با بهترین هتل های لهستان آشنا شوید

با بهترین هتل های لهستان آشنا شوید

یکی از راه‌های لذت بردن هر چه بیشتر از سفر به ورشو لهستان، انتخاب اقامتگاه مناسب است. انتخاب هتل های لهستان باید بر اساس آگاهی و شرایط موقعیتی و مالی مسافران صورت گیرد تا بتواند خاطرات لذت بخشی را در سفر برایشان تداعی کند. هتل‌ های لهستا مانند دیگر کشورهای دنیا از شرایط مختلفی برخوردار است و قیمت هتل‌ های لهستان می‌تواند بنا بر شرایط متغیر باشد.

ارزان‌ترین هتل‌های لهستان و گران‌ترین هتل‌های لهستان در چه شهرهایی از این کشور واقع شده اند؟

اگر می‌خواهید به لهستان سفر کنید و در پی یافتن هتل‌های ارزان‌قیمت در لهستان هستید، بهتر است که با این هتل‌های ارزان‌قیمت آشنا شوید. کراکوف یکی از شهرهای لهستان است که دارای هتل‌های ارزان‌قیمت است و در اطراف فرودگاه واقع شده است. برخی سایت‌های اینترنتی معتبر به معرفی لیست هتل‌های موجود در شهرهای اصلی لهستان می‌پردازند، ازجمله شهرهای مشهور لهستان ورشو می‌باشد که در مرکز این کشور واقع است و پایتخت زیبای لهستان است. شما می‌توانید لیست هتل‌های ورشو و قیمت‌های این هتل‌ ها را از طریق سایت‌های ما پیگیری نمایید. در مقابل با ارزان‌ترین هتل‌های ورشو، می‌توان گفت که در این شهر هتل‌های لوکس و مجللی نیز واقع شده اند که جزء گران‌ترین هتل‌ های لهستا به شمار می‌آیند. این هتل‌ ها هفت ستاره بوده و کاملاً مجهز هستند. سطح رفاه و آسایشی که هتل‌های ورشو لهستان به مسافران خود ارائه می‌دهند، بسیار بیشتر از هتل‌های استاندارد می‌باشد.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

معرفی هتل‌های ارزان لهستان، شهر کراکوف

یکی از شهرهای لهستان که به داشتن هتل‌های ارزان معروف است، شهر کراکوف می‌باشد. در این شهر می‌توان انواع هتل‌ها را باقیمتی ارزان و مناسب رزرو کرد. مهمانسراهایی که به سبک کمونیستی هستند نیز می‌توانند ازجمله ارزان‌ترین مکان‌های اقامت در شهر کراکوف باشند.

 مهمانسرای انقلابی: این مهمانسرا در نزدیکی شهر کراکوف و کنار منطقه (Dolny Młyny)  قرار دارد. علاوه بر تمیز و مرتب بودن این اقامتگاه، می‌توانید از بهترین رستوران‌های گیاهی نیز در آن بهره‌مند شوید.

مهمانسرای آتلانتیس : این مهمانسرا با داشتن یک بالکن برای هر اتاق و مشرف بودنش به خیابان توانسته یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها برای گردشگران لهستان باشد. این مهمانسرا در مرز بین دو منطقه اولدتاون و کازیمبرز قرار دارد و بسیار تمیز است.

هتل کیو: یکی از ارزان‌ترین هتل‌ های لهستان، این هتل است که فاصله آن تا قلب تاریخی شهر تنها 15 کیلومتر است و اتاق‌های ساده اما شیکی برای اقامت دارد. امکانات امروزی و لابی روباز از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌باشد.

مهمانسرای دهه 70: جذابیت این مهمانسرا عصرانه آن با یک فنچان قهوه یا دیگر نوشیدنی‌ها است که هرروز برای شما سرو می‌شود. دکور این اقامتگاه همان‌طور که از نامش پیداست مربوط به دهه 70 می‌باشد و تداعی‌گر خاطرات آن دوران است. اتاق‌های مهمانسرای دهه 70 بزرگ بوده و اغلب تخت دونفره دارند که البته سوئیت و آشپزخانه نیز از دیگر خدمات این مرکز می‌باشد.

مهمانسرای راینک: در میان ارزان‌ترین هتل‌ های لهستان می‌توان، مهمانسرای راینک را بهترین اقامتگاه در میان تمامی مهمانسراهای کراکوف دانست. در این مهمانسرا، مسافران می‌توانند از منظره زیبای کلیسای گوتیک و دیگر رستوران‌ها در مرکز شهر و همچنین از کنسول‌های بازی رایگان در لابی آن نهایت لذت را ببرند.

مهمانسرای دکو: اگر در میان هتل‌ های لهستان به دنبال توازنی میان شیک بودن و درعین‌حال ارزان بودن هستید، می‌توانید مهمانسرای دکو را انتخاب کنید. مبلمان این مهمانسرا تم رنگی سیاه‌وسفید دارند و اتاق‌های آن به سبک قدیمی و کلاسیک است. مهمانسرای دکو در شمال منطقهٔ اولدتاون و در چند قدمی  پارک‌های سرسبز و مراکز تاریخی شهر قرار دارد.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل‌های معروف لهستان در ورشو

با توجه به اینکه شهر ورشو یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی در جهان است ازاین‌رو هتل‌های بسیاری در این شهر در حال خدمات‌رسانی و میزبانی از مسافران و گردشگران می‌باشند، ازاین‌رو در این بخش به معرفی معروف‌ترین هتل‌های ورشو لهستان می‌پردازیم:

هتل 5 ستاره صوفیتل انتخابی خوب برای شما

ازجمله هتل‌ های لهستان که می‌توانید به‌عنوان گزینه‌های خوبی برای اقامت خود در شهر ورشو انتخاب کنید می‌توان به هتل صوفیتل اشاره کرد، این هتل اولین هتل ۵ ستاره ساخته‌شده در شهر ورشو است که با سبک و معماری لهستانی ساخته‌شده است. این هتل موقعیت بسیار خوبی در نزدیکی به باغ‌های زیبای ساکسون دارد و با امکاناتی از قبیل استخر، سالن بدن‌سازی و فیتنس، اسپا و اینترنت پرسرعت رایگان از مسافران خود میزبانی می‌کند. درواقع می‌توان هتل صوفیتل را یکی از مناسب‌ترین هتل‌های لهستان برای مسافرانی که به جهت کار و یا تفریح به ورشو سفر می‌کنند، دانست.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل پولونیا با 206 اتاق لوکس

 هتل پولونیا نیز یکی از هتل‌های زیبا در میان هتل‌های لهستان است این هتل منحصربه‌فرد 206 اتاق لوکس دارد که با وای فای رایگان و سرویس چای و قهوه در هتل‌هایش از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های بی‌نظیر و سوئیت‌های مجزای این هتل سبب شده تا مسافران هزینه بالایی را برای اقامت بپردازند.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

و اما هتل‌های دیگری از قبیل هتل نووتل، هتل شرایتون، هتل اینترکانتیننتال، هتل وستین و هتل همپتون از دیگر هتل‌های لهستان هستند که با ارائه خدمات گوناگون در اختیار مسافران و گردشگران شهر ورشو قرارگرفته‌اند که البته می‌توان در میان آن‌ها نیز ارزان‌ترین هتل‌های ورشو را انتخاب برای اقامت انتخاب کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت هتل‌های لهستان

ورشو دهمین شهر اتحادیه اروپا ازنظر جمعیت است. این شهر دارای بیش از 200 هتل لوکس از 3 ستاره تا 5 ستاره می‌باشد. قیمت هتل‌های ورشو لهستان  وابسته به نوع خدمات ارائه‌شده می‌تواند متفاوت می‌باشد. به‌طور مثال حضور در یک هتل‌آپارتمان و استفاده از خدمات آن با یک هتل 5 ستاره اختلاف قیمت بسیاری را شامل شود. دسترسی هتل به مراکز شهری، دکوراسیون آن، وسایلی که مورداستفاده قرار می‌گیرد و بسیاری موارد دیگر می‌تواند در تعرفه و هزینه هتل‌ های لهستان مؤثر باشد.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

خدمات و امکانات هتل‌های ورشو لهستان

خدمات هتل‌های لهستان را می‌توان از لحظه اول ورود شما به آن مکان تا آخرین لحظه خروج چمدانتان از هتل‌های لهستان در نظر گرفت. درواقع خدمات هتل‌های لهستان  می‌تواند از برخورد پرسنل آن مجموعه تا غذاهایی که سرو می‌کنند و امکاناتی که در اختیار مسافر قرار می‌دهند، متفاوت باشد. خدماتی که پرسنل هتل‌ های لهستان به مسافران خود ارائه می‌دهند بنا به نوع هتل که چند ستاره است و به قیمت هتل و همچنین مکانی که هتل در آن قرار گرفته است، بستگی دارد. ازاین‌رو به برخی از خدمات هتل‌های لهستان در این بخش می‌پردازیم.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

خدمات ویژه هتل‌های لهستان

ازجمله خدماتی که هتل‌ های لهستان به مسافران خود ارائه می‌دهند می‌توان به داشتن تور لهستان یک یا چندروزه برای گردش در شهر اشاره نمود به‌علاوه آنکه خدماتی از قبیل سرو رایگان صبحانه و یا عصرانه می‌تواند در زمره خدمات هتل‌های لهستان قرار بگیرد. ارائه اینترنت پرسرعت و رایگان و همچنین خدماتی از قبیل استخر، استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و فیتنس، رم سرویس، ترنسفر فرودگاهی و… نیز می‌تواند ازجمله امکانات هتل‌های لهستان برای جذب هر چه‌بهتر و بیشتر مسافران خود باشد.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

بهترین هتل‌های لهستان

برای معرفی هتل‌های ورشو در لهستان نمی‌توان آنها را از خوب به بد درجه بندی کرد، چراکه هر فردی وابسته به شرایط خود ازنظر مالی و فرهنگی می‌تواند هتل موردنظر خود را انتخاب نماید و قطعاً انتخاب هر شخص برای او ارزشمند است و هتلی را که انتخاب کرده است می‌تواند بهترین هتل برای او باشد؛ اما هتل‌های معروف لهستان که در ابتدای مقاله نام بردیم می‌توانند ازجمله بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ورشو باشند که خدمات خوبی را ارائه می‌دهند و ازجمله هتل‌های لوکس شهر تاریخی ورشو به‌حساب می‌آیند.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

نحوه رزرو هتلهای لهستان

خوشبختانه با استفاده از تکنولوژی و اینترنت، دسترسی آسان برای رزرو هتل‌ های لهستان از طریق وبگاه‌های مختلف و مراکز رزرو آنلاین هتل‌های لهستان ایجادشده است. ازجمله مزایای استفاده از رزرو آنلاین هتل‌های لهستان این است که می‌توان قیمت انواع هتل‌ها، خدمات هتل‌ های لهستان، شرایط مختلف جهت رزرو و پرداخت هزینه هتل و همچنین موقعیت جغرافیایی هتل‌ها و دسترسی آن‌ها به مراکز خرید و دیگر موارد را به‌راحتی و در کمترین زمان به دست آورید. هرچند که بسیاری از مراکز رزرو هتل‌های لهستان، امکان مراجعه حضوری و مشاوره حضوری را برای کاربران خود فراهم نموده‌اند. بسیاری از مراکز رزرو هتل در لهستان خدماتی از قبیل ایجاد رزرواسیون با ارائه زمان مشخص‌شده جهت ابطال تا تصمیم‌گیری نهایی را برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!