مرکز خرید بایجنکف آمستردام | معرفی – تصاویر – تاریخچه

مرکز خرید بایجنکف آمستردام | معرفی – تصاویر – تاریخچه

مرکز خرید بایجنکف آمستردام بزرگترین فروشگاه زنجیره ای آمستردام است، مرکز خرید بایجنکف آمستردام در میدان دام و در مرکز آمستردام قرار دارد.

مرکز خرید بایجنکف آمستردام از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در آمستردام هلند محسوب می شود که نمونه های آن را می توان در لندن و برلین یافت. در مرکز خرید بایجنکف آمستردام، هر آنچه لازم دارید را می توانید خریداری کنید. انواع مختلفی از خوراکی ها، لباس های برند، لوازم آرایشی، مبلمان، لوازم منزل، اسباب بازی و… در این مرکز خرید در دسترس است. این فروشگاه در مرکز آمستردام قرار گرفته است.

مرکز خرید بایجنکف آمستردام

بایجنکف در حال حاضر به عنوان یک فروشگاه زنجیره ای فعالیت می کند و هفت شعبه در شهرهای محتلف هلند دارد. شعبه قدیمی آن مرکز خرید بایجنکف آمستردام است که در سال 1870 بنا شد که در ابتدا یک مغازه کوچک بوده است. در حال حاضر در سطح ملی فعالیت دارد. به طور کلی در مرکز خرید بایجنکف آمستردام فروش محصولات مربوط به پوشاک، مد، آرایشی، عطر و ادکلن در محوریت قرار داد. در سایر بخش های مرکز خرید بایجنکف آمستردام نیز لوازم خانگی، ورزشی، کتاب و… نیز به فروش می رسد.

مرکز خرید بایجنکف آمستردام

تاریخچه مرکز خرید بایجنکف آمستردام

این مرکز خرید در آمستردام همان طور که گفته شد در سال 1870 میلادی تاسیس شد و در مارس همان سال نیز توسط یک تاجر آمستردامی به نام سیمون فیلیپ گوداسمیت در اتاق بازرگانی هلند ثبت شد. این مرکز خرید در ابتدا نسبتا کوچک بود و در بیست سال اولیه خود فقط با تعداد چهار نیرو فعالیت می کرد. پس از فوت اسمیت، فروشگاه توسط پسر عموی وی اداره شد و با خرید زمین ها و ملک های اطراف به تدریج فعالیت فروشگاه بیشتر شد. در سال 1909، ساختمان های جدید، جایگزین ساختمان های قدیمی شدند و به دلیل جنگ جهانی اول و مشکلات در تامین مصالح، تا سال 1915 توسعه فروشگاه به کندی پیش رفت.

کمپین فروش ارزان در بحران اقتصادی 1984

یکی از به یاد ماندنی ترین کارهایی که توسط مدیران مرکز خرید بایجنکف، کمپین فروش در سال 1984 میلادی بود. در این سال بحران اقتصادی کل اروپا، خصوصا هلند را در برگرفت. بر همین اساس در این فروشگاه به مدت سه روز کمپین فروش راه اندازی شد که بر اساس آن در مدت 3 روز، محصولات برند با قیمت ارزان در اختیار شهروندان قرار داده شد که صف های بسیار طولانی برای خرید به وجود آمده بود.

کمپین فروش ارزان در بحران اقتصادی 1984

آدرس مرکز خرید بایجنکف در آمستردام

در صورتی که به آمستردام سفر داشتید حتما از این مرکز خرید بازدید داشته باشید. مرکز خرید بایجنکف آمستردام در مرکز این شهر و در میدان دام واقع شده است. در واقع بخش ورودی آن در میدان دام است. دسترسی به این منطقه بسیار آسان است. ساختمان مرکز خرید نیز در مجاورت دامرک و بورسپلین قرار گرفته است. این همان ساختمانی است که بین سال های 1912 و 1915 جایگزین ساختمان اولیه شده است و توسط ون استراتن و با لوبرس طراحی شده است. معماری این مرکز خرید جالب توجه است و به همین دلیل در سال 2001 به آن اثر ملی در هلند به ثبت رسید.

آدرس مرکز خرید بایجنکف در آمستردام

مشخصات فروشگاه بایجنکف آمستردام

مرکز خرید بایجنکف آمستردام بیش از 20 هزار متر مربع مساحت دارد و یکی از بزرگترین و مجلل ترین فروشگاه های زنجیره ای در کل هلند است و در بین تمام شعبه های این فروشگاه در هلند بزرگترین آن ها به حساب می آید. در سال 2008 در طبقه پنجم آن رستوران بزرگی افتتاح شد. در سال 2016 نیز طبقه همکف آن با 4300 متر مربع بازسازی و مرمت شد که بر اساس آن اندازه ورودی مرکز خرید بزرگتر شد، در ویترین ها تغییراتی ایجاد شد و مغازه های مختلف با برندهای جدید از جمله لویی ویتون، هرمس، گوچی، سلین، پرادا و مایکل کورس نیز اضافه شدند.

در سال 2016 همچنین تغییراتی در فروشگاه های مربوط به مردان در طبقه اول و زنان در طبقه دوم و سوم ایجاد شد. به دلیل مراجعه زیاد گردشگران و شهروندان هلندی در سال 2017 تصمیم بر این شد که فروشگاه در طی هفت روز هفته و  تا ساعت نه شب فعالیت داشته باشد.

شیرینی ها و غذاها در فروشگاه بایجنکف

از ویژگی های مرکز خرید بایجنکف داشتن خوراکی ها و غذاهای خوش طعم، لذیذ و بین المللی است. از ورودی مرکز خرید بایجنکف در آمستردام که وارد می شوید می توانید برای خرید شیرینی های سنتی هلند اقدام کنید. در صورت که تمایل برای نوشیدنی دارید می توانید چای و یا قهوه سرو کنید. در صورتی که قصد میل کردن وعده غذایی ناهار و یا شام را دارید به رستوران بایجنکف مراجعه کنید. در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین المللی از جمله غذاهای ژاپنی، آمریکایی و ایتالیایی وجود دارد. این مرکز خرید در واقع بسیار کامل است و شما می توانید تمامی نیازهای خود را رفع کنید.

شیرینی ها و غذاها در فروشگاه بایجنکف

خرید بدون مالیات در بایجنکف

کسانی که از کشورهایی غیر از اتحادیه اروپا، به این مرکز خرید مراجعه می کنند می توانند بدون پرداخت مالیات برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند. فروشگاه زنجیره ای بایجنکف آمستردام مجهز به یک سالن ویژه است که خریداران بیرون از اتحادیه اروپا می توانند به مراجعه به آن، مالیات بر ارزش افزوده ای را که برای خرید یک کالا و یا محصول پرداخته اند را پس بگیرند؛ این ویژگی سبب می شود تا شما با قیمت بسیار مناسب بتوانید محصولات و برندهای مختلف را خریداری کنید و در واقع هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.

شرطی که در این مورد وجود دارد مربوط به خریدهای 50 یورو و بالاتر است، در صورتی که ارزش خریدها بیشتر از این عدد باشد مالیات ارزش افزوده به شما برگردانده می شود. در این مرکز خرید راهنمایان مسلط به چندین زبان وجود دارند که شما را در فروشگاه راهنمایی خواهند کرد. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید آمستردام است که امکان پرداخت هزینه به ارزهای کشورهای مختلف و جود دارد. فروشگاه های این مرکز خرید بسیاری از کارت های خرید از جمله Union Pay و Global Blue Card را پذیرا هستند.

خرید بدون مالیات در بایجنکف

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!