با بهترین هتل های پراگ آشنا شوید

با بهترین هتل های پراگ آشنا شوید

هتل های پراگ، هر چند که وجود کلیساها، ساختمان‌های قدیمی و قرون وسطایی در شهر پراگ، در کنار رودخانه ولتاوا و پل‌های متعدد این شهر سبب محبوبیت آن در میان …

پراگ یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای دنیاست که آن را به عنوان پایتخت جمهوری چک می‌شناسند. وجود جاذبه‌های گردشگری، هنری و تاریخی در این شهر سبب شده تا هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران تور پراگ و تور اروپا عازم سفر به این شهر شده و یکی از هتل‌های پراگ را برای اقامت انتخاب کنند.

هر چند که وجود کلیساها، ساختمان‌های قدیمی و قرون وسطایی در شهر پراگ، در کنار رودخانه ولتاوا و پل‌های متعدد این شهر سبب محبوبیت آن در میان گردشگران شده اما انتخاب یک هتل خوب در این سفر نیز می‌تواند به کیفیت سفر بیافزاید، لذا بر آن شدیم برخی از هتل‌های پراگ را معرفی کرده تا اگر قصد سفر به این شهر را داشتید با دید بازتری بتوانید اقامتگاهی خوب را برای خود رزرو و تهیه کنید.

با بهترین هتل های پراگ آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل 5 ستاره از مجلل‌ ترین هتل‌ های پراگ CORINTHIA

اگر در سفر به پراگ به دنبال مکانی لوکس و مجلل هستید می‌توانید این هتل 5 ستاره را انتخاب کنید. امکانات هتل کورینتیا (Corinthia Prague) که یکی از بهترین هتل‌های پراگ است شامل آبگرم، استخر سرپوشیده، ایستگاه قطار رایگان، پارکینگ و باشگاه سلامت می‌باشد. در این هتل 3 رستوران مجلل وجود دارد که صبحانه مهمانان را به صورت رایگان سرو می‌کنند. خدمات در این هتل 24 ساعته بوده و هر 539 اتاق آن دارای امکانات عالی هستند.

تخت نوزاد، حمام خصوصی، امکانات خشکشویی، وای فای رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله امکانات رفاهی در اتاق‌های این هتل می‌باشد. نظافت روزانه از دیگر خدمات هتل کورینتیا خواهد بود، همچنین مهمانان می‌توانند با سرویس خودرو شهر این هتل به راحتی از هتل به شهر تردد داشته باشند. مرکز کنفرانسی که در این هتل تعبیه شده آن را به مکان مناسبی برای یک اقامتگاه کاری نیز تبدیل کرده است. لازم است بدانید این هتل در نزدیکی مرکز کنگره پراگ واقع شده است.

هتل 5 ستاره از مجلل‌ ترین هتل‌ های پراگ CORINTHIA | یوروپ تورز

هتل 4 ستاره Green Garden

این هتل با وجود امکانات خوبی که دارد در زمره هتل‌های ارزان پراگ به شمار می‌رود و هتل گرین گاردن در منطقه 2 پراگ واقع شده و می‌توان گفت موقعیت مکانی‌اش بسیار مناسب است. ساختمان این هتل قرن نوزدهمی است و دارای باغ بسیار زیبایی است. جالب است بدانید کارکنان هتل گرین گاردن پراگ به چند زبان مسلط هستند و به خوبی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به وجود حمام سنتی، سونا، خدمات ماساژ و همچنین آموزش گلف اشاره نمود. صبحانه‌های سرو شده در این هتل بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. از طرفی دیگر می‌توان گفت ویو برخی از هتل‌ها بسیار عالی و چشم نواز خواهد بود.

تمامی بخش‌های هتل به ویژه اتاق‌های آن دارای اینترنت رایگان نیز می‌باشد. در این هتل خدماتی برای پذیرش افراد معلول و کم توان نیز در نظر گرفته شده است. همچنین اتاق‌هایی برای افراد غیرسیگاری، مخصوص خانواده و… نیز در هتل وجود دارد. جالب است بدانید تخفیف‌های بسیاری که در هتل گرین گاردن ارائه می‌شود آن را یکی از ارزان‌ترین هتل‌های پراگ کرده و می‌توان گفت هزینه آن در برخی مواقع حتی به نصف هزینه یک هتل 5 ستاره هم نمی‌رسد. در این هتل کودکان زیر 6 سال بدون تخت رایگان پذیرش می‌شوند، اما ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل 4 ستاره Green Garden | یوروپ تورز

هتل امتیست Amethyst Hotel Prah از لوکس‌ ترین هتل‌ های پراگ

یکی دیگر از هتل‌های پراگ که بسیار لوکس و پر امکانات می‌باشد، می‌توان به هتل امتیست پراها هتل امتیست   Amethyst Hotel Prahاشاره نمود. این هتل در منطقه Vinohrady و در نزدیکی میدان Wenceslas که یکی از میادین اصلی شهر پراگ محسوب می‌شود، واقع شده است و دسترسی خوبی به ایستگاه مترو، تراموا و همچنین مراکز خرید و دیدنی بسیاری دارد. پذیرایی با نوشیدنی‌های خوش طعم و گوارا از مهمانان  و در بدو ورود آن‌ها به این هتل یکی از امکانات آن به شمار می‌رود.

اتاق‌های این هتل که از جمله لوکس‌ترین هتل‌های پراگ خواهد بود؛ مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اینترنت، تلویزیون، امکانات آماده‌سازی چای و قهوه، مینی بار و گاو صندوق می‌باشند. وجود حمام اختصاصی در اتاق‌ها از دیگر امکانات این هتل است. داشتن ویو عالی در هر یک از 84 اتاق این هتل، از جمله امکانات دیگر آن است که استفاده از این ویو توسط بالکن‌های اتاق‌ها امکان‌پذیر می‌باشد. مرکز ماساژ و سونای هتل امتیست، این هتل را  به یکی از بهترین هتل‌های پراگ تبدیل کرده که می‌تواند مکان خوبی برای آرامش و ریلکسیشن مهمانان پس از گذراندن یک روز شلوغ تفریحی باشد.

هر چند ورود حیوانات خانگی به برخی از هتل‌های پراگ ممنوع است، اما شما می‌توانید حیوانات خانگی خود را به هتل امتیست بیاورید. پرسنل این هتل چند زبانه هستند و خدمات بسیاری را به مهمانان ارائه می‌دهند. پذیرش در هتل امتیست 24 ساعته بوده و ارائه خدماتی همچون نگهداری کودکان، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اجاره خودرو، شاتل هواپیمایی و… این هتل را از دیگر هتل‌های پراگ متمایز ساخته است.

هتل امتیست Amethyst Hotel Prah از لوکس‌ ترین هتل‌ های پراگ | یوروپ تورز

هتل قدیمی اپرا Hotel Opera

هتل اپرا یک هتل بازسازی شده در میان هتل‌های پراگ است. این اقامتگاه طراحی کلاسیکی دارد و همین طراحی حس و حال عجیبی به فضای آن داده است. هر چند سبک معماری این هتل قدیمی است اما امکانات این هتل چیزی از دیگر هتل‌های پراگ کم نخواهد داشت. اتاق‌های هتل اپرا دارای اینترنت، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و همچنین حمام مرمرین هستند.

پارکینگ، رستوران فست فود، سونا، آب گرم و همچنین مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. موقعیت مکانی این هتل که در زمره هتل‌های 4 ستاره پراک قرار می‌گیرد، بسیار عالی بوده و به مراکز بسیاری دسترسی دارد. اگر هتل اپرا پراگ را برای اقامت در این شهر انتخاب می‌کنید، حتماً از غذاهای محلی که در این رستوران سرو می‌شود نهایت لذت را ببرید.

هتل قدیمی اپرا Hotel Opera | یوروپ تورز

هتل کاسا مارسلو پراگ Casa Marcello

اگر می‌خواهید با حال و هوای زندگی مردم شهر پراگ آشنا شوید می‌توانید هتل کاسا مارسلو را برای اقامت خود انتخاب کنید. چرا که این هتل در بافت قدیمی شهر و در نزدیکی صومعه سنت اگنس واقع شده است. گشت و گذار در اطراف هتل و قدم گذاشتن بر سنگ فرش‌های کوچه‌های شهر پراگ حس و حال خاصی را در گردشگران ایجاد می‌کند که همگی از آن به خوبی یاد می‌کنند.

هتل 4 ستاره کاسا مارسلو 32 اتاق دارد که به امکانات بسیاری مجهز هستند. سبک معماری این هتل ساده و کلاسیک است و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. این هتل که از جمله محبوب‌ترین هتل‌های پراگ است تا میدان اولد تاون و پل چارلز فاصله کمی دارد و در نزدیکی مرکز خرید پالادیوم می‌باشد. این هتل در یک کیلومتری موزه ملی پراگ بوده و فاصله‌اش تا فرودگاه رازیون پراگ چیزی حدود 11 کیلومتر خواهد بود.

هتل کاسا مارسلو پراگ Casa Marcello | یوروپ تورز

هتل آدلر HOTEL ADLER

این هتل 4 ستاره از دیگر هتل‌های پراگ است که فاصله بسیار نزدیکی با مرکز تئاتر ملی این شهر دارد. تعداد اتاق‌های هتل آدلر (Hotel Adler Praha) 51 اتاق است که همگی مجهز خواهند بود. شاتل فرودگاه، نظافت روزانه، سرویس خشکشویی، بایگانی و نگهداری چمدان‌ها، تخت نوزاد، اینترنت رایگان از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می‌باشد.

وجود اینترنت رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حمام خصوصی و همچنین مینی بار در اتاق‌ها از دیگر امکانات ارائه شده به مسافران این هتل خواهد بود. صبحانه در این اتاق به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و مسافران می‌توانند به دلخواه صبحانه مورد نظر خود را میل نمایند. خدمات بوفه، اتاق ملاقات، ارائه روزنامه در لابی هتل و وجود یک باغ دل انگیز در این هتل مکمل دیگر خدمات و امکانات آن خواهد بود.

هتل آدلر HOTEL ADLER | یوروپ تورز

هتل ان اچ پراگ سیتی NH Prague City

یکی از هتل‌های این شهر که آن را به عنوان مدرن‌ترین هتل‌های پراگ می‌شناسند، هتل ان اچ پراگ سیتی نام دارد. این هتل در نزدیکی بسیاری از مناطق تاریخی این شهر قرار دارد. سبک چیدمان و معماری این هتل مدرن و شیک می‌باشد. اتاق‌های هتل ان اچ پراگ دارای سیستم تهویه، تلویزیون ماهواره ‌ای، مینی‌بار، حمام اختصاصی و همچنین لوازم بهداشتی هستند. لذت خوردن غذاهای خوش عطر و طعم در رستوران این هتل بی‌نظیر خواهد بود. همچنین اگر قصد دارید ویویی عالی از منظره شهر داشته باشید شما را به صرف نوشیدن چای و قهوه در تراس این هتل دعوت می‌کنیم.

هتل ان اچ پراگ سیتی NH Prague City | یوروپ تورز

هتل پانوراما Panorama Hotel Prague از لوکس‌ ترین هتل‌ های پراگ

این هتل 4 ستاره را که یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های پراگ می‌باشد، می‌توان در زمره هتل‌های 5 ستاره شهر دانست. امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده به مهمانان سبب شده تا از شهرت خاصی در میان هتل‌های پراگ برخوردار شود.اتاق‌ها با وسایلی بسیار زیبا و شیک طراحی شده‌اند و امکانات رفاهی و شخصی بسیاری در آن‌ها وجود دارد.

مرکز ورزشی که در این هتل قرار دارد به همراه سونا، حمام بخار، حمام آب گرم و استخر از امکانات بی‌نظیر آن می‌باشند. جالب است بدانید استخر هتل پانوراما در یک طبقه مجزا قرار دارد و ویوی بسیار عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به علاوه در رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌شود.

هتل پانوراما Panorama Hotel Prague از لوکس‌ ترین هتل‌ های پراگ | یوروپ تورز

هتل هیلتون پراگ Hilton Prague Hotel

این هتل از جمله بهترین هتل‌های پراگ بوده که جزء هتل‌های 5 ستاره این شهر محسوب می‌شود. اگر در این هتل به دنبال مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت‌تان هستید می‌توانید به مرکز اسپا و تناسب اندام آن سری بزنید و خستگی روزانه را از تن خود بیرون بیاورید. تمامی اتاق‌های این هتل زیبا و مجلل بوده و به طرز بسیار شیکی مبله شده‌اند.

موقعیت مکانی هتل هیلتون بسیار عالی است و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر پراگ و مراکز خرید بسیاری از این هتل آسان خواهد بود. در این هتل که از شیک‌ترین هتل‌های پراگ می‌باشد؛ سه رستوران و دو کافی شاپ وجود دارد که می‌توانید لحظات خوشی را برای خوردن غذایی لذیذ یا نوشیدنی گوارا در این مکان‌ها سپری کنید. این هتل 300 اتاق دارد که هر کدام به امکانات بسیار خوبی برای رفاه بیشتر مسافران تجهیز شده‌اند.

هتل هیلتون پراگ Hilton Prague Hotel | یوروپ تورز

هتل پاریس پراگ Hotel Paris Prague از جمله متفاوت‌ ترین هتل‌ های پراگ

این هتل را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های پراگ دانست، چرا که سبک معماری آن تاریخی، باشکوه و بسیار متفاوت می‌باشد. سبک معماری داخلی این هنر نیز بسیار متفاوت است و اتاق‌ها با طراحی خاصی چیده شده‌اند. استفاده از کفپوش‌های خاص، کاشی‌های مشبک، طرح‌های متنوع دکور‌دار و… این هتل را از دیگر هتل‌های پراگ متمایز ساخته است.

جالب است بدانید در رستوران این هتل انواع غذاهای فرانسوی سرو می‌شود و علاوه بر این می‌توانید طعم غذاهای لذیذ محلی را نیز در این رستوران بچشید. این هتل دارای مرکز اسپا بوده و با امکاناتی نظیر سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام بخار و همچنین ارائه ماساژ تایلندی اوقات خوشی را برای مسافران تور پراگ و تور اروپا خود رقم می‌زند.

هتل پاریس Hotel Paris Prague از جمله متفاوت‌ ترین هتل‌ های پراگ | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های پراگ

یکی از بهترین لو لوکس ترین هتل های شهر پراگ، چه هتلی میباشد؟

اگر در سفر به پراگ به دنبال مکانی لوکس و مجلل هستید می‌توانید هتل 5 ستاره کورینتیا را انتخاب کنید. امکانات هتل کورینتیا (Corinthia Prague) که یکی از بهترین هتل‌های پراگ است شامل آبگرم، استخر سرپوشیده، ایستگاه قطار رایگان، پارکینگ و باشگاه سلامت می‌باشد.

یکی از ارزان ترین هتل های شهر پراگ چیست؟

هتل Green Garden با وجود امکانات خوبی که دارد در زمره هتل‌های ارزان پراگ به شمار می‌رود و هتل گرین گاردن در منطقه 2 پراگ واقع شده و می‌توان گفت موقعیت مکانی‌اش بسیار مناسب است.

یکی از مدرن ترین هتل های شهر پراگ چیست؟

یکی از هتل‌های این شهر که آن را به عنوان مدرن‌ترین هتل‌های پراگ می‌شناسند، هتل ان اچ پراگ سیتی نام دارد. این هتل در نزدیکی بسیاری از مناطق تاریخی این شهر قرار دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!