میدان باربرینی رم | معرفی – تاریخچه – تصاویر

میدان باربرینی رم | معرفی – تاریخچه – تصاویر

میدان باربرینی رم، از مشهورترین و معروف‌ترین میدان‌های این شهر می‌باشد که با داشتن زیبایی و قدمت و تاریخی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و …

میدان باربرینی رم از مشهورترین و معروف‌ترین میدان‌های این شهر می‌باشد که با داشتن زیبایی و قدمت و تاریخی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند. شما نیز می‌توانید در سفرتان به این شهر بازدید از باربرینی شهر رم را در اولویت‌های خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که این میان در هر فصلی از سال زیبایی‌های به خصوص خود را دارد و شما می‌توانید در هر فصلی از سال سفرتان را به این شهر شکل دهید.

بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از میدان باربرینی رم | یوروپ تورز

میدان باربرینی رم

آیا شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به کشور ایتالیا حتما از میدان باربرینی رم بازدید داشته باشید؟ آیا می‌دانید که نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به میدان باربرینی رم کدام می‌باشند؟ در این مقاله ما را همراهی کنید تا از این طریق بهترین و ارزنده‌ترین اطلاعات را در خصوص این میدان باشکوه و معروف رم به دست آورید.

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بازدید از بهترین و بی‌نظیرترین شهرهای تاریخی جهان هستند تا از این طریق تجربیات بسیار زیادی را به دست آورده و با جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی نیز آشنا شوند. یکی از این شهرهای مشهور جهان را شهر رم شامل می‌شود به طوری که این شهر سالانه توانسته است از میلیون‌ها گردشگر و مسافر استقبال کرده است.

شهر رم یکی از قدیمی‌ترین و باستانی‌ترین شهرهای موجود در جهان می‌باشد که شما می‌توانید در هر خیابان آن شاهد آثار گردشگری و توریستی باشکوهی را مشاهده کنید. از بهترین و معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به میدان باربرینی رم اشاره کرد. میدان باربرینی شهر رم دقیقا در مرکز این شهر واقع شده است و با داشتن قدمت بسیار طولانی خود، همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها واقع شده است. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید از میدان باربرینی شهر رم و آدرس و نشانی دقیق این میدان توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

تاریخچه میدان باربرینی رم

میدان باربرینی رم (Piazza Barberini) همانطور که اشاره شد، یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین میدان‌های موجود در این شهر می‌باشد که قدمت آن به قرن 16 میلادی باز می‌گردد و بسیاری از ساختمان‌های اطراف آن نیز امروزه بازسازی شده است. توجه داشته باشید که میدان باربرینی شهر رم نام خود را از قصر باربرینی گرفته است که این قصر در جنوب میدان واقع شده بوده و از معماری باروک نیز برخوردار می‌باشد.

همچنین در وسط میدان می‌توانید فواره‌ای را مشاهده کنید که به فواره تریتون معروف است و این مجسمه در سال 1642 توسط یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مجسمه سازهای ایتالیایی، از جنس برنز تهیه و ساخته شده است. همچنین توجه داشته باشید که در این میدان تا قرن 18، اجسادی را که نام و نشان نداشتند را به نمایش می‌گذاشتند تا از این طریق هویت آنها را کشف کنند.

ولی امروزه این میدان یکی از مهمترین تقاطع‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید آن را مشاهده کنید. لازم است که اشاره کرد این میدان یکی از مهمترین مکان‌هایی برای برگزاری تجمع مردم برای تظاهرات و جشن‌های ملی نیز به شمار می‌آید و شما نیز می‌توانید حتما در سفرتان به این شهر، بازدید از این میدان را در اولویت‌های خود قرار دهید.

بهترین زمان بازدید از میدان باربرینی رم

سنگ‌ها استفاده شده در ساخت فواره وسط این میدان با داشتن لکه‌های سیاه خود نشان از قدیمی بودن خود را به نمایش گذاشته‌اند. اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به این کشور حتما از میدان باربرینی رم بازدید داشته باشید، می‌توانید به راحتی در هر زمانی از سال، اقدام به سفر داشته و یکی از بهترین و بی‌نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید. امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بازدید از بهترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات سال نو خود هستند تا از این طریق یکی از باشکوه‌ترین تعطیلات را برای خود رقم بزنند.

شما نیز می‌توانید این فرصت را از دست نداده و از هم اکنون به فکر برنامه‌ای بسیار بی‌نظیر برای بازدید از میدان باربرینی شهر رم باشید. البته بسیاری از گردشگران و توریست‌ها بر این باور هستند که این میدان در هر فصلی از سال زیبایی به خصوص خود را داشته و گردشگران می‌توانند به راحتی در هر زمانی که اوقات فراغت دارند، سفری را به سوی این شهر و بازدید از بی‌نظیرترین جاذبه‌های آن داشته باشند.

بهترین زمان بازدید از میدان باربرینی رم | یوروپ تورز

مدت زمان لازم برای بازدید از میدان باربرینی رم

اطراف میدان باربرینی رم را ساختمان‌های بسیار زیادی تشکیل داده است که بسیاری از این ساختمان‌ها را کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و غیره تشکیل داده است و این امر سبب شده است تا گردشگران و توریست‌ها زمان زیادی را برای بازدید از میدان باربرینی شهر رم صرف کنند. همچنین شما می‌توانید در این میدان شاهد برگزاری برخی از کنسرت‌های خیابانی نیز باشید و در آنها شرکت کنید.

در حالت کلی مدت زمان لازم برای بازدید از میدان باربرینی شهر رم در حدود یک الی دو ساعت می‌باشد و گردشگران می‌توانند هیجان انگیزترین و دوست داشتنی‌ترین لحظات را برای خود در این مکان رقم بزنند. همچنین اشاره به این نکته ضروری است که بازدید از این مکان به شکل رایگان بوده و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های تاریخی این شهر را مورد بازدید قرار دهید و به زیبایی آن پی ببرید.

دسترسی و آدرس بازدید از میدان باربرینی شهر رم

افرادی که به دنبال بازدید از میدان باربرینی رم هستند می‌توانند به دنبال کردن تابلوهای گردشگری به سوی این مکان، در کوتاه‌ترین و کم‌ترین زمان ممکن، به این میدان دسترسی داشته و از این طریق سفر خود را شکل دهند. همچنین برخی از گردشگران با نصب و استفاده از نقشه‌های گردشگری الکترونیک بر روی گوشی‌های خود سعی بر آن دارند تا دسترسی بسیار راحت را به جاذبه ی‌مورد نظر خود داشته و زمان کمتری را برای پیدا کردن آن صرف کنند. شما نیز حتما بازدید از میدان باربرینی شهر رم را در اولویت‌های خود قرار دهید که برای این منظور می‌توانید آدرس دقیق این میدان را به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • Junction of Via del Tritone | Via Veneto, Via Quattro fontane via barberini rome italy

بازدید از میدان باربرینی شهر رم با تور ایتالیا

امروزه بسیاری از مجریان گردشگری و تورهای مسافرتی به دنبال برگزاری بهترین تورها به سوی شهر رم هستند تا از این طریق بهترین و بی‌نظیرترین لحظات را برای مسافران خود به ارمغان آورند. میدان باربرینی رم نیز در لیست تمام این تورهای گردشگری برگزار شده مشاهده می‌شود و اگر شما نیز می‌خواهید تا در سفرتان به این شهر حتما از میدان مذکور بازدید لازم را داشته باشید می‌توانید در یکی از بهترین این تورها شرکت کرده و خودتان را برای گذراندن بی‌نظیرترین لحظات آماده کنید.

همچنین سفر با تور رم و بازدید از میدان باربرینی شهر رم می‌تواند یک سری مزیت‌ها و مزایایی را نیز برای شما داشته باشد که از مهمترین این مزیت‌ها می‌توان به همسفر شدن با گردشگران دیگر، به همراه داشتن بهترین و باتجربه‌ترین راهنمای گردشگری و دسترسی بسیار آسان به این میدان اشاره کرد.

نکات مورد توجه در بازدید از میدان باربرینی شهر رم

بازدید از میدان باربرینی رم همانطور که اشاره شد، امروزه یکی از مهمترین اهدافی می‌باشد که گردشگران به دنبال رسین به ن هستند. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعاتی که مسافران بایستی در بازدید از میدان باربرینی شهر رم به آن توجه داشته باشند، نکات مورد توجه می‌باشد که از مهمترین این نکات می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از سفرتان به این شهر ویزای توریستی خود را تهیه و در اختیار داشته باشید.
  • حتما آدرس و نشانی دقیق این میدان را در اختیار داشته باشید.
  • از ثبت یادگاری بر روی سنگ های اطراف فواره به شدت خودداری کنید.
  • به همراه خود یکی از بهترین و حرفه ای ترین دوربین عکاسی را در جهت ثبت تصاویر زیبا داشته باشید.
نکات مورد توجه در بازدید از میدان باربرینی شهر رم | یوروپ تورز

نزدیک ترین هتل های به میدان باربرینی شهر رم

شما می‌توانید در اطراف میدان باربرینی رم شاهد بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌ها باشید که هر کدام از این هتل‌ها با داشتن بهترین و بی‌نظیرترین امکانات و خدمات خود، توانسته‌اند لحظات بسیار جذابی را برای گردشگران به ارمغان آورند. همچنین بسیاری از گردشگران نیز دوست دارند تا در یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به میدان باربرینی شهر رم اقامت داشته باشند تا از این طریق نه تنها دسترسی بسیار راحتی را به میدان مذکور داشته باشند، بلکه به راحتی از سایر جاذبه‌های گردشگری اطراف آن نیز بازدید کنند. از مهم‌ترین و نزدیک‌ترین این هتل‌ها به میدان باربرینی شهر رم می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • هتل dharma hotel and luxury suites
  • هتل residenza napoleone lll
  • هتل ambasciatori palace

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به میدان باربرینی شهر رم

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از گردشگران را می‌تواند در بازدید از میدان باربرینی رم به سوی خود جذب کند، جاذبه‌های اطراف این میدان می‌باشد تا از این طریق بتوانند بازدید بسیار مناسبی را از سایر جاذبه‌های گردشگری نیز داشته باشند. شما نیز می‌توانید قبل از سفر خود، لیستی از این جاذبه‌های نزدیک به میدان را در اختیار داشته و بهترین لحظات را تجربه نمایید. از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به میدان باربرینی شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • خیابان ناتسیوناله
  • موزه ملی حمام دیوکلتیان

نزدیک ترین رستوران ها به میدان باربرینی شهر رم

میدان باربرینی رم در اطراف و نزدیکی خود بهترین و مشهورترین رستوران‌های این شهر را دارد که با داشتن منوی بسیار لذیذ و خوشمزه خود، توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده‌اند. شما نیز می‌توانید بعد از بازدید خود به یکی از بهترین این رستوران‌ها مراجعه کرده و یک غذای لذیذ ایتالیایی را تجربه کنید. از نزدیک‌ترین و بهترین رستوران به میدان باربرینی شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • رستوران ii convivio troiani
  • رستوران caffe greco
  • رستوران open colonna

سوالات متداول میدان باربرینی رم

قدمت میدان باربرینی رم چقدر میباشد؟

میدان باربرینی رم همانطور که اشاره شد، یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین میدان‌های موجود در این شهر می‌باشد که قدمت آن به قرن 16 میلادی باز می‌گردد و بسیاری از ساختمان‌های اطراف آن نیز امروزه بازسازی شده است.

بهترین زمان سفر به این میدان، چه زمانی میباشد؟

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بازدید از بهترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات سال نو خود هستند تا از این طریق یکی از باشکوه‌ترین تعطیلات را برای خود رقم بزنند.

آدرس دقیق این میدان چیست؟

Junction of Via del Tritone | Via Veneto, Via Quattro fontane via barberini rome italy

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!