دانستنی های سفر به پرتغال | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به پرتغال | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به پرتغال، همانطور که می‌دانید پرتغال کشوری است که در جنوب غربی اروپا قرار دارد. امروزه افراد زیادی به پرتغال سفر می‌کنند و به گونه‌ای می‌توان گفت که …

همانطور که می‌دانید پرتغال کشوری است که در جنوب غربی اروپا قرار دارد. امروزه افراد زیادی به پرتغال سفر می‌کنند و به گونه‌ای می‌توان گفت که سفر به پرتغال بسیار ساده و راحت شده است. کشور پرتغال دارای جاذبه‌های گردشی بسیار زیادی است که همواره یکی از مقاصد گردشگری تور پرتغال و تور اروپا شده است. کشور پرتغال یکی از اعضای اتحادیه اروپا می‌باشد. مسافرین و گردشگران برای سفر به پرتغال باید درباره این کشور اطلاعاتی کسب کنند. ما نیز در اینجا سعی می‌کنیم اطلاعات لازم برای سفر به پرتغال را ارائه دهیم.

دانستنی های سفر به پرتغال | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

کشور پرتغال

همانطور که گفته شد کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر لیسبون است. مردم کشور پرتغال به زبان رسمی خود یعنی پرتغالی صحبت می‌کنند. این کشور جمعیتی بیش از 10،500،000 میلیون نفر دارد. واحد پولی که در کشور پرتغال مورد استفاده قرار می‌گیرد، یورو می‌باشد.

کشور پرتغال یکی از کشورهایی است که دارای روستاهای زیادی است که تمامی آنها دارای مناظر و چشم اندازهای فوق العاده هستند. بهتر است بدانید که این کشور دارای مناطق کوهستانی در شمال خود می‌باشد و بهتر است در سفر به پرتغال از این مناطق زیبا دیدن کنید. کشور پرتغال کشوری پیشرفته است و امروزه جزو کشورهای توسعه یافته به حساب می‌آید. امروزه افراد زیادی در گوشه و کنار دنیا برای سفر به پرتغال برنامه‌ریزی می‌کنند.

آب و هوای پرتغال

کشور پرتغال کشوری است که دارای تنوع آب و هوایی بسیار زیادی است و  کشوری چند فصل می‌باشد. این کشور آب و هوایی گرم دارد. همانطور که گفته شد در شمال پرتغال آب و هوای کوهستانی و خنک‌تری وجود دارد ولی در جنوب این کشور آب و هوا گرم‌تر است. اما در مناطق شمالی دمای هوا به طور متوسط 15 درجه می‌باشد و در قسمت‌های جنوبی کشور پرتغال 18 درجه است. در این کشور در فصل‌های پاییز و زمستان هوا سرد است و شاهد بارش باران هستیم. شما نیز اگر قصد سفر به پرتغال را دارید آب و هوای این کشور را در مناطق مختلف مورد بررسی قرار دهید تا از تمامی لحظات خود لذت ببرید.

آب و هوای پرتغال | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به پرتغال

بیشتر مسافرین تور پرتغال و تور اروپا بهترین زمان سفر به پرتغال را فصل تابستان می‌دانند. چرا که فصل تابستان، فصل تعطیلات است و تمامی کشور مملو از توریست‌ها و گردشگران می‌شود. در این فصل هزینه‌های سفر کمی بالا است و باید این موضوع را برای سفر به پرتغال در نظر گرفت. اما فصل بهار را می‌توان بهترین گزینه سفر به پرتغال دانست. در فصل بهار تمامی درختان مملو از گل‌های رنگارنگ هستند و عطر شکوفه‌ها را می‌توان در هر جا حس کرد. فصل پاییز هم می‌تواند زمان خوبی برای سفر به پرتغال باشد که می‌توان به راحتی تمام کشور را دید.

فرودگاه‌ های کشور پرتغال

کشور پرتغال دارای فرودگاه‌های زیادی است. تمامی فرودگاه‌های این کشور دارای امکانات زیادی هستند. یکی از مهمترین و بهترین فرودگاه‌های این کشور فرودگاه بین‌المللی لیسبون است. این فرودگاه به نام پورتلا نیز شناخته می‌شود و در سال 1942 ساخته شد. این فرودگاه یکی از دروازه‌های اصلی اروپا محسوب می‌شود و مسافرین زیادی به آن رفت و آمد می‌کنند. بیشتر پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می‌شود.

فرودگاه‌ های کشور پرتغال | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری کشور پرتغال

همانطور که می‌دانید کشور پرتغال یکی از تولید کنندگان اصلی پنبه است و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. مسافرانی که برای سفر به پرتغال برنامه‌ریزی می‌کنند بهتر است از تمامی جاذبه‌های آن دیدن کنند و خاطره‌ای به یادماندنی از این کشور دوست داشتنی داشته باشند.

صومعه آلکوباکا، یکی از صومعه‌های کاتولیک در پرتغال است. این صومعه در سال 1153 تاسیس شد و به گونه‌ای اولین ساختمان گوتیک در این کشور است. مسافرین بهتر است در زمان سفر به پرتغال بازدید از این صومعه را در لیست خود قرار دهند.

دانشگاه کویمبرا، یکی از دانشگاه‌های قدیمی پرتقال و حتی اروپا می‌باشد. این دانشگاه قدیمی به دستور شاه خوئوا پنجم ساخته شد. در این دانشگاه می‌توان یک کتابخانه کتاب شناسی دید که برگرفته از معماری سبک باروک است.

کابو جیراو، این یکی از صخره‌های بلند می‌باشد که ارتفاعی برابر با 570 متر دارد. این منطقه چشم اندازی بسیار زیبا دارد و بیشتر توریستان دوست دارند که از بالای این صخره به پایین نگاه کنند.

قلعه سائو خورخه، این قلعه در لیسبون قرار دارد و دارای قدمتی طولانی می‌باشد. قدمت این قلعه به دوران روم برمی گردد. قلعه سائو چندین بار تخریب شد و بعدها مورد بازسازی قرار گرفت.

اسکله ریبیرا، یکی از مناطق زیبا و چشم اندازهای منحصر به فرد اسکله ریبیرا می‌باشد. در این منطقه ساختمان‌های قرون وسطی، کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارند. البته گفته شده است که در میان این منطقه خانه‌ای وجود دارد که شاهزاده هنری در آن متولد شده است.

جاذبه‌ های گردشگری کشور پرتغال | یوروپ تورز

مراکز خرید پرتغال

خرید کردن یکی از علایق همه مسافرین و گردشگران تور پرتغال و تور اروپا است. شهر لیسبون پرتغال نیز دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که جذابیت زیادی برای بازدید کننده‌ها دارند. با بازدید از مراکز خرید این کشور می‌توانید سفر به پرتغال را بیادماندنی کنید.

سنترو واسکو دا گاما. یکی از مراکز خرید مدرن لیسبون، مرکز خرید سنترو واسکو می‌باشد. در این مرکز خرید می‌توانید پوشاک، طلا، کفش، وسایل آرایشی و عطر ادکلن را بخرید. البته بعد از خرید می‌توانید در رستوران‌های باشکوه آن غذا میل کنید.

کلمبو شاپینگ. در این مرکز خرید 370 مغازه مختلف وجود دارد. در این فروشگاه می‌توانید برندهای زیادی را ببینید و البته فروشگاه فرانسوی FNAC نیز در آن وجود دارد. بهتر است در سفر به پرتغال از این مرکز  خرید دیدن کنید.

ال کورت انگلس. این مکان به خاطر طراحی خود بسیار معروف است. در این مرکز برندهای اسکادا، رالف لورن، بربری و کارولینا وجود دارد. البته لوازم خانگی با برندهای معروف و معتبر نیز در آن موجود می‌باشد.

مراکز خرید پرتغال | یوروپ تورز

هزینه غذا در سفر به پرتغال

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود در سفر به پرتغال صرفه جویی کنید، می‌توانید یک غذای حاضری فقط با هزینه‌ای بسیار کم در این کشور بخورید. البته هزینه یک ساندویچ نیز کم است. اما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در رستوران غذای خود را میل کنید و از غذاهای بین‌المللی لذت ببرید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. البته بر حسب نوع رستوران این هزینه‌ها فرق می‌کند. برای اینکه هزینه‌های سفر به پرتغال خود را کم کنید می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از یک فروشگاه تهیه کنید و غذای مورد علاقه خود را بپزید.

هزینه غذا در سفر به پرتغال | یوروپ تورز

هزینه حمل و نقل در سفر به پرتغال

در سفر به پرتغال باید بدانید که این کشور دارای سیستم حمل و نقل عمومی می‌باشد. اتوبوس‌ها و قطارهای بین شهری پرتغال ارزان هستند و سیستم مترو این کشور از همه ارزان‌تر است. یکی از روش‌های رایج و بسیار راحت در این کشور استفاده از دوچرخه است. این کشور امکان کرایه دوچرخه را برای همه فراهم کرده است. در سفر به پرتغال می‌توانید با کرایه یک دوچرخه از تمامی جاذبه‌های آن دیدن کنید.

هزینه حمل و نقل در سفر به پرتغال | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به پرتغال

کشور پرتغال در کجا قرار دارد و پایتخت این کشور چه شهری میباشد؟

همانطور که گفته شد کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر لیسبون است.

بهترین فصل برای سفر به پرتغال چیست؟

فصل بهار را می‌توان بهترین گزینه سفر به پرتغال دانست. در فصل بهار تمامی درختان مملو از گل‌های رنگارنگ هستند و عطر شکوفه‌ها را می‌توان در هر جا حس کرد. فصل پاییز هم می‌تواند زمان خوبی برای سفر به پرتغال باشد که می‌توان به راحتی تمام کشور را دید.

یکی از بهترین مراکز خرید کشور پرتغال چیست؟

سنترو واسکو دا گاما. یکی از مراکز خرید مدرن لیسبون، مرکز خرید سنترو واسکو می‌باشد. در این مرکز خرید می‌توانید پوشاک، طلا، کفش، وسایل آرایشی و عطر ادکلن را بخرید. البته بعد از خرید می‌توانید در رستوران‌های باشکوه آن غذا میل کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!