با بهترین هتل های پرتغال آشنا شوید

با بهترین هتل های پرتغال آشنا شوید

هتل های پرتغال، در این پست ما به معرفی کشور پرتغال،جاذبه‌های گردشگری کشور پرتغال، هتل‌های پرتغال از نظر امکانات و کیفیت خدمات آن، قیمت رزرو هتل‌های …

معرفی بهترین هتل های پرتغال

در این پست ما به معرفی کشور پرتغال،جاذبه‌های گردشگری کشور پرتغال، هتل‌های پرتغال از نظر امکانات و کیفیت خدمات آن، قیمت رزرو هتل‌های پرتغال در فصول کم گردشگر و پر گردشگر، بهترین و قابل اعتماد‌ترین آژانس‌های مسافرتی در این زمینه، قیمت رزرو هر شب هتل‌های پرتغال بر اساس امکانات می‌پردازیم. پرتغال کشوری تفریحی و بسیار پرگردشگر است که هر ساله افراد زیادی با تور پرتغال و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند.

از عوامل بسیار رایجی که در هر ساله در جذب گردشگر در این هتل نقش دارد و لذت سفر آن‌ها به این کشور را افزایش می‌دهد بهره‌مندی این کشور از هتل‌های منحصر به فرد و امکانات متنوعش است. ما نخست شما را به معرفی مختصر این کشور و جاذبه‌های گردشگری کشور پرتغال دعوت می‌کنیم.

با بهترین هتل های پرتغال آشنا شوید | یورپ تورز

کشور پرتغال

پرتغال کشوری واقع در جنوب غربی اروپا است. کشور پرتغال غربی‌ترین کشور اروپا به حساب می‌آید و از غرب و جنوب با اقیانوس آتلانتیک و از سمت شرق و شمال با کشور اسپانیا مرز دارد. این کشور در حدود 11 ملیون نفر جمعیت دارد و پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون بوده و پرتغالی زبان رسمی این کشور است که آشنایی بسیار نزدیکی به زبان‌های رومی باستانی دارد. اما درصد اندکی از جمعیت آن را زبان انگلیسی تشکیل می‌دهد که بیشتر جمعیت آن در صنعت گردشگری فعالیت می‌کنند.

بالغ بر 81 درصد از مردم این کشور نیز مسیحی کاتولیک بوده که ریشه‌ای رومی دارد و مابقی آنها بی‌دین و یا از دیگر شاخه‌های مسیحیت هستند. این کشور از تاریخ 1139 میلادی اعلام پادشاهی کرده و از آن زمان تا به امروز مستقل بوده است. این کشور از آب و هوای مدیترانه‌ای برخوردار است که به گفته سازمان بین‌المللی آب و هوایی جزو گرمترین کشور‌های قاره اروپا به حساب می‌آید. از تولیدات مهم این کشور می‌توان به سیب زمینی، انگور، لبنیات و مجهز بودن این کشور به پاالایشکاه‌های نفت و تولیدات مشروب اشاره کرد. کشور پرتغال از جاذبه‌های گردشگری برای گردشگران تور پرتغال و تور اروپا متعددی برخوردار است که در ادامه ما به معرفی تعدادی از آنها می‌پردازیم.

جاذبه‌ های گردشگری پرتغال

بعد از هتل‌های پرتغال یکی دیگر از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کشور پرتغال دیدن صومعه جه رونیموس است که در قرن شازدهم به افتخار جهانگرد و کاشف پرتغالی واسکادو دا گما برای سفرش به هند بنا نهاده شده است. این صومعه از جمه قدیمی‌ترین بنا‌های کشور پرتغال به حساب می‌آید که شما می‌توانید روز‌های یکشنبه به طور رایگان از این صومعه دیدن کنید. این مکان از جالبترین مکان‌های تاریخی کشور پرتغال می‌باشد که برای افراد علاقه‌مند به تاریخ بسیار جالب توجه است.

این صومعه از یک موزه تاریخی بسیار غنی برخوردار است که تاریخ این کشور را تمام و کمال به نمایش می‌گذارد. از دیگر جاذبه‌ای گردشگری و بسیار دیدنی کشور پرتغال موزه کاشی ملی است. کشور پرتغال به داشتن کاشی‌هایی با رنگ زمینه آبی بسیار شهرت دارد. این موزه ملی که از همان اسمش می‌توانم پی برد که این موزه با چنین طراحی تنها در کشور پرتغال رایج است. ضمن اینکه نقاشی‌هایی که در کاشی‌های روی زمین به چشم می‌خورد یاد‌آور زلزله عظیمی است که در سال 1755 در شهر لیسبون پرتغال رخ داده است می‌باشد. این موزه در روزهای دوشنبه بسته است اما شما می‌توانید یکشنبه اول هر ماه به صورت رایکان از آن دیدن کنید.

هتل‌ های 5 ستاره پرتغال

از هتل‌های پرتغال می‌توان به هتل شراتون لیسبو و اسپا (Sheraton Lisboa Hotel & Spa) هتلی 5 ستاره در شهر لیسبون کشور پرتغال اشاره کرد،که در مرکز اجاری این کشور قرار گرفته است. از هتل تا مناطق شهری لیسبون تنها 10 دقیقه پیاده وجود دارد که بعد از آن شما قادر به دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید و بازار‌های بزرگ هستید. اتاق‌های این هتل از طراحی زیبا و بسیار مدرنی برخوردار است که نمای بسیار زیبای به سمت استخر هتل و فضای شهر دارد. تمام حمام‌ها در این هتل از طراحی زیبا و منحصر به فرد برخوردار است و تمامی این هتل‌ها هم چنین به اینترنت بی‌سیم،تلوزیون‌های داای صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده است.

این هتل امکانات ویژه‌ای نظیر اسپا و داشتن سالن‌های تناسب اندام همراه با برنامه‌های ویژه برای افراد علاقه‌مند به این رشته است. این هتل دارای بخش ویژهای است که به شما امکان قرار‌گیری در محیطی آرامش بخشی که متخصصان برای افراد در نظر گرفته‌اند از مراقبت‌های پوستی ویژه‌ای برای زیبایی پوست خود بهره‌مند شوند. این هتل به طور کلی از 369 اتاق بهره‌مند است.و از امکاناتی هم چون اتاقی که سکار کشیدن در آن ممنوع است و ورود حیوانات ممنوع، خدمات نظافت اتاق،استخری با فضای رو باز،سالن جکوزی و سونای آب گرم و منوی غذایی که مخصوص کودکان است را شامل می‌شود.

هتل‌ های 5 ستاره پرتغال | یورپ تورز

بهترین زمان رزرو این هتل در کشور پرتغال

هتل های پرتغال معمولا در بیشتر اوقات سال شلوغ است. و ماه‌های ژون و سپتامبر از جمله ماه‌های پر گردشگر کشور پرتغال به حساب می‌آید. و بدیهی است که قیمت‌ها رو به افزایش می‌رود. که قیمت این هتل در همین هاه‌ها ممکن است حتی به 239 تا 264 یورو هم برسد.

پس اگر هنوز هم می‌خواهید در فصل بهار که قیمت با افزایش زیادی روبرو است باید باز هم از چند نوبت قبل بلیط خود را رزرو نمایید. اما اگر ماه‌های خلوت و کم گردشگر که بین ماه‌های مارچ و می‌می باشد و قیمت‌ها مطمعنا پایینتر می‌آید می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای افرادی که سکوت بیشتر را ترجیه می‌دهند باشد. قیمت این هتل در کشور پرتغال در این ماه‌ها بین 207 تا 232 یورو می‌باشد که قیمتی به مراتب عادلانه‌تری است.

هتل‌ های 4 ستاره کشور پرتغال

هتل رادیسون بلو لیسبون از هتل‌های پرتغال و جزء هتل‌های 4 ستاره کشور پرتغال است که در شهر لیسبون قرار دارد که با داشتن موقعت مناسبی که در کشور پرتغال دارد شما می‌توانید به راحتی از طریق از طریق ترنسفر هواپیمایی که از طریق فرودگاه این کشور صورت می‌گیرد مستقیما به این هتل بروید. این هتل با بهره‌گیری از بهترین امکانات رفاهی به مهمانان خود خدمات رفاهی بسیار مطلوبی را اراعه می‌دهد.

این هتل در شهر لیسبون پرتغال از بوفه‌هایی با صبحانه‌های متنوع برخوردار است که از انواع مربا جات، لینیات و نوشیدنی‌های متنوع و خوش طمعی برخوردار است. ناهار و شام در این هتل با انواع غذاهایی مدیترانه‌ای طبخ می‌شود. در هر یک از اتاق‌های این هتل تلویزیونی کابلی، کمدی و میزی برای قرار دادن لباس‌های شخصی و حمامی که دارای سنگ‌های مرمری شکل می‌باشد نیز وجود دارد. البته دستگاه‌های درست کردن قهوه و چای نیز در این اتاق‌ها موجود می‌باشد. اکثر کارکنان این هتل نیز به زبان‌های خارجه همچون (فرانسوی،ایتالیایی،آلمانی) و بویژه زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.

هتل‌ های 4 ستاره کشور پرتغال | یورپ تورز

بهترین زمان رزرو این هتل پرتغال

بهترین زمانی که شما می‌توانید با تور پرتغال و تور اروپا به پرتغال سفر کنید و به رزرو این هتل‌های پرتغال بپردازید ماه‌های ژون و جولای می‌باشد که می‌تواند فرصتی مناسبی برای افراد نیاز‌مند آرامش باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است و قیمت هر شب هتل آن از 131 تا 147 یورو می‌باشد. اما اگر قصد دارید که مردم بیشتری را ببینید و به شلوغی زیاد شهر‌ها عادت دارید ماه‌های آگوست و نوامبر می‌تواند گزینه خوبی باشد. اما باید توجه داشته باشید که قیمت‌ها بالاتر بوده و شما نیازمند آن هستید که بسیاری از بودجه سفر خود را به خوبی مدیریت کنید تا از پس هزینه‌های هتل و سایر امکانات آن به خوبی برآیید.

قیمت هتل‌ های پرتغال

قیمت هتل‌های پرتغال همه جوره موجود است از هتل‌های ارزان قیمت گرفته تا بالاترین قیمت در  هتل‌های پرتغال می‌توان یافت. قیمت هتل‌های پرتغال نیز مانند بسیاری مراکز دیگر، مبنی بر خدمات ارائه شده توسط آن هاست و نیز شیک بودن و پاکیزگی و همچنین مرغوب بودن وسایل موجود در هتل‌های پرتغال تأثیر چشمگیری در قیمت هتل‌ها می‌گذارد. همچنین بنا به اینکه هتل در چه فسمتی از کشور و با چه دسترسی به شهرها واقع شده دارای تفاوت قیمت می‌باشد.

قیمت هتل‌ های پرتغال | یورپ تورز

سخن آخر

آژانس سفری از جمله آژانس‌های معتبر گردشگری است که در مورد چگونگی رزرو هتل‌های پرتغال به شما راهنمایی‌های لازم را می‌کند و در مورد بهترین زمانی که مد نظر شما برای انتخاب هتل است به شما اطلاع رسانی‌های لازم را می‌کند. و به شما مناسب‌ترین ماه برای هتلی که مورد انتخاب شما است را معرفی کنند.


سوالات متداول هتل های پرتغال

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در بلژیک چیست؟

از هتل‌های پرتغال می‌توان به هتل شراتون لیسبو و اسپا (Sheraton Lisboa Hotel & Spa) هتلی 5 ستاره در شهر لیسبون کشور پرتغال اشاره کرد،که در مرکز اجاری این کشور قرار گرفته است.

چه زمانی برای رزرو هتل های پرتغال مناسب است؟

اگر هنوز هم می‌خواهید در فصل بهار که قیمت با افزایش زیادی روبرو است باید باز هم از چند نوبت قبل بلیط خود را رزرو نمایید. اما اگر ماه‌های خلوت و کم گردشگر که بین ماه‌های مارچ و می‌می باشد و قیمت‌ها مطمعنا پایینتر می‌آید می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای افرادی که سکوت بیشتر را ترجیه می‌دهند باشد.

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پرتغال چیست؟

هتل رادیسون بلو لیسبون از هتل‌های پرتغال و جزء هتل‌های 4 ستاره کشور پرتغال است که در شهر لیسبون قرار دارد که با داشتن موقعت مناسبی که در کشور پرتغال دارد شما می‌توانید به راحتی از طریق از طریق ترنسفر هواپیمایی که از طریق فرودگاه این کشور صورت می‌گیرد مستقیما به این هتل بروید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!