دانستنی های سفر به مونیخ | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به مونیخ | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به مونیخ، برای سفر به مونیخ دانستنی در مورد این شهر و فرهنگ و مردم آن بسیار می‌تواند به شما در داشتن یک سفر جذاب با تور مونیخ و یا تور اروپا کمک کند.

راهنمای سفر به مونیخ

برای سفر به مونیخ دانستن اطلاعاتی در مورد این شهر و فرهنگ و مردم آن بسیار می‌تواند به شما در داشتن یک سفر جذاب با تور مونیخ و یا تور اروپا کمک کند. در این متن به بررسی اطلاعات لازم برای سفر به مونیخ می‌پردازیم و هر آنچه که لازم است برای سفر بدانید را به شما می‌گوییم.

راهنمای سفر به مونیخ | یوروپ تورز

درباره مونیخ

مونیخ جزء شهرهای بزرگ کشور آلمان به‌حساب می‌آید. موقعیت مکانی این شهر بر روی رودی به نام ایسار و در شمال کوه معروف آلپ می‌باشد. بسیاری از افراد این شهر را برای مهاجرت در نظر می‌گیرند و علت آن نیز امکانات تفریحی و رفاهی موجود در آن می‌باشد که این شهر را چهارمین شهر برتر دنیا کرده است. بیشتر افراد و مردم شهر برای رفت و آمد خود در سطح شهر از مترو و مخصوصاً دوچرخه استفاده می‌کنند.

دوچرخه‌سواری در این شهر شامل قوانینی می‌شود که باید آن‌ها رعایت شود. شهر مونیخ در جنوب کشور آلمان به داشتن جاذبه‌های فراوان شهرت دارد. در ادامه به این مکان‌های دیدنی که می‌توانید در سفر به مونیخ از آن‌ها دیدن کنید، می‌پردازیم.

درباره مونیخ | یوروپ تورز

کاخ رزیدنس

از جمله مکان‌های دیدنی که می‌توانید در سفر به شهر مونیخ با تور مونیخ و یا تور اروپا از آن دیدن کنید، کاخ رزیدنس است که یکی از زیباترین کاخ‌ها در قاره ی‌اروپا می‌باشد. اگر می‌خواهید از این کاخ دیدن نمایید، بهتر است که برای این کار چند ساعت وقت در نظر بگیرید تا از سه بخش متفاوت این کاخ زیبا دیدن کنید. کاخ رزیدنس شامل موزه‌ها و آثار زیباییست که از زمان حکومت دوک‌ها در این شهر باقی مانده است.

کاخ رزیدنس | یوروپ تورز

کلیسای جامع بانوی ما

این کلیسا با معماری جالب و البته وسعت زیادش مورد توجه گردشگران واقع شده است. بلندی این کلیسا تا 40 متر و وسعت عرضی این بنا تا 109 متر می‌رسد. آنچه باعث حیرت انگیز بودن این کلیسا شده است، رد پایی منصوب به شیطان است که در ایوان این کلیسا وجود دارد. وجود دو برج 100 متری و یک فضای سبز که با مجسمه‌های زیبا تزئین شده است به چشم نوازی این کلیسا افزوده است.

کلیسای جامع بانوی ما | یوروپ تورز

تالار جدید شهر

این بنا که متعلق به بیش از 100 سال پیش می‌باشد، از نمادهای شهر مونیخ محسوب می‌شود که در سفر به مونیخ می‌توانید از آن دیدن نمایید. با بازدید از این بنا می‌توانید از میدان معروف شهر مونیخ نیز دیدن کنید. زیرا این تالار نمایی به میدان نیز دارد. علاوه بر تمامی این‌ها آنچه که باعث جلب توجه افراد به این تالار شده است، یک نمایشگاه در برجی با ارتفاع 85 متریست که می‌توانید با بازدید از آن یک نمای زیبا از شهر مونیخ را مشاهده نمایید.

تالار جدید شهر | یوروپ تورز

آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به مونیخ

از اواسط ماه تیر تا اواسط ماه مرداد مونیخ در گرم‌ترین روزهای سال به سر می‌برد. در این مدت میانگین دمای هوا به 18 درجه می‌رسد که البته این گرما آزاردهنده نیست. ماه دی از سردترین زمان‌های این شهر می‌باشد که دما در این زمان به منفی یک درجه می‌رسد.

بهترین زمان برای سفر به مونیخ با تور مونیخ و یا تور اروپا از نظر آب و هوا و البته خلوت بودن شهر در ماه‌های اسفند تا خردادماه می‌باشد. در این زمان‌ها علاوه بر مساعد بودن دمای هوا به علت متقاضی کم برای سفر به مونیخ هزینه‌ها نیز برای شما به صرفه‌تر می‌باشد. هرچه به تابستان نزدیک‌تر شویم، تعداد گردشگران نیز افزایش می‌یابد و این باعث بالاتر رفتن قیمت بلیط مونیخ و رزرو هتل مونیخ می‌شود.

آب و هوا و بهترین زمان برای سفر به مونیخ | یوروپ تورز

اقامت در شهر مونیخ

مونیخ جزء شهرهای گران محسوب می‌شود. بنابراین سفر به مونیخ یک سفر ارزان‌قیمت به‌حساب نمی‌آید. همان‌طور که گفتیم در ماه‌هایی که تعداد گردشگر در این شهر افزایش می‌یابد، هزینه‌ی هتل‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. از جمله ماه‌های پرهزینه برای سفر به مونیخ ماه شهریور می‌باشد. شما برای اقامت در شهر مونیخ می‌توانید چندین گزینه را بررسی کنید. شما می‌توانید در سفر به مونیخ در هاستل‌ها اقامت نمایید. می‌توانید یک اتاق شخصی انتخاب کرده و برای آن هزینه‌ی شبی در حدود 80 یورو بپردازید یا درصورتی‌که بخواهید یک اتاق مشترک داشته باشید، می‌توانید هزینه‌تان را تا شبی 24 یورو کاهش دهید.

از جمله امکانات هاستل‌ها داشتن صبحانه رایگان بوده که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اگر بخواهید در هتل‌های این شهر اقامت کنید از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هتل‌ها با هزینه‌ی 95 یورو به بالا موجود می‌باشد. اگر بخواهید که در سفر به مونیخ راحت باشید و درعین‌حال هزینه زیادی نیز نپردازید به جای پرداخت هزینه‌های بالای هتل‌های گران‌قیمت می‌توانید آپارتمان اجاره نمایید. هزینه ی‌اجاره واحد آپارتمان در هر شب در حدود 100 یورو می‌باشد.

اقامت در شهر مونیخ | یوروپ تورز

تهیه ی‌ بلیط مونیخ

برای سفر به مونیخ باید در ابتدا بلیط هواپیما مونیخ را تهیه نمایید. برای این کار می‌توانید از خدمات تور مونیخ و شرکت‌های مسافرتی استفاده نمایید. در نظر گرفتن زمان مناسب برای سفر می‌تواند نقش مؤثری در قیمت بلیط هواپیما برای سفر به مونیخ داشته باشد. علاوه بر این انتخاب نوع کلاس پرواز یا ایرلاین نیز در قیمت بلیط برای شما مؤثر خواهد بود. شما برای سفر به مونیخ می‌توانید مستقیم به فرودگاه بین‌المللی مونیخ پرواز داشته باشید. در ادامه به این فرودگاه می‌پردازیم.

تهیه ی‌ بلیط مونیخ | یوروپ تورز

فرودگاه مونیخ و اطلاعات پرواز

فرودگاه بین‌المللی مونیخ در 28 کیلیومتری شهر مونیخ و در سمت شمال شرقی این شهر واقع شده است. شما برای سفر به مونیخ می‌توانید از این فرودگاه استفاده نمایید. از جمله شرکت‌های هواپیمایی که به این فرودگاه پرواز دارند شرکت هواپیمایی امارات، لوفت هانزا و شرکت هواپیمایی ماهان می‌باشد. لوفت هانزا و ماهان از مبدأ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در تهران به سمت فرودگاه بین‌المللی مونیخ پرواز دارند.

مونیخ جزء شهرهای گران محسوب می‌شود بنابراین سفر به مونیخ یک سفر ارزان‌قیمت به‌حساب نمی‌آید. همان‌طور که گفتیم در ماه‌هایی که تعداد گردشگر در این شهر افزایش می‌یابد، هزینه‌ی هتل‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. از جمله ماه‌های پرهزینه برای سفر به مونیخ ماه شهریور می‌باشد. شما برای اقامت در شهر مونیخ می‌توانید چندین گزینه را بررسی کنید. شما می‌توانید در سفر به مونیخ در هاستل‌ها اقامت نمایید.

می‌توانید یک اتاق شخصی انتخاب کرده و برای آن هزینه‌ی شبی در حدود 80 یورو بپردازید یا درصورتی‌که بخواهید یک اتاق مشترک داشته باشید، می‌توانید هزینه‌تان را تا شبی 24 یورو کاهش دهید. از جمله امکانات هاستل‌ها داشتن صبحانه رایگان بوده که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

اگر بخواهید در هتل‌های این شهر اقامت کنید از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هتل‌ها با هزینه‌ی 95 یورو به بالا موجود می‌باشد. اگر بخواهید که در سفر به مونیخ راحت باشید و درعین‌حال هزینه زیادی نیز نپردازید به‌جای پرداخت هزینه‌های بالای هتل‌های گران‌قیمت می‌توانید آپارتمان اجاره نمایید. هزینه ی‌اجاره واحد آپارتمان در هر شب در حدود 100 یورو می‌باشد.

فرودگاه مونیخ و اطلاعات پرواز | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به مونیخ

آب و هوای شهر مونیخ چگونه است؟

از اواسط ماه تیر تا اواسط ماه مرداد مونیخ در گرم‌ترین روزهای سال به سر می‌برد. در این مدت میانگین دمای هوا به 18 درجه می‌رسد که البته این گرما آزاردهنده نیست. ماه دی از سردترین زمان‌های این شهر می‌باشد که دما در این زمان به منفی یک درجه می‌رسد.

بهترین زمان ممکن برای سفر به این شهر چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به مونیخ با تور مونیخ و یا تور اروپا از نظر آب و هوا و البته خلوت بودن شهر در ماه‌های اسفند تا خردادماه می‌باشد.

چگونه مونیخ سفر کنیم؟

برای سفر به مونیخ باید در ابتدا بلیط هواپیما مونیخ را تهیه نمایید. برای این کار می‌توانید از خدمات تور مونیخ و شرکت‌های مسافرتی استفاده نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!