گشت و گذار در مرکز خرید بوگرونل پاریس

گشت و گذار در مرکز خرید بوگرونل پاریس

مرکز خرید بوگرونل پاریس یکی از زیباترین مجتمع های تجاری و مراکز خرید شهر زیبای پاریس است که وسعت بسیار زیادی دارد. در صورتی که به پاریس سفر کردید، علاوه بر جاذبه ها و دیدنی های پاریس، مرکز خرید بوگرونل را از دست نداده و حتما در آن گشت و گذار کنید.

برای آشنایی با این مجتمع تجاری مدرن و زیبا هم در ادامه می توانید با ما همراه باشید.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

نگاهی به مرکز خرید بوگرونل پاریس

مرکز خرید بوگرونل پاریس در قسمت پانزدهم شهر و روبه روی رودخانه زیبا و قدیمی سن واقع شده است. این مجتمع در چندین طبقه احداث شده و وسعت قابل توجهی نسبت به دیگر بازارهای پاریس دارد. مساحت مرکز خرید بوگرونل پاریس 45000 متر مربع بوده و امروزه به عنوان یکی از مدرن ترین مراکز خرید شهر شناخته می شود.

شما در این مرکز خرید می توانید انواع فروشگاه های مد و فشن، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و اکسسوری، لوازم خانگی و موارد مشابه را پیدا کنید. لازم به ذکر است که مرکز خرید بوگرونل پاریس پارکینگ بسیار وسیع و گسترده ای را دارد که تا 1100 ماشین گنجایش خواهد داشت. در نتیجه و با توجه به تمام این امکانات، می توان بوگرونل را یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید پاریس دانست.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

تاریخچه مرکز خرید بوگرونل پاریس

مرکز خرید بوگرونل پاریس در دهه 1970 میلادی برای بخشیدن چهره ای مدرن به پاریس ساخته شد. البته این مجتمع در اکتبر سال 2013 مرمت و نوسازی شد و در زمان بازسازی تعطیل بود. در حال حاضر نیز با طراحی داخلی جدید و گوهای تیره آویزان از سقف شیشه، پله های برقی، نمای شیشه ای و ورودی مدرن یکی از زیباترین مراکز خرید پاریس است.

در بسیاری از تورهای فرانسه و پاریس، مرکز خرید بوگرونل در لیست گردش های مورد علاقه همه قرار دارد ولی در عین حال هم اگر تنها به پاریس سفر کردید، حتما در این مرکز گشت و گذار کرده و حتی اگر قصد خرید هم ندارید از امکانات آن استفاده کنید.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

امکانات مرکز خرید بوگرونل پاریس

مرکز خرید بوگرونل پاریس پارکینگ بسیار وسیعی به گنجایش 1100 ماشین دارد. در طبقات تجاری نیز شما می توانید 120 فروشگاه و نمایندگی از معتبرترین برند های دنیا را ببینید. علاوه بر تمام این فروشگاه های بزرگ و مد روز شما می توانید در این مجموعه سری به رستوران ها و سینماهایی بزنید که تا نیمه شب باز است و با آخرین استاندارد های روز دنیا ساخته شده است.

البته این تنها بخشی از امکانات مجموعه است. در مرکز خرید بوگرونل پاریس شما می توانید سری به روف گاردن هم بزنید. این روف گاردن چشم اندازی فوق العاده به شهر داشته و مجموعه بسیار زیبایی از پرنده ها و کند ها را دارد که در نوع خود بی نظیر است.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

ساعات کار مرکز خرید بوگرونل

مرکز خرید بوگرونل پاریس همه روزهای هفته به جز یکشنبه باز است و ساعت فعالیت آن از 10 صبح شروع شده و تا 30/8 شب ادامه دارد. البته همانطور هم که پیشتر گفتیم رستوران ها و سینماها تا نیمه شب باز هستند و شما می توانید حتی برای تفریح و استراحت آخر شب هم سری به آنجا بزنید.

دسترسی به مجموعه بوگرونل

مرکز خرید بوگرونل پاریس به عنوان یکی از وسیع ترین مراکز تجاری پایتخت فرانسه، درست رو به روی رودخانه سن و در منطقه پانزدهم اَروندیسمنت واقع شده است. این مجموعه که در حال حاضر به عنوان یکی از جاذبه های پاریس شناخته می شود، دسترسی بسیار راحتی دارد و البته به برج  ایفل هم بسیار نزدیک است. در نتیجه شما در حین بازدید های خود می توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

اگر برنامه بازدید برج ایفل را داشته باشید و بعد بخواهید خرید کنید، تنها 10 دقیقه با مرکز خرید بوگرونل پاریس فاصله دارید. در عین حال می توانید با مترو و اتوبوس خودتان را به پانزدهم اَروندیسمنت رسانده و به راحتی ورودی این پاساژ بزرگ و مدرن را پیدا کنید. اگر سوار مترو شدید، خط 6 و خط 10 شما را به اَروندیسمنت می رساند و تاکسی های شهری هم از این خیابان عبور خواهند کرد. در نتیجه برای رفت و آمد خیالتان راحت باشد زیرا به سادگی می تواند بوگرونل را پیدا کنید.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

نقشه بوگرونل پاریس

جاذبه های اطراف بوگرونل

شما در حین بازدید مرکز خرید بوگرونل پاریس می توانید برای دیگر جاذبه های شهر هم برنامه ریزی کنید. همانطور هم که پیشتر گفتیم، در این مرکز خرید شما تنها ده دقیقه با برج ایفل فاصله دارید. در نتیجه جاذبه هایی همچون میدان کنکورد، خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی همگی در اطراف شما است و می تواند دو روز کامل را به خودش اختصاص دهد. در واقع مجتمع بوگرونل در قلب جاذبه های توریستی و تاریخی پاریس واقع شده و موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد.

جالب است بدانید که بوگرونل یکی از مراکز مورد علاقه شهروندان پاریسی هم هست و بیشترشان برای خرید روزانه، برای خریدهای کریسمس، سینما رفتن و موارد دیگر حتما سری به این مجموعه می زنند. در نتیجه این امکانات و موقعیت فوق العاده مجموعه، همیشه مرکز تجاری بوگرونل یکی از مجتمع های مورد علاقه توریست ها و گردشگرانی است که در فصول مختلف سال به پاریس سفر می کنند.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

رویداد ها و فستیوال های بوگرونل

به دلیل وسعت و قدمتی که مرکز خرید بوگرونل پاریس دارد، معمولا رویداد ها و ایونت های بسیاری را میزبانی می کند. از مهم ترین جشن های بزرگ مجموعه می توان به مراسم های ویژه روز استقلال فرانسه، جشن های کریسمس و جشن آغاز سال نو و تعطیلات تابستانی اشاره کرد. معمولا در این موقع از سال علاوه بر برگزاری جشن ها و مراسم مختلف، فروشگاه ها هم از آخرین کلکسیون خود رونمایی کرده و حتی کلکسیون قبلی را با قیمت های خوبی ارائه می دهند. در نتیجه بهتر است حتما در سفر پاریس، نگاهی هم به تقویم بیندازید و اگر مناسبتی پیش رو است، حتما از آن استفاده کنید.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

آرایش، زیبایی پوست و عطرهای روز دنیا

یکی دیگر از ویژگی های متمایز بوگرونل نسبت به دیگر مراکز خرید و بازارهای پاریس، خدمات میکاپ، زیبایی و مراقبت پوست است. همانطوری که می دانید پاریش شهر مد و فشن اروپا است و در میان دیگر شهرهای فعال در صنعت مد، می درخشد. بر همین اساس بسیاری از فروشگاه های مرکز خرید بوگرونل پاریس به فشن و مد تعلق دارد. ولی این مهم تنها بخش کوچکی از دنیای مدرن و زیبای بوگرونل است. شما در این مجموعه علاوه بر آخرین محصولات آرایشی، بهداشتی و البته زیبایی، می توانید تمام آن ها را امتحان هم بکنید که این مهم تنها بخش کوچکی از رویداد های بوگرونل است.

در آخرین قسمت مرتبط با زیبایی و آرایش هم باید به کلکسیون ویژه بوگرونل در رابطه با عطرها و ادکلن ها اشاره کرد. علاوه بر عطرهای گران قیمت پاریسی شما می توانید بهترین و آخرین پرفیوم های موجود در بازار را از بوگرونل تهیه کرده و البته قیمت گرانی هم برای این خرید بپردازید. همانطور که می دانید از دیرباز پاریس در حوزه عطر و پرفیوم یکی از پیشروها بود و بر همین اساس امروزه مجتمع تجاری بوگرونل میزبان بهترین کالکشن عطرهای روز دنیاست.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

جواهرات و اکسسوری ها

شاید قسمت مورد علاقه بسیاری از گردشگران به ویژه در سفرهای لوکس، فروشگاه های جواهرات و اکسسوری ها باشد. مرکز خرید بوگرونل علاوه بر فروشگاه هایی که نماینده معتبر ترین اکسسوری های دنیا هستند، قسمتی را هم به جواهرات اختصاص داده است. بر همین اساس شما علاوه بر جواهرات برند، می توانند در این مجموعه مدرن شانس خرید طلا و جواهرات فرانسوی را داشته باشید که بر اساس آخرین طراحی های روز دنیا وارد بازار شده اند. بسیاری از این جواهرات بر اساس ترند های دنیای فشن طراحی شده و همراه با سنگ های گران قیمت تزئین می شوند. البته در انتها هم باید گفت که این جواهرات و اکسسوری ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار است ولی در عین حال تماشای آن خالی از لطف نیست.

عضویت در مرکز خرید بوگرونل

عضویت یا ممبرشیپ را می توان یکی از بهترین ویژگی های بوگرونل دانست. در صورتی که شما عضو مجموعه شوید و کارت عضویت دریافت کنید، می توانید از امکانات بسیار زیادی برخوردار شوید و آفرهای مختلفی را مرتب دریافت خواهید کرد. مرکز خرید بوگرونل پاریس برای مشتریان همیشگی و اعضا کارت های هدیه، گیفت ها، کارت های تخفیف و موارد مشابه را برنامه ریزی کرده و شما می توانید از تمام این امکانات استفاده کنید.

در صورتی که برنامه کاری شما مستلزم سفرهای متعدد به پاریس است، شانس خود را برای عضویت و ممبر شیم بوگرونل امتحان کنید و حتما از مزایای آن بهره مند شوید. شما می توانید بعد از مراجعه به وبسایت رسمی مرکز خرید بوگرونل، از نوار عنوان بالای صفحه وارد قسمت عضویت شده و اطلاعات لازم را مطالعه کنید. با طی کردن مراحل و پرداخت حق عضویت نوبه به بهره مندی از آفرها، گیفت ها و تخفیفات ویژه بوگرونل می رسد که بدون شک شما را راضی خواهد کرد.

مرکز خرید بوگرونل پاریس

انتهای سفر به مرکز خرید بوگرونل

در انتهای سفر مجازی به مرکز خرید بوگرونل پاریس، باید گفت که پیشنهاد ما برای این گشت و گذار نصف یک روز است ولی اگر شما  از آن دسته کسانی هستید که خرید کردن های پیاپی را دوست دارید شاید حتی یک روز را بتوانید در بوگرونل بگذرانید. از سوی دیگر نزدیکی این مجموعه به جاذبه های شهر و دیگر قسمت های دیدنی پاریس موجب شهرت این بوگرونل شده است. در نتیجه شما می توانید حتی چندین بار و در خلال گشت و گذارهای تان سری به آن بزنید. 

بوگرونل را می توان یکی از وسیع ترین و البته زیباترین بازارهای پاریس به شمار آورد که می توانید تمامی برند های معتبر دنیا را که در این بازار نمایندگی دارند ببینید. در نتیجه شما در بوگرونل برای خرید انواع جواهرات، اکسسوری، لوازم آرایش و مراقبت پوست، آخرین کالکشن لباس های زنانه و مردانه، ترند های دنیای فشن دستی باز دارید و می توانید با هر سلیقه ای خرید کرده و حسابی ولخرجی کنید. 

موقعیت دسترسی این مجتمع فوق العاده راحت است و نیازی به خرج بلیط های اضافه برای حمل و نقل نیست به راحتی می توانید با کمی پیاده روی به مقصد برسید. در نتیجه اگر بدون تور و تنها به پاریس سفر کردید، بهتر است که حتما این بازار فوق العاده در قلب شهر را در لیست گردش های سفر فرانسه و پاریس گردی قرار دهید و سری به آن بزنید. امیدواریم حسابی از گشت و گذار در پاریس زیبا لذت ببرید. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!