با بهترین هتل های ورشو لهستان آشنا شوید

با بهترین هتل های ورشو لهستان آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم به معرفی مهم ترین هتل های ورشو بپردازیم. اگر می خواهید با تور لهستان و یا تور اروپا به ورشو سفر کنید و در مورد هتل های ورشو اطلاعاتی را به دست بیاورید در این مقاله همراه ما باشید. هتل های ورشو دارای تنوع زیادی هستند که می توانید پس از آگاهی در مورد آن ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. ورشو پایتخت یکی از کشورهای مهم اروپایی است که در جنگ جهانی دوم مرکز منازعات بوده است و از لحاظ تاریخی بسیار با اهمیت است. این شهر پایتخت لهستان است که در شرق اروپا واقع شده است. با وجود خسارات وارد شده به این شهر در3جنگ جهانی دوم با این وجود این شهر در حال حاضر از لحاظ فرهنگی، سیاسی، تجاری و اقتصادی بسیار پیشرفت کرده است.

در سفر به ورشو با تور ورشو و یا تور اروپا ، حتماً گذرتان به هتل های ورشو خواهد افتاد. اکثر هتل های ورشو که از هتل های معروف نیز هستند در مرکز این شهر واقع شده اند. هتل های ورشو از هتل های درجه یک تا سه هستند که از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و خدمات با کیفیت بالایی در آن ها ارائه می شود. ورشو بیشتر از این که محل حضور گردشگران باشد، محل حضور مسافرین تجاری است و از آنجا که این مسافران در ماه های آوریل، می، سپتامبر و می بیشترین حضور را در ورشو دارند، شاهد گرانی قیمت هتل های ورشو هستیم. در سایر ایام هتل های ورشو قیمت مناسب تری دارند و قیمت ها تا چهل درصد هم پایین می آیند. در آخر هفته ها نیز به طور معمول هتل های ورشو خلوت است و معمولاً با قیمت پایین تر می توان هتل های ورشو را رزرو کرد. در ادامه به نه مورد از بهترین هتل های ورشو اشاره خواهیم کرد.

هتل صوفیتل Sofitel Warsaw Victoria

یکی از هتل های ورشو، هتل صوفیتل است و در بین هتل های ورشو از آن به عنوان اولین هتل پنج ستاره یاد می شود. در ساخت و طراحی این هتل از معماری لهستانی بهره گرفته شده است. هتل صوفیتل از جمله هتل های ورشو است که از لحاظ موقعیت در مسیر خوبی واقع شده است. این هتل در مجاورت باغ های ساکسون قرار دارد. هتل صوفیتل از جمله هتل هاییست که برای هر کسی که با هر هدفی به ورشو سفر کند، می تواند قابل استفاده باشد. این هتل 343 اتاق و 52 سوئیت دارد که دارای امکانات بسیار مناسبی هستند. از جمله امکانات این هتل می توانیم به سالن بدنسازی و تناسب اندام، استخر، مرکز اسپا و اینترنت پر سرعت رایگان اشاره کنیم.

هتل صوفیتل Sofitel Warsaw Victoria

هتل رادیسون بلو سنتروم Radisson Blu Centrum Hotel

هتل رادیسون بلو سنتروم یکی دیگر از مهم ترین هتل های ورشو می باشد. این هتل نیز از جمله هتل های ورشو است که از لحاظ دسترسی در موقعیت بسیار عالی قرار دارد و تنها با ده دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مرکزی قطار ورشو رسید. با رانندگی می توان در مدت زمان بیست دقیقه به فرودگاه شوپن ورشو رسید. هتل رادیسون بلو سنتروم از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و در بین هتل های ورشو بسیار معروف است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ بوده و دارای معماری مدرنی هستند که مجهز به حمام و سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و لوازم تهیه چای و قهوه هستند.

این هتل همچنین به امکاناتی از جمله مرکز اسپا، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و … مجهز است. در این هتل خدمات پذیرش در طول 24 ساعت انجام می پذیرد. این هتل همچنین مجهز به یک رستوران است که در آن می توانید صبحانه ی خود را سرو کنید.

هتل رادیسون بلو سنتروم Radisson Blu Centrum Hotel
هتل رادیسون بلو سنتروم Radisson Blu Centrum Hotel

هتل وستین The Westin Warsaw

هتل وستین یکی دیگر از هتل های ورشو است که در مرکز این شهر و در نزدیکی کاخ فرهنگ، مرکز خرید زلوته و ایستگاه مرکز راه آهن واقع شده است. به دلیل این که ایستگاه متروی روندو اونز و ایستگاه های اتوبوس و تراموا در نزدیکی این هتل قرار دارد، به راحتی می توان به نقاط مختلف ورشو با آن ها سفر داشت. موزه ها، گالری های هنری، باغ ساکسون و گراند تئاتر نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

اتاق های هتل وستین از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند، چای ساز و قهوه ساز دارند و مجهز به صندوقچه امانات هستند. اگر در این هتل طبقات بالاتر را رزرو کنید، چشم انداز بسیار زیبایی به شهر ورشو خواهید داشت. در این هتل هر روز صبحانه ای مفصل برای مسافران ترتیب داده می شود. در این هتل همچنین می توانید به صورت 24 ساعته از سالن بدنسازی استفاده کنید و حتی کفش و لباس ورزشی به امانت بگیرید و در صورت نیاز از خدمات ماساژ آن استفاده کنید.

هتل وستین The Westin Warsaw
هتل وستین The Westin Warsaw

هتل هیلتون Hilton Warsaw

یکی دیگر از هتل های ورشو، هتل هیلتون است. این هتل از هتل های چهار ستاره محسو ب می شود، این هتل در بخش شلوغ اقتصادی شهر واقع شده و فاصله بسیار کمی با مکان های تفریحی، فروشگاه ها، موزه ها و غذاخوری ها دارد. با رانندگی می توان در حدود بیست دقیقه به فرودگاه شوپن ورشو رسید. شهر قدیمی ورشو نیز در حدود سی دقیقه با هتل هیلتون فاصله دارد. این هتل از لحاظ دسترسی به ایستگاه مترو نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و ایستگاه داشئیسکگو در نزدیکی آن واقع شده است. یکی از موزه های معروف ورشو که قیام نام دارد در فاصله ی بسیار نزدیکی از این هتل قرار دارد. کاخ فرهنگ و علم، گاردن ساسکی و راه آهن نیز در فاصله ی نزدیکی از این هتل واقع شده اند و با بیست دقیقه پیاده روی می توانید به آن ها برسید.

اتاق های هتل از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند که از جمله ی آن ها می توان به تلویزیون های صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمام های اختصاصی و وان و … اشاره کنیم. در خود هتل نیز می توانید از مرکز اسپای، باشگاه بدنسازی و … بهره مند شوید.

هتل هیلتون Hilton Warsaw
هتل هیلتون Hilton Warsaw

هتل مرکوری Mercure

هتل مرکوری نیز از دیگر هتل های ورشو است، برای کسانی که می خواهند از لحاظ موقعیت دسترسی در هتل خوبی اقامت داشته باشند در بین هتل های ورشو، انتخاب این هتل می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب باشد. فاصله ی هتل مرکوری از فرودگاه شین وارز لهستان در حدود سه کیلومتر است و کم تر از شش کیلومتر نیز از مرکز شهر فاصله دارد. از هتل مرکوری همچنین به راحتی می توان به جاده های اصلی، مراکز خرید و تفریحی دسترسی داشت. اتاق های این هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توانیم به تهویه مطبوع، یخچال، حمام، چای ساز، قهوه ساز و … اشاره کنیم. از جمله امکانات این هتل می توانیم به شاتل فرودگاه، خدمات و امکانات ویژه معلولین، رستوران مجهز، پارکینگ و … اشاره کنیم. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز است.

هتل مرکوری Mercure
هتل مرکوری Mercure

گلدن تولیپ Golden Tulip

گلدن تولیپ نیز از هتل های معروف ورشو محسوب می شود. این هتل در نزدیکی نمایشگاه بین المللی ورشو قرار دارد و با پانزده دقیقه رانندگی می توان به ایستگاه مرکزی راه آهن رسید. این هتل در حدود سه کیلومتر با شهر قدیمی ورشو فاصله دارد. گلدن تولیپ از هتل های چهار ستاره محسوب می شود که از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است. همه اتاق های این هتل به وای فای رایگان مجهز هستند، دارای سیستم تهویه مطبوع می باشند، چای ساز، قهوه ساز، یخچال، حمال، تلویزیون و … نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند. هر روز صبح در این هتل صبحانه ی کامل ارائه می شود. در هتل می توانید به صورت رایگان از سونا و سالن بدنسازی استفاده کنید.

گلدن تولیپ Golden Tulip
گلدن تولیپ Golden Tulip

هتل پولونیا Polonia Palace Hotel

هتل پولونیا یکی از هتل های خاص و زیبای شهر ورشو لهستان محسوب می شود. تعداد اتاق های این هتل 206 عدد می باشد که همگی لوکس هستند. در این هتل همچنین یک آپارتمان انگلیسی وجود دارد که می توانید برای رزرو آن اقدام کنید. البته هزینه ی آن بیشتر است. از جمله امکانات هتل می توانیم به وای فای رایگان، حمام، چای ساز و قهوه ساز و … اشاره کنیم.

هتل پولونیا Polonia Palace Hotel
هتل پولونیا Polonia Palace Hotel

کمپانیل ورسوویه Hotel Campanile

کمپانیل ورسوویه از جمله هتل های ارزان ورشو است که می توانید اقامت با صرفه ای را در این هتل داشته باشید. این هتل در فاصله ی یک کیلومتری ایستگاه قطار مرکزی ورشو واقع شده و ایستگاه مترو نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد. اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، حمام، وای فای رایگان و … هستند و از جمله هتل های سه ستاره ورشو محسوب می شود که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. در رستوران هتل می توانید هر صبح، صبحانه سرو کنید و برای وعده های ناهار و شام نیز غذاهای متنوعی تدارک دیده می شود.

کمپانیل ورسوویه Hotel Campanile
کمپانیل ورسوویه Hotel Campanile

هتل همپتون Hampton

از دیگر هتل های ورشو که می تواند گزینه ای مناسب برای اقامت باشد، هتل همپتون است. این هتل از لحاظ موقعیت دسترسی در شرایط خوبی قرار دارد و در مرکز شهر و مجاورت ایستگاه قطار مرکزی واقع شده است. از این هتل دسترسی به ورشو قدیمی بسیار راحت است و وسایل حمل و نقل عمومی نیز در دسترس هستند. از جمله امکانات این هتل می توانیم به صبحانه رایگان، اینترنت پر سرعت رایگان، حمام، چای ساز، قهوه ساز و … اشاره کنیم.

هتل همپتون Hampton
هتل همپتون Hampton

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!