با بهترین هتل های ایتالیا آشنا شوید

با بهترین هتل های ایتالیا آشنا شوید

هتل های ایتالیا، نکته حائز اهمیت در مورد این کشور این است که هتل‌های ایتالیا به اندازه مکان‌های دیدنی‌اش متنوع و متفاوت بوده و هر گردشگر می‌تواند بنا به …

ایتالیا یکی از کشورهای توریستی گردشگری جهان می‌باشد که سالانه افراد زیادی را با استفاده از تور ایتالیا و تور اروپا به سمت خود جذب می‌کند. نکته حائز اهمیت در مورد این کشور این است که هتل‌های ایتالیا به اندازه مکان‌های دیدنی‌اش متنوع و متفاوت بوده و هر گردشگر می‌تواند بنا به سلیقه خود یکی از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کند که ما در این مطلب سعی داریم ارزان‌ترین هتل‌ های ایتالیا، گرانترین هتل‌ های ایتالیا و لوکس‌ترین هتل‌ های ایتالیا را معرفی کنیم تا بتوانید به خوبی به رزرو هتل های ایتالیا بپردازید.

با بهترین هتل های ایتالیا آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل اورلاندو از جمله ارزانترین هتل‌ های ایتالیا

هتل ارولاندو یکی از هتل‌ های ایتالیا بوده که در شهر رم واقع شده است. با توجه به اینکه این هتل جزوه هتل‌های ۲ ستاره این شهر می‌باشد می‌توان گفت هزینه اقامت در این هتل تقریباً مناسب بوده و البته از نظر امکانات رفاهی و خدماتی کامل می‌باشد.

هتل اورلاندو در سال 1964 تاسیس شده و اصلی‌ترین هدف کارکنان و مدیر این هتل رضایت مشتریان و گردشگران است از این رو در این هتل سعی شده است تمام مواردی که موجب احساس آرامش در میهمانان می‌شود رعایت شود. طراحی هتل ناندا به صورت ترکیبی از معماری سنتی و مدرن ایتالیا بوده و از مهمترین نقاط قوت این هتل می‌توان به تمیز بودن و برخورد در سطح پرسنل با مهمانان می‌باشد.

هتل اورلاندو از جمله ارزانترین هتل‌ های ایتالیا | یوروپ تورز

هتل یونا رما جزء لوکس‌ ترین هتل‌ های ایتالیا

یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌ های ایتالیا هتل یونا رما بوده که اقامت در آن می‌تواند برای هر فردی حس آرامش ایجاد نماید. این هتل تنها ۱۰۰ متر تا ایستگاه قطار فاصله داشته که این امر می‌تواند به گردشگران در امر حمل و نقل کمک کند.

با رزرو اتاق در هتل یونا رما می‌توانید از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل که شامل سیستم تهویه مطبوع اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، حمام لوکس مجهز به سشوار و وان، تلویزیون با کانالهای ماهواره‌ای، مینی بار، لباسشویی، خدمات کسب و کار که شامل پذیرایی از میهمانان و اتاق کنفرانس می‌شود استفاده کنید. همچنین در این هتل پذیرش به صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر بوده و گردشگران عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات گردشگری ایتالیا، از خدمتکاران و کارکنان هتل یونا رما اطلاعات جامعی کسب نمایند.

هتل یونا رما جزء لوکس‌ ترین هتل‌ های ایتالیا | یوروپ تورز

هتل گرندات یکی از بهترین هتل‌ های ایتالیا

یکی از بهترین هتل‌ های ایتالیا که در شهر میلان واقع شده است هتل گراندات بوده که به دلیل خدمات عالی کارکنان این هتل، سالانه افراد زیادی با تور ایتالیا و تور اروپا برای اقامت اقدام به رزرو اتاق در این هتل می‌نمایند. اگر در شهر میلان قرار کاری و یا جلسه با همکار خود داشته باشید می‌توانید در این هتل اتاق رزرو نمایید زیرا هتل گرندات مجهز به اتاق کنفرانس و امکانات جلسه و ضیافت می‌باشد.

در رستوران این هتل نیز بهترین غذاهای ایتالیایی طبخ می‌شود که گردشگران می‌توانند با سفارش این غذاها یکی از لذیذ‌ترین غذاهای عمرشان را صرف کنند. توجه داشته باشید که هتل گرندات، دارای اتاق و امکانات مجهز برای معلولین بوده و همچنین دارای آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، کافه، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع می‌باشد.

هتل گرندات یکی از بهترین هتل‌ های ایتالیا | یوروپ تورز

هتل اورگرین ایتالیا

اگر قصد اقامت در یکی از هتل‌ های ایتالیا که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا باشد را دارید هتل اورگرین انتخاب مناسبی می‌باشد، زیرا چندین ایستگاه قطار و مترو در نزدیکی این اقامتگاه وجود داشته که می‌توانند موجب رفاه حال گردشگران شود.

تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تخت خواب، یخچال، اینترنت رایگان و غیره بوده است و همچنین گردشگران می‌توانند یک صبحانه مفصل ایتالیایی را از ساعت شش و نیم تا دوازده و نیم صبح در کافی نت مقابل ساختمان صرف کنند. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند با سفارش غذا از رستوران‌های اطراف تخفیفات ویژه‌ای بگیرند  پذیرش ۲۴ ساعت هتل اورگرین و نوشیدنی‌ها و انواع تنقلات که در این هتل در دسترس است از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود.

هتل اورگرین ایتالیا | یوروپ تورز

معرفی هتل کالا دی ولپه ایتالیا

یکی از هتل‌ های ایتالیا که در منطقه ساحلی کاستا اسمرالدا واقع شده، هتل کالا دی ولپه می‌باشد، که این اقامتگاه جزو لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌ های ایتالیا به شمار می‌رود. این هتل دارای ۱۲۱ اتاق و با امکانات بی‌نظیر می‌باشد که مهمترین امکانات خدماتی رفاهی این هتل شامل استخر بزرگ، ساحل اختصاصی، قایق‌ها، زمین‌های تنیس، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی در هر اتاق مجهز به وان و سشوار می‌باشد.

اگر شما فقط قصد داریم که سفری به یاد ماندنی از ایتالیا را برای خود ثبت کنید و توجهی به قیمت‌ها ندارید هتل کالا دی ولپه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا این هتل با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که داشته طبیعتا قیمت بالایی نیز برای هر شب اقامت دارد اما مطمئن باشید به قدری در این هتل به شما خوش خواهد گذشت که به هیچ عنوان نگران پرداخت هزینه اقامت در آن نباشید.

معرفی هتل کالا دی ولپه ایتالیا | یوروپ تورز

اقامتی آرام در هتل زون ایتالیا

اقامت در یکی از آرام‌ترین و بی‌سر و صدا‌ترین هتل‌های ایتالیا می‌تواند برای هر گردشگری حائز اهمیت باشد که در این بین هتل ساحلی بی‌نظیر زون یکی از بهترین هتل‌های ایتالیا می‌باشد. هتل زون دارای ۶۸ اتاق مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مجهز به سشوار و وان، مینی بیس، اتاق تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی و اتاق کنفرانس می‌باشد.

در رستوران هتل زون بهترین غذاهای معاصر توسط آشپز‌های ایتالیایی برای ناهار و شام طبخ شده که گردشگران می‌توانند با پرداخت هزینه کمی از این غذاها لذت ببرند. همچنین کارکنان این هتل می‌توانند خدمات مرتبط با انتقال فرودگاه را نیز برای شما تنظیم نمایند. نزدیک بودن فرودگاه بین‌المللی لئوناردو داوینچی به این اقامتگاه از دیگر دلایل محبوبیت هتل زون و معروفیت این هتل می‌باشد.

اقامتی آرام در هتل زون ایتالیا | یوروپ تورز

هتل وستین اکسلسیور از جمله بزرگترین هتل‌ های ایتالیا

اقامت در هتل وستین اکسلسیور ( Westin Excelsior ) به شما این امکان را می‌دهد که در یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایتالیا اتاق رزرو کنید. این هتل در منطقه آرام شهر رم واقع شده که از نظر آرامی نیز می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. این هتل به صورت سوئیت دو طبقه بوده که هر طبقه آن ۱۱۰۰ متر وسعت داشته و تمامی امکانات رفاهی خدماتی برای گردشگران در این قامت گاه فراهم شده است.

مهمترین امکانات آن شامل استخر، باشگاه ورزشی، حمام بخار، جکوزی، سونا، کفپوش‌های موزاییکی، سینمای اختصاصی، بالکن‌های بزرگ، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، حمام لوکس و غیر می‌باشد. اگر دوست دارید در یکی از گران‌ترین هتل‌های ایتالیا اقامت داشته باشید هتل وستین اکسلسیور می‌تواند برای شما مناسب باشد.

هتل وستین اکسلسیور از جمله بزرگترین هتل‌ های ایتالیا | یوروپ تورز

هتل توسکولاتا ایتالیا

یکی از مناسب‌ترین هتل‌های ایتالیا از نظر امکانات کسب و کار و اقامت تجاری هتل توسکولاتا می‌باشد که حدود ۲۰ دقیقه از مرکز شهر رم فاصله دارد. در اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران، باشگاه، شبکه حمل و نقل عمومی، پارک و مراکز خرید وجود دارد که این امر موجب راحتی هرچه بیشتر گردشگران شده است. هتل توسکولاتا در سال ۱۵۶۴ ساخته شده که در حال حاضر یکی از مدرن‌ترین و تاریخی‌ترین هتل‌های ایتالیا به شمار می‌رود.

در مجموع ۹۶ اتاق این هتل امکانات خدماتی رفاهی زیادی از جمله رختکن، تهویه مطبوع،، تلویزیون، اینترنت پر سرعت،، خشکشویی، پارکینگ گسترده، روزنامه، خدمات فتوکپی، سالن خصوصی، مهدکودک، خدمات مشاوره پزشکی و غیره وجود دارد. همچنین پذیرش هتل توسکولاتا به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد و در رستوران این هتل توپ‌ترین غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود.

هتل توسکولاتا ایتالیا | یوروپ تورز

اقامت در هتل رله جولیا یکی از ارزان‌ ترین هتل‌ های ایتالیا

اگر به دنبال رزرو اتاق در یکی از ارزان‌ترین هتل‌های ایتالیا هستید هتل رله جولیا واقع در شهر رم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل مربوط به دوران رنسانس بوده که در حال حاضر نیز بنای تاریخی داشته و بسیاری از نقاشی‌های قدیمی ساختمان به همان شکل حفظ و نگهداری شده است.

ارزان بودن قیمت این هتل به این معنا نیست که امکانات خدماتی رفاهی کمی دارد بلکه شما با اقامت در هتل رله جولیه می‌توانید از اشیا و مبلمان ساده و مینیمال بهره ببرید و یک صبحانه مفصل در این هتل سرو کنید. با توجه به اینکه این هتل در منطقه آرام رم قرار گرفته است می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که از شلوغی و سر و صدا گریزان هستند باشد. همچنین اماکن دیدنی و تاریخی زیادی در فاصله کمی با این هتل قرار گرفته است که از این نظر نیز هتل رله جولیا مورد پسند گردشگران واقع شده است.

اقامت در هتل رله جولیا یکی از ارزان‌ ترین هتل‌ های ایتالیا | یوروپ تورز

سوئیت رمانتیک ایتالیا

یکی دیگر از هتل‌های ایتالیا که به صورت پانسیون است سوئیت رمانتیک نام دارد. این اقامتگاه در شهر رم واقع شده و این امکان را به مسافران می‌دهد تا سفری خوش با هزینه کم را در کشور ایتالیا تجربه کنند. در سوئیت رمانتیک غذاخوری و یک استخر وجود داشته و آشپزخانه‌ای مجهز به ماکروویو، وسایل مورد نیاز برای تهیه چای و قهوه، خشکشویی و دیگر وسایل مورد نیاز وجود دارد.

اقامت در هتل‌های ایتالیا که قیمت مناسبی دارد می‌تواند مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد زیرا افراد زیادی دوست دارند سفری کم هزینه به همراه خانواده یا دوستان خود تجربه کنند. سوئیت رمانتیک به فرودگاه و مراکز خرید زیادی دسترسی داشته که این امر موجب شده است مسافران و گردشگران به راحتی بتوانند ساعاتی را به گشت و گذار در اطراف سوئیت گذرانده و شب هنگام برای استراحت به این اقامتگاه مراجعه کنند.

سوئیت رمانتیک ایتالیا | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های ایتالیا

یکی از هتل های کشور ایتالیا که هزینه مناسبی دارد، چه هتلی میباشد؟

هتل ارولاندو یکی از هتل‌های ایتالیا بوده که در شهر رم واقع شده است. با توجه به اینکه این هتل جزوه هتل‌های ۲ ستاره این شهر می‌باشد می‌توان گفت هزینه اقامت در این هتل تقریباً مناسب بوده و البته از نظر امکانات رفاهی و خدماتی کامل می‌باشد.

یکی از لوکس ترین هتل های ایتالیا، چه هتلی میباشد؟

یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ایتالیا هتل یونا رما بوده که اقامت در آن می‌تواند برای هر فردی حس آرامش ایجاد نماید. این هتل تنها ۱۰۰ متر تا ایستگاه قطار فاصله داشته که این امر می‌تواند به گردشگران در امر حمل و نقل کمک کند.

یکی از ارزان ترین هتل های ایتالیاف چه هتلی میباشد؟

اگر به دنبال رزرو اتاق در یکی از ارزان‌ترین هتل‌های ایتالیا هستید هتل رله جولیا واقع در شهر رم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل مربوط به دوران رنسانس بوده که در حال حاضر نیز بنای تاریخی داشته و بسیاری از نقاشی‌های قدیمی ساختمان به همان شکل حفظ و نگهداری شده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!