با بهترین هتل های استونی آشنا شوید

با بهترین هتل های استونی آشنا شوید

هتل های استونی، کشور استونی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر و گردشگری می‌باشد که هر ساله مقصد تعداد زیادی از توریست های تور استونی و تور اروپا قرار می‌گیرد.

کشور استونی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر و گردشگری می‌باشد که هر ساله مقصد تعداد زیادی از توریست های تور استونی و تور اروپا قرار می‌گیرد. این کشور دارای هتل‌های متنوعی بوده و هر یک از هتل‌های استونی دارای کیفیت متفاوتی می‌باشد.

اغلب هتل‌های درجه یک استونی معمولاً در شهر تالین یعنی پایتخت این کشور واقع شده که ما در ادامه مشخصات تعدادی از هتل‌های استونی را برای شما بیان خواهیم کرد. با توجه به اینکه هتل‌های استونی دارای خدمات رفاهی متفاوتی است طبیعتاً قیمت رزرو هتل های استونی نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

با بهترین هتل های استونی آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل پارک تالین استونی از معروف ترین هتل های استونی

یکی از معروف‌ترین هتل‌های استونی، هتل سه ستاره پارک تالین بوده که در مرکز شهر تالین واقع شده و از این رو جزو محبوب‌ترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود. امکانات رفاهی این هتل با هزینه نه چندان زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و موجب می‌شود که گردشگران تور استونی و تور اروپا سفری خاطره انگیز در یکی از هتل‌های استونی را سپری کنند.

هتل پارک تالین استونی از معروف ترین هتل های استونی | یوروپ تورز

هتل گونسوری 3 سیتی سنتر

این هتل حدود ۳۰۰ متر از مرکز شهر فاصله داشته که آپارتمان یک خوابه بوده و فاصله تقریبی آن تا فرودگاه بین‌المللی شهر تالین پنج کیلومتر می‌باشد هتل گونسوری تالین در فاصله دو کیلومتری ساحل و در فاصله یک کیلومتری بندر تالین قرار دارد که این مورد یکی از مزیت‌های بزرگ این هتل به شمار می‌رود؛ زیرا اگر در این هتل اقامت داشتید می‌توانید بدون پرداخت هزینه حمل و نقل و هزینه تاکسی به ساحل رفته و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

مهمترین امکانات این هتل تلویزیون، رادیو، اینترنت پرسرعت، آشپزخانه مجهز به مایکروفر، اجاق گاز و یخچال فریزر می‌باشد. در حمام این هتل سشوار و سونا نیز برای راحتی میهمانان وجود دارد. بارها و رستوران‌های زیادی نزدیک به هتل گونسوری است که از دیگر مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.

هتل گونسوری 3 سیتی سنتر | یوروپ تورز

هتل پریتی اسپا

یکی دیگر از هتل‌های استونی، هتل پریتی اسپا بوده که از مهمترین مزیت‌های این هتل نزدیک بودن ایستگاه اتوبوس به آن می‌باشد. میهمانان می‌توانند در هوای گرم استونی، در ساحل شنی شیک هتل پریتی اسپا قدم زده و لحظات خوشی را بگذرانند از این رو این مکان جزو محبوب‌ترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود. در طبقه پنجم این هتل رستورانی وجود دارد که منظره خیره کننده‌ای از خلیج فنلاند را در پیش روی مهمانان قرار می‌دهد. غذاهای بین‌المللی و منطقه‌ای بسیار خوشمزه و خوش طعمی در این رستوران سرو می‌شود.

هتل پریتی اسپا | یوروپ تورز

مهم‌ترین امکانات این هتل حمام خصوصی، تلویزیون کابلی، استخر سرپوشیده بزرگ، سونا، حمام بخار،استخر کودکان، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، ماساژ، آرایشگاه و …. می‌باشد. نکته قابل توجه در مورد امکانات این هتل این است که مهمانان و گردشگران می‌توانند  از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. فاصله این هتل تا مرکز شهر تالین حدود ۱۰ دقیقه می‌باشد. این اقامتگاه از نظر هزینه نیز جزو کم هزینه‌ترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود.

هتل مارگاتس

از نزدیکترین هتل‌های استونی به بندر تالین می‌توان به هتل مارگاتس اشاره کرد، که تنها ۵ دقیقه از این هتل تا بندر شلوغ و زیبای این شهر به صورت پیاده راه می‌باشد. این هتل در مرکز شهر تالین واقع شده و به رستوران‌ها و بارهای زیادی نزدیک است. آشپزخانه مشترک موجود در این هتل به مهمانان این اجازه را می‌دهد که غذای خود را در آشپزخانه یا در فضای باز آماده کنند؛ همچنین پذیرش هتل مارگاتس به صورت ۲۴ ساعته بوده و اینترنت رایگان در این هتل در اختیار همه مهمانان قرار می‌گیرد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند به صورت رایگان از سونا و استخر آن استفاده کنند.

هتل مارگاتس | یوروپ تورز

هتل تالین اسپورت

از جذاب‌ترین هتل‌های استونی می‌توان به هتل اسپورت واقع در شهر تالین اشاره کرد؛ که میهمانان عزیز می‌توانند از طبیعت دلپذیر هتل اسپورت برای استراحت به همراه خانواده و دوستان خود استفاده کنند. چندین مرکز خرید و مرکز تفریحی نزدیک به این هتل بوده که موجب شده است به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استونی تبدیل شود. حداکثر فاصله این هتل با ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می‌باشد که از این نظر نیز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

هتل تالین اسپورت | یوروپ تورز

نکته قابل توجه در مورد هتل اسپورت، استفاده از رنگ‌های شاد و مهیج در تزیین اتاق‌های این هتل می‌باشد، که موجب حس آرامش و صمیمیت بین مهمانان شده است؛ این امر موجب شده این مکان به یکی از بهترین هتل‌های استونی شهرت پیدا کند. در بوفه و کافه تریای این هتل می‌توانید یکی از صبحانه‌های خوشمزه را صرف کنید؛ همچنین اگر خودتان دوست دارید آشپزی کنید می‌توانید در آشپزخانه مجهز این هتل دست به کار شوید.

هتل مای سیتی در استونی

شناخت هتل‌های استونی و داشتن اطلاعاتی از این هتل‌ها به شما کمک می‌کند که در هنگام سفر به این کشور بتوانید به راحتی محل اقامت مورد نظر خود را پیدا کنید. یکی از زیباترین هتل‌های استونی که در قلب شهر تالین واقع شده است، هتل مای سیتی بوده که تنها 250 متر از میدان تالار شهر تالین فاصله دارد. امکانات این هتل تهویه مطبوع اتاق‌ها، اینترنت رایگان، تلویزیون، تخت، سونا، حمام فنلاندی و پارکینگ خصوصی می‌باشد.

هتل مای سیتی در استونی | یوروپ تورز

رستوران میکس که واقع در هتل مای سیتی است به مهمانان خارجی این امکان را می‌دهد که یکی از بهترین غذاهای این کشور را صرف کنند و از سرو نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرند؛ همچنین کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و آماده ارائه خدمات به مهمانان می‌باشند. این مکان را می‌توان جزو پر رفت و آمد‌ترین هتل‌های استونی دانست.

هتل روککا ال مار

هتل روککا ال مار به دلیل محیط آرام و دنجی که دارد جزو پرطرفدارترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود؛ این هتل همچنین در کنار دریا و پارک واقع شده است که میهمانان و گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در این اقامتگاه سپری کنند. اگر قصد گردش در ساحل زیبا و بکر این هتل را داشتید می‌توانید از پذیرش آن دوچرخه اجاره کنید و در کنار دریا به همراه دوستان و خانواده‌تان لحظات بسیار خوبی را داشته باشید.

هتل روککا ال مار | یوروپ تورز

این هتل دارای ۳۶ اتاق بوده که این امر موجب شده است جزوه خلوت‌ترین و آرام‌ترین هتل‌های استونی به شمار آید. مهمترین مزیت‌های این هتل دسترسی آسان به بار و رستوران، اینترنت بیسیم رایگان، مجهز به تلویزیون، تخت خواب، ارائه خدمات ۲۴ ساعته رختکن و پارکینگ رایگان می‌باشد.

هتل سنت باربارا تالین

این هتل در منطقه سیتی سنتر در شهر تالین استونی واقع شده و جزو بهترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود. فاصله هتل سنت باربارا تا بندر تالین حدود یک مایل می‌باشد و تنها ۵ دقیقه پیاده از هتل تا شهر تالین راه است.

اتاق‌های هتل سنت باربارا دارای سقف بلند و پنجره‌های بزرگ و دلباز می‌باشد که میهمانان می‌توانند از فضای زیبا شهر و بندر تالین بهره ببرند. در رستوران این هتل خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی آلمانی طبخ می‌شود و در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد؛ همچنین مهمانان می‌توانند از بار غنی و کامل این هتل بهره ببرند.

هتل سنت باربارا تالین | یوروپ تورز

در اختیار داشتن پارکینگ رایگان و وای فای رایگان از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل می‌باشد. سیستم گرمایشی کف در تمام اتاق‌های این هتل استفاده شده است و حمام‌های مجزای این هتل که در هر اتاق موجود است، به سشوار و وان مجهز بوده که موجب رضایت خاطر بیشتر مشتریان از اقامت در هتل‌های استونی شده است.

هتل اولمیست استونی

هتل اولمیست یکی از زیباترین هتل‌های استونی به  شمار می‌آید، زیرا در کنار آن دریاچه اولمیست قرار گرفته که میهمانان می‌توانند از پنجره اتاق خود به منظره زیبای دریاچه دیدن داشته باشند. این هتل حدوداً ۷ دقیقه با شهر تالین فاصله دارد و همچنین نزدیک بودن مرکز خرید بزرگ اولمیست به این هتل، موجب محبوبیت این اقامتگاه در بین گردشگران و توریست های تور استونی و تور اروپا شده است زیرا مهمانان به راحتی می‌توانند از این مرکز خرید بزرگ سوغاتی‌های زیبای کشور استونی را خریداری کنند.

هتل اولمیست استونی | یوروپ تورز

تمامی اتاق‌های هتل نیز دارای تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و بی‌سیم می‌باشد. پارکینگ این هتل به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد و نکته حائز اهمیت در مورد این هتل این است که تمامی اتاق‌های آن با رنگ‌های گرم رنگ آمیزی شده که موجب القای حس آرامش در افراد می‌شود. از دیگر ویژگی‌های هتل ۴ ستاره اولمیست می‌توان به حمام اختصاصی و مجهز به سشوار آن، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام و….اشاره کرد. غذاهای لذیذی در رستوران این هتل برای همه گردشگران طبخ می‌شود. که اگر یک وعده در این رستوران غذا بخورید مزه آن تا آخر عمر از یادتان نخواهد رفت.

هتل دزینجل از بهترین هتل های استونی

هتل دزینجل تنها ۱۵ دقیقه  تا شهر تالین فاصله داشته و همچنین در ۲ کیلومتری دریاچه اولمیست واقع شده است، که جزو بهترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود. همچنین پارکینگ رایگان و اتاق‌های مجلل برای استراحت در اختیار مهمانان هتل دزینجل قرار دارد، که تمام اتاق‌های این هتل با رنگ روشن و گرم رنگ آمیزی شده است. هر یک از این اتاق‌ها مجهز به فضای کاری و حمام خصوصی بوده که راحتی را برای گردشگران به ارمغان آورده است. مهمانان همچنین می‌توانند از اینترنت رایگان این هتل بهره برده و در رستوران و بوفه این هتل یک وعده غذای خوش طعم صرف کنند. تمامی این موارد موجب شده است که این اقامتگاه در لیست بهترین هتل‌های استونی قرار بگیرد.

هتل دزینجل از بهترین هتل های استونی | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های استونی

بیشتر هتل های درجه یک در چه شهری در استونی واقع شده است؟

اغلب هتل‌های درجه یک استونی معمولاً در شهر تالین یعنی پایتخت این کشور واقع شده.

یکی از هتل های دنج کشور استونی، چه هتلی است؟

هتل روککا ال مار به دلیل محیط آرام و دنجی که دارد جزو پرطرفدارترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود؛ این هتل همچنین در کنار دریا و پارک واقع شده است که میهمانان و گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در این اقامتگاه سپری کنند.

یکی از هتل های معروف سه ستاره، چه هتلی است؟

یکی از معروف‌ترین هتل‌های استونی، هتل سه ستاره پارک تالین بوده که در مرکز شهر تالین واقع شده و از این رو جزو محبوب‌ترین هتل‌های استونی به شمار می‌رود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!