رزرو هتل پراگ | چگونه در پراگ هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل پراگ | چگونه در پراگ هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل پراگ، رزرو هتل پراگ به این دلیل آسان است که شهر پراگ دارای هتل‌های اقامتی بسیار زیاد و متنوع و متناسب با هر سلیقه و هر بودجه‌ای است و شما هرگز برای …

راهنمای رزرو هتل پراگ

همیشه یکی از مهم‌ترین نکات در مسافرت، تعیین محل اقامت بوده است. اما دیگر مانند گذشته نیاز نیست که پس از رسیدن به مقصد به دنبال هتل برای اقامت باشیم. امروزه به راحتی می‌تواناز طریق آژانس‌ها هتل مورد نظر را در مبدأ رزرو کرد.

به این صورت که شما اطلاعات سفر خود را به همکاران خود ما داده و سیستم تمام هتل‌های موجود را همراه با توضیح امکانات و هزینه ی‌اقامت به شما توضیح می‌دهند و شما با توجه به معیارهای خود هتل را انتخاب می‌کنید و به راحتی هزینه هتل اقامت خود را پرداخت کرده و هتل پراگ خود را رزرو می‌کنید. رزرو هتل پراگ از طریق آژانس‌ها بسیار آسان است و وقت زیادی نمی‌گیرد.

رزرو هتل پراگ به این دلیل آسان است که شهر پراگ دارای هتل‌های اقامتی بسیار زیاد و متنوع و متناسب با هر سلیقه و هر بودجه‌ای است و شما هرگز برای رزرو هتل پراگ دچار مشکل نخواهید شد. شهر پراگ یکی از شهرهای زیبای اروپا است که همه ساله گردشگران زیادی را با استفاده از تور پراگ و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند.

که به خاطر داشتن معماری‌های مخصوص به خود و برج‌ها و گنبدهای زیبا، سفر به آن در بین افرادی که به معماری توجه ویژه دارند، طرفداران زیادی دارد. افراد زیادی هر ساله اقدام به خرید بلیط و رزرو هتل در پراگ می‌کنند. رزرو اینترنتی هتل در پراگ از آسان‌ترین راه‌های رزرو هتل است‌. رزرو هتل پراگ، اگر قبل از سفر و در مبدأ انجام گیرد بسیار بهتر است. هزینه رزرو هتل در پراگ در کشور مبدأ پرداخته می‌شود.

رزرو هتل پراگ | چگونه در پراگ هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

کشور پراگ

شهر پراگ پایتخت کشور جمهوری چک می‌باشد. زبان گویش مردم پراگ به زبان چکی است. دین اغلب مردم پراگ مسیحی بوده و درصد بسیار کمی از افراد یهودی نیز در آنجا ساکن هستند. شهر پراگ در شمال غربی کشور چک واقع شده است و رودخانه‌ای به طول ۴۳۰ کیلومتر که بزرگ‌ترین و طویل‌ترین رودخانه ی‌کشور چک است به نام والتاوا از کنار آن می‌گذرد.

آب و هوای معتدل شهر پراگ باعث به وجود آمدن زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم برای این شهر است. شهر پراگ به دلیل داشتن معماری‌های زیبا و برج‌های بلند و گنبدهای زیبای کلیساها، یکی از زیباترین شهرهای اروپا است و به شهر هزار مناره و قلب اروپا لقب گرفته است همین مساله سبب شده تا توریست‌های زیادی را با تور پراگ و تور اروپا به سوی حود جذب کند.

مکان‌ های دیدنی و جاذبه‌ های شهر پراگ

یکی از زیباترین شهرهای اروپا شهر پراگ است. جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری فوق العاده بی‌نظیر آن وسوسه برانگیز‌ترین جاهای دنیا برای مسافرت است. از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی شهر پراگ می‌توان به بزرگ‌ترین قلعه ی‌باستانی جهان به نام قلعه ی‌پراگ اشاره کرد. پل سنگی پراگ به نام پل چارلز دیگر جاذبه ی‌پراگ است که بر روی رودخانه والتاوا قرار گرفته است و بخش قدیمی شهر پراگ را به محله ی‌قلعه وصل می‌کند.

ساعت نجومی، تپه و پارک پترین، کتابخانه ی‌ملی، کلیسای جامع سنت ویتوس، باغ وحش پراگ، موزه ی‌کمونیسمو، کلیسای بانوی متقبل از تین، ساختمان شهرداری و گالری شهر پراگ جاذبه‌های گردشگری مهم و معروف پراگ هستند.

سفر به شهر پراگ

برای سفر به شهر پراگ مانند هر شهر دیگری لازم است اطلاعات مختصری را در مورد آن شهر به دست بیاوریم تا در سفر خود دچار مشکل نشویم. زبان مردم پراگ زبان چکی است و واحد پول پراگ کرونا می‌باشد. اختلاف زمانی پراگ با تهران حدوداً دو ساعت و نیم بوده و از تهران عقب‌تر است. هزینه‌های اقامت، غذا و بازدید از مکان‌های دیدنی در شهر پراگ به نسبت زیبایی فوق العاده آن بسیار کم و ارزان است.

هتل‌های بسیار خوب با قیمت‌های بسیار ارزان در پراگ وجود دارند که خدمات خوبی را به نسبت قیمت اقامت خود ارائه می‌کنند. پیشنهاد ما برای شما این است که حداقل یک بار در زندگیتان با خرید بلیط و رزرو هتل پراگ سفر به پراگ را تجربه کنید و از زیبایی‌های منحصر به فرد آن لذت ببرید.

هتل‌ های پنج ستاره شهر پراگ

شهر زیبای پراگ دارای هتل‌های بسیار شیک و مجلل و همچنین هتل‌های در حد متوسط است. شما می‌توانید برای هر سلیقه و بودجه‌ای اقدام به رزرو هتل پراگ کنید. در اینجا قصد داریم چند مورد از هتل‌های خوب پراگ را معرفی کنیم. هتل هیلتون پراگ یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره ی‌پراگ است. هتل هیلتون دارای ۳۰۰ اتاق، دو رستوران و یک پارکینگ اختصاصی برای مسافران است.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای اینترنت رایگان، حمام، لوازم شیک و مبل است. فاصله ی‌این هتل تا شهر بسیار کم است. در این هتل خدماتی همچون بدنسازی و ماساژ ارائه می‌شود و دارای سونا، استخر و محلی برای نگهداری حیوانات خانگی نیز هست.

هتل دیگر، هتل پاریس (Hotel Paris Prague) است. هتل پاریس هتلی شیک با سبک معماری سنتی نئوگوتیک است. دارای رستوران شیک با غذاهای بسیار خوشمزه به نام “سارا برنارد” است. فرودگاه واسلاوهاول در فاصله ۱۷ کیلومتری از هتل پاریس قرار دارد. این هتل خدمات و امکاناتی از قبیل استخر، سونا، ماساژ، خدمات آرایشی، حمام ترکی و اینترنت بی‌سیم به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل گرند بهمیا هتل ۵ ستاره ی‌دیگر شهر پراگ است که مقصد بسیاری از گردشگران تور پراگ و تور اروپا است. این هتل ۷۲ اتاق دارد. اینترنت رایگان، پارکینگ، محل نگهداری حیوانات، سونا، استخر، محل نگهداری کودکان و … از امکانات و خدمات این هتل شیک و خوب است. هتل‌های شیک و مدرن دیگری از جمله هتل پراگ ماریوت، هتل اینتِر کُنتینِنتال پراگ، هتل سوی پراگ و هتل رادیسون بلوآلکرن در شهر پراگ وجود دارند که خدمات بی‌نظیری را برای مسافران خود ارائه می‌دهند.

هتل‌ های پنج ستاره شهر پراگ | یوروپ تورز

هتل‌ های چهار و سه ستاره پراگ

همان طور که گفته شد رزرو هتل پراگ از مهم‌ترین کارها قبل از سفر است. اما آیا فقط رزرو هتل پنج ستاره بهترین انتخاب است؟ جواب این سؤال این است که در شهر پراگ هتل‌های ۴ ستاره و ۳ ستاره و حتی دو ستاره بسیار خوب وجود دارند که با هزینه ی‌بسیار کمتر از هتل‌های پنج ستاره و با امکانات و خدمات خوب می‌توانند اقامت خوبی را در پراگ برای شما تضمین کنند.

هتل اپرا و هتل کاسا مارسلو و هتل ان اچ پراگ سیتی از هتل‌های ۴ ستاره بسیار خوب پراگ می‌باشند که از لحاظ کیفیت فرق چندانی با هتل‌های پنج ستاره ندارند. برای رزرو هتل پراگ از بین هتل‌های سه ستاره، هتل جانا و پاستل سون هتل‌های خوبی هستند. هاستا چک این و هاستل سوفیس و هتل آپارتمان آلیس هتل‌های دو ستاره ی‌خوب و انتخاب‌های مناسب برای رزرو هتل پراگ می‌باشند.

هتل‌ های چهار و سه ستاره پراگ | یوروپ تورز

انواع رزرو هتل پراگ

برای رزرو هتل پراگ می‌توانید قبل از سفر و بعد از خرید بلیط و مشخص شدن تاریخ رفت و برگشت، از طریق آژانس‌ها اقدام کنید. شما حتی می‌توانید در هنگام خرید بلیط پراگ، چه خرید بلیطتان از طریق تماس با آژانس‌ها باشد و چه حضوری از طریق آژانس‌های مسافرتی، اقدام به رزرو هتل پراگ بکنید.

به غیر از آژانس‌ها و سامانه‌های فروش بلیط که رزرو هتل پراگ را هم انجام می‌دهند آژانس‌های معتبر دیگری به صورت اختصاصی برای رزرو هتل پراگ و سایر نقاط دنیا وجود دارند که می‌توانند، رزرو هتل پراگ را برای شما انجام دهند. با رزرو هتل پراگ قبل از سفر دیگر نیاز نیست در پراگ دنبال هتل بگردید و وقت خود را هدر دهید.

انواع رزرو هتل پراگ | یوروپ تورز

هزینه رزرو هتل در پراگ

هزینه و قیمت هتل‌ها پراگ به نسبت کیفیت و خدماتی که به مسافران و مهمانان ارائه می‌دهند، با هم متفاوت است. به عنوان مثال قیمت اقامت در هتل‌های پنج ستاره پراگ بالاتر از قیمت اقامت در هتل‌های سه یا چهار ستاره است. اگر بخواهیم هزینه رزرو هتل پراگ را به صورت تقریبی بیان کنیم باید بگوییم که هزینه ی‌یک شب اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره در پراگ از یک میلیون تومان تا سه میلیون تومان متغیر است.

و هزینه ی‌اقامت در هتل‌های سه ستاره از دویست هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است. البته لازم به ذکر است که کیفیت هتل‌های سه ستاره پراگ نیز به نسبت قیمت آن بسیار بالا است و برای یک سفر کم هزینه بسیار مناسب هستند. افرادی که قصد دارد سفر کم خرج‌تری داشته باشند، بهتر است برای اقامت در پراگ اقدام به رزرو هتل پراگ سه ستاره پراگ کنند.


سوالات متداول رزرو هتل پراگ

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ای که میتوان در شهر پراگ رزرو کرد چیست؟

هتل هیلتون پراگ یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره ی‌پراگ است. هتل هیلتون دارای ۳۰۰ اتاق، دو رستوران و یک پارکینگ اختصاصی برای مسافران است.

بهترین هتل 4 ستاره ای که میتوان در شهر پراگ رزرو کرد چه هتلی است؟

هتل اپرا و هتل کاسا مارسلو و هتل ان اچ پراگ سیتی از هتل‌های ۴ ستاره بسیار خوب پراگ می‌باشند که از لحاظ کیفیت فرق چندانی با هتل‌های پنج ستاره ندارند.

هزینه رزرو هتل در پراگ چقدر میباشد؟

هزینه و قیمت هتل‌ها پراگ به نسبت کیفیت و خدماتی که به مسافران و مهمانان ارائه می‌دهند، با هم متفاوت است. به عنوان مثال قیمت اقامت در هتل‌های پنج ستاره پراگ بالاتر از قیمت اقامت در هتل‌های سه یا چهار ستاره است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!