میدان ونیز رم | معرفی – تصاویر – آدرس – تاریخچه

میدان ونیز رم | معرفی – تصاویر – آدرس – تاریخچه

میدان ونیز رم، یکی از باشکوه‌ترین و بی‌نظیرترین میدان‌های این شهر می‌باشد که شکوه و عظمت آن هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کرده است.

میدان ونیز رم یکی از باشکوه‌ترین و بی‌نظیرترین میدان‌های این شهر می‌باشد که شکوه و عظمت آن هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کرده است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید در اطراف میدان ونیز شهر رم کاخ‌های بسیار متعددی را مشاهده کنید که از مشهورترین و معروف‌ترین این کاخ‌ها می‌توان به کاخ جنرالی و بناپارت اشاره کرد.

یکی از بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از میدان ونیز شهر رم فصل بهار و پاییز می‌باشد که شما می‌توانید با شرکت در یکی از بهترین این تورها، سفر جذابی را تجربه کنید.

میدان ونیز رم | یوروپ تورز

معرفی میدان ونیز رم

آیا شما نیز به دنبال بازدید از میدان ونیز رم در سفر خود به سوی کشور ایتالیا هستید؟ آیا می‌دانید که مناسب‌ترین و بهترین زمان برای بازدید از میدان ونیز رم چه زمانی می‌باشد؟ از شما دعوت می‌شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی نمایید تا از این طریق یکی از بهترین و جذاب‌ترین اطلاعات را به دست آورید.

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بازدید از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری و توریستی در کل جهان هستند که بی‌شک یکی از زیباترین و بهترین این مقاصد را شهر رم با تمام جاذبه‌های زیبایش تشکیل داده است. از مشهورترین و مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به میدان ونیز رم اشاره کرد که این میان در واقع قلب تپنده این شهر بوده و از پرترددترین و پرترافیک‌ترین میدان‌های شهر رم به شمار می‌آید.

توجه داشته باشید که میدان ونیز رم برعکس دیگر میدان‌های این شهر که تاریخی و بافت قدیمی دارند، بسیار مدرن و به روز می‌باشد و با داشتن برخی از آثار بسیار مشهور خود در اطراف، توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند. شما نیز حتما بازدید از میدان ونیز شهر رم را در اولویت‌های خود قرار دهید و بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد کاخ‌های نزدیک میدان ونیز شهر رم و آدرس و نشانی دقیق میدان ونیز شهر رم توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مجسمه ویکتور امانوئل دوم میدان ونیز رم

میدان ونیز رم با داشتن مجسمه‌ای از ویکتور امانوئل دوم توانسته است به زیبایی و جذابیت خود بیفزاید و از این طریق در مرکز توجه بسیاری از مسافران واقع شود. شما می‌توانید به محض مشاهده میدان ونیز رم شاهد بنای یادبود از ویکتور امانوئل دوم باشید که بسیاری از مردم ایتالیایی به خاطر شباهت شکل این بنا به ماشین تایپ، آن را با این اسم نیز یاد می‌کنند. این بنا به رنگ سفید است و در بین سال‌های 1885 تا 1911 طراحی و نصب شده است. شما می‌توانید ویکتور امانوئل را سوار بر اسبی مشاهده کنید که جنس آن نیز از برنز بوده و عظمت بسیار خاصی را به دنبال دارد.

میدان ونیز شهر رم از بی‌نظیرترین و دوست داشتنی‌ترین میدان‌های این شهر می‌باشد که می‌تواند بهترین و باشکوه‌ترین لحظات و فرصت را برای گردشگران و توریست‌ها به وجود آورد تا آنها تصاویر مورد نظر خود را از این میدان و منظره اطراف آن به ثبت برسانند. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از نقاشان و هنرمندان نیز با مراجعه خود به این میدان به دنبال به ثبت رساندن بهترین و باشکوه‌ترین تصاویر از زاویه‌های مختلف این میدان هستند.

کاخ جنرالی و کاخ بناپارت میدان ونیز رم

از دیگر مهمترین جاذبه‌های دیدنی در اطراف میدان ونیز رم می‌توان به کاخ جنرالی و کاخ بناپارت اشاره کرد که هر یک از این کاخ‌ها با داشتن طراحی و معماری بیرونی و داخلی خود توانسته‌اند توجه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب کنند. قصر جنرالی واقع شده در میدان ونیز شهر رم در بین سال‌های 1906 تا 1911 طراحی شد که البته توجه داشته باشید در مکان قبلی این کاخ، دو کاخ بسیار بزرگ ونیزی وجود داشت که با تخریب آنها و الهام گرفتن از معماری آنها، اقدام به ساخت کاخ جنرالی کردند.

در سمت راست میدان ونیز می‌توانید کاخ بناپارت را مشاهده کنید که مادر بناپارت در این قصر زندگی می‌کرد و از این طریق آن را به آن قصر بناپارت می‌گویند. زمان ساخت این کاخ به قرن هفدهم باز می‌گردد. مادر بناپارت نیز بعد از تبعید پسرش تا آخر عمر خود یعنی 20 سال توانست به بهترین شکل ممکن در این قصر زندگی کند.

قصر ونیز در میدان ونیز شهر رم

از دیگر مشهورترین و پربازدید‌ترین کاخ‌ها و ساختمان‌هایی که در اطراف میدان ونیز رم می‌توان آن را مورد مشاهده قرار داد، قصر ونیز می‌باشد. این ساختمان در سمت چپ میدان ونیز شهر رم واقع شده است و دستور ساخت و طراحی آن توسط کاردینال ونیزی در سال 1451 شروع شد و تا اتمام آن نیز حدود 40 سال طول کشید و سرانجام در سال 1491 اقدام به بازگشایی از این ساختمان نمودند.

توجه داشته باشید که در ساخت این بنا از چندین معمار بسیار مشهور استفاده شده است که نتیجه آن نیز ساخت یکی از جذاب‌ترین و بی‌نظیرترین قصرها بوده و امروزه گردشگرانی که قصد بازدید از میدان ونیز رم را دارند، می‌توانند به راحتی از این ساختمان‌ها نیز بازدید لازم را انجام دهند و بهترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند.

قصر ونیز در میدان ونیز شهر رم | یوروپ تورز

بهترین زمان بازدید از میدان ونیز شهر رم

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که ذهن بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کرده است، بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از میدان ونیز رم می‌باشد. توجه داشته باشید که شهر رم از شرایط آب و هوایی مدیترانه‌ای برخوردار می‌باشد و تابستان‌های آن بسیار گرم بوده و در زمستان‌ها نیز می‌توانید شاهد بارش باران‌های موسمی باشید.

به همین جهت بسیاری از گردشگران و مسافرانی که از این شهر بازدید کرده‌اند، بر این باور هستند که بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از میدان ونیز شهر رم فصل بهار و پاییز می‌باشد و گردشگران می‌توانند بهترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود در این فصل‌ها به ارمغان آورند. البته در نظر داشته باشید که اوقات فراغت گردشگران و مسافران نیز می‌تواند سهم بسیار زیادی را در زمان سفر گردشگران داشته باشد که شما می‌توانید فصل بهار و تعطیلات سال نو را برای این منظور انتخاب کنید.

مدت زمان لازم برای بازدید از میدان ونیز شهر رم

اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به شهر رم فقط از میدان ونیز بازدید داشته باشید، می‌توانید در مدت زمانی کمتر از یک ساعت بازدید خود را شکل دهید ولی اگر بخواهید از ساختمان‌ها و عمارت‌های اطراف آن نیز بازدید لازم را داشته باشید بایستی زمان بیشتری را برای این منظور در نظر داشته باشید.

میدان ونیز رم در بسیاری از ساعت‌های روز مملو از مسافر و اتومبیل بوده و همین امر در بسیاری از اوقات بازدید گردشگران و مسافران را با مشکل مواجه کرده است. در نظر بگیرید که میدان ونیز شهر رم محل و مسیر عبور بسیاری از خیابان‌ها نیز می‌باشد. بازدید از جاذبه ی‌و میدان مذکور هیچ گونه هزینه‌ای را به دنبال ندارد و شما می‌توانید بعد از بازدید خود، به یکی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در این میدان مراجعه کرده و از این طریق بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

آدرس و دسترسی به میدان ونیز شهر رم

میدان ونیز رم با تمام زیبایی‌ها و شکوهی که دارد، توانسته است توجه بسیاری از توریست‌ها و گردشگران را به سوی خود جذب کرده و عظمت خود را به رخ بکشد. مسافران و گردشگران علاقه‌مند به بازدید از این میدان می‌توانند با دنبال کردن تابلوهای گردشگری و راهنمایی، در کوتاهترین و کمترین زمان ممکن خود را به این میدان برساند. همچنین بسیار از گردشگران با تهیه و در دست داشتن نقشه گردشگری این شهر، میدان ونیز شهر رم را بر روی نقشه علامت گذاری کرده و از این طریق به راحتی دسترسی لازم را به این میدان خواهند داشت.

شما نیز می‌توانید با در دست داشتن آدرس و نشانی دقیق از میدان ونیز رم، زمان زیادی را برای بازدید از آن هدر نکنید و به راحتی خود را از هر منطقه شهر به میدان مذکور برسانید. آدرس و نشانی دقیق میدان ونیز شهر رم را نیز می‌توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس و نشانی میدان ونیز شهر رم: Piazza Venezia, 00186 Roma RM, Italy

بازدید از میدان ونیز شهر رم با تور ایتالیا

امروزه بسیاری از ژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی به دنبال تنظیم و تهیه بهترین و متنوع‌ترین تورهای گردشگری به سوی کشور ایتالیا و شهر رم هستند و هر یک از این تورها نیز مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است.

توجه داشته باشید که بازدید از میدان ونیز رم در اولویت‌های بسیاری از تورهای گردشگری این کشور واقع شده است و اگر شما نیز دوست دارید تا به راحتی و بدون داشتن دغدغه‌ای از میدان ونیز شهر رم بازدید داشته باشید می‌توانید این فرصت طلایی را از دست ندهید و هم اکنون اقدام به خرید و رزرو یکی از بهترین و بی‌نظیرترین این تورهای گردشگری داشته باشید.

همچنین با شرکت در این تورها می‌توانید از تجربیات و راهنمایی‌ها بسیاری جالب تور لیدر خود نیز بهره‌مند شده و از این طریق به بهترین و بی‌نظیرترین شکل ممکن از این میدان و کاخ‌ها و جاذبه‌های اطراف آن بازدید داشته باشید و به یادماندنی‌ترین لحظات را تجربه کنید.

بازدید از میدان ونیز شهر رم با تور ایتالیا | یوروپ تورز

نزدیک ترین هتل های به میدان ونیز رم

موقعیت جغرافیایی و قرار‌گیری میدان ونیز رم به گونه‌ای می‌باشد که شما می‌توانید مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌ها را در نزدیکی این میدان مورد مشاهده قرار دهید. از مشهورترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها به میدان ونیز شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • هتل 9hotel cesari
  • هتل hotel lunetta
  • هتل fh55 grand hotel palatino

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به میدان ونیز رم

میدان ونیز رم در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار باشکوهی واقع شده است که این امر یکی از مهمترین نقاط قوت این میدان می‌باشد چرا که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند بعد از بازدید از میدان مذکور، به راحتی از دیگر جاذبه‌های گردشگری نیز بازدید لازم را داشته باشند. از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی به میدان ونیز شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • موزه های کاپیتولین
  • بازار کمپو دی فیوری
  • پانتئون
  • کاخ کوئیرینال

کلیسای سانتا پرا سده، سیرکوس ماکسیموس، کلیسای سانتا ماریا این کوسمدین، تپه پالاتین و فروم رومی نیز از دیگر بهترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی نزدیک به این میدان می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی بازدید از این جاذبه‌ها را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید.

نزدیک ترین رستوران ها به میدان ونیز رم

گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی به دنبال بهترین و شیک‌ترین رستوران‌ها در نزدیکی میدان ونیز رم هستند که بتوانند بعد از بازدید مور نظر خود، در یکی از این رستوران به صرف یک غذای ایتالیایی بسیار لذیذی بپردازند. از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به میدان ونیز شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • رستوران da pancrazio
  • رستوران open colonna
  • رستوران glass hostaria

سوالات متداول میدان ونیز رم

یکی از دلایل تفاوت بین این میدان و دیگر میدان های شهر چیست؟

توجه داشته باشید که میدان ونیز رم برعکس دیگر میدان‌های این شهر که تاریخی و بافت قدیمی دارند، بسیار مدرن و به روز می‌باشد و با داشتن برخی از آثار بسیار مشهور خود در اطراف، توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند.

مجسمه معروف این میدان چیست؟

میدان ونیز رم با داشتن مجسمه‌ای از ویکتور امانوئل دوم توانسته است به زیبایی و جذابیت خود بیفزاید و از این طریق در مرکز توجه بسیاری از مسافران واقع شود.

آدرس دقیق این میدان چیست؟

آدرس و نشانی میدان ونیز شهر رم: Piazza Venezia, 00186 Roma RM, Italy

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!