معرفی و آشنایی با پل آلما پاریس

پل آلما پاریس یکی از بهترین و جذاب ترین دیدنی های تاریخی و گردشگری فرانسه و اروپا می باشد که در سال های اخیر شاهد برگزاری تورهای مسافرتی متعددی به این منطقه می باشیم که این نشان دهنده اهمیت و محبوبیت این جاذبه توریستی در میان مسافران و توریست ها می باشد.

معرفی پل آلما پاریس

شهر زیبای پاریس با داشتن جاذبه های دیدنی و تفریحی متعدد از محبوب ترین و بهترین مناطق توریستی و گردشگری در اروپا می باشد که پل های رویایی و معروف این شهر از جمله جذاب ترین و پرطرفدارترین دیدنی هایی می باشد که نظر و توجه بسیاری از گردشگران و مسافران خارجی را به سوی خود جذب می کند. پل آلما در شهر پاریس بر فراز رود سن واقع شده است و نام خود را از نبرد آلما در طول جنگ کریمه گرفته است که جذابیت این سازه با نام خاص خود افزایش می یابد. سال ساخت و ساز این پل به سال های 185 تا 1856 میلادی بر می گردد که در نهایت به دست ناپلئون سوم در سال 1856 افتتاح و مورد تردد و استفاده قرار گرفت.

در پایه این پل مجسمه سرباز وجود دارد و از زمان های گذشته به منظور سنجش سطح مورد بهره برداری واقع می شده است و با رسیدن آب به چکمه های مجسمه سرباز وضعیت را عادی و در صورت رسیدن به زانوهایش دریچه های سد را بسته می دانستند. در این پل تونلی طراحی شده است که محل مرگ پرنسس دایانا، شاهزاده ولز می باشد که پس از ساخت پل، مورد طراحی و ساخت قرار گرفته است. پل آلما پاریس از جمله پل های تاریخی و با قدمت بسیار طولانی در این منطقه بوده و به منظور ارج نهادن به مقام آلما در جنگ با روسیه به همراه انگلیسی ساخته و طراحی شد. این پل قوسی شکل از دوران قدیمی تا به امروز تنها آسیب های بسیار کمی را در خود مشاهده کرده و به دلیل کم بودن طول پل برای گذر اتومبیل ها در سال 1970 تا 1974 مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفت و تنها مجسمه سرباز که نماد جذاب پل آلما پاریس می باشد باقی ماند و طول پل به 153 متر و عرض آن به 2 متر ارتقا داده شد.

پل آلما پاریس

بهترین زمان بازدید از پل آلما پاریس

پل آلما پاریس یکی از بهترین و زیباترین پل های تاریخی موجود در کشور فرانسه و قاره اروپا می باشد و گردشگران بسیاری هر ساله به قصد بازدید از این پل تاریخی با جاذبه های دیدنی بی نظیرش در اولویت های خود قرار می دهند. نهایت پل آلما به تونل ختم می شود که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم در تونل پرنسس دایانا و نامزدش در اثر یک تصادف شدید در سال 1997 میلادی در گذشتند و شعله آزادی در شمال پل به عنوان یادبود غیر رسمی پرنسس تبدیل شد.

با توجه به محبوبیت بسیار این پل در میان مسافران داخلی و خارجی می توان گفت بهترین زمان بازدید از این مکان اوایل فصل بهار و اواخر فصل تابستان می باشد چرا که در این ایام از سال تعداد ورودی مسافران و گردشگران به شهر پاریس در مقایسه با دیگر ایام سال کمتر بوده همچنین شرایط اقلیمی حاکم در سطح شهر پاریس در این فصول از سال بسیار مناسب می باشد و گردشگران می توانند به راحتی و به دور از شلوغی و تغییرات شدید آب و هوایی از سفر توریستی و تفریحی خود نهایت لذت را ببرند. در سال های اخیر شاهد افزایش تقاضای بازدید از پل آلما در پاریس می باشیم که این نشان دهنده اهمیت و محبوبیت این جاذبه تاریخی در میان مسافران و توریست ها می باشد.

پل آلما پاریس

دسترسی به پل زیبای آلما پاریس

راه دسترسی به پل زیبای آلما پاریس با توجه به وجود مترو آلما در نزدیکی این جاذبه بسیار راحت و مناسب بوده و گردشگران می توانند در کوتاهترین مدت زمان با دسترسی به ایستگاه مترو می توانند خود را به این جاذبه تاریخی و تفریحی زیبای پاریس برسانند. گشت و گذار در این پل و مشاهد زیبایی ها وصف نشدنی آن برای هر فردی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و مسافران با حضور در این منطقه بدون خستگی و احساس کسلی می توانند ساعاتی را بدون احساس گذر زمان به پیاده روی و گشت و گذار بپردازند. موقعیت دسترسی مناسب این پل سبب شده است که این مکان یکی از پرتردد ترین و پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری در شهر پاریس به شمار آید. شما نیز در سفر به این شهر توریستی می توانید با استفاده از مترو با کمترین هزینه و کوتاه ترین مدت زمان خود را به این مکان برسانید مشاهده رودخانه سن از پل آلما و تماشای زیبایی های این رودخانه به خصوص در ساعات دیر وقت از شب با نورپردازی های بسیار عالی از جذابیت وصف نشدنی برخوردار می باشد.

پل آلما پاریس

مدت زمان بازدید از پل رویایی آلما پاریس

برای بازدید از پل آلما پاریس به مدت 1 ساعت نیاز دارید تا بتوانید به راحتی از تمامی ویوی زیبای رودخانه سن دیدن نمایید. بازدید از این جاذبه گردشگری در پاریس رایگان بوده و توریست ها می توانند در شروع روز خود با بازدید از این پل سرزنده تر و شاداب تر شده و ادامه روز را با انرژی بیشتر ادامه دهند. همچنین بازدید شبانه از این پل سبب خواهد شد که تمامی خستگی روز را از تن دور کنید و احساس شادی و هیجان بسیاری داشته باشید. پل آلما در مقایسه با دیگر پل های معروف پاریس از اهمیت بسیار زیادی برای مردم بومی منطقه برخوردار می باشد و دلیل این موضوع پیروزی آلما در نبرد روسیه و نامگذاری این پل به یادبود آلما می باشد. به گونه ای می توان گفت پل آلما پاریس برای مسافران داخلی از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و روزانه کثیری از شهروندان پاریس به قصد گشت و گذار و بازدید از این پل تاریخی و باشکوه به این منطقه روی می آورند و ساعاتی را بدون اینکه از این پل و زیبایی هایش دل بکنند به پیاده روی مشغول می شوند به خصوص در فصل پاییز با توجه به شرایط اقلیمی بسیار جذاب و بی نظیر حضور عاشقان در این پل بسیار مشاهده می شود.

پل آلما پاریس

دیدن های نزدیک به پل آلما پاریس

موقعیت قرارگیری پل آلما پاریس به گونه ای می باشد که جاذبه های دیدنی و تفریحی بیشمار پاریس به این منطقه نزدیک بوده و گردشگران می توانند در کنار بازدید از پل تاریخی آلما فرصت بازدید از دیگر جاذبه های شهر را داشته باشند. از این رو می توان گفت پل آلما برای گردشگران و مسافران از محبوب ترین و پرطرفدارترین مناطق توریستی در شهر بوده و در سفر و حضور خود در این منطقه بازدید از پل آلما پاریس را در اولویت های خود قرار می دهند. از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک به این پل می توان به موزه کوای برانلی، برج ایفل، میدان شان دو مارس، پل الکساندر سوم، بلوار شانزلیزه پاریس و بنای یادبود شعله آزادی اشاره کرد هریک از این موارد ذکر شده از بهترین های پاریس بوده و به عنوان پر بازدید ترین جاذبه های فرانسه شناخته می شود.

پل آلما پاریس

هتل های نزدیک به پل آلما پاریس

با توجه به پرتردد و پر بازدید بودن پل زیبای آلما شاهد تاسیس و افتتاح هتل ها و اقامتگاه های متعددی در اطراف این جاذبه توریستی می باشیم که این امر با هدف جذب مسافران و گردشگران به اقامت در نزدیک پل آلما بوده و از این طریق گردشگران می توانند در هر ساعاتی از شبانه روز بدون نگرانی از دسترسی به این منطقه با پیاده روی کوتاه خود را به پل آلما پاریس برسانند. هتل های این منطقه از بهترین امکانات لوکس و مدرنی بهره مند بوده و مسافران می توانند در سفر توریستی خود به پاریس با اقامت در این هتل ها نهایت رضایت را داشته باشند از جمله هتل های اطراف پل آلما پاریس می توان به هتل ماریگنان چمز الیسس، هتل شنگری لا، هتل پلازا آته نی پاریس اشاره نمود.

پل آلما پاریس

رستوران های اطراف پل آلما شهر پاریس

گردشگران و مسافران می توانند پس از گشت و گذار و تفریح یک ساعتی در پل آلما پاریس برای میل کردن لذیذترین غذاهای فرانسوی در رستوران های اطراف این پل حضور داشته و در فضای کلاسیک و مدرن رستوران ها لحظاتی بسیار زیبا و نابی را سپری کنند. بدون تردید پس از تفریح یک ساعتی در فراز رودخانه سن و مشاهده زیبایی های این رودخانه از پل آلما، حضور در فضایی با بوی غذاهای لذیذ فرانسوی و پخش آهنگ دلنشین برای مسافران از بهترین لحظات و دقایق سفرشان به شمار می رود. از جمله رستوران های این منطقه می توان رستوران بف بار، رستوران الن گی آم، رستوران لس فبلس و رستوران کارامل را نام برد.

پل آلما پاریس

سرگرمی های پل آلما

از جمله سرگرمی هایی که توریست و مسافران می توانند با حضور در پل آلما پاریس نهایت لذت را ببرند می توان به دستفروش های کنار پل معروف آلما با بهترین سوغاتی ها و صنایع دستی فرانسه اشاره کرد. همچنین کنسرت های خیابانی شبانه در پل آلما از جذاب ترین سرگرمی هایی می باشد که برای مسافران و توریست های خارجی از هیجان و نشاط بسیاری برخوردار می باشد. پیاده روی بر روی پل و تماشای حرکت آب رود سن از دیگر سرگرمی هایی بوده که به خصوص برای دونفره ها از زیباترین و محبوب ترین گزینه ها می باشد.

پل آلما پاریس

تور مسافرتی پل آلما شهر پاریس

آژانس های مسافرتی متعددی در سطح کشورمان با برگزاری تورهای بسیاری به بازدید از پل آلما پاریس بهترین سفرهای گردشگری و توریستی به این منطقه اجرا می کنند شما نیز می توانید با شرکت و ثبت نام در تورهای مسافرتی پل آلما می توانید سفری بسیار باکیفیت و درجه یک با بهترین امکانات و خدمات را تجربه کنند. از جمله مزیت های سفر با تورهای گردشگری به این منطقه می توان به عدم نیاز به برنامه سفری، راهنمایان سفر و بازدید از بهترین جاذبه های توریستی و تفریحی شهر پاریس اشاره نمود.

پل آلما پاریس

نکات دانستنی در سفر به شهر پاریس

در سفر به شهر رویایی و تاریخی پاریس بایستی قبل از شرکت در تور مسافرتی اطلاعاتی دقیق در خصوص نوع سفر اجرایی و باید و نبایدهای سفر خود به دست آورید. برای مثال قبل از شروع سفر به شرایط اقلیمی حاکم در سطح شهر پاریس توجه داشته و لباس مناسبی را در چمدان های خود قرار دهید. همچنین کسب اطلاعاتی از فرهنگ مردم این منطقه برای داشتن رفتار مناسب در طول سفر بسیار مهم بوده و می توان در طول اقامت خود در این شهر بدون مواجه شدن با مشکلی از سفر خود نهایت لذت را ببرید. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!