دانستنی های سفر به نروژ | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به نروژ | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به نروژ می تواند یک سفر عالی برای شما باشد. کشور نروژ دارای جاذبه های دیدنی فراوان می باشد. برای سفر به نروژ ابتدا باید ویزای نروژ را دریافت کنید. قبل از سفر حتماً محل اقامت خود را مشخص کنید و بلیط هواپیمای خود را زودتر رزرو کنید.

نروژ

کشور نروژ در قلمروی غربی شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی واقع شده است. سواحل نروژ طولانی می‌باشد و به اقیانوس اطلس وصل می‌شود. کشور نروژ یکی از بهترین مقاصد گردشگری مسافران تور نروژ و تور اروپا بوده و دارای چشم‌ اندازهای بی‌نظیری می‌باشد. این کشور با کشورهای فنلاند، روسیه و سوئد مرز مشترک دارد. نروژ به طور میانگین دارای 5 میلیون جمعیت است. اختلاف ساعت بین اسلو پایتخت کشور نروژ و تهران دو ساعت و نیم می‌باشد. زبان رسمی کشور نروژ سامی و نروژی است و واحد پول آن کرون نروژ می‌باشد.

فرودگاه‌ های بین المللی این کشور، فرودگاه ویگرا آلسوند، فرودگاه هاوگسوند، فرودگاه ترومسا و غیره می‌باشد. بر اساس تحقیقاتی که در سال 2012 در دانشگاه کلمبیا انجام شد، کشور نروژ راضی‌ ترین شهروندان را دارد و سرانه ی امید مردم به زندگی در این کشور از تمامی کشورها بیشتر است.

نروژ
نروژ

جاذبه ها و شهرهای دیدنی در نروژ

از جاذبه‌ های مهم کشور نروژ می‌توان به جزایر لوفوتن که در شمال نروژ واقع شده است، اشاره کرد. با سفر به نروژ و بازدید از این جزیره، بی‌ شک خاطره‌ ای بی‌ نظیر در ذهنتان باقی خواهد ماند زیرا در این منطقه پدیده‌ی شفق قطبی و خورشید نیمه شهر بسیار مشهور است. کلیسای جامع اسلو نیز از مکان‌های دیدنی کشور نروژ است که دارای قدمت فراوانی است و برای ساخت آنجا از معماری ویژه‌ای استفاده شده و فضای داخلی آن به‌ صورت نقاشی است.

قلب اسلو منطقه‌ی اکربریک است که کنار بندر واقع شده است و زیباترین رستوران‌ ها و کافه‌ ها را دارد. ترومسو از دیگر بایدهای سفر به نروژ می‌باشد. شما در آن جا می‌توانید نظاره‌ گر شفق قطبی بوده و همچنین شاهد شب‌های بی‌نظیر زیر آسمان پرستاره و نورهای رنگی باشید. لغزیدن بر روی برف بی‌شک برای تمامی افراد خوشایند است. شما می‌توانید تجربه‌ای عالی با هاسکی ها و سورتمه‌ ها در قلب نروژ داشته باشید. سفر به نروژ و دیدن جاذبه‌ های بی‌ نظیر آن می‌تواند یک خاطره‌ی به‌ یادماندنی برای شما باشد.

جاذبه ها و شهرهای دیدنی در نروژ
جاذبه ها و شهرهای دیدنی در نروژ

وضعیت آب و هوای نروژ

به نظر می رسد که کشور نروژ دارای آب و هوای سردی باشد ولی اثرات گلف استریم سبب شده است که آب و هوای نروژ گرم تر و ملایم تر از حد تصور باشد. در حالت کلی می توان گفت که آب و هوای نروژ نسبت به مکانی که قرار است به آنجا سفر کنید و همچنین زمان سفر شما، متغیر می باشد. کشور نروژ دارای 5 منطقه ی آب و هوایی مختلف است. در فصل های ژوئن و جولای و آگوست بهترین آب و هوا در کشور نروژ حاکم است به طوریکه بسیاری از گردشگران تور نروژ و تور اروپا نیز این ماه های سال را برای سفر به نروژ انتخاب می کنند.

وضعیت آب و هوای نروژ
وضعیت آب و هوای نروژ

بهترین زمان سفر به نروژ

تمام فصل‌های سال برای سفر به نروژ مناسب است. ولی در هر کدام از فصل‌ها مراسم‌ها و جشنواره‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود. شما قبل از سفر می‌توانید اطلاعاتی در مورد این مراسم‌ها به‌دست بیاورید که این سبب می‌شود شما یک سفر بی‌نظیر را به این کشور داشته باشید. به‌عنوان‌مثال در ماه دسامبر همه‌چیز شبیه جشن و نور است. مردم خود را برای برگزاری عید پاک آماده می‌کنند و شما در این زمان می‌توانید غذاهای بی‌نظیری را در تمامی رستوران‌ها پیدا کنید.

اگر شما از تاریکی و سرما اذیت نمی‌شوید، می‌توانید با رزرو تور نروژ و یا تور اروپا در ماه ژانویه به شهرهای شمالی این کشور سفر کنید و در جشنواره‌های بین‌المللی نورهای قطبی شرکت کنید زیرا در این روزهای سال خورشید در تمام روز طلوع نمی‌کند و اگر به اسکی علاقه‌مند هستید، بهترین زمان سفر به نروژ برای شما ماه فوریه است که بیشترین برف در این ماه از سال است.

بهترین زمان سفر به نروژ
بهترین زمان سفر به نروژ

هزینه های کلی سفر به نروژ

هزینه‌ های کلی سفر به نروژ کمی گران است ولی شما تنها با در نظر گرفتن موارد خاصی می‌ توانید سفری با هزینه‌ های مناسب داشته باشید. اگر شما بخواهید تمام وعده‌های غذایی خود را در رستوران میل کنید بی‌شک هزینه‌ های خورد خوراکتان بالا خواهد رفت. به‌ جای آن می‌توانید برخی از وعده‌ های غذایی را خودتان تهیه کنید. هزینه‌ های حمل‌ و نقل با قطارهای بین‌ شهری بالاست ولی شما می‌توانید از اتوبوس‌ ها استفاده کنید که هزینه‌ های بسیار ارزان تری دارند. هزینه‌ های اقامت در سفر به نروژ نیز بستگی به نوع هتل اقامتی شما دارد. با بررسی هتل‌های موجود می‌توانید بهترین نوع آن را با توجه به بودجه‌ ی خود انتخاب کنید.

دانستنی های سفر به نروژ | راهنما - تصاویر - هزینه - نروژ

دریافت ویزای کشور نروژ

برای تهیه‌ ی ویزای کشور نروژ شما باید ویزای شینگن را دریافت کنید. ابتدا باید مدارک مورد نیاز برای ویزای نروژ را آماده کنید که تمامی این مدارک از طریق سفارت نروژ در وقت سفارت نروژ رزرو شده شما قابل دریافت است. برای سفر به نروژ انواع ویزای نروژ وجود دارد. از جمله ویزای تحصیلی، ویزای تجاری و ویزای توریستی و غیره که هر کدام از این ویزاها شرایط و مراحل خاصی دارند. شما بعد از آماده کردن تمامی مدارک می‌توانید از سفارت نروژ برای مصاحبه وقت دریافت کنید و مدارک خود را ارائه دهید و سپس منتظر بمانید که مراحل اخذ ویزا انجام شود.

از جمله مهم‌ترین مدارکی که باید آماده شود می‌توان به دعوت‌نامه از طرف یکی از آشنایان، اصل مدرک شغلی، مدارک هویتی، پرینت حساب بانکی و غیره می‌باشد. البته تمامی مدارک مورد نیاز را می‌توانید از طریق سفارت نروژ به‌دست آورید.

دریافت ویزای کشور نروژ
دریافت ویزای کشور نروژ

خرید بلیط هواپیما به نروژ

برای سفر به نروژ باید بلیط هواپیمای خود را از قبل رزرو کنید. شما می توانید بلیط سفر به نروژ خود را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو کنید.

باید و نبایدهای سفر به نروژ

سفر به نروژ می‌تواند گران باشد ولی همان‌ طور که توضیح داده شد، شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد بسیار ساده هزینه‌ های خود را کاهش دهید. توجه داشته باشید بهتر است قبل از سفر به نروژ هتل‌ های مختلف آن را بررسی کنید و محل اقامت خود را مشخص کنید و از قبل سفر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. هر چه محل اقامت شما به مکان‌های دیدنی و تفریحی و مراکز خرید نزدیک‌ تر باشد. سفر بی‌نظیری نصیب شما خواهد شد و حتماً در هر مکانی که هستید، نقشه‌ی شهر را تهیه کنید. در نظر داشته باشید بیشتر مردم کشور نروژ به زبان انگلیسی آشنایی دارند. به همین دلیل در صورت آشنایی به این زبان مشکلی در برقراری ارتباط نخواهید داشت. همچنین در نظر داشته باشید اگر از طریق یک تور، سفر به نروژ را تجربه کنید، بیشتر موارد و مقدمات لازم برای سفر از طریق مسئولان تور انجام خواهد شد.

باید و نبایدهای سفر به نروژ
باید و نبایدهای سفر به نروژ

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط نروژ، وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ و تور نروژ و تور اروپا 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!