رزرو هتل ایتالیا | چگونه در ایتالیا هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل ایتالیا | چگونه در ایتالیا هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل ایتالیا، برای از دست ندادن فرصت‌های رزرو هتل ایتالیا ادامه این متن را مطالعه نمایید، در این جا لیست جامعی از هتل‌های کشور ایتالیا ارائه شده است که …

راهنمای کامل رزرو هتل ایتالیا

برای از دست ندادن فرصت‌های رزرو هتل ایتالیا ادامه این متن را مطالعه نمایید، در این جا لیست جامعی از هتل‌های کشور ایتالیا ارائه شده است که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فصل و تاریخ مناسب رزرو با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید، آن‌ها راهنمای شما خواهند بود.

همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور ایتالیا و تور اروپا از طریق آژانس سفری دیگر اقدام می‌کنند و از با کمک کارشناسان ما رزرو هتل ایتالیا را انجام می‌دهند و از خدمات دیگر ما نیز بهرهمند می‌شوند.

برای آگاهی از قیمت رزرو هتل ایتالیا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید، هزینه رزرو و اقامت در هتل‌ها بسته به فصول مختلف قابل تغییر است و نمی‌توان قیمت ثابتی مشخص کرد، اگر می‌خواهید در هتلی متناسب با بودجه و شرایط خود اقامت داشته باشید ما راهنمای خوبی برای‌تان خواهیم بود.

رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

درباره ترمزو و رزرو هتل ایتالیا

برای آگاهی از فرصت رزرو هتل ایتالیا این بخش را مطالعه نمایید، در این قسمت هتل بزرگ ترمزو که قدمت آن به قرن بیستم می‌رسد را به شما معرفی می‌کنیم. در دیزاین این هتل از پارچه و اشیای عتیقه استفاده شده است و زیبایی محیط نظر همه گردشگران را به خود جلب می‌کند، ویو همه اتاق‌ها دریاچه و باغ هستند و اقامت در اتاق‌ها آرامش خاصی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. رستوران واقع در اطراف هتل غذاهای ایتالیایی بی‌نظیری را سرو می‌کند که باید طعم آن را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

درباره ترمزو و رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

درباره بلودر و رزرو هتل در ایتالیا

برای رزرو هتل در ایتالیا بلودر ( Belvedere Hotel ) را نیز در لیست علاقه مندی‌های خود قرار دهید، اطراف این هتل را درختان زیتون فرا گرفته‌اند و اتاق‌هایی که زیر سایه این درختان واقع شده‌اند محیطی آرام و امن را برای استراحت اقامت کنندگان فراهم آورده‌اند. از دیگر امتیازهای این هتل قرار گرفتنش در شیب تپه است که این امتیاز برای علاقمندان به طبیعت بسیار مهم است.

اتاق‌ها با سبک ایتالیایی دیزاین شده‌اند و نمایی از شهر لکو به خوبی قابل مشاهده است، اگر علاقمند هستید که دسترسی مستقیم به باغ داشته باشید این موضوع را با پذیرش هتل در میان بگذارید. اگر می‌خواهید هزینه کم‌تری برای رزرو هتل ایتالیا صرف نمایید این هتل گزینه‌ای مناسب نسبت به هتل معرفی شده در بخش قبل خواهد بود.

درباره بلودر و رزرو هتل در ایتالیا | یوروپ تورز

درباره ویلا سربلونی و فرصت رزرو هتل ایتالیا

دکوراسیون داخلی هتل ویلا سربلونی مانند سبک‌های قرن نوزدهم اجرا شده است و با حضور در آن جا آرامشی عجیب را تجربه می‌کنید، بنابراین ویلا سربلونی نیز یکی از فرصت‌های مناسب برای رزرو هتل ایتالیا است. در ادامه به برخی دیگر از ویژگی‌های این هتل اشاره خواهیم داشت:

لوسترها و ستون‌های مرمری دیزاینی جذاب به محیط بخشیده‌اند.

سقف با رنگ‌ها صورتی و خاکستری طراحی شده است و نقش‌های گلداری را در خود جای داده است.

رستورانی شبیه به قایق در نزدیکی هتل قرار دارد و غذاهای سنتی را به مسافرین ارائه می‌دهد.

هزینه اقامت در هتل ذکر شده تقریبا مانند قیمت هتلی ست که در بخش قبلی راجع به آن صحبت شد.

درباره ویلا سربلونی و فرصت رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

ویلا د استه و فرصت رزرو هتل در ایتالیا

هتل ویلا د استه دکوراسیونی سنتی دارد و علاقمندان به اشیا و مکان‌های قدیمی را به خود جذب می‌کند. در ساختمان هتل ذکر شده حدود 152 اتاق تعبیه شده است و پلکان گردون آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ناگفته نماند که قدمت آن به قرن 19 میلادی می‌رسد و علاقمندان به تاریخ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امکانات ویلا د استه که فرصتی مناسب برای رزرو هتل ایتالیا است به شرح زیر می‌باشد:

  • باشگاه‌ های ورزشی
  • تفریح گاه‌های ویژه که از آب‌های طبیعی برخوردارند.
  • استخر
  • زمین تنیس برای علاقه مندان این ورزش
  • قایق رانی
  • هزیه اقامت در این هتل از دیگر هتل‌ها بیشتر است و باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید.
ویلا د استه و فرصت رزرو هتل در ایتالیا | یوروپ تورز

ویلا فلترینلی و فرصت رزرو هتل ایتالیا

حکاکی‌های چوبی ویل فلترینلی بسیار مشهور هستند و هنگام ورود سقف گنبدی شکلش نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند، این هتل نیز گزینه‌ای مناسب برای اقامت در ایتالیا و گذراندن اوقات فراغت است. ناگفته نماند که قدمت حکاکی‌ها به قرن 19 می‌رسد و قدیمی هستند. اگر به آن جا رفتید حتما از کتابخانه واقع در هتل نیز دیدن کنید، دکوراسیون کتابخانه کلاسیک است و قفسه‌های چوبی و شومینه بسیار زیبایی را در خود جای داده است.

گچ بری، آینه‌های عتیقه و فانوس‌ها نیز از جذابیت‌های هتل محسوب می‌شوند، برای صرف غذا به یکی از رستوران‌های هتل سر بزنید و طعم غذاهای لذت بخشش را بچشید. خوب است بدانید که ساختمان این هتل دارای 21 اتاق است و می‌توانید اوقاتی رویایی را برای خود و خانواده‌تان فراهم سازید. تور ایتالیا و تور اروپا فرصت مناسبی برای شماست تا با سفر به این کشور رزرو هتل در آن از سفر به ایتالیا لذت ببرید.

ویلا فلترینلی و فرصت رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

درباره ویلا آرکادیو و رزرو هتل ایتالیا

ویلا آرکادیو در فاصله کمی از یک صومعه واقع شده است و قدمت آن به قرن 13 میلادی باز می‌گردد، ساختمان هتل دارای 18 اتاق است و گچ بری‌های بسیار زیبایی در آن تعبیه شده است. اگر به ویو باغ و دریاچه علاقه دارید این هتل را رزرو نمایید تا بتوانید از آثار هنری اصیل به کار رفته در محیط نیز لذت ببرید، چشیدن طعم غذاهایش را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

درباره ویلا آرکادیو و رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

لوکاندا سان ویجیلیو و فرصت رزرو هتل ایتالیا

لوکاندا سان ویجیلیو 7 اتاق و 5 سوئیت را در خود جای داده است، هنگام ورود می‌توانید کلکسیونی از عتیقه‌ها و قالی‌های قدیمی را مشاهده کنید که همگی متعلق به صاحب هتل هستند.

قدمت این هتل به قرن 18 میلادی باز می‌گردد و علاقمندان به تاریخ را به خود جذب می‌کند، استخر هتل با درختان بسیاری فرا گرفته شده و لحظاتی لذت بخش را برای مسافرین رقم می‌زند، البته در صورتی این جا را انتخاب کنید که عاشق سادگی باشید. توصیه می‌شود غذاهای سنتی سرو شده را نیز از دست ندهید و در محیطی باز و کنار دریاچه وعده‌های غذایی خود را میل نمایید.

لوکاندا سان ویجیلیو و فرصت رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

ریلایس دو روکولی و فرصت رزرو هتل ایتالیا

برای رزرو هتل در کشور ایتالیا، ریلایس دو رو کولی نیز گزینه مناسبی ست، ویو آن دریاچه است و از تپه فاصله چندانی ندارد. برج قرار گرفته در این هتل اکنون تبدیل به رستوران شده است و غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند، اگر به کلکسیون نقاشی علاقه دارید می‌توانید هتل ذکر شده را برای اقامت انتخاب کنید، البته ناگفته نماند که قدمت ساختمان آن به قرن 17 میلادی باز می‌گردد. تراس و بالکن نیز از بخش‌های مهمی ست که در اتاق‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

هتل کرسپی و فرصت رزرو هتل در دریاچه اورتا ایتالیا

هتل کرسپی دارای یک مناره اختصاصی است و درختان بسیاری اطراف آن را فرا گرفته است، البته ناگفته نماند که دکوراسیون داخلی بی‌شباهت به کاخ‌های حاکمان عربی نیست. برای رزرو هتل ایتالیا باید چند هفته زودتر برای رزرو اقدام نمایید.

ریلایس دو روکولی و فرصت رزرو هتل ایتالیا | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل ایتالیا

هزینه رزرو هتل در ایتالیا چقدر میباشد؟

هزینه رزرو و اقامت در هتل‌ها بسته به فصول مختلف قابل تغییر است و نمی‌توان قیمت ثابتی مشخص کرد.

یکی از بهترین هتل های ایتالیا برای رزرو، چه هتلی میباشد؟

برای رزرو هتل در ایتالیا بلودر ( Belvedere Hotel ) را نیز در لیست علاقه مندی‌های خود قرار دهید، اطراف این هتل را درختان زیتون فرا گرفته‌اند و اتاق‌هایی که زیر سایه این درختان واقع شده‌اند محیطی آرام و امن را برای استراحت اقامت کنندگان فراهم آورده‌اند. از دیگر امتیازهای این هتل قرار گرفتنش در شیب تپه است که این امتیاز برای علاقمندان به طبیعت بسیار مهم است.

یکی از بهترین فرصت رزرو هتل در ایتالیا، مربوط به چه هتل میباشد؟

دکوراسیون داخلی هتل ویلا سربلونی مانند سبک‌های قرن نوزدهم اجرا شده است و با حضور در آن جا آرامشی عجیب را تجربه می‌کنید، بنابراین ویلا سربلونی نیز یکی از فرصت‌های مناسب برای رزرو هتل ایتالیا است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!