با بهترین هتل های نروژ آشنا شوید

با بهترین هتل های نروژ آشنا شوید

انواع مختلف هتل در نروژ وجود دارند، نروژ کشوری با هتل‌های فراوان برای گردشگران و همچنین مناظر فوق‌العاده ازجمله، کوه‌ها، یخچال‌های طبیعی و چشم‌اندازهای بی‌نظیر است و این کشور جزء کشورهای بسیار زیبا برای گردشگری محسوب می‌شود، همچنین این کشور دارای حیات‌وحش خوب و طبیعت بکر است، که می‌توان انواع حیوانات را در آن مشاهده کرد و به‌خصوص برای افراد طبیعت گر مکان بسیار مناسبی تلقی می‌شود، اما در این مقاله قصد داریم ده تا از هتل‌های خوب نروژ را که قدمت تاریخی دارند، ولی با المان‌های مدرن بروز رسانی شده‌اند به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید. با این هتل‌های نروژ که می‌خواهیم معرفی کنیم:

هتل Røisheim

این هتل در نروژ در مزرعه‌ای واقع‌شده، که قدمت آن به سال هزار و هفت‌صد برمی‌گردد. از همین رو اقامتگاه مناسبی برای کسانی که علاقه به طبیعت و آثار باستانی دارند محسوب می‌شود و همچنین اتاق‌های این هتل در نروژ اغلب دارای حمام بوده و حمام آن‌ها نیز با یک پلکان از طبقه اتاق جداشده‌اند، همچنین این هتل دارای بیست و چهار اتاق می‌باشد، که در ساختمان‌های متعدد پخش‌شده‌اند. دو عدد از این اتاق‌ها دارای شومینه باز هستند، که در شب‌های زمستانی استفاده از آن‌ها شدیداً توصیه می‌شود. همچنین نزدیک‌ترین شهر به این هتل در نروژ لوم می‌باشد، که اگر در این هتل اقامت کردید حتماً از این شهر دیدن فرمایید.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل Ullensvang

قدمت این هتل در نروژ به سال هزار و هشت‌صد و چهل و شش بازمی‌گردد. این هتل یکی از هتل‌های بسیار زیبا و منحصربه‌فرد می‌باشد، که در سواحل Hardangerfjord قرار دارد، بعد از گذشت مدتی این هتل در نروژ کم‌کم حال و هوای مدرن به خود گرفته است و در حال حاضر دارای استخر، کانال شنا، زمین تنیس و دیگر امکانات رفاهی می‌باشد. این هتل را می‌توان یک هتل لوکس نامید، اما اگر می‌خواهید به این هتل در نروژ سفر کنید حتماً در ماه مئ یا ژوئن این کار را انجام دهید، زیرا در اطراف این هتل در نروژ تعداد زیادی درخت میوه قرار دارد و در این ماه‌ها با شکوفه‌های این درختان مواجه می‌شود، که منظره بسیار خاص و رؤیایی برای شما خلق خواهد کرد.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل Bekkjarvik Gjestgiveri

این هتل جز هتل‌هایی است که با حکم سلطنتی ساخته‌شده است و متن این حکم، به این شکل است که، هر منطقه‌ای در نزدیک خطوط راه‌آهن باید یک کاروانسرا داشته باشد. امروزه کاروانسرا اصلی به همراه بشکه سازی‌های قدیمی که در روستا قرار داشته، جز این هتل محسوب می‌شوند و اگر می‌خواهید به این هتل در نروژ سفر کنید، حتماً غذاهای خوب آن را امتحان کنید، زیرا این غذاها جز بهترین غذاهای ممکن هستند و سرآشپز این هتل در نروژ جزء بهترین سرآشپزهای حال حاضر دنیا می‌باشد.

هتل A mot Country Villa

این هتل در اصل یک مزرعه در سال هزار و سیصد و پنجاه بوده است، اما پس‌ازآن یک تاجر نسبت به خرید آن اقدام می‌کند، یکی از نوادگان او هنگامی‌که این ملک را به ارث می‌برد، علاقه‌ای به مزرعه‌داری نداشته و به همین دلیل آغاز به ساختن یک مکان اجرایی درون آن می‌کند، که نتیجه‌اش ساخت این هتل در نروژ به شکل بسیار زیبا و مجلل می‌شود. دیدن این هتل را به همه‌کسانی که قصد سفر به نروژ رادارند و اقامتگاهی مناسب می‌خواهند توصیه می‌کنیم.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل UTNE

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های نروژ هتل UTNE می‌باشد. این هتل که با حفظ ظاهر کلاسیک خود قدمت خود را به رخ می‌کشد، دارای امکانات مناسبی است، مبلمان این هتل قدیمی هستند و همین باعث می‌شود که ظاهر کلاسیک این هتل حفظ شود، از طرفی هنگام ورود به این هتل یک پیانو قدیمی مشاهده می‌شود، که حس خوب و آرام بخشی به مهمانان می‌دهد. همچنین این هتل در نروژ در نزدیکی TROLLTUNGA می‌باشد، که به‌راحتی به این مکان نیز دسترسی دارید.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل fretheim

یکی از اشراف‌زادگان انگلیسی دریاچه‌ای پر از ماهی‌های سالمون پیدا کرد، در این هنگام یک کشاورز که در آن مکان زندگی می‌کرد شروع به ساخت یک مهمانسرا برای پذیرایی از مهمانان ایجاد کرد. همین امر باعث ساخت این هتل زیبا شد. هتل fretheim در ابتدا با هفده اتاق مهمان و اتاق‌های پر از شومینه و عتیقه‌جات ساخته شد، اما پس از مدتی گسترش یافت و هم‌اکنون تعداد اتاق‌های آن به صد و چهار اتاق می‌رسد. از طرفی این هتل در نروژ به شهر Flåm نزدیک است و یکی از محبوب‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری در دنیا نیز که شامل مکان چشم‌اندازهای دیدنی بسیار و همچنین آبشار و دیگر مناظر طبیعی شده نیز در نزدیکی این هتل در نروژ قرار دارد، که می‌توانیم با استفاده از دوچرخه از این مکان بازدید نمایید.

هتل Fleisher

این هتل در سال هزار و هشت‌صد و هشتادونه افتتاح شد. در همان سال‌های ابتدایی ساخت این هتل در نروژ، این هتل به اقامتگاه مخصوص و محبوب بسیاری از مهمان‌های اروپایی تبدیل شد. به همین دلیل این هتل همواره هتلی خوب و لوکسی به شمار می‌رود، از طرفی معماری این هتل و نمای داخلی آن به سبک سوئیسی بوده و همچنین بسیاری از ورزشکاران مانند قایق‌سواران و چتربازان از این هتل در نروژ استفاده می‌کنند و این هتل در بین آن‌ها بسیار محبوب است. از طرفی تنها مزیت این هتل ورزش نیست و باوجود دو رستوران، غذاهای بسیار متنوع و محلی برای مهمانان تهیه می‌کنند، که جالب است بدانید حتی در این هتل در نروژ، کله‌پاچه‌ام نیز سرو می‌شود.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل Engø Ga rd

هتل بعدی که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم، هتلی است که، ساختمان اصلی آن در سال هزار و هشت‌صد و چهل‌وپنج ساخته شد و در ابتدا کار به‌عنوان مهمانخانه مورداستفاده قرار نگرفته است، اما امروزه این هتل با دارا بودن چهل‌وچهار اتاق و همچنین سه ساختمان مکان بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمان‌ها می‌باشد و جز هتل‌های زیبا و تاریخی در نروژ است. اما از طرفی در تابستان در این منطقه تجمع بسیار زیادی از گردشگران را شاهد هستیم، پس اگر می‌خواهید در این هتل در نروژ اقامت خوبی را تجربه کنید، باید از قبل به فکر رزرو از این هتل در نروژ باشید.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

هتل continental

این هتل یک سال بعد از افتتاح تئاتر ملی، در سال هزار و هشت‌صد و نودونه تأسیس شد و همچنین در کنار این هتل در نروژ رستوران‌های متعددی وجود دارد، در سال‌های ابتدایی این هتل محل دورهم جمع شدن و گردهمایی بازیگران بوده است و در طول این سال‌ها به‌خوبی از این هتل مجلل لوکس پنج ستاره حفاظت‌شده و هنوز هم کیفیت آن بهتر از دیگر هتل‌های موجود در نروژ می‌باشد، در این هتل در نروژ نقاشی‌هایی از ادوارد مونک خواهید دید، که نسخه‌های اصلی آن هستند.

هتل GamlaVærket

آخرین هتلی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، هتل GamlaVærket می‌باشد، این هتل در نروژ در سال هزار و هفت‌صد و هشتادوسه ساخته‌شده و در ابتدا یک کارخانه ساخت آجر و کاشی بوده است، که برای بازسازی شهر از آن استفاده می‌شد، پس از مدتی این مکان به هتل تغییر کاربری داده شد و این هتل در نروژ دارای بیست‌وهشت اتاق می‌باشد. این هتل به یکی از مسیرهای قایق‌سواری کوتاه که مشهورترین مکان نروژ است نزدیک می‌باشد و شما می‌توانید عکس‌های بسیار زیادی از این مکان تهیه کنید و مکان بسیار مناسبی برای اقامت است و همچنین این هتل در نروژ دریکی از طولانی‌ترین مسیرهای عابر پیاده قرار دارد، که این نکته را گزینه مناسبی برای اقامت تبدیل می‌کند.

هتل های نروژ
هتل های نروژ

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!