دانستنی های سفر به فرانسه | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به فرانسه | راهنما – تصاویر – هزینه

با سفر به فرانسه و گردش در اطراف رود سن حال و هوایی لذت بخش را تجربه خواهید کرد و تجربه های نابی به دست خواهید آورد. فرانسه برای تمام سلیقه ها چیزی برای ارائه دارد و تاریخچه ای غنی دارد. با سفر به فرانسه از انواع جاذبه های تاریخی، معماری های باشکوه، قلعه ها، جاذبه های تفریحی و … دیدن خواهید کرد و برای این منظور هزینه هایی را نیز باید در نظر گرفت. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره سفر به فرانسه با تور فرانسه و یا تور اروپا خواهیم پرداخت تا سفر خوبی را تجربه کنید.

اگر قصد دارید سفری خارجی را تجربه کنید، فرانسه گزینه ی مناسبی خواهد بود. فرانسه از اعضای پیمان شنگن است از این رو برای سفر به آن نیاز به دریافت ویزا خواهید داشت که فرصت اقامتی نود روزه به فرد خواهد داد. برای دریافت ویزای فرانسه باید از طریق آژانس های گردشگری  اقدام کنید تا برایتان وقت سفارت فرانسه ترتیب دهد. با دریافت ویزای فرانسه قادر خواهید بود با هدف های مختلف به این کشور سفر داشته باشید و از دیدنی های آن لذت ببرید.

سفر به فرانسه
سفر به فرانسه

آشنایی مختصری با کشور فرانسه

جاذبه های گردشگری فراوانی در فرانسه وجود دارد که سبب شده هر ساله گردشگران زیادی با تور فرانسه و یا تور اروپا به آن سفر کنند. برج ایفل، غذاهای لذیذ، تاریخ غنی و … از جمله مسائلی است که سبب جذب گردشگران بسیاری به این کشور شده است. زبان مردم آن فرانسوی است و بر اساس آماری که در سال 2012 صورت گرفته است، چهل درصد مردم آن انگلیسی صحبت می کنند. فرانسه تأثیرات زیادی بر هنر، فرهنگ، نظام، صنعت، فناوری، سیاست و اقتصاد در جهان داشته است.

آشنایی مختصری با کشور فرانسه
آشنایی مختصری با کشور فرانسه

شرایط آب و هوایی فرانسه

فرانسه به صورت کلی آب و هوای معتدلی دارد و فصل بهار آن بسیار خوش آب و هوا است. سفر به فرانسه در این فصل بسیار لذت بخش است زیرا فرانسه سرسبز و دیدنی می شود. فصل زمستان آن زیاد برفی نیست و آب و هوای ملایمی در این فصل دارد و این طور نیست که خیلی سرد باشد. آب و هوایی متفاوت را در بخش های مختلف فرانسه شاهد هستیم زیرا وسعت زیادی دارد و در اروپای غربی به عنوان بزرگ ترین کشور محسوب می شود. به طور مثال ممکن است در یکی از شهرهای فرانسه شبی سرد را سپری کنید و در شهر دیگر از گرمای آن لذت ببرید.

شرایط آب و هوایی فرانسه
شرایط آب و هوایی فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

برای سفر به فرانسه بهترین زمان، فصل بهار و پاییز است که قیمت ها پایین هستند. قیمت ها از اوایل پاییز تا اوایل فصل بهار نسبت به روزهای گران فرانسه بسیار کاهش می یابد و به نصف می رسد. البته جاذبه های گردشگری و رستوران های آن ساعت کمتری مشغول به کار هستند و باید به موقع برای بازدید از آن ها اقدام کنید. سفر به فرانسه در تابستان گران خواهد بود زیرا گردشگران زیادی به دلیل آب و هوای خوب آن و برای بازدید از جاذبه ها به این کشور سفر می کنند و معمولاً با صف های طویلی در این مکان ها رو به رو می شوند. این کشور در زمان سال نو میلادی نیز مملو از گردشگر می شود.

بهترین زمان سفر به فرانسه
بهترین زمان سفر به فرانسه

هزینه سفر به فرانسه

اگر قصد دارید سفر ارزانی به فرانسه داشته باشید باید فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید که هم قیمت هتل و هم قیمت بلیط هواپیما با کاهش رو به رو می شود اما سفر در فصل های پر گردشگر به دلیل انبوه گردشگران باعث گران تر تمام شدن سفرتان خواهد شد و هزینه ی اقامت و پرواز افزایش پیدا خواهد کرد. به طور کلی این کشور سفری گران برایتان به ارمغان خواهد آورد و باید هزینه هایتان را مدیریت کنید.

هزینه سفر به فرانسه
هزینه سفر به فرانسه

هزینه‌های حمل و نقل در سفر به فرانسه

یکی از مسائلی که در سفر به فرانسه باید در نظر گرفت جابه جایی و حمل و نقل است که در هزینه های شما تأثیرگذار خواهد بود. قطار گزینه مناسبی برای رفت و آمد در این کشور است و قطارهای شبانه ی آن قیمت ارزان تری دارند، از سیستم حمل و نقل محلی نیز برای جابه جایی می توان استفاده کرد که هزینه ای حدود 3-1 یورو خواهد داشت. جابه جایی از فرودگاه به مرکز شهر و بالعکس با قیمت مناسبی همراه خواهد بود، در فرانسه تا زمانی که ممکن است از تاکسی برای رفت و آمد استفاده نکنید.

هزینه اقامت در سفر به فرانسه

در سفر به فرانسه در هتل، هاستل و اقامتگاه های دیگری می توانید اقامت داشته باشید. برای اقامت در هاستل 40-15 یورو هزینه لازم خواهید داشت و این مبلغ بستگی به شهری دارد که در آن اقامت خواهید داشت، معمولاً هزینه های اقامت در پاریس بیشتر خواهد بود، هزینه اقامت در اتاق های خصوصی هاستل ها بیشتر است. برای اقامت در هتل شبی شصت یورو لازم خواهید داشت که این هزینه در اطراف بوردو، ریوریای و پاریس کمتر خواهد بود. اجاره ی اتاق یا آپارتمان نیز برای اقامت مناسب خواهد بود که این کار در شهرهایی که گران هستند مقرون به صرفه می باشد.

هزینه خورد و خوراک در سفر به فرانسه

در سفر به فرانسه بهتر است خودتان غذا تهیه کنید تا به رستوران بروید، البته در اطراف شهر مغازه هایی وجود دارند که گوشت، فرآورده های پروتئینی و پنیر به فروش می رسانند. با پرداخت مبلغ ده یورو خواهید توانست برای دو نفر نهار تهیه کنید. ساندویچ های نیمه آماده نیز به فروش می رسند که 7-4 یورو قیمت دارند. غذا در رستوران حدود 35-20 یورو هزینه خواهد داشت در صورتی که با تهیه ی خوراکی برای یک هفته چیزی حدود 65-45 یورو هزینه لازم خواهید داشت.

جاذبه های گردشگری فرانسه در شهر پاریس

در سفر به فرانسه با رزرو تور فرانسه و یا تور اروپا برای بازدید از جاذبه های پاریس به این شهر بروید و به بازدید از موزه لوور، رود سن، پارک ها، برج ایفل و … بپردازید. اگر به هنر و غذا علاقه دارید پاریس مقصد مناسبی خواهد بود و تفریحی غنی در خود جای داده است. در پاریس انواع شیرینی های خوشمزه وجود دارد و آن را به مقصد گردشگری محبوبی تبدیل کرده است. در سفر به پاریس انواع جاذبه های زیبا وجود خواهد داشت که به آن ها سر بزنید.

کاخ ورسای از جاذبه های گردشگری فرانسه

کاخ ورسای که پادشاهان فرانسه از آن استفاده می کردند نزدیک به پاریس است و دستور ساخت آن از جانب لویی چهاردهم صادر شده بود تا قدرت و ثروت خود را نمایش بگذارد. این کاخ با شکوه برای هر گردشگری جذاب خواهد بود و پادشاهان زیادی تا سال 1789 یعنی در زمان انقلاب فرانسه از آن استفاده کرده اند. در سفر به فرانسه بازدید از این کاخ با شکوه را از دست ندهید.

کاخ ورسای از جاذبه های گردشگری فرانسه
کاخ ورسای از جاذبه های گردشگری فرانسه

برج ایفل از جاذبه های گردشگری فرانسه

در سفر به فرانسه به برج ایفل بروید که علت ساخت آن بزرگداشت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه است و شخصی به نام گوستاو ایفل آن را ساخته است. این برج را از عجایب هفت گانه به شمار می آورند و به عنوان نماد پاریس محسوب می شود. شهرت جهانی برج ایفل سبب شده است گردشگران در سفر به فرانسه حتماً از آن دیدن کنند.

برج ایفل از جاذبه های گردشگری فرانسه
برج ایفل از جاذبه های گردشگری فرانسه

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط پاریس، تور پاریس ، بلیط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!