دانستنی های سفر به ایتالیا | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به ایتالیا | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به ایتالیا، یکی از آرزوهای بسیاری از افراد در ایران می‌باشد. ویزای ایتالیا و بلیط سفر به ایتالیا یکی از پرطرفدارترین انواع ویزاها و بلیط‌های تهیه شده در …

سفر به ایتالیا یکی از آرزوهای بسیاری از افراد در ایران می‌باشد. ویزای ایتالیا و بلیط سفر به ایتالیا یکی از پرطرفدارترین انواع ویزاها و بلیط‌های تهیه شده در ایران می‌باشند.

اگر شما نیز علاقه ی‌زیادی به سفر به ایتالیا با تور ایتالیا و تور اروپا دارید و دوست دارید که در یکی از تورهای ایتالیا شرکت کنید و از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده زیبای این کشور دیدن کنید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های کشور ایتالیا و جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی این کشور بیشتر آشنا شوید و سفری بهتر را به این کشور داشته باشید.

دانستنی های سفر به ایتالیا | یوروپ تورز

کشور ایتالیا

ایتالیا کشوری است در قسمت‌های جنوبی قاره اروپا قرار گرفته و پایتخت این کشور شهر رم می‌باشد. بسیاری از شما با تاریخچه ی‌این کشور آشنایی دارید و می‌دانید که تاریخ این کشور به دوره ی‌رومیان قدیمی باز می‌گردد. کشور ایتالیا دارای سه بخش می‌باشد، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین قسمت این کشور را شبه جزیره ایتالیا تشکیل می‌دهد که بر روی نقشه همانند یک چکمه می‌باشد و دو بخش دیگر نیز به ترتیب بخش‌های سیسیل و ساردنی می‌باشند.

کشور ایتالیا کشوری است توسعه یافته که جزء کشورهای گروه هشت نیز به شمار می‌آید. واحد پولی کشور ایتالیا یورو می‌باشد که در سفر به ایتالیا حتماً باید پول خود را به این واحد پولی تغییر دهید.

مردم کشور ایتالیا

زبان رسمی مردم کشور ایتالیا زبان ایتالیایی می‌باشد که تقریباً بیشتر از ۹۵ درصد مردم به این زبان صحبت می‌کنند. کشور ایتالیا جزء کشورهایی است که بیشترین درصد پیروان دین مسیحیت را داراست و امروزه  تقریباً ۹۴ درصد از مردم این کشور پیرو دین مسیحیت هستند.

کشور ایتالیا جمعیتی ۶۰ میلیون نفری را دارا می‌باشد. برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی خانواده ارزش بسیار زیادی در بین افراد دارد و تمامی افراد از کودکان تا افراد کهن‌سال ارزش بسیار زیادی را برای خانواده قائل هستند. شاید شما نیز درباره معماری فوق العاده ایتالیایی  شنیده‌اید، مردم کشور ایتالیا ارزش بسیار زیادی برای هنر و معماری قائل هستند و شما می‌توانید این علاقه را در ساختمان‌های ایتالیایی مشاهده کنید.

آب و هوای ایتالیا

از آن جایی که کشور ایتالیا کشوری بسیار وسیع و طویل می‌باشد می‌توانید در آن  آب و هوای مختلف و متفاوتی را مشاهده کنید. کشور ایتالیا کشوری چهار فصل می‌باشد به طوری که از شمال تا جنوب تغییرات آب و هوایی بسیار متفاوت می‌باشد. در ماه‌های دسامبر و مارس که فصل زمستان در کشور ایتالیا شروع می‌شود آب و هوا بسیار سرد و برفی می‌باشد و  زمستان‌هایی بسیار سنگین را در کشور ایتالیا شاهد هستیم.

اما در قسمت‌های شمالی از کشور ایتالیا می‌توانید آب و هوایی فوق العاده معتدل را مشاهده کنید که محل بسیار مناسبی برای اقامت در سفر به ایتالیا می‌باشد. در دریاچه‌های شمالی کشور ایتالیا می‌توانید باغ‌های بسیار پربار زیتون را مشاهده کنید که به دلیل معتدل بودن آب و هوا به وجود آمده‌اند.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

همان طور که گفته شد کشور ایتالیا کشوری چهار فصل می‌باشد و شما در هر زمانی می‌توانید با سفر به ایتالیا با تور ایتالیا و تور اروپا از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده این کشور دیدن کنید. اما اگر قصد دارید که در یک فصل گران و در واقع در بهترین زمان به کشور ایتالیا سفر کنید ماه‌های آوریل تا ژوئن بهترین زمان برای سفر به ایتالیا می‌باشد.

در این ماه‌ها آب و هوا فوق العاده گرم و معتدل می‌باشد و توریست‌های بسیار زیادی نیز به کشور سفر می‌کنند که می‌توانید از شلوغی و هیاهوی بسیار زیاد کشور ایتالیا نیز در این ماه‌ها لذت ببرید. سالانه مسابقات راگبی در کشور ایتالیا برگزار می‌شود که اگر علاقه دارید می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید، اما اگر دوست دارید در زمانی از این کشور دیدن کنید که از شلوغی این مسابقات در امان باشید می‌توانید در اواخر ماه سپتامبر و ماه اکتبر سفر به ایتالیا را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به ایتالیا | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری تاریخی ایتالیا

بی‌ شک شما نیز علاقه دارید که در سفر به ایتالیا از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا دیدن کنید و از زیبایی‌های آن نهایت لذت را ببرید. یکی از جاذبه‌های تاریخی فوق العاده زیبای تاریخی کشور ایتالیا شهر باستانی و تاریخی هرکولانیوم می‌باشد، قدمت این شهر به 2000 سال قبل باز می‌گردد و بسیاری از مناطق آن به دلیل فوران کوه‌های آتشفشانی اطرافش از بین رفته است. قصر داسال یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده زیبای ایتالیا می‌باشد که در قرن 15 ساخته شه است و فوق العاده زیبا می‌باشد که می‌توانید با سفر به ایتالیا از این قصر نیز دیدن کنید.

جاذبه‌ های گردشگری تاریخی ایتالیا | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری طبیعی ایتالیا

یکی از جاذبه‌های طبیعی کشور ایتالیا که می‌توانید با سفر به ایتالیا از آن دیدن کنید، پارک ملی گرن پارادایز می‌باشد که دارای طبیعتی فوق العاده زیبا است و می‌توانید در این پارک به کوهنوردی نیز بپردازید. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده زیبایی که می‌توانید با سفر به ایتالیا از آن دیدن کنید سواحل لاپلوسا می‌باشد که سالانه توریست‌های بسیار زیادی از آن دیدن می‌کنند و شما نیز می‌توانید در سفر به ایتالیا یک روز آرام را در این سواحل داشته باشید.

جاذبه‌ های گردشگری طبیعی ایتالیا | یوروپ تورز

مراکز خرید ایتالیا

مرکز خرید La Rinascente یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کشور ایتالیا می‌باشد که بسیاری از توریست‌هایی که سفر به ایتالیا را تجربه کرده‌اند از این مرکز خرید خریدهای خود را انجام داده‌اند. یکی دیگر از مراکز خرید بسیار بزرگ کشور ایتالیا که در سفر به ایتالیا حتماً باید از آن دیدن کنید و می‌توانید به خرید انواع محصولات بپردازید مرکز خرید Galleria Porta di Roma می‌باشد که دارای بیش از 220 فروشگاه و مغازه می‌باشد. در این فروشگاه همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌هایی که وجود دارد به استراحت بپردازید.

مراکز خرید ایتالیا | یوروپ تورز

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا نیاز دارید که در ابتدا ویزای ایتالیا را دریافت کنید. برای دریافت ویزای ایتالیا نیاز به مدارک زیر دارید:

  • اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه یک کپی از آن‌ها که این مدارک برای تأیید هویت شما باید به مهر و امضای دادگستری و وزارت خارجه در آمده باشند.
  • 7 قطعه عکس 6 در 4 که دارای پس زمینه سفید باشند و صورت شما به صورت کامل در آن مشخص باشد.
  • تمامی پاسپورت‌های قبلی به همراه پاسپورت فعلی شما که باید دارای حداقل سه ماه اعتبار باشد.
  • یک مدرک بانکی معتبر که نشان دهنده ی‌تمکن مالی شما برای سفر به ایتالیا می‌باشد.
  • مدارک شغلی و مدارک ازدواجتان در صورتی که قصد داشته باشید به همراه خانواده ی‌خود اقدام به سفر به ایتالیا کنید.
  • در پایان نیز اگر هنوز کارت پایان خدمت خود را نداشته باشید باید یک وثیقه نیز برای خود داشته باشید.

سوالات متداول سفر به ایتالیا

کشور ایتالیا در کجا قرار دارد؟

ایتالیا کشوری است در قسمت‌های جنوبی قاره اروپا قرار گرفته و پایتخت این کشور شهر رم می‌باشد.

زبان مردمان ایتالیا چیست؟

زبان رسمی مردم کشور ایتالیا زبان ایتالیایی می‌باشد که تقریباً بیشتر از ۹۵ درصد مردم به این زبان صحبت می‌کنند.

بهترین زمان سفر به ایتالیاف چه زمانی است؟

کشور ایتالیا کشوری چهار فصل می‌باشد و شما در هر زمانی می‌توانید با سفر به ایتالیا با تور ایتالیا و تور اروپا از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده این کشور دیدن کنید. اما اگر قصد دارید که در یک فصل گران و در واقع در بهترین زمان به کشور ایتالیا سفر کنید ماه‌های آوریل تا ژوئن بهترین زمان برای سفر به ایتالیا می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!