دانستنی های سفر به هامبورگ | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به هامبورگ | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به هامبورگ، سفر به هامبورگ می‌تواند یکی از جذاب‌ترین سفرهای شما باشد، برای سفر به هامبورگ با تور هامبورگ و تور اروپا باید با مکان‌ها و جاذبه‌های …

راهنمای سفر به هامبورگ

سفر به هامبورگ می‌تواند یکی از جذاب‌ترین سفرهای شما باشد، برای سفر به هامبورگ با تور هامبورگ و تور اروپا باید با مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر بیشتر آشنا شوید تا بتوانید یک سفر خوب را در این شهر سپری کنید.

سفر به هامبورگ می‌تواند تبدیل به سفری پر از خاطره برای شما شود به شرطی که با زیباترین و جالب‌ترین مکان‌های این شهر که بسیاری از توریست‌ها نیز فوق العاده بودن این مکان‌ها را تایید کرده‌اند آشنایی داشته باشید، در ادامه این مطلب قصد داریم کمی درباره این جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری فوق العاده زیبایی که توریست‌هایی که وارد شهر هامبورگ می‌شوند می‌توانند از آن‌ها در طور تور هامبورگ دیدن کنند آشنا شویم و تجربه فوق العاده‌ای را درباره بهترین مکان‌های گردشگری هامبورگ به شما انتقال دهیم.

سفر به هامبورگ می‌تواند یکی از بزرگترین آرزوهای هر کسی باشد، بسیاری از افراد در ایران هستند که علاقه بسیار زیادی به سفرهای خارجی دارند و یکی از بهترین کشورهایی که می‌توانند به آن سفر کنند کشور آلمان می‌باشد، چرا که این کشور دارای زیبایی‌های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است. در داخل کشور آلمان نیز شهر هامبورگ قرار دارد که یکی از زیباترین شهرهای این کشور و حتی سرتاسر قاره اروپا است.

راهنمای سفر به هامبورگ | یوروپ تورز

درباره هامبورگ

شهر هامبورگ یکی از شهرهای بسیار بزرگ آلمان و از شهرهای مهم در قاره اروپا می‌باشد، این شهر دارای بزرگترین متروی دنیا است که می‌توانید در سفر به هامبورگ از آن دیدن کنید. هامبورگ یک شهر بندری است که بندر آن یکی از معروف‌ترین بندرهای قاره اروپا می‌باشد. شاید بتوان گفت که اقتصاد هامبورگ تا حد بسیار زیادی وابسته به بورس می‌باشد، اولین بازار بورس در شهر هامبورگ در سال 1558 شروع به کار کرد و این شهر از لحاظ بورس، شهری بسیار قدیمی است. یکی از مهم‌ترین صنایع در شهر هامبورگ را می‌توان صنعت فیلم‌سازی و در کل رسانه دانست که سالانه هزینه‌ای معادل 25 میلیارد یورو در این شهر برای این صنعت به گردش در می‌آید.

درباره هامبورگ | یوروپ تورز

آب و هوای شهر هامبورگ

آب و هوای شهر هامبورگ آب و هوایی اقیانوسی است که تاثیر بسیار زیادی از اقیانوس اطلس می‌گیرد و همین تاثیر باعث می‌شود تا دارای آب و هوایی بسیار معتدل در فصل تابستان و آب و هوایی سرد در فصل زمستان باشد. اگر علاقه دارید که نهایت لذت را از شهر هامبورگ ببرید می‌توانید در فصل تابستان به این شهر سفر کنید چرا که در این فصل علاوه بر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد این شهر می‌توانید از آب و هوای مناسب آن نیز بهره ببرید. البته این شهر در فصل زمستان نیز دیدنی است و در این فصل نیز شما می‌توانید از زیبایی‌های دیگر شهر هامبورگ استفاده کنید.

آب و هوای شهر هامبورگ | یوروپ تورز

مکان‌ های فرهنگی هامبورگ

برای سفر به هامبورگ بی‌شک آشنایی با مراکز و اماکن فرهنگی این شهر می‌تواند مفید باشد، یکی از این مراکزی که می‌توانید با سفر به هامبورگ از آن دیدن کنید سیتی هال می‌باشد. سیتی هال یکی از زیباترین ساختمان‌های شهر هامبورگ است که داری معماری بسیار خاص و کم نظیری است که سالانه توریست‌های بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی دیگر از اماکن فرهنگی شهر هامبورگ که می‌توانید با سفر به هامبورگ از آن دیدن کنید کلیسای سنت میشل است، کلیسای سنت میشل بی‌شک بزرگترین کلیسای این شهر و یکی از بزرگ‌ترین و مشهور‌ترین کلیساهای سرتاسر کشور آلمان است که مکانی مناسب برای بازدید توریست‌ها می‌باشد.

مکان‌ های فرهنگی هامبورگ | یوروپ تورز

مکان‌ های هنری هامبورگ

سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ یکی از هنری‌ترین مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر هامبورگ است که می‌توانید با سفر به هامبورگ از آن دیدن کنید، در این مکان می‌توانید بزرگترین ماکت خط راه آهن دنیا را مشاهده کنید. در داخل سرزمین عجایب مینیاتوری می‌توانید بیش از 12 هزار خط راه آهن به همراه 890 قطار مشاهده کنید.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری هنری هامبورگ که می‌توانید با سفر به هامبورگ از آن دیدن کنید، نگارخانه است که یکی از بزرگترین نگارخانه‌های کشور آلمان می‌باشد و در شهر هامبورگ واقع شده است، این نگارخانه به سه ساختمان جدا از هم تقسیم می‌شود که در داخل هر یک از آن‌ها آثاری از هنرمندان بسیار قدیمی آلمان و هامبورگ وجود دارد، هنرمندانی که بعضی از آن‌ها در قرن 14 می‌زیسته‌اند.

مکان‌ های هنری هامبورگ | یوروپ تورز

مکان‌ های تاریخی هامبورگ

یکی از بزدرباره تاریخ شمال کشور آلمان و علی الخصوص شهر هامبورگ می‌باشد. موزه تاریخ هامبورگ نیز از دیگر مکان‌های تاریخی شهر هامبورگ است که می‌توانید در سفر به هامبورگ با تور هامبورگ و تور اروپا از آن دیدن کنید، این موزه تاریخچه شهر هامبورگ را به صورت کامل نمایش می‌دهد.

شاید یکی از جالب‌ترین مکان‌های تاریخی شهر هامبورگ که ایرانی‌ها می‌توانند با سفر به هامبورگ از آن دیدن کنند مرکز اسلامی و مسجد امام علی(ع) می‌باشد، این مسجد در سال 1950 توسط آیت الله بروجردی در شهر هامبورگ ساخته شده است و نقش مهمی را در زندگی مسلمانان در این شهر داشته است.

مکان‌ های تاریخی هامبورگ | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری هامبورگ

هامبورگ علاوه بر این که دارای مراکز و ساختمان‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و هنری بسیار زیادی می‌باشد جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیادی را نیز دارا می‌باشد که با سفر به هامبورگ می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی فوق العاده زیبای شهر هامبورگ را می‌توان بندر هامبورگ دانست، این بندر سالانه توریست‌های بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند و نقش بسیار زیادی در اقتصاد این شهر دارد.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری هامبورگ که می‌توانید با سفر به هامبورگ از آن دیدن کنید پل تروست بروکه است که یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین پل‌های شهر هامبورگ می‌باشد.

جاذبه‌ های گردشگری هامبورگ | یوروپ تورز

مراکز خرید هامبورگ

حال که با جاذبه‌های گردشگری هامبورگ که می‌توانید با سفر به هامبورگ از آن‌ها دیدن کنید، آشنا شدید، بهتر است با مراکز خریدی که با سفر به هامبورگ می‌توانید از آن‌ها خرید کنید نیز آشنا شوید. یکی از بزرگترین مراکز خرید سرتاسر آلمان را می‌توان مرکز خرید Alsteral دانست این مرکز خرید از یک سری از فروشگاه‌های بسیار بزرگ که در زیر یک گنبد بزرگ واقع شده‌اند، تشکیل شده است و می‌توانید با سفر به هامبورگ از این مکان دیدن کرده و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید. مرکز خرید Elbe einkaufszentrum  دارای 180 واحد تجاری می‌باشد که می‌توان گفت هر آن چه در سفر به هامبورگ مورد نیاز شما می‌باشد را می‌توانید از این فروشگاه خریداری کنید.

مراکز خرید هامبورگ | یوروپ تورز

سوالات متداول دانستنی های سفر به هامبورگ

آب و هوای شهر هامبورگ به طور کلی چگونه است؟

آب و هوای شهر هامبورگ آب و هوایی اقیانوسی است که تاثیر بسیار زیادی از اقیانوس اطلس می‌گیرد و همین تاثیر باعث می‌شود تا دارای آب و هوایی بسیار معتدل در فصل تابستان و آب و هوایی سرد در فصل زمستان باشد.

آیا هامبورگ دارای دیدنی های فرهنگی، تاریخی و طبیعی هم هست؟

بله، هامبورگ علاوه بر این که دارای مراکز و ساختمان‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و هنری بسیار زیادی می‌باشد جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیادی را نیز دارا می‌باشد که با سفر به هامبورگ می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

یکی از بهترین مراکز خرید در شهر هابمورگ چیست؟

یکی از بزرگترین مراکز خرید سرتاسر آلمان را می‌توان مرکز خرید Alsteral دانست این مرکز خرید از یک سری از فروشگاه‌های بسیار بزرگ که در زیر یک گنبد بزرگ واقع شده‌اند، تشکیل شده است و می‌توانید با سفر به هامبورگ از این مکان دیدن کرده و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!