رزرو هتل آلمان | چگونه در آلمان هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل آلمان | چگونه در آلمان هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل آلمان، برای رزرو هتل آلمان لیستی از بهترین‌ها در ادامه ضمیمه می‌گردد، اگر می‌خواهید لحظاتی رویایی و دلپذیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید با …

راهنمای رزرو هتل آلمان

برای رزرو هتل آلمان لیستی از بهترین‌ها در ادامه ضمیمه می‌گردد، اگر می‌خواهید لحظاتی رویایی و دلپذیر را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید با مشاوران ما در ارتباط بوده و بهترین هتل متناسب با هزینه‌تان را برگزینید. قیمت هتل‌ها مناسب و در اسرع وقت رزرو آن انجام خواهد شد.

رزرو هتل آلمان | یوروپ تورز

قیمت رزرو هتل در آلمان

هزینه رزرو هتل آلمان بستگی به تاریخ زمان سفر دارد، اگر فصول کم مسافر را انتخاب کرده باشید ملزم به پرداخت هزینه‌های گزاف نیستید اما در فصول پر گردشگر باید هزینه‌های زیادی برای رزرو و اقامت در هتل‌ها پرداخت کنید، مجموعه ما با بکارگیری ترفندهایی خاص سعی در کاهش هزینه‌های شما عزیزن دارد، در ادامه لیستی از بهترین هتل‌ های آلمان ارائه خواهد شد و می‌توانید از برترین فرصت‌های رزرو هتل آلمان اگاه شوید.

قیمت رزرو هتل در آلمان | یوروپ تورز

هتل رمانتیک مارکوستورم آلمان

برای رزرو هتل آلمان و اقامت در شهر رتنبورگ همراه ما باشید. در این جا راجع به هتل رمانتیک مارکوستورم که از برترین هتل‌های کشور آلمان است صحبت می‌کنیم و امکانات و مزایای آن را شرح می‌دهیم. در ابتدا خوب است بدانید که قدمت هتل ذکر شده به قرن 13 باز می‌گردد و نزدیک به 500 سال است که گردشگران در آن اقامت می‌کنند. معماری ساختمان هتل رمانتیک قدیمی است و متعلق به قرون وسطی است، اگر از علاقمندان به تاریخ هستید این جا مکانی مناسب و ایده آل برای اقامت‌تان خواهد بود.

هتل رمانتیک مارکوستورم آلمان | یوروپ تورز

هتل رادیسون بلو آلمان

برای رزرو هتل آلمان و اقامت در شهر برلین، رادیسون بلو گزینه مناسبی است، آکواریوم 25 متری واقع در لابی هتل جذابیتی خاص به محیط ساختمان بخشیده است و با ورود به آنجا محو زیبایی‌اش خواهید شد.

از دیگر مزایای هتل رادیسون بلو نزدیکی‌اش به جاذبه‌های گردشگری و اتاق‌های مجلل و راحت تعبیه شده در آن است. رستوران‌های واقع در اطراف هتل نیز غذاهای خوشمزه‌ای را برای گردشگران سرو می‌کنند. برای رزرو هتل آلمان و اقامت در برلین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

هتل کمپینسکی آلمان

هتل کمپینسکی در شهر برشتس گادن واقع شده و طبیعت بی‌نظیری را برای گردشگران فراهم کرده است، اگر به پیست اسکی علاقه دارید اقامت در کلبه‌های این هتل را برگزینید، قرار گرفتن آن در کوه‌های آلپ از برترین مزایای ذکر شده برای هتل است.

مکان ذکر شده فرصتی مناسب برای رزرو هتل آلمان است و توصیه می‌شود که این فرصت استثنایی را از دست ندهید. از تفریحات تابستانی هم می‌توان به هاکی روی چمن اشاره کرد، کمپینسکی 5 ستاره است و امکانات بسیاری را برای مسافرین مهیا کرده است.

هتل کمپینسکی آلمان | یوروپ تورز

هتل قلعه آلمان

هتل قلعه سبکی زیبا از دکورهای تاریخی و مدرنتیه را با هم ترکیب کرده و به نمایش گذاشته است، اگر به قلعه و مکان‌های تاریخی علاقه‌مند هستید اقدامات لازم برای رزرو اتاق خود در این هتل را به انجام برسانید.

وسایل آنتیک موجود در فضا هتل هر گردشگری را به وجد می‌آورد، ضمنا در صورت علاقه به بازی گلف نیز می‌توانید از خدمات مرکزی که در نزدیکی این هتل قرار دارد بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که اتاق‌های تعبیه شده در هتل قلعه لوکس و مجهز هستند و قدمت ساختمان آن به قرن 13 باز می‌گردد.

هتل قلعه آلمان | یوروپ تورز

هتل ماندرین اوریانتال آلمان

اگر علاقه زیادی به تفریح در شهر دارید هتل ماندرین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود چرا که به اکثر جاذبه‌ها نزدیک است و ملزم به پیمودن مسیرهای طولانی نیستید. برای رزرو هتل آلمان مونیخ با مشاوران ما در ارتباط باشید. این هتل بهترین انتخاب برای مسافران تور آلمان و تور اروپا می باشد تا از سفر خود به مونیخ لذت ببرند.

هتل ماندرین اوریانتال آلمان | یوروپ تورز

هتل نووم استایل آلمان

نووم استایل نیز از برترین هتل‌های 5 ستاره شهر آلمان است که می‌توانید آن را برای اقامت برگزینید. هنگلم انتخاب این هتل باید برای کودک خود بسته به سن و سالش تخت انتخاب کنید، کودکان 3 تا 12 سال ملزم به رزرو تخت مخصوص به خود هستند. از دیگر امکانات این هتل باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارکینگ
  2. تهویه مطبوع
  3. ال‌ای دی
  4. سرو نوشیدنی‌های خنک و گرم
  5. خدمات خشکشویی
  6. اینترنت پر سرعت
  7. کافی شاپ
هتل نووم استایل آلمان | یوروپ تورز

مارک هتل آلمان

مارک هتل نیز از برترین هتل‌های 4 ستاره کشور آلمان است که فرصت رزرو آن برای شما عزیزان فراهم شده است. این هتل در شهر برلین قرار دارد و در سال 2006 تاسیس شده است.

دیگر امکانات هتل ذکر شده عبارتند از: مرکز اجتماعات و برگزاری جلسات، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرو نوشیدنی، پارکینگ، فکس، پذیرش شبانه روزی، گاراژ، تلویزیون، اینترنت رایگان و پر سرعت داخل اتاق و سالن، کافه، رستوران برای اشخاصی که سیگاری هستند، رستوران بدون سیگار، امکانات ویژه جهت برنزه کردن، سشوار و وان.

مارک هتل آلمان | یوروپ تورز
Hotel Adlon Berlin

هتل ان اچ فرانکفورت آلمان

فرانکفورت از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای آلمان است که بسیاری از گردشگران ؛تور آلمان و تور اروپا ؛ به این شهر سفر می‌کنند در این جا قصد داریم یکی از برترین هتل‌های این شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم. هتل ان اچ از هتل‌های 4 ستاره است که در فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه شهر واقع شده است تا کلیسای جامع ماینز نیز تنها 15 کیلومتر فاصله دارد. برای رزرو بهترین هتل در آلمان می‌توانید از راهنمایی مشاورین ما بهره بگیرید. در ادامه برخی دیگر از امکانات هتل ذکر شده است:

  1. اتاق کنفرانس
  2. اینترنت پر سرعت
  3. پارکینگ
  4. خدمات خشکشویی
  5. پذیرش شبانه روزی
  6. صندوق امانات برای اشیای گرانبهای مسافرین
  7. سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
  8. رستوران برای همه افراد، هم آنهایی که سیگاری هستند و هم آنهایی که اهل کشیدن سیگار نیستند.
هتل ان اچ فرانکفورت آلمان | یوروپ تورز

هتل ولنس سنترویتال برلین آلمان

برای رزرو هتل آلمان برلین ولنس سنترویتال را انتخاب نمایید، این هتل به مسافرین خود دوچرخه ارائه می‌دهد و می‌توانید گشت و گذاری دلپذیر را در شهر تجربه نمایید. دیگر امکانات این هتل عبارتند از: اتاق جلسه، امکان کرایه اتومبیل برای تردد در شهر، نگهداری از کودکان، استخر و حمام، مرکز سلامت و ماساژ، آب گرم و خدمات زیبایی. با وجود این امکانات نیازی به خروج از هتل برای انجام کارهای روزمره ندارید.

هتل ولنس سنترویتال برلین آلمان | یوروپ تورز

هتل کسمو برلین آلمان

کسمو نیز از هتل‌های 4 ستاره است که در شهر برلین واقع شده است. یکی از فرصت‌های رزرو هتل آلمان را در این جا به شما معرفی خواهیم کرد. در ساختمان هتل کسمو 84 اتاق تعبیه شده است و نظافت از مهم‌ترین امتیازهایی است که قابل مشاهده است. اتاق جلسه نیز از دیگر امکانات موجود در این هتل است و ناگفته نماند که شیشه‌های دو جداره امکان استراحت مسافرین را به خوبی فراهم می‌کنند و آن‌ها را از هر سرو صدایی در امان نگاه می‌دارند.

هتل کسمو برلین آلمان | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل آلمان

هزینه های رزرو هتل در آلمان چقدر است؟

هزینه رزرو هتل آلمان بستگی به تاریخ زمان سفر دارد، اگر فصول کم مسافر را انتخاب کرده باشید ملزم به پرداخت هزینه‌های گزاف نیستید اما در فصول پر گردشگر باید هزینه‌های زیادی برای رزرو و اقامت در هتل‌ها پرداخت کنید.

بهترین هتل در شهر برلین آلمان چه هتلی است؟

برای رزرو هتل آلمان و اقامت در شهر برلین، رادیسون بلو گزینه مناسبی است، آکواریوم 25 متری واقع در لابی هتل جذابیتی خاص به محیط ساختمان بخشیده است و با ورود به آنجا محو زیبایی‌اش خواهید شد.

یکی از بهترین هتل های شهر فرانکفورت آلمان چه هتلی است؟

هتل ان اچ از هتل‌های 4 ستاره است که در فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه شهر واقع شده است تا کلیسای جامع ماینز نیز تنها 15 کیلومتر فاصله دارد

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!