برج اسلاسترم دوسلدورف از جاذبه های شهر دوسلدورف

برج اسلاسترم دوسلدورف از جاذبه های شهر دوسلدورف

برج اسلاسترم دوسلدورف یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبایی است که در شهر دوسلدورف قرار دارد. به واسطه زیبایی‌هایی که دار گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این موزه از زیبایی‌های خاصی برخوردار است و تاریخچه بسیار جالبی دارد. مهم‌ترین واقع این است که برج اسلاسترم دوسلدورف جنگ جهانی دوم را به خود دیده است و توانسته است به خوبی دوام بیاورد. از آن زمان تاکنون با توسعه‌های بسیاری روبه رو بوده است. برج اسلاسترم دوسلدورف در سال ۱۹۳۰ بازگشایی شد. این برج در کنار برج تلویزیون قرار دارد و مناسبات فرهنگی بسیاری در کنار برج برگزار می‌شود.

برج اسلاسترم دوسلدورف | یوروپ تورز

آشنایی با برج اسلاسترم دوسلدورف

برج اسلاسترم دوسلدورف در میدان شهر دوسلدورف قرار دارد. از این برج تحت عنوان موزه دریایی دوسلدورف نیز یاد می‌شود. این برج در چندین طبقه قرار دارد که گردشگران بسیاری برای بازدید از این برج به دوسلدورف می‌آیند. داخل این برج ده پله وجود دارد که شما را به طبقه اول هدایت می‌کند. برج دوسلدورف راهرو‌های برایکی دارد و دارای یک اسانسور کوچک به ظرفیت ۳ نفر است.

برای افرادی که از صندلی چرخدار استفاده می‌کنند امکان رفتن به بالای برج وجود ندارد و سخت است. برج اسلاسترم دوسلدورف در سال ۱۹۳۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و توانست به عنوان نماد تاریخی شهر گردشگران زیادی را به خود جذب کند. داخل برج دوسلدورف نمایشگاه‌های صنعت حمل و نقل وجود دارد.  

به مناسبت‌های مختلف در این برج تور‌های مختلف برگزار می‌شود که می‌توانید با این تور‌ها به بازدید برج بپردازید. نکته مهم در بازدید از برج وجود داشتن یک رستوران در طبقه بالایی است که برای استراحت گردشگران و صرف غذا تأسیس شده است. از بالای برج دوسلدورف نمای زیبایی از شهر در کنار برج تلویزیون دیده می‌شود. رود راین هم که از زیبایی‌های خاصی برخوردار است دیده می‌شود.

تاریخچه برج اسلاسترم دوسلدورف

در سال ۱۲۸۰ حاکم شهر دوسلدورف یک قلعه بسیار ساده برای خود ساخت که دز نزدیکی رود راین قرار داشت. در آن زمان خانه‌های بسیاری در کنار کلیسای نزدیک آن به وجود آمد. در حدود سال ۱۴۰۰ برج اسلاسترم دوسلدورف کمی گسترش یافت و بزرگتر و از بنای محکم‌تری برخوردار شد. هم اکنون این برج در میدان شهر دوسلدورف واقع شده است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و برای مردم شهر دوسلدورف به عنوان نمادی تاریخی یاد می‌شود.

در قرن شانزدهم دوک کلو و دوک برگ تصمیم گرفتند شهر دوسلدورف را محل اقامت خود قرار بدهند و این برج را تا سه طبقه و دو برج دیگر گسترش دادند. در قرون هفدهم و هجدهم فضای داخلی برج اسلاسترم دوسلدورف به سبک باروک تعمیر و بازسازی شد و یک قسمت جدا به نقاشی‌های سلطنتی این برج اختصاص داده شد.

سپس در اواخر قرن هفدهم یعنی سال ۱۷۹۴ این برج توسط نیرو‌های فرانسه بمباران شد و تا مدت حدودی ۱۰ سال به صورت ویرانه‌هایی در کنار رود راین دیده می‌شد. در نهایت در سال ۱۸۱۵ مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. در سال ۱۸۷۲ طی سانحه آتش سوزی به ویرانه‌ای مبدل گشت و مجدد مورد بازسازی قرار گرفت و از آن کاخ‌ها و ساختمان‌های بزرگ هم اکنون یک برج باقی مانده است.

در سال ۱۹۴۳ مورد حمله هوایی قرار گرفت و باز هم به ویرانه‌ای مبدل گشت. در نهایت در سال ۱۹۳۰ تأسیس شد و امروزه از این برج مراقبت‌های ویژه‌ای می‌شود و برنامه‌های مختلفی در آن اجرا می‌شود. در طاق‌های پایین برج سنگ تراشی‌هایی که از گذشته‌های دور به یادگار مانده است دیده می‌شود.

زمان بازدید از برج اسلاسترم دوسلدورف

بهترین زمان برای بازدید از برج اسلاسترم دوسلدورف یک شنبه تا سه شنبه از ۱۱ صبح الی ۶ بعد از ظهر می‌باشد. برای بازدید از این برج نیاز است هزینه‌ای اندک بپردازید. شایان ذکر است برای جوانان و نوجوانان زیر ۱۸ سال هزینه به صورت رایگان محاسبه می‌شود. اگر با گروه‌های ده الی پانزده نفری برای بازدید از برج بروید هزینه به صورت تخفیف دار برایتان محاسبه می‌شود. برای رسیدن به برج دوسلدورف می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو استفاده کنید. در برج دوسلدورف قسمتی جهت پرسش و پاسخ و اطلاعات وجود دارد که گردشگران را راهنمایی کرده و به سؤالات آن‌ها پاسخ می‌دهند.

خدمات بازدید از برج اسلاسترم دوسلدورف

خدمات بازدید از برج اسلاسترم دوسلدورف شامل موارد بسیار زیادی از جمله تولد، بازدید گروهی، تور‌های ویژه گردشگران و تور‌های ویژه کودکان، برگزاری جشن‌های آشپزی و غیره می‌باشد.  

بازدید‌های کودکان: این بازدید شامل تور‌های کودکان ابتدایی تا متوسطه می‌شوند که توسط مسئولین برج ارائه می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق آن‌ها می‌توانید به سایت برج اسلاسترم دوسلدورف مراجعه کنید.

بازدید‌های گروهی: بازدید‌های گروهی شامل بازدید‌هایی برای گروه‌های مختلف است که در برج دوسلدورف تدارک دیده می‌شود و همچنین شامل بازدید‌های برون شهری در خارج از ساعات بازدید برج می‌باشد. این بازدید‌ها به گونه‌ای گردشگری محسوب می‌شود که جهت آشنا شدن گردشگران با جاذبه‌های دیدنی دوسلدورف و آشنایی با فرهنگ مردم این شهر می‌باشد.

بازدید‌های تولد: یکی از مهیج‌ترین برنامه‌ها، بازدید‌های تولد کودکان است. در این نوع بازدید‌ها مهیج‌ترین برنامه‌ها نظیر پیدا کردن گنج در اطراف قلعه و پیاده رو قلعه برای می‌همانان و کودکان انجام می‌گیرد. این بازدید‌ها اغلب با توجه به میل کودکان و سلیقه می‌همانان شما تدارک دیده می‌شود و می‌توانید تولدی شاد را در برج دوسلدورف داشته باشید. برگزاری جشن تولد بچه‌ها در این برج دارای هیجان بسیاری است. مردم معمولاً از این فرصت استفاده می‌کنند و جشن تولد‌های کودکان را در این برج برگزار می‌کنند.

راهنمای بازدید از برج دوسلدورف

برای بازدید از این برج می‌توانید به صورت فردی و خانوادگی و گروهی اقدام کنید. ساعات بازدید کاملاً مشخص است و در خارج از آن ساعات امکان بازدید وجود ندارد. امکان ورود سگ به برج وجود دارد. در داخل برج اطلاعات و راهنما‌های صوتی وجود دارد. آسانسور با ظرفیت ۳ نفر وجود دارد که شما را به بالاترین طبقه می‌برد. در آن طبقه یک رستوران محبوب وجود دارد که امکان سرو غذا‌های متنوع و محلی شهر دوسلدورف وجود دارد.

نمایشگاه راین در برج دوسلدورف

یکی از جالب‌ترین نمایشگاه‌هایی که در داخل برج اسلاسترم برگزار می‌شود تحت عنوان \”راین را تجربه کنید\” می‌باشد. این نمایشگاه در برگیرنده بازمانده‌هایی از کاخ در رود راین است. هدف به نمایش گذاشتن این مجموعه بیان مواردی چون: نمایش دادن سیستم اقتصادی اروپا در رود راین در سال ۱۷۰۰، نشان دادن قدرت کشتی‌سازی در دوسلدورف، نشان دادن دوسلدورف به عنوان‌بندی مهم و غیره می‌باشد. این نمایشگاه به مساحت ۳۶۰ متر است که در ۷ طبقه پخش شده است. با بازدید از برج اسلاسترم دوسلدورف می‌توانید از این نمایشگاه فوق‌العاده دیدن کنید.

نمایشگاه راین در برج دوسلدورف | یوروپ تورز

اخیراً نمایشگاه جامعی از نحوه و تاریخ حمل و نقل نیز به این نمایشگاه اضافه شده است. یک کشتی به طول چهار متر نیز در این نمایشگاه دیده می‌شود که بیانگر تاریخی جالب از رود راین و نحوه تجارت اروپا می‌باشد. طی مدتی خاص در کنار رود راین و این کاخ صنعت کشتی‌سازی و تجارت رونق فراوانی داشت و مردم از مناطق مختلف برای تجارت به این شهر بندری می‌آمدند. دوسل در واقع یک شهر مهم و با قدرت در گذشته‌های دور بوده است. رفته رفته مورد تهاجم قرار گرفت و اکنون از بازمانده‌های این برج به نحو احسنت مراقب می‌شود به گونه‌ای که تبدیل به نماد شهر دوسل شده است.  

رستوران برج اسلاسترم

در طبقه بالایی برج اسلاسترم دوسلدورف یک رستوران با متنوع‌ترین منو‌های غذایی وجود دارد که مناسب هر سلیقه‌ای عمل می‌کند. گردشگران بسیاری پس از بازدید از مجموعه نمایشگاه‌های برج برای صرف غذا و کمی استراحت به این رستوران می‌آیند. محیط داخلی رستوران با کمک تصاویر پانوراما طراحی شده است و هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

در این رستوران خوراکی‌های متنوعی چون پاستا، سالاد و انواع کیک و نوشیدنی‌های ایتالیایی مانند قهوه طبخ می‌شود. محیط بسیار خوبی برای پذیرایی از گردشگران است. از داخل رستوران منظره بسیار زیبا و به یاد ماندنی رود راین به طور کامل دیده می‌شود. هنگام غروب آفتاب منظره‌ای بسیار زیبا از رود راین دیده می‌شود. از بالای برج نمای کلی از شهر و سواحل رود راین دیده می‌شود.

نمایشگاه و رویدادها برج اسلاسترم

با توجه به اینکه خانواده‌های زیادی برای بازدید به برج اسلاسترم دوسلدورف می‌آیند هر دو شنبه و سه شنبه یک تور خانوادگی برای بازدید از برج در نظر گرفته می‌شود. موضوعات اکثر این نمایشگاه‌ها و رویداد‌ها در حوزه صنعت حمل و نقل است. برج اسلاسترم دوسلدورف تنها بازمانده از کاخ‌های دوسلدورف است که اکنون نماد شهر است و مراسم‌های خاصی در اطراف این برج برگزار می‌شود. در برج دوسلدورف نمایشگاه‌هایی که در حوزه صنعت حمل ونقل و کشتی رانی برگزار می‌شود بیانگر روش‌های جالبی برای پیش بردن کشتی‌ها و ماشین‌ها می‌باشد. از جمله می‌توان به نیروی فشار و نیروی موتور کشتی‌ها اشاره کرد.

چرا به برج دوسلدورف برویم؟

با توجه به اینکه برج دوسلدورف یکی از آثار تاریخی در فلب اروپا است تاریخی بسیاری را به خود دیده است و از حملات و حادثه‌های گوناگون بازمانده است. برج اسلاسترم دوسلدورف توانسته است به خوبی تاریخ را در خود نشان بدهد. اگر می‌خواهید از راز‌های این برج اطلاعاتی کسب کنید و با صنعت حمل و نقل در قرن ۱۵ و ۱۶ در اروپا آشنا شوید می‌توانید به برج دوسلدوروف سر بزنید. با اینکه صنعت حمل و نقل هم اکنون پیشرفت‌های فراوانی کرده است اما تاریخ توسعه جالبی دارد که می‌توانید از نزدیک با آن آشنا شوید.  

در این برج تور‌های مختلفی برگزار می‌شود که می‌توانید به صورت خانوادگی و گروهی از آن بازدید کنید.

بهترین زمان بازدید از برج اسلاسترم

از برج اسلاسترم دوسلدورف هر زمانی می‌توانید بازدید کنید. معمولاً فصل‌های بهار و تابستان از جمله فصل‌هایی است که افراد زیادی برای بازدید به این برج می‌آیند.   این فصل‌ها منظره‌ای زیبا و آب و هوایی معتدل برای بازدید ایجاد می‌کنند و اغلب گردشگران می‌توانند خاطرات زیبایی در کنار منظره‌های با شکوه داشته باشند.  

برج دوسلدورف در نزدیکی برج تلویزیون

برج دوسلدورف اهمیت زیادی به سبب موقعیت قرار گیری خود دارد. در گذشته رود راین باعث اهمیت ویژه این قلعه شده بود که در نمایشگاه های این برج تاریخی از شهر بندری دوسلدورف ذکر شده است. لذا این برج در طی سالیان دراز گسترش یافت. در نزدیکی برج دوسلدورف برج تلویزیون قرار دارد که زیبایی فوق العاده ای ایجاد کرده است. برج تلویزیون تاثیر به سزایی در ایجاد نمایی جالب در کنار رود دارد که از بالای برج دوسلدورف کاملا قابل مشاهده است.

برج دوسلدورف در مدت های زیادی مورد تحولات قرار گرفت. نقاشان بسیاری سعی کرده اند از نمای این برج نقاشی های زیبایی خلق کنند که یک نمونه آن مربوط به نقاش معروف کارل ادولف اشاره کرد. 

برج دوسلدورف در نزدیکی برج تلویزیون | یوروپ تورز

سوالات متداول برج اسلاسترم دوسلدورف

برج اسلاسترم دوسلدورف در کجا قرار دارد؟

برج اسلاسترم دوسلدورف در میدان شهر دوسلدورف قرار دارد.

بهترین زمان برای بازدید از این برج، چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از برج اسلاسترم دوسلدورف یک شنبه تا سه شنبه از ۱۱ صبح الی ۶ بعد از ظهر می‌باشد.

تاریخچه برج اسلاسترم دوسلدورف چیست؟

در سال ۱۲۸۰ حاکم شهر دوسلدورف یک قلعه بسیار ساده برای خود ساخت که دز نزدیکی رود راین قرار داشت. در آن زمان خانه‌های بسیاری در کنار کلیسای نزدیک آن به وجود آمد. در حدود سال ۱۴۰۰ برج اسلاسترم دوسلدورف کمی گسترش یافت و بزرگتر و از بنای محکم‌تری برخوردار شد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!