با مرکز خرید پورتا دی روما شهر رم آشنا شوید

با مرکز خرید پورتا دی روما شهر رم آشنا شوید

مرکز خرید پورتا دی روما، امکانات بسیار زیادی که در این مرکز خرید برای تفریح و سرگرمی گردشگران و کودکان در نظر گرفته شده است، محبوبیت آن را افزایش داده است.

شهر رم، پایتخت ایتالیا و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور می‌باشد. مردم ایتالیا به مد و پوشاک اهمیت زیادی می‌دهند، به طوری که که این موضوع را از تعداد زیاد مراکز خرید در آن می‌توان درک کرد. یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر رم، مرکز خرید پورتا دی روما (Porta di Roma) می‌باشد. این مرکز خرید بیش از 220 مغازه و فروشگاه را در دل خود جای داده است که گردشگران می‌توانند معروف‌ترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا را در آن پیدا کنند.

امکانات بسیار زیادی که در این مرکز خرید برای تفریح و سرگرمی گردشگران و کودکان در نظر گرفته شده است، محبوبیت آن را افزایش داده است. در همین راستا در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که به ارائه اطلاعاتی جامع و کامل درباره این مرکز خرید و ویژگی‌های آن بپردازیم.

اگر شما هم قصد دارید که در سفر به رم به یکی از بهترین مراکز خرید شهر مراجعه کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار زیادی درباره این مرکز خرید به دست آورید.

آشنایی با مرکز خرید پورتا دی روما در شهر رم ایتالیا

شهر رم پایتخت کشور ایتالیا و یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود که به دلیل داشتن مراکز خرید متنوع و بسیار لوکس شهرت دارد. قبل از سفر به این شهر بهتر است که اطلاعات خود را در خصوص انواع مراکز و خیابان‌های خرید این شهر افزایش دهید تا در زمان گشت و گذار در شهر بهتر بتوانید لوازم و سوغاتی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم، شما را با یکی از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید شهر رم، به نام مرکز خرید پورتا دی روما آشنا کنیم. اول از باید بگوییم که آدرس این مرکز خرید ” Via Alberto Lionello، 201، 00139 Roma RM” می‌باشد.

در این مرکز خرید بزرگ (Shopping Mall Porta di Roma) و زیاد بیش از 220ت مغازه و گالری لوکس و زیبا وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید محصولاتی از معروف‌ترین برندهای دنیا، مانند؛ بنتون، مارین،‌ام‌اند اچ و همچنین بتا را خریداری کنید. در مرکز خرید پورتا دی روما، غرفه‌های بسیار متعددی برای فروش پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی، کیف و کفش وجود دارد و به همین ترتیب به راحتی می‌توانید هر نوع محصول و با هر برند و کیفیتی را که می‌خواهید تهیه کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مرکز خرید که باعث شده است، همه افراد از آن استقبال زیادی داشته باشند، پارکینگ بسیار بزرگ آن می‌باشد. پارکینگ این مرکز خرید ظرفیت بیش از 7000 خودرو را دارد که باعث می‌شود همه افراد بتوانند بدون دغدغه و بدون نگرانی از جای پارک، خودروی خود را در یک مکان امن و بی‌خطر پارک کنند.

مدت زمان بازدید و هزینه ورودی به مرکز خرید پورتا دی روما

زمانی که به شهر رم فر کردید و خواستید که برای خرید سوغاتی و اقلام مورد نیاز خود به مرکز خرید پورتا دی روما، بروید، لازم است بدانید که ورود به این مرکز خرید کاملا رایگان بوده و در زمان ورود هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد. تقریبا برای بازدید از این مرکز خرید بین 2 تا 3 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

امکانات موجود در مرکز تجاری پورتا دی روما

مرکز خرید پورتا دی روما علاوه بر اینکه با فروشگاه‌های بسیار متنوع خود هر نوع محصول و برندی را می‌تواند در اختیار مردم قرار دهد، به طوری که بعد از ورود به این مرکز خرید دیگر نیازی به مراجعه به سایر مراکز خرید نداشته باشند، امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده لوکس و مجهزی را نیز برای مردم در نظر گرفته است که تا خریداران بتوانند در طول مدت گشت و گذار در فروشگاه‌های این مرکز خرید، اندکی استراحت کرده و خستگی خرید را از تن خود به در کنند.

از جمله مهمترین امکاناتی که در این مرکز خرید وجود دارد، می‌توانیم به کافه‌ها و رستوران‌های مدرن و لوکس آن اشاره کنیم که در بخش‌های مختلف مرکز خرید وجود دارند. در این مرکز خرید برای تفریح کودکان نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است تا در طول خرید والدین خود، حوصله‌شان سر نرود و احساس خستگی نکنند، یکی از این امکاناتی که برای کودکان وجود دارد، یک قطار مخصوص کودکان بوده که بچه‌ها را سوار می‌کند و به یک گردش کوتاه مدت می‌برد.

یکی دیگر از امکاناتی که در مرکز خرید پورتا دی روما وجود دارد، مرکز نگهداری از کودکان بوده که والدین در آنجا می‌توانند از شیشه‌های شیر گرم استفاده کنند و در صورت تمایل اقدام به اجاره کالسکه نمایند. سالن سینما بسیار بزرگ، استخر، باشگاه بدنسازی و آرایشگاه از دیگر امکاناتی است که در مرکز خرید پورتا دی روما وجود دارد و همه گردشگران تور رم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از این مرکز خرید بزرگ دیدن کنید و نگران هستید که گم شوید، باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست، چرا که در این مرکز خرید بخش‌های اطلاعاتی گوناگونی مستقر هستند و می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید از آنها کمک بگیرید و همچنین از آنها بخواهید برای شما تاکسی بگیرند. سینمای واقع در این مرکز خرید بهترین مکان برای سرگرم کردن توریست‌ها و گردشگران می‌باشند، چرا که در آن به روز‌ترین و جدیدترین فیلم‌های روز دنیا به نمایش گذاشته می‌شود.

چگونگی دسترسی به مرکز خرید پورتا دی روما

برای دسترسی به مرکز خرید پورتا دی روما، می‌توانید به خیابان راکوردر مراجعه کرده و از خروجی بوفالو خود را به این مرکز خرید برسانید. این مسیر، کوتاهترین و راحت‌ترین راه برای دسترسی به این مرکز خرید بزرگ شهر رم می‌باشد.

نقشه مرکز خرید پورتا دی روما

رستوران های واقع در مرکز خرید پورتا دی روما

همانطور که گفتیم، یکی از مهمترین امکاناتی که در این مرکز خرید وجود دارد، رستوران‌های لوکس و زیبای آن می‌باشد که یکی از معروف‌ترین آنها فست فود مک دونالد می‌باشد. رستوران‌ها و کبابی‌های این مرکز خرید به دلیل غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای که ارائه می‌کنند، توانسته‌اند در طول این سال‌ها طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند. شما عزیزان با مراجعه به رستوران‌های این مرکز خرید می‌توانید از انواع غذاهای ایتالیایی بسیار لذیذ و همچنین غذاهای بین‌المللی بهره‌مند شوید.

ساعات بازدید از مرکز خرید تجاری پورتا دی روما در شهر رم ایتالیا

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی عموم باز بوده و می‌توانید در این ساعت‌ها برای گشت و گذار و خرید کردن به این مرکز خرید بزرگ و دیدنی شهر رم دیدن کنید.

هتل های نزدیک به مرکز تجاری پورتا دی روما

در اینجا می‌خواهیم به معرفی چند مورد از هتل‌هایی که در مسافت نزدیکی به مرکز خرید پورتا دی روما قرار دارند، بپردازیم تا بتوانید در زمان سفر به رم اقامت نزدیکی به این مرکز خرید لوکس داشته باشید.

هتل کاستل (Hotel Castle)، یکی از هتل‌های بسیار تمیز و راحت شهر رم بوده که در نزدیکی‌های مرکز خرید پورتا دی روما قرار گرفته است. وجود کارکنان مجرب و مهربان، هتل‌های تمیز و پاکیزه، قیمت مناسب، امکانات مطلوب، سیستم تهویه مناسب و پاسخگویی شبانه روزی از جمله امکاناتی است که سبب شده است این هتل به یکی از هتل‌های محبوب و پرطرفدار برای گردشگران تبدیل شود. این هتل در فاصله 2012 مایلی از مرکز خرید پورتا دی روما واقع شده است. علاوه بر این هتل، هتل‌های دیگری نیز در نزدیکی‌های این مرکز خرید قرار گرفته‌اند، که عبارت‌اند از:

  • Domus Mariae Montelanico
  • Residence Raggio di Sole
  • Hotel Darival Nomentana
  • Boma Countryhouse

رستوران های نزدیک به مرکز تجاری پورتا دی روما

علاوه بر رستوران‌هایی که در داخل فضای مرکز خرید پورتا دی روما وجود دارد، تعداد رستوران دیگر نیز خارج از این مرکز خرید و در نزدیکی‌های آن وجود دارد که علاقه مندان می‌توانند بعد از یک گشت و گذاری در مرکز تجاری پورتا دی روما به این رستوران‌ها مراجعه کرده و یک وعده غذای لذیذ و دلچسب ایتالیایی و یا بین‌المللی را میل کنند. برخی از رستوران‌های نزدیک به این مرکز خرید عبارت‌اند از:

  • I Panizzeri
  • Trattoria Bisteccheria Bufalotto
  • La Flaca
  • Ristorante Che Te Ne sa
  • Temi Ristorante

جاذبه های دیدنی نزدیک به مرکز تجاری پورتا دی روما

معمولا افرادی که به شهر رم سفر می‌کنند، دوست دارند که در طول مدت اقامت خود از تمام جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر دیدن کنند و هیچ فرصتی را از دست ندهند. به همین دلیل در اینجا تصمیم گرفتیم چند مورد از مکان‌های دیدنی و تفریحی که در نزدیکی‌های مرکز تجاری پورتا دی روما قرار گرفته است را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از زمانی که بعد از خرید در اختیار دارید، به سراغ این جاذبه‌های دیدنی بروید و از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.

معبد کلیسای عیسی مسیح مقدسین روزهای اخیر: این معبد، یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر رم بوده که در نزدیکی‌های مرکز خرید پورتا دی روما قرار گرفته است. تصمیم برای ساخت این معبد برای اولین بار در تاریخ 4 اکتبر 2008 توسط رئیس جمهور کلیسا توماس سونسون مونسون طی جلسه کنفرانس عمومی کلیسا اعلام شد. این معبد اکنون به اعضای کلیساها در قبرس، آلبانی و رومانی و همچنین بیش از 22000 عضو کلیسای ساکن ایتالیا خدمت می‌کند. از این رو بازدید از آن بعد از گشت و گذار در مرکز تجاری پورتا دی روما خالی از لطف نیست.

علاوه بر این معبد جاذبه‌های دیدنی دیگری نیز در نزدیکی‌های مرکز خرید پورتا دی روما وجود دارد که بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید می‌توانید از آنها نیز دیدن کنید. آفتابگردان رومی پینت بار و تئاتر Audaci از جمله جاذبه‌های دیدنی هستند که می‌توانید با مراجعه به آنها یک روز به یادماندنی و فراموش نشدنی را در کنار دوستان و خانواده خود به ثبت برسانید.

بازدید از مرکز خرید تجاری پورتا دی روما با تور ایتالیا

بازدید از این مرکز خرید با استفاده از تورهای گردشگری ایتالیا، یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای گردشگران سراسر دنیا می‌باشد. چرا که به کمک تورها و با استفاده از راهنمایان حاضر در تور به راحتی می‌توانند از تمام جاذبه‌های دیدنی شهر، به ویژه مرکز خرید پورتا دی روما دیدن کنند.


سوالات متداول مرکز خرید پورتا دی روما

ویژگی این مرکز خرید بزرگ چیست؟

در این مرکز خرید بزرگ و زیاد بیش از 220ت مغازه و گالری لوکس و زیبا وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید محصولاتی از معروف‌ترین برندهای دنیا، مانند؛ بنتون، مارین،‌ام‌اند اچ و همچنین بتا را خریداری کنید.

برای بازدید از این مرکز خرید باید چقدر زمان صرف کنید؟

تقریبا برای بازدید از این مرکز خرید بین 2 تا 3 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

چگونه میتوان به این مرکز خرید رفت؟

برای دسترسی به مرکز خرید پورتا دی روما، می‌توانید به خیابان راکوردر مراجعه کرده و از خروجی بوفالو خود را به این مرکز خرید برسانید. این مسیر، کوتاهترین و راحت‌ترین راه برای دسترسی به این مرکز خرید بزرگ شهر رم می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!