادآور خاطرات گذشته می باشد. یکی از امتیازات آن سرو عصرانه همراه با انواع نوشیدنی ها مانند قهوه می باشد.

مهمانسرای راینک: این مهمانسرا برخلاف ارزان بودن، دارای محیط بسیار شیک و مناسبی برای مسافران است. یکی از امتیازات این مهمانسرا امکان تماشای منظره زیبا کلیسای گوتیک و رستوران های مختلف شهر کراکوف می باشد.

مهمان سراهای معروف کراکوف
مهمان سراهای معروف کراکوف

هتل های معروف کراکوف

هتل کراسوس: این هتل سه ستاره در 4 کیلومتری محله تاریخی کراکوف و در نزدیکی رودخانه زیبای ویستوال قرار دارد. هتل کراسوس مانند بسیاری از هتل های کراکوف دارای رستوران، حمام اختصاصی، وای فای، لباسشویی، تلفن، تلویزیون و … می باشد.

هتل یوستینا: یوستینا یکی از هتل های 4 ستاره کراکوف است، که در نزدیکی شهر تاریخی قرار دارد. اگر به دنبال محیطی آرام و خلوت برای اقامت هستید، این هتل 4 ستاره در یک منطقه آرام واقع شده است، بنابراین بهترین گزینه می باشد. از امتیازات این هتل می توان به وای فای، تلفن، رستوران، کافه، اتاق کنفرانس، ماهواره و نزدیکی به پارک اشاره کرد. این هتل یکی از بهترین هتل های کراکوف است.

هتل اورینت: یکی از هتل های 4 ستاره کراکوف است، که در 4 کیلومتری آن واقع شده است. این هتل دارای امکانات زیادی مانند جکوزی، سونا، سالن کنفرانس، وای فای، تلفن، تلویزیون، پارکینگ، مرکز تجاری، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، یخچال در هر اتاق، مینی بار، سیستم تهویه و … می باشد. اورینت یکی از مناسب ترین هتل های کراکوف است.

هتل هیلتون گاردن: درست است که این هتل جزء یکی از هتل های 4 ستاره کراکوف می باشد، اما از لحاظ امکانات رفاهی و زیبایی چیزی از هتل های 5 ستاره کم ندارد. این هتل بسیار شیک دارای امکانات زیادی مانند پارکینگ، صبحانه، وای فای، ماهواره، سیستم حمل و نقل و … می باشد.

هتل هالیدی: این هتل 5 ستاره در مرکز شهر تاریخی کراکوف واقع شده است. هتل هالیدی یکی از بهترین و زیباترین هتل های کراکوف است. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای، سالن بدنسازی، انواع رستوران ها، سیستم تهویه در هر اتاق، ماهواره، یخچال، مینی بار، سلف سرویس صبحانه و سرو غذاهای مدیترانه ای اشاره کرد. این هتل در فاصله نزدیک به بازار اصلی کراکوف قرار دارد ،به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توان به بازار اصلی رسید.

هتل شرایند گرند کراکوف: اگر به دنبال رزرو بهترین و لوکس ترین هتل های کراکوف هستید، هتل 5  ستاره شرایند گرند بهترین گزینه برای شما می باشد. این هتل زیبا و تمیز دارای امکانات رفاهی متعددی مانند سرویس حمل و نقل فرودگاهی، صبحانه، اینترنت، اتاق کار، سالن کنفرانس، سالن بدن سازی، استخر، اسپا و … می باشد. هتل شرایند از بهترین هتل های کراکوف است.

هتل رادیسون بلو: این هتل 5 ستاره به دلیل نزدیکی به مراکز خرید بسیار مورد توجه گردشگران می باشد. این هتل مانند بسیاری از هتل های کراکوف دارای امکانات رفاهی زیادی مانند پارکینگ، اتاق کار، یخچال، ماهواره، بوفه، سرویس حمل و نقل، صبحانه و … می باشد. در این هتل کشیدن سیگار برای همه افراد ممنوع می باشد.

هتل های معروف کراکوف
هتل های معروف کراکوف

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!