موزه ملی دریانوردی هلند | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه ملی دریانوردی هلند | معرفی – تصاویر – تاریخچه

هلند کشوری با زیبایی ها و جذابیت های بیشماری می باشد که موزه ملی دریانوردی هلند از جمله بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی و توریستی در این سرزمین بوده و هر ساله مقصد بازدید انبوهی از توریست ها قرار می گیرد با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در کشور هلند بهترین زمان برای بازدید از این موزه بی نظیر و جالب می تواند در فصل بهار و تابستان باشد.

موزه ملی دریانوردی هلند

آیا قصد سفر و بازدید از موزه ملی دریانوردی هلند را دارید؟ آیا می دانید موزه ملی دریانوردی هلند از جمله بهترین های اروپا می باشد؟ آیا می دانید بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه توریستی چه زمانی می باشد؟ آیا اطلاعاتی از قدمت و سبک معماری این موزه جذاب و بی نظیر هلند دارید؟

کشور هلند از جمله کشور های محبوب و پرطرفدار در میان توریست ها و گردشگران می باشد که در سالهای اخیر شاهد افزایش ورودی گردشگران به این منطقه می باشیم که این موضوع نشان دهنده جذابیت هلند برای سفر های توریستی و تفریحی در میان مسافران می باشد. هلند سرزمینی با جاذبه ها و اماکن دیدنی بیشماری بوده که از مهمترین دلایل جذب مسافران به سوی خود وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد می باشد که موزه ملی دریانوردی کشور هلند از جمله بهترین و معروف ترین دیدنی های این کشور بوده و هر ساله به عنوان یکی از پربازدیدترین جاذبه های کشور هلند شناخته می شود.

موزه ملی دریانوردی کشور هلند در شهر آمستردام قرار گرفته است و از سال 2007 به مدت 4 سال مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت و در نهایت با حضور ملکه هلند دوباره گشایش و مورد بازدید و تردد بازدیدکنندگان و گردشگران واقع شد. این موزه جالب و بسیار بی نظیر در کنار رودخانه آی قرار گرفته است که یک کشتی نیز در کنار ساختمان موزه بر روی آب موجود بوده و جزئی از موزه را تشکیل می دهد که فضای دوران دریانوردی را به نمایش گذاشته است.

در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت خوانندگان عزیز را با معماری، بهترین زمان بازدید، نزدیک ترین جاذبه های هلند به موزه ملی دریانوردی کشور هلند و تور مسافرتی هلند آشنا کنیم لطفا با ما همراه باشید.

موزه ملی دریانوردی هلند

بهترین زمان بازدید از موزه ملی دریانوردی هلند

گردشگرانی که قصد سفر به کشور هلند را دارند می دانند که با تنوع بسیاری از دیدنی ها و جاذبه های توریستی مواجه خواهند شد که موزه ملی دریانوردی هلند از جمله بهترین و پرتقاضاترین جاذبه های دیدنی در سفر گردشگری مسافران از اقصی نقاط جهان می باشد.

اگر شما نیز به دنبال شرکت در سفرهای توریستی موزه ملی دریانوردی کشور هلند هستید پیشنهاد می کنیم بهترین زمان را برای شروع سفر خود انتخاب کنید به این منظور می توان گفت بهترین زمان برای بازدید از موزه ملی دریانوردی و سفر به کشور هلند از نظر شرایط اقلیمی و آب و هوایی فصل بهار و اواخر فصل تابستان می باشد و مسافران می توانند در این ایام از سال بدون اذیت شدن از شرایط آب و هوایی به راحتی در سطح شهر گشت و گذار داشته و علاوه بر این موزه دیدنی و جالب از دیگر جاذبه های توریستی آمستردام بازدید بعمل آورند. البته بهترین زمان سفر با توجه به انتظارات مسافران می تواند متفاوت باشد برای مثال افرادی که قصد دارند با هزینه های بسیار پایین و مناسب سفر داشته باشند می توان بهترین زمان سفر را اوایل فصل پاییز دانست که در این ایام از سال میزان ورودی گردشگران و مسافران به کشور هلند کاهش یافته و در نتیجه نرخ هزینه های سفر و اقامت در هلند به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

موزه ملی دریانوردی هلند

معماری و طراحی موزه ملی دریانوردی کشور هلند

معماری و طراحی داخلی موزه ملی دریانوردی هلند از جمله مواردی می باشد که در وهله اول نظر و توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند معماری خارجی موزه ملی دریانوردی کشور هلند با نمای سفید و پنجره های شیشه ای متعدد در میان آب رودخانه آی زیبایی بسیاری را به خود اختصاص داده است. گردشگران و مسافران با حضور در این موزه تنها ساعتی را مجذوب بازدید از طراحی و سبک معماری خاص این ساختمان خواهند شد.

با وجود اینکه در سال های اخیر ساختمان موزه ملی دریانوردی نیاز به ترمیم و بازسازی داشته اما با این حال بدون هیچگونه تخریب برجای مانده و با توجه به رسیدگی های لازمی که در این ساختمان انجام شده است از جمله مقاوم ترین و با استحکام ترین ساختمان های واقع در کشور هلند می باشد. گردشگران و توریست ها به مدت زمان 2 الی 3 ساعت برای بازدید از موزه ملی دریانوردی آمستردام نیاز خواهند داشت که در این میان با توجه به وجود راهنمایان موزه می توانند به راحتی از بخش های مختلف موزه بازدید کرده و با آثار دیدنی بیشماری آشنا شوند.

موزه ملی دریانوردی هلند

نزدیک ترین هتل های موزه ملی دریانوردی کشور هلند

با توجه به اینکه موزه ملی دریانوردی هلند از محبوب ترین و پربازدیدترین جاذبه های توریستی در آمستردام می باشد به این منظور شاهد ساخت و افتتاح هتل ها و اقامتگاه های متعدد با امکانات و خدمات متنوعی در نزدیکی این ساختمان می باشیم که گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از موزه ملی دریانوردی کشور هلند را دارند می توانند برای دسترسی راحت به این منطقه در هتل های نزدیک به آن اتاق خود را رزرو نمایند.

مسافران با اقامت در هتل های نزدیک به موزه ملی دریانوردی می توانند بدون اذیت شدن در جا به جایی به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از زمان سفر با ورود به وب سایت های مربوطه جهت رزرو هتل اقدامات لازم را بعمل آورده و با خیال راحت در زمان حضور در کشور هلند خود را به هتل رزرو شده برسانند. از جمله هتل های نزدیک به این موزه دیدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Sweet hotel
  • Grand hotel
  • Luxury suites Amsterdam
  • Hotel hermitage
موزه ملی دریانوردی هلند

نزدیکترین رستوران های موزه ملی دریانوردی کشور هلند

گردشگران و توریست ها می توانند در کنار بازدید از موزه ملی دریانوردی هلند از امکانات و خدمات رفاهی اطراف آن نیز بهره مند شوند مسئولین مربوطه با در نظر گرفتن آسایش مسافران و توریست ها تصمیم های جدی در زیرساخت ها گرفته و در حال حاضر شاهد راه اندازی رستوران ها و کافه های متعدد و لوکس در این اطراف می باشیم که مسافران پس از ساعاتی بازدید از موزه ملی دریانوردی هلند می توانند با حضور در رستوران های نزدیک این ساختمان به استراحت و میل کردن یک وعده غذایی لذیذ دعوت کنند.

از جمله رستوران های نزدیک به موزه می توان موارد زیر را نام برد: 

  • A fusion
  • Nelis oost
  • La paria
  • moeders
موزه ملی دریانوردی هلند

نزدیک ترین جاذبه های دیدنی موزه ملی دریانوردی هلند

موزه ملی دریانوردی هلند از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در اروپا بوده و هر ساله مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران واقع می شود و با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که داراست به جاذبه های توریستی دیگر شهر آمستردام بسیار نزدیک بوده و مسافران می توانند در کنار بازدید از موزه ملی دریانوردی کشور هلند فرصت بازدید از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه را داشته باشند به گونه ای می توان گفت می توانند یک روز کامل خود را برای گشت و گذار و تفریح در این منطقه سپری کرده و بهترین جاذبه های هلند از جمله باغ گیاه شناسی، موزه آرمیتاژ، موزه ویلت هولوسین، پل عشق، موزه ون لوون، خانه ی رمبراندت، میدان یهودیها، کارخانه الماس گسان، بازارچه واترلو پلین و … بازدید کنند.

بدون تردید سفر و بازدید از زیبایی های نهفته در دل آمستردام هلند لحظات بسیار ناب و فراموش نشدنی را برای مسافران به دنبال خواهد داشت.

موزه ملی دریانوردی هلند

دسترسی به موزه ملی دریانوردی هلند

دسترسی به موزه ملی دریانوردی هلند با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرارگیری آن بسیار راحت و آسان بوده و گردشگران می توانند به راحتی با استفاده از مترو و اتوبوس های محلی در کوتاه ترین مدت زمان خود را به ساختمان موزه ملی دریانوردی در کنار رودخانه آی برسانند. موقعیت جغرافیایی موزه ملی دریانوردی کشور هلند از جمله مهمترین دلایلی می باشد که سبب پربازدید بودن این جاذبه دیدنی در شهر آمستردام شده است چرا که بسیاری از گردشگران به قصد بازدید از رودخانه زیبای آی بازدید از این موزه را از دست نداده و می توانند در کنار بازدید از این رودخانه فرصت بازدید از جاذبه های توریستی و دیدنی بسیار اطراف آن را نیز داشته باشند.

موزه ملی دریانوردی هلند

تور مسافرتی موزه ملی دریانوردی کشور هلند

گردشگران و مسافرانی که به دنبال سفر و بازدید از موزه ملی دریانوردی هلند هستند می توانند با شرکت در تور مسافرتی هلند که از جمله پرتقاضاترین و محبوب ترین تورهای امروزی در کشورمان می باشد فرصت تجربه سفری با امکانات و خدمات عالی در کنار دوستان و خانواده را داشته باشند. گردشگران می توانند همین الان با شرکت در تور مسافرتی موزه ملی دریانوردی کشور هلند در شروع سال جدید و با توجه به ایام تعطیلی بسیار با خیال راحت سفر خود را به دل اروپا و زیباترین جاذبه های توریستی و گردشگری هلند را شروع کنند.

بدون تردید انتخاب کشور هلند برای سفر توریستی خارجی خود بهترین و جذاب ترین انتخاب خواهد بود.

موزه ملی دریانوردی هلند

بایدها و نبایدهای سفر به هلند

در سفر و بازدید از موزه ملی دریانوردی هلند بایستی یک سری اطلاعات از باید ها و نبایدهای سفر خود به دست آورید به این منظور پیشنهاد می کنیم قبل از شروع سفر خود با ورود به وب سایت رسمی موزه ملی دریانوردی کشور هلند از روزهای تعطیل و ساعات بازدید از این ساختمان اطلاعاتی بدست آورده تا در زمان حضور خود در هلند در ساعات مقرر شده برای بازدید از طراحی و آثار دیدنی موزه ملی دریانوردی اقدام کنید.

هم چنین در زمان حضور خود در این منطقه بهتر است از راهنمایان موزه برای گشت و تردد در داخل ساختمان کمک گرفته و در صورت نیاز به دریافت اطلاعاتی از آثار دیدنی و تاریخی این موزه از راهنمایان سفر خود و یا موزه تقاضا کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!