رزرو هتل پرتغال | چگونه در پرتغال هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل پرتغال | چگونه در پرتغال هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل پرتغال، کشور پرتغال یکی از کشورهای محبوب برای سفر و گردشگری می‌باشد که هر ساله گردشگران تور پرتغال و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند تا از …

راهنمای رزرو هتل پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای محبوب برای سفر و گردشگری می‌باشد که هر ساله گردشگران تور پرتغال و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های آن دیدن کنند. وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوع از خصوصیات اصلی این کشور می‌باشد. مردم کشور پرتغال مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند.

یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران در سفر، رزرو هتل پرتغال می‌باشد. با توجه به تنوع کیفیت و امکانات هتل‌های پرتغال رزرو هتل در پرتغال کمی دشوار به نظر می‌رسد. مراکز خرید بزرگ و مجلل این شهر از جمله جذابیت‌های دیگر پرتغال است. در این مقاله در مورد رزرو هتل پرتغال صحبت می‌کنیم.

رزرو هتل پرتغال | چگونه در پرتغال هتل رزرو کنیم؟ |  یوروپ تورز

کشور پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای اروپایی است در حدود 92،000 کیلومتر مربع وسعت دارد و از این حیث کشور 110 جهان می‌باشد. کشور پرتغال تنها با کشور اسپانیا هم مرز می‌باشد. کشور پرتغال جزو کشورهای عضو پیمان شینگن است.

اکثریت مردم کشور پرتغال به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند. پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون است که دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری می‌باشد. کشور پرتغال با توجه به آب و هوای معتدلی که دارد دارای مناطق جنگلی و نیمه جنگلی بسیار زیادی است.

این کشور جزو مناطق سرسبز قاره اروپا است و میانگین بارشی بالایی دارد. کشور پرتغال دارای شرایط اقتصادی و صنعتی بسیار مناسبی است. صنعت کشور پرتغال با توجه به موقعیت این کشور در میان کشورهای صنعتی اروپایی دارای تاثیر صنعتی به سزایی در قاره اروپا و جهان است.

نظام سیاسی کشور پرتغال به گونه‌ای است که رییس جمهور این کشور هر 5 سال یک بار توسط مردم انتخاب می‌شود. رزرو هتل پرتغال امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور را فراهم می‌کند.گردشگران تور پرتغال و تور اروپا همواره به دنبال رزرو بهترین هتل در این کشور هستند.

رزرو هتل پرتغال و فرهنگ مردم این کشور

آداب و رسوم مردم کشور بسیار مشابه مردم کشور اسپانیا می‌باشد. مردم کشور پرتغال مردمی مهمان نواز و خونگرم می‌باشد. رزرو هتل پرتغال با توجه به کیفیت‌های مختلف دارای قیمت‌های متنوعی می‌باشد. جمعیت کشور پرتغال در حدود 10.5 میلیون نفر تخمین زده شده است. این کشور دارای مهاجران زیادی از نقاط مختلف دنیا می‌باشد. مردم کشور پرتغال اکثرا دین مسیحیت کاتولیک دارند.

مردم پرتغال دارای نژاد خاصی می‌باشند که از خصوصیات این نژاد می‌توان به پوست زرد رنگ و قدی کوتاه اشاره کرد. اکثریت مردم پرتغال با توجه به میزان بارندگی بالای این کشور در جنگل‌ها و مراتع کار می‌کنند و دارای سرگرمی‌ها و جشن‌های سنتی زیادی می‌باشند. رزرو هتل پرتغال با توجه به سایت‌های متنوع رزرواسیون هتل امکان‌پذیر می‌باشد.

رزرو هتل پرتغال

هتل‌های مختلفی در شهر لیسبون وجود دارد. هزینه رزرو هتل پرتغال با توجه به کیفیت هتل می‌تواند متفاوت باشد. هزینه اقامت در خوابگاه‌های کشور پرتغال برای هر شب در حدود 20 تا 45 یورو می‌باشد. هزینه اقامت در هتل‌های لوکس کشور پرتغال کمی بیشتر از این قیمت‌ها خواهد بود. قیمت هر شب اقامت در حدود 100 تا 200 یورو می‌باشد.

بهترین زمان برای رزرو هتل پرتغال

رزرو هتل پرتغال در فصل بهار دارای طرفداران زیادی می‌باشد. کشور پرتغال دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است. میانگین بارش در سال این کشور بالا می‌باشد. گرمای هوا در بازه زمانی بین ماه جولای تا سپتامبر به اوج خود می‌رسد. ماه آگوست معمولا زمان مناسبی برای گشت و گذار در سواحل کشور پرتغال است.

سواحل کشور پرتغال در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. وجود شکوفه‌های درختان میوه و عطر گل‌ها در دشت‌های پرتغال یکی از جذابیت‌های کشور پرتغال است. هر 3 ماه فصل بهار از جمله بهترین فرصت برای رزرو هتل پرتغال است. البته ماه اکتبر نیز زمان مناسبی برای رزرو هتل پرتغال می‌باشد.  کشور پرتغال معمولا در فصل زمستان دارای بارش‌های زیادی است و دمای هوا در مناطق شمالی سرد و در کوهستان این فصل برف‌های سنگینی می‌بارد.

رزرو هتل در پرتغال و بازدید از جاذبه‌ های معروف این کشور

کشور پرتغال دارای کاخ‌ها و قلعه‌های بسیار بزرگ و جذابی می‌باشد. رزرو هتل پرتغال امکان بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر را برای شما فراهم می‌کند. از کلیسا‌ها و کاخ‌های مجلل گرفته تا سواحل جذاب از جاذبه‌های دیدنی کشور پرتغال می‌باشد. در اینجا به تعدادی از این جاذبه‌ها اشاره می‌کنیم.

رزرو هتل در پرتغال و بازدید از جاذبه‌ های معروف این کشور |  یوروپ تورز

قلعه سائو خورخه

یکی از بناهای تاریخی کشور پرتغال قلعه سائو خورخه می‌باشد. این قلعه زیبا در شهر لیسبون قرار دارد و قدمت آن به دوره روم باستان بر می‌گردد. این قلعه باستانی چندین بار توسط پادشان مختلف تخریب و بازسازی شده است.این قلعه از مکان‌های دیدنی در این شهر می‌باشد.

کاپلا دوس اوسوس

یکی از مناطق ترسناک و مخوف کشور پرتغال کاپلا دوس اوسوس می‌باشد. کاپلا دوس اوسوس یکی از مناطقی است که جمجمه بسیاری از مردگان کشور در کنار هم جمع شده است.این منطقه تاریخی جزء آثار دیدنی شهر لیسبون است.

صومعه آلکوباکا

یکی از صومعه‌های قدیمی و جذاب کشور پرتغال که در اطراف شهر آلکوباکا قرار دارد. این بنای تاریخی در قرن 12 میلادی ساخته شده است. این بنای تاریخی دارای سبک معماری گوتیک می‌باشد.

رزرو هتل پرتغال و مراکز خرید مهم این کشور

کشور پرتغال دارای بازارها و مراکز خرید متنوعی می‌باشد. رزرو هتل پرتغال فرصت مناسبی برای بازدید و خرید از بازارهای معروف کشور پرتغال است. در اینجا به تعدادی از بازارهای معروف کشور پرتغال اشاره می‌کنیم.

مرکز خرید سنترو واسکو

یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای کشور پرتغال مرکز خرید سنترو واسکو می‌باشد. مرکز خرید سنترو واسکو دارای 36 رستوران و 164 واحد تجاری می‌باشد. انواع اجناس و کالاهای مختلف مانند پوشاک، جواهرات، لوازم الکترونیکی و لوازم ورزشی در این بازار به فروش می‌رسد. این مرکز خرید دارای 10 سالن سینما و تئاتر است و امکانات رفاهی زیادی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

مرکز خرید ال کورت انگلس

یکی از فروشگاه‌های مدرن و مجهز کشور پرتغال مرکز خرید ال کورت انگلس می‌باشد. این فروشگاه دارای برندهای معروفی در زمینه پوشاک، عطر و ادکلن، ساعت و کیف می‌باشد. اگر به دنبال خرید برندهای معروف با هزینه‌های بالا می‌باشید می‌توانید خرید از این مرکز خرید را تجربه کنید.

حمل و نقل عمومی کشور پرتغال

کشور پرتغال دارای حمل و نقل عمومی متنوعی می‌باشد. مترو، اتوبوس و تاکسی از انواع وسایل حمل و نقل در شهرهای بزرگ پرتغال می‌باشد. بلیط مترو در پرتغال در حدود 1.5 یورو می‌باشد. همچنین استفاده از قطار‌های بین شهری نیز هزینه چندانی ندارد و در حدود 20 تا 40 یورو می‌باشد. هزینه حمل و نقل بین شهری با اتوبوس نیز در همین حدود می‌باشد. تاکسی‌ها معمولا در حدود 12 یورو هزینه دریافت می‌کنند. در کشور پرتغال دوچرخه سواری بسیار رایج می‌باشد. شما می‌توانید با 14 یورو برای یک روز کامل دوچرخه کرایه کنید. موقعیت مکانی هر هتل را در هنگام رزرو هتل پرتغال در نظر بگیرید.

نکات مهم در سفر به پرتغال

شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفر به پرتغال از خوابگاه‌ها و هاستل‌ها برای اقامت استفاده کنید. بازدید از موزه‌ها را برای روز یکشنبه بگذارید زیرا اکثر موزه‌های کشور پرتغال در روز یکشنبه رایگان هستند. روز دوشنبه، روز تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی در کشور پرتغال است. دقت کنید برای حمل و نقل سعی کنید بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. تاکسی‌ها در کشور پرتغال هزینه زیادی را دریافت می‌کنند.

نکات مهم در سفر به پرتغال |  یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل پرتغال

هزینه اقامت در خوابگاه های پرتغال چقدر میباشد؟

هزینه اقامت در خوابگاه‌های کشور پرتغال برای هر شب در حدود 20 تا 45 یورو می‌باشد.

هزینه اقامت در هتل های لوکس کشور پرتغال چقدر میباشد؟

هزینه اقامت در هتل‌های لوکس کشور پرتغال کمی بیشتر از این قیمت‌ها خواهد بود. قیمت هر شب اقامت در حدود 100 تا 200 یورو می‌باشد.

محبوب ترین و بهترین فصل برای رزرو هتل در پرتغال چیست؟

رزرو هتل پرتغال در فصل بهار دارای طرفداران زیادی می‌باشد. کشور پرتغال دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!