با بهترین هتل های میکونوس آشنا شوید

با بهترین هتل های میکونوس آشنا شوید

جزیره میکونوس در میان جزایر یونان واقع شده است و تقریبا در مرکز مجموعه جزایر Cyclades قرار دارد. جزیره میکونوس به دلیل فضای جهانگردی، شب زنده داریهای هیجان انگیز، معماری زیبا در هتل های میکونوس و ساحل باشکوه مشهور می باشد. جزیره میکونوس در یونان برای تمامی افراد در تمام سنین مناسب بوده است. از پیاده روی در خیابانهای تنگ chora، دیدن غروب خورشید، اقامت در هتل های لوکس و شنا در ساحل عجیب و غریب، ساحل‌های شگفت انگیز برای شنا و گذراندن یک روز در معرض آفتاب گرم از مزیتهای مسافرت به جزیره میکونوس می باشد. هتل های میکونوس به دلیل داشتن امکانات و زیباییهای فراوان بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته‌اند. شبها نیز با رفتن به شهر میکونوس می‌توانید از مغازه ها و باشگاههای گوناگون در شهر لذت ببرید.

جزیره میکونوس

جزیره میکونوس یکی از مقاصد تفریحی برتر در یونان است؛ که به دلیل مکان جغرافیایی آن که در سمت شمالی Cyclades واقع در مرکز دریای اژه، فضای تفریحی مناسبی را برای همه سنین و سلایق ایجاد نموده است. بسیاری از قایقهای تفریحی خصوصی و کروزها نیز در تابستان به یونان می‌آیند و یک فضای جهانی را در این جزیره به نمایش می‌گذارند. جزیره میکونوس دارای انواع هتلها برای برآورده ساختن نیاز مسافران بوده است. جزیره میکونوس یکی از مهمترین جزیره‌های گردش‌پذیرو جهانگردی Cyclades می باشد.  هتل های میکونوس در سراسر جزیره غربی پراکنده شده‌اند، اما بیشتر هتلهای معروف در اطراف شهر میکونوس یافت می‌شود که شامل هتل های معمولی و هتل های خانوادگی نیز می شود. مجتمع‌های مجلل و استراحتگاه‌های آب گرم نیز در سواحل نزدیک شهر میکونوس یافت می شود. اقامت در سواحل معروف به بهشت که بسیار پرجنب و جوش بوده است، تعطیلات زیبایی را برای شما رقم می زند.

جزیره میکونوس
جزیره میکونوس

جزیره میکونوس به دلیل مسافران زیادی که سالانه برای تعطیلات و تفریح به این جزیره مسافرت می کنند، دارای هتلهای بسیاری می باشد. در نقشه شهر میکونوس می توان انواع هتلها با شرایط و قیمتهای مختلف را مشاهده کرد، به طوری که تمام افراد با هر سلیقه‌ای می توانند هتل مورد نظر خود را براساس قیمت پیدا کنند. هتل های میکونوس براساس ستاره‌ای که دارند رتبه بندی می‌شوند و براساس این رتبه بندیها هر کدام از هتلها دارای ویژگی خاصی بوده است. هتل های میکونوس را می توان به 5 دسته که شامل: هتلهای پنج ستاره، هتلهای چهار ستاره، هتلهای سه ستاره، هتلهای دو ستاره و هتلهای یک ستاره تقسیم بندی کرد؛ که در ادامه به برخی از مشهورترین هتل های میکونوس آنها اشاره می کنیم.

با بهترین هتل های میکونوس آشنا شوید -

 هتل پنج ستاره کورس میکونوس Kouros Hotel Mykonos))

این هتل آب گرم در شهر میکونوس در سال 1994 تاسیس شد و یکی از مراکز برتر در جزایر یونان میباشد. سوئیتهای این هتل در سال 2016 توسط طراح مشهور فرانسوی Fabienne spahn بازسازی شد. هتل کورس یک هتل با معماری تلفیقی از سنتی و مدرن می باشد که بر روی صخره ای در نزدیکی شهر میکونوس با مناظری از شهر، دریای اژه و غروب خورشید همراه است.

هتل پنج ستاره کورس میکونوس Kouros Hotel Mykonos))
هتل پنج ستاره کورس میکونوس Kouros Hotel Mykonos))

هتل پنج ستاره کیوتوس بوتیک Kivotos Boutique

این هتل در ساحل خلیج اورانوس با منظره ای از دریای اژه و در فاصله 5 دقیقه‌ای از شهر، فرودگاه و بندر میکونوس واقع شده است. این هتل یک اقامتگاه کوچک ولی لوکس و فوق‌العاده زیبا می باشد، که دارای تمام امکانات مورد نیاز مسافران است. تعداد اتاقهای مخصوص مهمان در این هتل 14، سوئیتها 24 اتاق و یک اتاق ویلایی نیز در این هتل موجود می باشد.

هتل پنج ستاره کیوتوس بوتیک Kivotos Boutique
هتل پنج ستاره کیوتوس بوتیک Kivotos Boutique

هتل پنج ستاره ماریو کالیالی (Korali Relais and Châteaux) در شهر میکونوس

این هتل جز بهترین هتل های میکونوس بوده است، که در جزیره مقدس دلس و در شهر میکونوس واقع شده است. این هتل دارای زیبایی منحصر به فردی مانند: اشکال خالص و ساده همراه با بهترین خطوط معماری در رابطه با دریای اژه می باشد. در قلب کورالی مایکونیا رستوران Relais & Châteaux زیبایی که در آن غذاهای عالی مطابق با بهترین مواد و دستورالعمل‌ها، انتخاب شده‌اند. در این هتل اتاقها و سوئیتهای  مهیج با ترکیبات معتبر و هماهنگ شده‌ای طراحی شده‌اند که تمامی این نکات نشان دهنده دقت در ساخت و توجه به مسافران می باشد.

 هتل پنج ستاره کایما(Myconian Kyma Design)

این هتل دارای نام تجاری جدید و لوکس است و برای کسانی که به دنبال لذت نهایی در همه چیز هستند بسیار مناسب می باشد. نام این هتل یعنی”کایما” یک نام یونانی بوده و به معنای موج و یا هر چیزی که مانند موج بی‌نظم و قوی باشد، است. این هتل لوکس 5 ستاره جز هتلهای K4 در جزیره میکونوس و اولین عضو از مجموعه هتلها و استراحتگاه‌های Myconian بوده است، که بر روی تپه‌ای معروف به نام میکوانی بنا شده است. قدمت این هتل را می توان به بیش از پنج دهه تخمین زد.

مایکون کایما بازتابی از خورشید را در بازی بین خورشید و ساحل که آن را عرفانی می دانند معنا می شود. اتاقها و سوئیتهای این هتل دارای طراحی عالی و منحصر به فرد بوده است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر خصوصی، جکوزی، رستوران با مدیتیشن معتبر، سالنهای ورزشی رزمی و موارد دیگر اشاره کرد.

 هتل چهار ستاره الیو ماریاس (Ilio Maris)  شهر میکونوس

هتل ایلو مایرس ایالت میکنون در مرکز شهر جزیره میکونوس واقع شده است و فقط چند قدم از آسیابهای بادی مشهور میکونوس فاصله دارد. این هتل جز اولین هتلهای جزیره میکونوس است، که در سال 1985 تاسیس و در سال 2010 مجددا به طور کامل بازسازی شد. سبک منحصر به فرد این هتل نسبت به دیگر هتل های میکونوس باعث شده است تا برای مسافران شگفتی ساز باشد. یکی از بارزترین ویژگیهای این هتل نسبت به دیگر هتل های میکونوس محل احداث آن می باشد، که باعث شده است، منظره باشکوهی از دریا و شهر میکونوس در دید مسافران قرار بگیرد.

هتل چهار ستاره الیو ماریاس (Ilio Maris) شهر میکونوس
هتل چهار ستاره الیو ماریاس (Ilio Maris) شهر میکونوس

 هتل چهار ستاره لتو میکونوس (Leto Hotel)

یکی دیگر از هتل های میکونوس هتل لتو می باشد، این هتل در جزیره میکونوس در بخشی از بندر قدیمی در ساحل خلیج chora واقع شده است و جز نخستین هتل های میکونوس بوده که در سال 1953 تاسیس شده است. سبک ساخت این هتل نئو کلاسیک و شامل 25 اتاق استثنایی و مجهز است که همه دارای بالکن با منظره‌ای از بندر میکونوس و  دریای اژه است.

هتل سه ستاره پتاتوس (Petasos Town Hotel)

از جمله هتلهای سه ستاره در میان هتل های میکونوس می‌توان به هتل پتاتوس اشاره کرد، که در مرکز شهر میکونوس واقع شده است و برای افرادی که می خواهند زندگی شبانه را تجربه کنند بسیار مناسب است. این هتل دارای 18 اتاق یا ساختار معماری سنتی بوده است که در بهترین و مورد پسند ترین بخش شهر بنا شده است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران VIP ، استخر رستوران Le Club، اتاق تناسب اندام، جکوزی، سونا، اتاق بخار و آبگرم اشاره کرد.

 هتل سه ستاره پتاتوس (Petasos Town Hotel)
هتل سه ستاره پتاتوس (Petasos Town Hotel)

هتل باغ سه ستاره ونولا (Vienoula’s Garden Hotel)

یکی از زیباترین هتل های میکونوس هتل باغ ونولا است، که در منطقه وریسی، در نزدیکی شهر میکونوس واقع شده است. معماری این هتل باغ در میان هتل های میکونوس دارای معماری مدرن بوده و با رنگ‌آمیزی آبی و سفیدی که در آن به کار رفته است، محیط اقامتی آرامی را ایجاد نموده است. این هتل از ساحل Ornos و  ساحل Platis Gialos فاصله کوتاهی دارد. این هتل باغ بیشتر یک هتل خانوادگی بوده که در فضای دوستانه آن تعطیلات زیبایی را خواهید گذراند.

هتل باغ سه ستاره ونولا (Vienoula’s Garden Hotel
هتل باغ سه ستاره ونولا (Vienoula’s Garden Hotel

هتل دو ستاره مارجی (Margie Hotel)

برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی را برای اقامت پرداخت کنند، از میان هتل های میکونوس هتل مارجی پیشنهاد می شود. اتاقهای این هتل اغلب دونفره و رو به دریاست. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات شبانه روزی، دسترسی وای فای، نقشه‌ها، خدمات رفت و آمد از فرودگاه یا بندر به هتل و بالعکس و همچنین پارکینگ خصوصی اشاره کرد.

 هتل دو ستاره پلیکان(Pelican Hotel)

این هتل با الهام بخشی از هتل جدید City Art بنا شده است. کریستینا چاس کیانیان به طور کامل آپارتمان این هتل را بازسازی کرد. در این بازسازی او از ترکیب رنگهای روشن برای دکور استفاده کرد و مبلمان آن را بسیار شیک و کلاسیک انتخاب نمود.

 هتل خانوادگی تک ستاره لفتریس (Lefteris Hotel)

هتل لفتریس جز هتلهای تک ستاره جزیره میکونوس بوده، که دارای یک محیط خانوادگی می باشد. این هتل در منطقه قدیمی شهر میکونوس واقع شده است از مزیتهای این هتل می‌توان به تراس آفتابگیر اشاره کرد که تمام اتاق ها و سوئیت‌های این هتل این ویژگی را دارند. همچنین به دلیل قدیمی بودن منطقه ساخت،طراحی این هتل دارای معماری سنتی و زیبا می باشد، که محیطی آرامش بخش را برای مسافران ایجاد می کند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت یونان، ویزای یونان، تور یونان و تور اروپا 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!