درباره ی مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زوریخ بدانیم

درباره ی مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زوریخ بدانیم

مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای، یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر زوریخ در کشور سوئیس به شمار می‌آید که گردشگران بدون شک در برنامه سفر خود بازدید از این …

معرفی مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زوریخ

مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زوریخ یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر زوریخ در کشور سوئیس به شمار می‌آید که گردشگران بدون شک در برنامه سفر خود بازدید از این مکان را لحاظ خواهند نمود و ساعاتی از روز را در آب‌های معدنی گرم آن با لذت و آرامش سپری می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت مختصر اطلاعاتی را در خصوص این مکان دیدنی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ تا پایان این متن با ما همراه باشید.

درباره ی مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زوریخ بدانیم | یوروپ تورز

آشنایی کلی با شهر زوریخ در کشور سوئیس

یکی از محبوب و معروف‌ترین شهرهای اروپایی در کشور سوئیس که هر ساله مورد توجه و استقبال تعداد کثیری از گردشگران و جهانگردان قرار می‌گیرد، زوریخ نام دارد. این شهر بسیار زیبا با آب و هوای خوش و دلپذیر خود در مجاورت دامنه‌های کوه آلپ و در بخش شمالی کشور سوئیس واقع شده است و از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بسیاری برای ساختن یک سفر خاطره انگیز و رویایی برخوردار می‌باشد.

به طور مثال، برج و خانه‌های تاریخی متعلق به دوره قرون وسطی، جنگل‌ها و زمین‌های همیشه سبز زوریخ تنها بخش کوچکی از این جاذبه‌ها به حساب آمده و بدون شک بازدید و گشت و گذار در آن‌ها برای گردشگران و مسافران به یادماندنی خواهد بود.

از دیگر جاذبه‌های این شهر اروپایی می‌توان به مراکز خدماتی متعدد آن اشاره کرد که با ارائه انواع خدمات متنوع و گوناگون، بستری بسیار مناسب را برای رفاه و آسایش ساکنین و مسافرین فراهم نموده است. مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای از جمله این مراکز خدماتی معروف به حساب آمده که از ویژگی‌هایی خاص و منحصر به فرد برخوردار می‌باشد؛ در ادامه اطلاعاتی بیشتر راجع به این مرکز و موقعیت آن با شما در میان می‌گذاریم. 

مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای در شهر زوریخ

یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های سفر به شهر زوریخ در کشور سوئیس که اغلب مسافران و گردشگران آن را در لیست برنامه‌های سفر خود یادآور می‌شوند، بازدید و مراجعه به مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زوریخ (Zurich Thermal Baths & Spa) می‌باشد. این مرکز خدماتی تخصصی و حرفه‌ای با برخورداری از مشخصه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود بسیار برای گردشگران جذاب بوده و آن‌ها بعد از گشت و گذار روزانه خود می‌توانند ساعاتی را جهت استحمام و  تجدید قوا در این مکان سپری کنند.

حمام‌های ترمال و اسپای در این مجموعه هر یک به لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به قرار‌گیری حمام‌های ترمال در سردابه‌های قدیمی سنگی و ارائه حمام‌های اسپای در دو نوع ایراندی و رومی اشاره نمود.

مشخصه های مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای

در یک دسته بندی کلی می‌توان برخی از مهمترین مشخصه‌ها و ویژگی های مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای در شهر زوریخ را به صورت موارد مطرح شده در قسمت ذیل بیان نمود؛ دقت داشته باشید که این خدمات این مجموعه بسیار متنوع و گسترده بوده و افراد می‌توانند یکی از به یادمانی‌ترین بخش‌های سفر خود را با تجربه حضور در این محیط استثنایی در دفترچه خاطرات ثبت نمایند : 

  • استفاده از سنگ و چوب برای ساخت بدنه اصلی این حمام ها 
  • برخورداری از آب‌های معدنی با دمایی بین 35 تا 41 درجه سانتی گراد 
  • برخورداری از چندین نوع استخر مختلف نظیر استخر مدیتیشن و … 
  • حوضچه‌های مجزا و اختصاصی در زیر طاق‌های سنگی 
  • اتاق‌های ویژه نشیمن برای استراحت بعد از آب تنی و استحمام 
  • اتاق‌های بخار  و … 
مشخصه های مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای | یوروپ تورز

موقعیت مجموعه حمام‌‌ های ترمال و اسپای زوریخ 

پیدا کردن موقعیت و آدرس دقیق مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای در شهر زوریخ با وجود پیشرفت سریع تکنولوژی و اپلیکیشن‌های که در این زمینه طراحی شده است، بسیار راحت و سریع امکان می‌پذیرد. در قسمت زیر نشانی این مجموعه جهت راهنمایی و راحتی شما عزیزان ذکر شده است :  

 آدرس: Brandschenkestrasse 150 | 8002 Zürich، Zurich 8002، Switzerland  

مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای در قلب و مرکز شهر زوریخ و در محله ای قدیمی به نام hurlimann ۱۸۳۶ واقع شده است که اغلب مسافران از آن به عنوان یک هتل معاصر و چشمه گرم یاد می‌کنند. 

معماری مرکز حمام‌ های اسپای و ترمال 

مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای زویخ در کشور سوئیس به لحاظ معماری و ساخت بنا نیز در دسته‌های مختلف فابل بررسی است، چرا که هم سبک معماری رومی و هم معاصر را می‌توان در آن نظاره‌گر بود. همانطور که اشاره شد؛ عمده‌ترین مصالح مورد استفاده برای ساخت این مجتمع خدماتی، سنگ و چوب بوده و طی یک پروژه جدید قرار است که چشمه‌ای را بر روی پشت بام و مشرف به شهر ایجاد نمایند. از مشخصه‌های بازر معماری این بنا می‌توان به کنتراست و هندسه زاویه‌دار آن اشاره نمود که با ساختار سنتی سازه نیز تا حدودی هماهنگی دارد.

دلیل اهمیت بازدید از مجتمع حمام‌ های ترمال 

جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر زوریخ در کشور سوئیس به قدری متنوع و هیجان انگیز هستند که هر فرد تلاش می‌کنند در مدت زمان اقامت کوتاه خود از تمام آنها دیدن نماید. از همین رو این گشت و گذار و بازدیدهای روزانه ممکن است که تا حدودی باعث خستگی شود و به یک برنامه مفرح و لذت بخش برای تجدید روحیه و انرژی خود نیاز داشته باشند. بازدید و مراجعه به مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای یک انتخاب بسیار عالی و لذت بخش برای گردشگرانی است که به شهر زوریخ سفر کرده و باعث نشاط و شادبی آنها خواهد شد.

دلیل اهمیت بازدید از مجتمع حمام‌ های ترمال | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز حمام های ترمال و اسپای زوریخ

مشخصه بارز معماری مجموعه مرکز حمام های ترمال و اسپای زوریخ چیست؟

از مشخصه‌های بازر معماری این بنا می‌توان به کنتراست و هندسه زاویه‌دار آن اشاره نمود که با ساختار سنتی سازه نیز تا حدودی هماهنگی دارد.

مجموعه مرکز حمام های ترمال و اسپای زوریخ در کجا واقع شده است؟

مرکز حمام‌ های ترمال و اسپای در قلب و مرکز شهر زوریخ و در محله ای قدیمی به نام hurlimann ۱۸۳۶ واقع شده است که اغلب مسافران از آن به عنوان یک هتل معاصر و چشمه گرم یاد می‌کنند.

دلیل جذب گردشگران به این مجموعه چیست؟

این مرکز خدماتی تخصصی و حرفه‌ای با برخورداری از مشخصه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود بسیار برای گردشگران جذاب بوده و آن‌ها بعد از گشت و گذار روزانه خود می‌توانند ساعاتی را جهت استحمام و  تجدید قوا در این مکان سپری کنند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!