با بهترین هتل های لیسبون آشنا شوید

با بهترین هتل های لیسبون آشنا شوید

هتل های لیسبون، در سفر به لیسبون می‌توانید در بخش‌های مختلف شهر هتل‌هایی را بیابید که هر کدام امکانات خاصی برای مسافران خود فراهم کرده‌اند. به دلیل وجود …

هتل های لیسبون: پرتغال یکی از کشورهایی است که هر ساله شاهد تعداد زیادی از گردشگران تور لیسبون و تور اروپا در فصول مختلف می‌باشد. لیسبون پایتخت کشور پرتغال بوده که برای راحتی مسافران در آن، هتل‌ها و محل‌های اقامت زیادی ساخته شده است. هتل‌های لیسبون در بخش‌های مختلف شهر قرار گرفته‌اند و با داشتن امکاناتی ویژه سفر را برای مسافران پایتخت پرتغال رویایی می‌کنند.

با توجه به شرایط آب و هوایی عالی و همچنین جاذبه‌های گردشگری بسیاری که این شهر دارد، در اکثر ایام سال هتل‌های لیسبون مملوء از مسافرانی است که از کشورهای مختلف برای گردش و تفریح به این شهر آماده‌اند. هر یک از هتل‌های لیسبون در سطح کیفی خاصی قرار دارند که شما با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

در سفر به لیسبون می‌توانید در بخش‌های مختلف شهر هتل‌هایی را بیابید که هر کدام امکانات خاصی برای مسافران خود فراهم کرده‌اند. به دلیل وجود گردشگران تور لیسبون و تور اروپا روز به روز اهمیت بیشتری به صنعت هتل داری در این شهر داده می‌شود و شاهد بهبود و رشد روزافزون هتل‌های لیسبون از نظر سطح کیفی و راحتی هستیم.

برخی از معروف‌ترین هتل‌های لیسبون عبارتند از هتل رادیسون بلو لیسبون، هتل لیسبا پلازا، هتل موندیال، هتل لوتسیا اسمارت دیزاین، هتل شراتون لیسبو و اسپا، هتل باریو آلتو، هتل کورینتیا لیسبو، هتل والوردی و بسیاری دیگر که در دسته هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره لیسبون قرار گرفته‌اند. در ادامه شاهد توضیحاتی درباره بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های لیسبون خواهید بود که با آشنایی با آن‌ها می‌توانید به راحتی بهترین محل اقامت را در سفر به پرتغال برای خود انتخاب کنید.

با بهترین هتل های لیسبون آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل شراتون لیسبو و اسپا

اگر به دنبال یک هتل 5 ستاره عالی در میان هتل‌های لیسبون می‌گردید، هتل شراتون لیسبو و اسپا می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. فاصله ی‌بسیار کم این هتل با مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری، باعث شده است مسافران به راحتی بتوانند با پای پیاده خود را به مکان دلخواه خود برسانند. محیط بسیار زیبای رستوران هتل و چشم‌انداز بی‌نظیر آن، حس بسیار خوبی به مسافران هتل می‌دهد.

برخی از امکانات هتل شامل اسپا، سالن ورزشی، استخر روباز، اتاق بخار، جکوزی، صرافی، منوی مخصوص کودکان و غیره می‌باشد که باعث انتخاب این هتل در میان هتل‌های لیسبون شده است. تمام 369 اتاق این هتل دارای امکانات کامل هستند و دارای دکوراسیون بسیار زیبا و مدرن می‌باشند. ویوی خاصی که اتاق‌ها به سمت استخر یا شهر دارد، زبانزد تمام مسافران قرار گرفته است.

هتل شراتون لیسبو و اسپا | یوروپ تورز

هتل فور سیزن ریتز لیسبون

اگر دوست دارید برای یک بار هم که شده است همچون اشراف زاده‌ها زندگی کنید، اقامت در هتل رویایی فور سیزن ریتز لیسبون پیشنهاد ما به شما است. وجود تراس‌های بزرگ با پنجره‌های تمام قد، همراه با یک دکوراسیون خاص و کلاسیک یکی از ویژگی‌های این هتل 5 ستاره می‌باشد. همانطور که از نام این هتل پیدا است، شما می‌توانید در هر فصل یک چیز خاص در این هتل تجربه کنید.

وجود نوشیدنی‌های خاص به همراه یک صبحانه اشرافی در اتاق، باعث تمایز این هتل در میان هتل‌های لیسبون شده است. نزدیکی این هتل به پارک ادوارد هفتم، تئاتر دونا ماریا، پارک ملی و همچنین فرودگاه، یک نقطه قوت دیگر این هتل به شمار می‌رود. وجود کارمندان 5 زبانه در این هتل به شما کمک می‌کند تا به راحتی از امکانات این هتل نهایت استفاده را ببرید و انتخاب اول شما در هتل‌های لیسبون باشد.

هتل فور سیزن ریتز لیسبون | یوروپ تورز

هتل باریو آلتو

هتل باریو آلتو (Bairro Alto Hotel) یکی از هتل‌های لیسبون است که در نزدیکی میدان کاموس قرار دارد. این هتل در فاصله 6 الی 7 کیلومتری فرودگاه قرار دارد و نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری، بسیار مورد پسند مسافران قرار گرفته است. این هتل لوکس ارائه دهنده ی‌انواع غذاهای خوشمزه می‌باشد و این امکان را برای مهمانان خود فراهم کرده است که با لذت بردن از یک نمای فوق العاده در تراس از غذا خوردن لذت ببرند.

این هتل خاص فقط 55 اتاق دارد که دکوراسیون عالی آن‌ها چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند. با اقامت در این هتل احساس راحتی فوق العاده‌ای خواهید داشت و می‌توانید از امکاناتی نظیر صندوق امانات، باشگاه، استخر، اسپا، پارکینگ، خشکشویی و غیره استفاده کنید. در صورتی که با زبان انگلیسی آشنایی دارید می‌توانید به راحتی با کارمندان این هتل صحبت کنید، چرا که کارمندان علاوه بر زبان پرتغالی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

هتل باریو آلتو | یوروپ تورز

هتل رادیسون بلو لیسبون

یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر لیسبون که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد، هتل رادیسون بلو می‌باشد. این هتل در فاصله ی‌نزدیک به 2 کیلومتری از فرودگاه و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است. امکانات بسیار خوبی که این هتل برای مهمانان خود فراهم کرده است، باعث خوشنامی این هتل در میان هتل‌های لیسبون شده است. اتاق‌های این هتل به تمامی امکانات مجهز هستند و با داشتن رستورانی عالی با منوی غذایی خوب، یکی از سرآمدهای هتل‌های لیسبون به شمار می‌رود.

رستوران این هتل کودکان را نیز فراموش نکرده است و برای آن‌ها منوی غذایی خاص ترتیب داده است. این هتل دارای 221 اتاق می‌باشد که با داشتن پرسنل مجرب به صورت 24 ساعته آماده ی‌خدمت رسانی به شما می‌باشد. برخی از امکانات ویژه ی‌این هتل شامل خشکشویی، دستگاه خودپرداز، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و غیره می‌باشد که بسیار مناسب کسانی است که اقامت در یک هتل رویایی با امکانات عالی برایشان بسیار حائز اهمیت است.

هتل رادیسون بلو لیسبون | یوروپ تورز

هتل هالیدی این لیسبون کانتیننتال

هتل هالیدی (Holiday Inn Lisbon – Continental)، هتلی است که با داشتن 220 اتاق مجهز به تمام امکانات از قبیل سیستم تهویه عالی، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی اختصاصی و غیره یکی از هتل‌های عالی لیسبون به شمار می‌رود. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی یکی از هتل‌های لیسبون به شمار می‌رود؛ چرا که در مرکز شهر قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید از آن به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشید.

نزدیکی این هتل به مراکز خرید گوناگون و همچنین مکان‌های دیدنی شهر یک امتیاز مثبت به شمار می‌رود. در رستوران هتل می‌توانید از طعم انواع غذاهای پرتغالی لذت ببرید و خاطره‌ای خوش برای خود ایجاد کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل داشتن کادر پرسنل مجرب و کارآزموده است که به 6 زبان زنده ی‌دنیا صحبت می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی سؤالات خود را از پذیرش بپرسید. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق صرف کنید. اگر رژیم دارید نیازی نیست نگران باشید، چرا که این هتل منو ویژه‌ای برای افراد رژیمی نیز ترتیب داده است.

هتل هالیدی این لیسبون کانتیننتال | یوروپ تورز

هتل موندیال

یکی از هتل‌های لیسبون، هتل موندیال است که با داشتن 4 ستاره همچون یک الماس در سطح شهر می‌درخشد. این هتل با داشتن 350 اتاق در فاصله بسیار کمی از میدان مارتیم مونیز قرار گرفته است. نزدیک بودن این هتل به کلیساها، پارک‌ها، فرودگاه و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دیگر یک مزیت عالی در میان هتل‌های لیسبون به شمار می‌رود. به طوری که شما می‌توانید با کمی پیاده روی، از جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید.

فضای کلاسیک اتاق‌ها، محیطی بسیار دلپذیر ایجاد کرده است. برخی از امکانات اتاق‌ها شامل اینترنت، سیستم تهویه عالی، صبحانه در اتاق و غیره می‌باشد که با امکانات کلی هتل از قبیل پارکینگ، سالن ورزشی، سولاریوم، خشکشویی، رستوران عالی و غیره یک هتل بسیار مدرن و عالی به وجود آورده است. اگر به دنبال یک هتل برتر در میان انبوه هتل‌های لیسبون می‌گردید، هتل موندیال می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

هتل موندیال | یوروپ تورز

هتل آلجریا

هتل آلجریا یکی از خیره کننده‌ترین هتل‌های لیسبون می‌باشد که با وجود 2 ستاره بودن، بهترین امکانات را برای مسافران خود فراهم کرده است. دکوراسیون این هتل به گونه‌ای است که حس می‌کنید قدم در یک عتیقه فروشی گذاشته‌اید و در دنیای تاریخ غرق شده‌اید. سبک سنتی و کلاسیک هتل در کنار اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه عالی و اینترنت، اوقات خوشی را برای مسافران فراهم کرده است. در اطراف این هتل رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیار خوبی قرار گرفته است که می‌توانید خود را به صرف یک غذای خوشمزه مهمان کنید. این هتل دارای 30 اتاق بوده و تا ایستگاه مترو 3 دقیقه فاصله دارد.

هتل آلجریا | یوروپ تورز

هتل سته کلیناس

اگر در میان هتل‌های لیسبون به دنبال یک هتل عالی با قیمت مناسب می‌گردید، پیشنهاد ما به شما هتل سته کلیناس می‌باشد. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و نزدیک بودن آن به مترو یک امتیاز مثبت به شمار می‌رود. امکانات هتل با وجود 2 ستاره بودن بسیار عالی است و کارمندان آن به چند زبان زنده دنیا تسلط دارند. برخی از امکانات هتل شامل اینترنت، پارکینگ، نگهداری چمدان و غیره می‌شود که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

جمع بندی پیرامون هتل‌های لیسبون

با توجه به تعداد زیاد هتل‌های لیسبون، انتخاب از میان آن‌ها قطعاً سخت می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به شرایط و بودجه ی‌خود، یکی از بهترین‌ها را از میان هتل‌های لیسبون انتخاب کنید و یک سفر عالی و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

هتل سته کلیناس | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های لیسبون

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر لیسبون چیست؟

اگر به دنبال یک هتل 5 ستاره عالی در میان هتل‌های لیسبون می‌گردید، هتل شراتون لیسبو و اسپا می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. فاصله ی‌بسیار کم این هتل با مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری، باعث شده است مسافران به راحتی بتوانند با پای پیاده خود را به مکان دلخواه خود برسانند.

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در شهر لیسبون چیست؟

یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر لیسبون که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد، هتل رادیسون بلو می‌باشد. این هتل در فاصله ی‌نزدیک به 2 کیلومتری از فرودگاه و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است.

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در شهر لیسبون چیست؟

هتل آلجریا یکی از خیره کننده‌ترین هتل‌های لیسبون می‌باشد که با وجود 2 ستاره بودن، بهترین امکانات را برای مسافران خود فراهم کرده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!