با بهترین هتل های مارسی فرانسه آشنا شوید

با بهترین هتل های مارسی فرانسه آشنا شوید

اکثر هتل های مارسی فاصله بسیار کوتاهی تا ساحل دارند. در هتل های این شهر خدمات بسیار خوبی به مهمانان ارائه می شود. بهتر است پیش از سفر به هتل درباره هتل های مارسی اطلاعات لازم را به دست آورید. با مراجعه به سایت های اینترنتی می توان اطلاعات کافی در این زمینه کسب کرد و به رزرو هتل های مارسی پرداخت.

شهر مارسی

یکی از شهرهای بسیار زیبا در کشور فرانسه که همواره مورد توجه گردشگران از نقاط مختلف جهان بوده است، شهر مارسی می باشد. هتل های مارسی با امکانات مختلف در نقاط مختلف شهر پذیرای مسافرانی هستند که به این شهر زیبا سفر می کنند. بسیاری از هتل های مارسی با قرار گرفتن در مرکز شهر موجب رفت و آمد آسان برای مسافران شده اند. همچنین بسیاری از این هتل ها در کنار ایستگاه وسایل نقلیه قرار گرفته اند و تردد مسافران در شهر را آسان ساخته اند. مسافرانی که می خواهند به این شهر سفر کنند بهتر است پیش از سفر خود اطلاعات کافی در زمینه هتل های مارسی را کسب کنند تا سفر بهتری داشته باشند. در اینجا شما را با تعدادی از بهترین هتل های مارسی آشنا می کنیم.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل اینترکانتیننتال مارسلی دیو

یکی از هتل های مارسی که از جمله اقامتگاه های لوکس در این شهر به شمار می آید، هتل اینترکانتیننتال مارسلی دیو می باشد. این هتل از جمله هتل های 5 ستاره مارسی است که دارای امکانات بسیار خوبی برای مهمانان می باشد. افرادی که نگرانی از بابت هزینه سفر خود ندارند می توانند هتل اینترکانتیننتال مارسلی دیو را برای مدت زمان اقامت خود در شهر مارسی انتخاب کنند. اتاق های این هتل 194 اتاق است که تمام آنها دارای امکانات ویژه ای چون حمام مجهز می باشند.

طرح و دکوراسیون به کار رفته در اتاق های این هتل بسیار زیبا است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته است و از بندر قدیمی شهر تنها 350 متر فاصله دارد. اتاق های این هتل همگی دارای تراس رو به ساحل می باشند. مهمانان هتل می توانند شب هنگام به پیاده روی در ساحل اطراف هتل بپردازند و شاهد کنسرت های اطراف هتل باشند. هتل دارای دو رستوران است که انواع غذاهای سنتی و بین المللی در آنها سرو می شود. این هتل لوکس و مشهور مارسی یک اقامت عالی را برای مسافران تور مارسی رقم می زند.

هتل اینترکانتیننتال مارسلی دیو
هتل اینترکانتیننتال مارسلی دیو

هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی یکی از جذاب ترین هتل های مارسی

یکی از هتل های مارسی که در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد، هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی است. تمامی اتاق های این هتل دارای تراس هستند که مهمانان می توانند از این تراس به مشاهده پارک زیبای مارسی بپردازند. این هتل فاصله بسیار کوتاهی تا ساحل دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای سرو می شود. هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی دارای نمای خارجی بسیار زیبایی است. اگر می خواهید این هتل را برای اقامت خود رزرو کنید بهتر است خیلی زود این کار را انجام دهید چون ظرفیت اتاق های هتل معمولا به سرعت پر می شود. هزینه اقامت در این هتل نسبت به خدماتی که ارائه می شود بسیار کم است.

هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی یکی از جذاب ترین هتل های مارسی
هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی یکی از جذاب ترین هتل های مارسی

هتل سوفیتل مارسلی ویواکس پورت

از دیگر هتل های 5 ستاره که جزو لوکس ترین هتل های مارسی می باشد، هتل سوفیتل مارسلی ویواکس پورت است. این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و تنها 6 دقیقه با ساحل فاصله دارد. در کلیه اتاق های این هتل حمام مجهز، تلویزیون و اینترنت رایگان وجود دارد. در حمام های هتل بهترین لوازم بهداشتی وجود دارد. در هتل سوفیتل مارسلی وییواکس پورت پارکینگ اختصاصی برای مهمانان گذاشته شده است. در رستوران این هتل با انواع غذاهای خوش طعم و نوشیدنی های مختلف از مهمانان پذیرایی می شود.

هتل از فرودگاه مارسی 20 دقیقه فاصله دارد، بنابراین مسافرانی که به مارسی می آیند به راحتی می توانند خود را به این هتل برسانند. چون این هتل در مرکز شهر مارسی قرار گرفته است، مهمانان می توانند از هتل خود را به راحتی به مراکز مختلف شهر برسانند. انتخاب این هتل از میان هتل های مارسی سفری لذت بخش را برای مسافران این شهر پدید می آورد.

هتل سوفیتل مارسلی ویواکس پورت

هتل لی ریاد یکی از ارزان ترین هتل های مارسی

در بین هتل های مارسی فرانسه یک هتل 3 ستاره وجود دارد که اقامتگاه خوبی برای افرادی است که می خواهند هتلی با هزینه معقول در میان هتل های مارسی پیدا کنند. این هتل دارای یک باغ و حیاط بزرگ است که محل خوبی برای استراحت مهمانان می باشد. در طراحی نمای داخلی و بیرونی هتل از سبک کلاسیک استفاده شده است که دارای شکوه و زیبایی خاص می باشد. در این هتل با دو نوع صبحانه از مهمانان پذیرایی می شود. انواع غذاهای سنتی نیز در رستوران این هتل سرو می شود. در منوی رستوران هتل انواع سالادها، نان ها، شیرینی ها و ماست ها وجود دارد. یکی از مشهورترین کلیساهای شهر مارسی در نزدیکی هتل لی ریاد قرار دارد و مسافران هتل می توانند به بازدید از آن بپردارند.

هتل لی ریاد یکی از ارزان ترین هتل های مارسی
هتل لی ریاد یکی از ارزان ترین هتل های مارسی

هتل ساحلی پولمن مارسلی پالم بی

در میان لیست هتل های مارسی یک هتل 4 ستاره بسیار خوب قرار دارد که هتل ساحلی پولمن مارسلی پالم بی نام دارد. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی برای مهمانان و گردشگران تور مارسی می باشد. تعداد اتاق های این هتل ساحلی 160 اتاق است و فاصله آن تا ساحل تنها 6 دقیقه می باشد. در کل فضای این هتل سیستم تهویه مجهز وجود دارد. تمامی اتاق های هتل مجهز به اینترنت رایگان و تلویزیون ال سی دی ماهواره دار هستند. در استخر روبازی که در هتل قرار دارد نوشیدنی های مختلفی سرو می شود. مهمانان می توانند از تراس شاهد منظره لذت بخش کوه پانورما باشند و صبحانه خود را در آنجا میل نمایند.

یک رستوران بزرگ در هتل وجود دارد که انواع غذاهای مدیترانه ای در آن سرو می شود. در اتاق های هتل از دکوری با نمای ساحل و دریا استفاده شده است که سبب زیبایی اتاق ها شده است. مهمانانی که به این هتل می آیند نهایت لذت را از مدت زمان اقامت خود خواهند برد.

هتل ساحلی پولمن مارسلی پالم بی

هتل بندری رادیسون بلو مارسلی ویوکس

در بین هتل های مارسی یکی از هتل های معروف و 4 ستاره این شهر هتل بندری رادیسون بلو مارسلی ویوکس می باشد. این هتل دارای 189 اتاق است. مدیران و پرسنل این هتل دارای تجربه بسیار هستند و با پذیرش 24 ساعته پذیرای مهمانان و مسافران از گوشه و کنار دنیا هستند. مهمانان این هتل می توانند از ویژگی بسیار خوب این هتل بهره ببرند.

این ویژگی داشتن سالن تناسب اندام و زیبایی است که به صورت رایگان مهمانان هتل می توانند از آن استفاده کنند. تجهیزات مدرنی که در سالن های ورزشی این هتل وجود دارد موجب شده مهمانانی که به ورزش علاقه مند هستند نهایت لذت را از اقامت خود ببرند. مسافت هتل بندری رادیسون بلو مارسلی ویوکس از فرودگاه شهر مارسی 20 کیلومتر می باشد. از این هتل می توان دسترسی بسیار خوبی به مترو و ایستگاه های اتوبوس داشت.

هتل بندری رادیسون بلو مارسلی ویوکس
هتل بندری رادیسون بلو مارسلی ویوکس

هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس

اگر برای اقامت خود در مارسی به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستید، یکی از هتل های مارسی که 3 ستاره است و دارای هزینه مناسبی برای اقامت است، هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس می باشد. این هتل دارای 173 اتاق می باشد که نظر تورهای گردشگری مارسی را به خود جلب کرده است. هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید و نقاط مختلف دیدنی و تفریحی شهر دارد. خدماتی که در این هتل ارائه می شود نسبت به هزینه آن بسیار مناسب می باشد. هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس فاصله بسیار کوتاهی با بندر زیبای ژولیت دارد و مسافران هتل می توانند به راحتی از این بندر باشکوه دیدن کنند. از خدمات هتل می توان صندوق امانات، رستوران و پارکینگ را نام برد.

هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس
هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس

هتل بندری اسکیل اکینیا مارسلی ویوکس

بسیاری از افرادی که به شهر مارسی سفر می کنند در میان هتل های مارسی به دنبال پیدا کردن هتلی با هزینه معقول هستند. هتل اسکیل اکینیا مارسلی وییوکس یکی از هتل های 3 ستاره این شهر است که در بندر قرار دارد و امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. فاصله این هتل بندری از ایستگاه قطار شهر مارسی یک کیلومتر می باشد. خانه اپرای مارسی در نزدیکی این هتل واقع شده است و مهمانان می توانند با اندکی پیاده روی به بازدید از این خانه بپردازند. هتل بندری اسکیل اکینیا مارسلی ویوکس در قلب شهر مارسی قرار گرفته است و فاصله کوتاهی با مراکز مختلف این شهر دارد. اتاق های هتل مجهز به امکانات مختلف هستند و دارای عایق صدا می باشند. مهمان ها می توانند با سفارش صبحانه خود، آن را در اتاق میل نمایند. این هتل جزو بهترین هتل های مارسی می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!