با بهترین هتل های رم ایتالیا آشنا شوید

با بهترین هتل های رم ایتالیا آشنا شوید

هتل های رم، برای این که بتوانید سفری راحت با تور رم و یا تور ایتالیا به شهر رم داشته باشید، نیاز دارید که اتاقی را در یکی از هتل‌های رم رزرو کنید تا …

برای این که بتوانید سفری راحت با تور رم و یا تور ایتالیا به شهر رم داشته باشید، نیاز دارید که اتاقی را در یکی از هتل‌های رم رزرو کنید تا خیالتان از لحاظ اقامت در این شهر راحت باشد. معمولاً افرادی که به این شهر سفر می‌کنند سفر راحتی را ندارند چرا که بدون آشنایی با هتل‌ های رم اقدام به رزرو کردن اتاق می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند هتلی را متناسب با سلیقه ی‌خود انتخاب کنند. در این مطلب قصد معرفی برخی از مهم‌ترین و بهترین هتل‌ های رم را داریم تا بتوانید با آشنایی کامل اقدام به رزرو اتاق کنید.

با بهترین هتل های رم ایتالیا آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل بوسکولو آلف

هتل بوسکولو آلف هتلی پنج ستاره در قلب شهر رم می‌باشد که منطقه‌ای بسیار آرام و کم نظیر است، در این هتل می‌توانید اقامتی بسیار راحت را تجربه کنید. آرام بودن منطقه‌ای که این هتل در آن قرار گرفته باعث شده است که بسیاری از توریست‌ها علاقه ی‌بسیار زیادی به رزرو کردن اتاق‌های این هتل داشته باشند.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر، رستوران، کافه‌ای کوچک برای استراحت، سونا و جکوزی بسیار شیک و مجهز، حمام‌های مجهز درون هر اتاق، سالن ورزشی و بدنسازی برای افرادی که دوست دارند در سفر نیز ورزش کنند و یک سالن بزرگ برای بازی کردن کودکان می‌باشد. یکی از بی‌نظیرترین ویژگی‌های این هتل که باعث شده است در میان بهترین هتل‌های رم قرار گیرد، نزدیکی آن به متروی رم می‌باشد رفت و آمد را برای گردشگران بسیار راحت‌تر می‌کند.

هتل بوسکولو آلف | یوروپ تورز

هتل پارکو دی مدیسی، یکی از بهترین هتل‌ های رم

بی شک یکی از با کیفیت‌ترین هتل‌های رم را می‌توان هتل پارکو دی مدیسی رم ( Parco de’ Medici Rome Hotel ) دانست. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد که این هتل را در میان بهترین هتل‌های رم قرار داده است. در این هتل استخر بسیار بزرگی قرار دارد که درون آن سونا و جکوزی نیز وجود دارد، اتاق‌های این هتل دارای تهویه ی‌بسیار مطبوعی هستند و در هر اتاق حمامی اختصاصی وجود دارد.

رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران‌های شهر رم است که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد، از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مواردی از قبیل سالن بدنسازی و کافه نیز اشاره کرد. هتل پارکو دی مدیسی یکی از بزرگترین هتل‌های رم است که بالغ بر 300 اتاق را دارا می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل برنامه‌هایی است که هر شب برای میهمانان و مسافران خود برگزار می‌کند و باعث سرگرمی آن‌ها می‌شود.

هتل پارکو دی مدیسی، یکی از بهترین هتل‌ های رم | یوروپ تورز

هتل‌ ای تی جورج

هتل‌ای تی جورج نیز یکی دیگر از زیباترین هتل‌های رم است که در گروه هتل‌های مجلل به حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل که تعداد آن‌ها بسیار زیادی است دارای چیدمانی بسیار مدرن و زیبا هستند که برای افرادی که به دنبال یک هتل لوکس برای اقامت در این شهر می‌گردند بسیار مناسب است.

این هتل دارای امکاناتی نظیر سالن ماساژ برای بانوان و آقایان، رستورانی بسیار شیک و با کیفیت، حمام آب گرم، سالن ورزشی و کافه می‌باشد که آن را در بین بهترین هتل‌های رم قرار داده است. می‌توانید با رزرو کردن یکی از اتاق‌های این هتل از این امکانات نیز استفاده کنید. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و این هتل تقریباً نزدیکترین هتل به بیشتر مراکز خرید و مکان‌های گردشگری شهر رم است به همین علت طرفداران بیشتری نسبت به سایر هتل‌های رم دارد.

هتل‌ ای تی جورج | یوروپ تورز

هتل ریوپالاس

هتل ریوپالاس هتلی چهار ستاره در شهر رم است که دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد. این هتل با این که هتلی بسیار با کیفیت است ولی نسبت به سایر هتل‌های رم هزینه ی‌کمتری را از شما بابت اقامت در این هتل دریافت می‌کند. تعداد اتاق‌های این هتل کم است و برای رزرو کردن اتاق‌های آن باید قبل از سفر به این شهر اقدام به رزرو کردن اتاق کنید.

کم بودن اتاق‌های این هتل باعث شده است کیفیت خدماتی که در آن ارائه می‌شود بسیار بالاتر رود و به همین دلیل بسیاری از توریست‌ها علاقه دارند که در این هتل اتاق رزرو کنند. رستوران این هتل یک رستوران بسیار ویژه است که در آن می‌توانید انواع غذاهای متنوع را سفارش داده و میل کنید. محیط داخلی این هتل نسبت به بسیاری از هتل‌های رم یک محیط آرام می‌باشد که با ورود به آن آرامشی شما را فرا می‌گیرد.

هتل ریوپالاس | یوروپ تورز

هتل سانت ماریا

هتل سانت ماریا هتلی چهار ستاره در شهر رم است که دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است، محیط داخلی این هتل بسیار شیک است و لابی این هتل محل مناسبی برای قرارهای کاری و شخصی شما می‌باشد. ویژگی بسیار مهم این هتل نزدیکی آن به بسیاری از مراکز خرید شهر رم است که مسافرانی که در این هتل اقامت دارند دیگر نیازی به هزینه ی‌اضافی برای تاکسی ندارند و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند به مراکز خرید مراجعه کنند.

از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد، سالن بدنسازی و ورزشی، اتاق کنفرانس و سالن اجتماعات، حمام آب گرم درون اتاق‌ها و … می‌باشد. ویژگی فوق العاده ی‌دیگر این هتل که باعث شده این هتل در بین بهترین هتل‌های رم قرار گیرد، رستوران آن می‌باشد که در این رستوران می‌توانید انواع غذاها از جمله غذاهای محلی و حتی فست فودها را نیز سفارش دهید.

هتل سانت ماریا | یوروپ تورز

هتل ایتالیا

هتل ایتالیا هتلی بسیار مناسب با اتاق‌های تمیز و مرتب و راحت است که می‌توانید یک اقامت بسیار مناسب را در این هتل داشته باشید، این هتل هم از جمله هتل‌های رم است که دسترسی راحتی به نقاط مهم و گردشگری شهر رم دارد و شما حتی با کمی پیاده روی نیز می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری رم دیدن کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل که آن را در بین بهترین هتل‌های رم قرار داده است کارکنان آن می‌باشد که بسیار خوش برخورد هستند و تمامی توریست‌هایی که در این هتل اقامت داشته‌اند از رفتار و برخورد کارکنان آن نهایت رضایت را داشته‌اند. در این هتل امکاناتی از قبیل کرایه خودرو، حمام‌های اختصاصی درون اتاق‌های هتل و … وجود دارد که نسبت به بسیاری از هتل‌های رم امکاناتی فوق العاده هستند.

هتل یونا رما

اگر قصد اقامت در هتلی را دارید که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای شما راحت‌تر باشد، هتل یونا رما می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. فاصله این هتل تا ایستگاه قطار Termini تنها صد متر می‌باشد و در اطراف آن نیز ایستگاه اتوبوس وجود دارد که می‌توانید به هر نقطه‌ای از شهر رم سفر کنید.

در اتاق‌های این هتل حمام‌های بسیار مجهزی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، رستوران و کافه تریای این هتل نیز در اختیار مسافران و گردشگران می‌باشد، اتاق‌های هتل اتاق‌هایی بسیار تمیز و بهداشتی هستند که همین ویژگی باعث شده است نام این هتل نیز در کنار بهترین هتل‌های رم بیاید.

هتل یونا رما | یوروپ تورز

هتل بسلو آلف لاکساری

هتل بلسو آلف لاکساری هتلی است در یک منطقه ی‌فوق العاده و یک منطقه تاریخی می‌باشد که دارای فضای بسیار آرامی است و در کنار این هتل نیز ایستگاه متروی Barberini قرار گرفته است، این هتل یکی از بهترین هتل‌های رم است. 

از جمله امکانات این هتل می‌توان به مواردی از قبیل یک رستوران فوق العاده با کیفیت، مرکز مجلل آب گرم که در زیر این هتل قرار دارد، استخر و سالن بدنسازی برای افرادی که ورزش را حتی در مسافرت نیز ترک نمی‌کنند، سونا و جکوزی، حمام‌های بسیار مجهز درون هر اتاق و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد که باعث شده‌اند این هتل در بین بهترین هتل‌های رم قرار گیرد.

هتل بسلو آلف لاکساری | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های رم

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر رم ایتالیا، چه هتلی میباشد؟

هتل بوسکولو آلف هتلی پنج ستاره در قلب شهر رم می‌باشد که منطقه‌ای بسیار آرام و کم نظیر است، در این هتل می‌توانید اقامتی بسیار راحت را تجربه کنید.

یکی از با کیفیت ترین هتل های شهر رم، چه هتلی میباشد؟

بی شک یکی از با کیفیت‌ترین هتل‌های رم را می‌توان هتل پارکو دی مدیسی رم دانست. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد که این هتل را در میان بهترین هتل‌های رم قرار داده است.

یکی از مجلل ترین هتل های شهر رمف چه هتلی میباشد؟

هتل‌ای تی جورج نیز یکی دیگر از زیباترین هتل‌های رم است که در گروه هتل‌های مجلل به حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل که تعداد آن‌ها بسیار زیادی است دارای چیدمانی بسیار مدرن و زیبا هستند که برای افرادی که به دنبال یک هتل لوکس برای اقامت در این شهر می‌گردند بسیار مناسب است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!