دانستنی های سفر به بوداپست | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به بوداپست | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر یکی از بهترین علاقه‌مندی های بشر محسوب می شود. دیدن جاذبه‌های گردشگری نقاط دور دست، یکی از بهترین لذت هایی است که افراد همواره به آن توجه دارند. سفر به بوداپست به عنوان یکی از بهترین سفرها از جهات مختلفی، شناخته می شود. این شهر به عنوان پایتخت کشور مجارستان از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده بهره مند می باشد و به همین منظور بسیاری از افراد در فصول مختلف سال، سفر به این کشور با تور مجارستان و تور اروپا را مورد توجه قرار می دهند. ما در این متن قصد داریم تا سفر به بوداپست را به عنوان سفر به یکی از شهرهای اروپایی به خوبی بررسی نماییم. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

معرفی شهر بوداپست

این شهر به عنوان پایتخت کشور مجارستان محسوب می شود و به عنوان بزرگترین شهر مجارستان قطب اصلی سیاست، اقتصادو … در مجارستان است. این شهر با وسعت 525 هزار کیلومتر مربع، جمعیتی بالغ بر یک میلیون و هشتصد هزار نفر را در خود جای داده است. این شهر یکی از شهرهای تاریخی و با تمدن در قلب اروپا شناخته می شود و بسیاری از افراد برای بازدید از آثار تاریخی و دیدنی آن به این شهر سفر می نمایند. مردمان این شهر نسبت به توریست‌ها بسیار مودب می باشند و بسیاری از توریستان این شهر بعد از سفر خود این موضوع را بازگو کرده اند. مردمان شهر بوداپست اکثراً مسیحی می باشند. خدماتی که در این شهر به توریست های تور بوداپست ارائه می شود، بسیار بالا می باشد و توریست ها در آسایش کامل خواهند بود.

معرفی شهر بوداپست
معرفی شهر بوداپست

راهنما سفر به بوداپست

برای سفر به بوداپست ابتدا باید از طریق آژانس ها برای سفر توریستی خود درخواست ویزا نمایید. سفارت مجارستان ویزاهای توریستی را اغلباً به آسانی صادر می کند. بعد از دریافت ویزا می توانید با انتخاب تور بوداپست و یا تور اروپا و یا با خرید بلیط هواپیما سفر به مجارستان و شهر بوداپست را تجربه نمایید. در سفر به بوداپست باید یک سری از موضوعات را مورد توجه داشته باشید.

بوداپست با شهر تهران دارای اختلاف زمانی دو و نیم ساعته می باشد. زبان رسمی مردمان این شهر مجاری می باشد، اما اکثر آن ها به زبان انگلیسی مسلط می باشند. واحد پول در کل کشور مجارستان فورینت می باشد. نوع برق شهری آن 230 ولت 50 هرتز است. کد کشور مجارستان 36+ است. توریستان در سفر به بوداپست در فرودگاه فرنک لیست فرود خواهند آمد.

راهنما سفر به بوداپست
راهنما سفر به بوداپست

بهترین زمان سفر به بوداپست

برای سفر به بوداپست یکی از موضوعات مهم بهترین زمان سفر به این کشور و انتخاب بهترین آژانس ارائه دهنده تور بوداپست می باشد. این زمان از لحاظ مختلفی مورد توجه است. به طور مثال یکی از مهمترین پارامترهای مهم برای سفر به بوداپست وضعیت آب و هوای این کشور می باشد. بهترین زمان سفر به این شهر از لحاظ آب و هوایی از ماه مارس الی مه و از سپتامبر الی نوامبر می باشد. گفتنی است آب و هوای این کشور بسیار معتدل می باشد و این موضوع نوید آن را می دهد، که سفر به بوداپست در همه مواقع سال امکان پذیر باشد. بازه های زمانی که جشنواره های مختلف فصلی در این شهر برگزار می شود، می تواند بهترین زمان برای سفر افراد باشد. خوب است با استفاده از مشاوران و آژانس های مسافرتی این موضوع را بیشتر کنکاش نمایید.

بهترین زمان سفر به بوداپست
بهترین زمان سفر به بوداپست

هزینه های سفر به بوداپست

برای سفر به بوداپست یک سری از هزینه‌ها مورد نیاز می باشند. برای سفر به این شهر باید هزینه‌هایی چون خورد و خوراک، هزینه های اقامت، هزینه های گردش در این شهر و … را مورد توجه داشته باشید. لازم به ذکر است هزینه های افراد با توجه به تعداد روزهایی که در این شهر اقامت دارند متغیر می باشد. در کل می توان گفت سفر به بوداپست یکی از سفرهای ارزان قیمت به حساب می آید. لذا افراد می توانند با استفاده از یک سری کارها هزینه های خود را کاهش دهند. افراد می توانند با استفاده از رستوران های ارزان قیمت تر و استفاده از محل های اقامتی ساده مانند سوئیت ها هزینه‌های خود را کاهش داده و سفری ارزان به این شهر داشته باشند. لازم به ذکر است استفاده از تورهایی که سفر به بوداپست را ارائه می دهند، در کاهش هزینه ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

هزینه های سفر به بوداپست
هزینه های سفر به بوداپست

اقامتگاه ها و خوراک در سفر به بوداپست

همانطور که در متون بالا به آن اشاره شد، شهر بوداپست به عنوان یکی از شهرهای با کیفیت از لحاظ سطح خدماتی محسوب می شود. در این شهر هتل‌های متفاوتی از 2 ستاره تا 5 ستاره موجود می باشند،که از بهترین آن ها می توان به کورینتا، هتل بوسکلو، هتل بوهم آرت و … اشاره کرد. افراد می توانند برای خورد و خوراک خود با توجه به نوع بودجه ای که برای سفر به بوداپست در نظر گرفته اند، به رستوران های مختلفی مراجعه نمایند. از بهترین این رستوران‌ها می توان به رستوران کوما چز سوی، رستوران زلر بیسترو، رستوران هانگیری کوم بیسترو و … اشاره کرد. در این رستوران‌ها انواع غذاهای مجاری و بین المللی طبخ و به مشتریان ارائه می شود.

اقامتگاه ها و خوراک در سفر به بوداپست
اقامتگاه ها و خوراک در سفر به بوداپست

جاذبه های گردشگری بوداپست

یکی از دلایلی که سفر به بوداپست مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، جاذبه‌های گردشگری فراوان این شهر می باشد. با توجه به قدمت این شهر می توان گفت جاذبه‌های تاریخی فراوانی در آن موجود می باشد. علاوه بر این جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی بیشماری نیز در آن موجود می باشند. از جاذبه‌های بی نظیر این کشور می توان به دریاچه بالاتون، کلیسای سنت استفان، ساختمان پارلمان، رود دانوب، کفش‌های آهنی کنار رود دانوب، میدان هیروز، موزه ملی مجارستان، خانه اپرا، پل چین و … اشاره کرد. افراد می توانند در سفر به این کشور با استفاده از تور لیدرها به تمامی این نقاط رفته و از آن لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری بوداپست
جاذبه های گردشگری بوداپست

استفاده از تورها برای سفر به بوداپست

همانطور که در متون بالا به آن اشاره شد، برای سفر به بوداپست استفاده از تورهای گردشگری همچون تور مجارستان و یا تور اروپا بسیار مناسب به نظر می آید. این تورها با توجه به خدمات بی نظیری که در اختیار گردشگران قرار می دهند، هم از لحاظ هزینه ای و هم از لحاظ کیفی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. افراد می توانند با مراجعه به آژانس‌های مختلفی مسافربری این تورها را برای خود رزرو نمایند. گفتنی است در بعضی از مواقع این تورها به صورت لحظه آخری به مسافران ارائه می شود و همین موضوع باعث می شود که بخش قابل ملاحظه ای از مبلغ تور کاهش پیدا نماید.

استفاده از تورها برای سفر به بوداپست
استفاده از تورها برای سفر به بوداپست

بحث پایانی در مورد سفر به بوداپست

در پایان می توان گفت سفر به بوداپست به عنوان یکی از سفرهای بسیار خوب اروپایی محسوب می شود. برای سفر به بوداپست حتما با یک زمانبندی درست و به موقع تمامی جاذبه‌های گردشگری آن را مورد توجه قرار دهید. در سفر به این شهر زیبا حتما از تورلیدرها برای بازدید از نقاط مختلف آن نظر خواهی نمایید.

از اینکه ما را تا پایان همراهی نمودید بسیار سپاسگزاریم.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط مجارستان، وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا میباشد.88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!