چگونه ویزای تجاری پرتغال را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری پرتغال را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری پرتغال، اگر شما قصد دارید تا به عنوان یک سرمایه گذار وارد بازار کشور های مختلف شوید لازم است تا از قبل درباره این کشور ها و شرایط اخذ ویزای آن ها …

راهنمای کامل ویزای تجاری پرتغال

اگر شما قصد دارید تا به عنوان یک سرمایه گذار وارد بازار کشور‌های مختلف شوید لازم است تا از قبل درباره این کشور‌ها و شرایط اخذ ویزای آن‌ها اطلاعات داشته باشید. برای نمونه کشور پرتغال و اخذ ویزای تجاری پرتغال موضوع بحث این نوشتار می‌باشد. در ابتدا اطلاعات کلی درباره پرتغال و اقتصاد این کشور در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس از آن نیز به سراغ روش‌ها و مدارک لازم جهت اخذ ویزای تجاری پرتغال خواهیم رفت.

راهنمای کامل ویزای تجاری پرتغال | یوروپ تورز

با کشور پرتغال آشنا شوید

این کشور در جنوب غربی اروپا قرار دارد پایتخت آن لیسبون می‌باشد و زبان مردم آن نیز پرتغالی است. واحد پول این کشور یورو می‌باشد و جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر دارد. شیوه حکومتی در این کشور به صورت جمهوری پارلمانی می‌باشد. همچنین این کشور به عنوان یکی از کشور‌های توسعه یافته و پیشرفته در اروپا به شمار می‌رود. کشور پرتغال جزء اتحادیه اروپا و ناتو نیز است به همین دلیل تور پرتغال و تور اروپا فرصت مناسبی برای سفر به این کشور است.

اقتصاد پرتغال

می توانید صنایع عمده‌ای که در این کشور فعالیت می‌کنند را به چند گروه تقسیم کنید، ماهیگیری، شراب‌سازی، مصنوعات چوپ پنبه‌ای از عمده‌ترین آن‌ها می‌باشند. در سال‌های قبل به علت کسری بودجه دولت، شرایط ریاضت اقتصادی حکم فرما شد ولی بعد از سال 2015 و روی کار آمدن دولت میانه گرا این برنامه کنار رفت و دولت بدون ریاضت اقتصادی اقدام به جبران کسری بودجه خود نمود.

ویزای تجاری پرتغال

شما اگر قصد انجام فعالیت‌های تجاری در این کشور را دارید ابتدا باید به دنبال اخذ ویزای تجاری پرتغال باشید و پیش از آن تعیین وقت سفارت پرتغال است. ویزای تجاری پرتغال یکی از راه‌هایی است که افراد علاقه‌مند به مهاجرت به این کشور به دنبال اخذ آن هستند.

ویزای تجاری پرتغال | یوروپ تورز

خوب است بدانید که برای اخذ ویزای تجاری پرتغال لازم است تا یک دعوت نامه تجاری رسمی از طرف دولت پرتغال داشته باشید. شما با داشتن این دعوت نامه می‌توانید با سهولت و اعتبار بیشتر به این کشور سفر کنید.

شما می‌توانید با اخذ ویزای تجاری پرتغال به پرتغال سفر کرده و از فرصت‌های زیاد سرمایه گذاری در پرتغال بهره‌مند شوید. هم اکنون پرتغال یکی از کشور‌هایی است که افراد برای اخذ ویزای پرتغال از نوع تجاری مشتاق می‌باشند.

شرایط اقامت در کشور پرتغال با هدف تجاری

لازم است بدانید که اگر به دنبال اقامت در این کشور و اخذ ویزای تجاری پرتغال می‌باشید علاوه بر دعوتنامه تجاری که در بالا گفتیم لازم است تا ویزای شینگن نیز داشته باشید. پرتغال یکی از کشور‌های عضو شینگن می‌باشد و برای رفتن به آن باید ویزای شینگن اخذ نمایید. بعد از گرفتن ویزای شینگن می‌توانید به سایر کشور‌های عضو این پیمان نیز سفر کنید.

شرط دیگری که باید حتما داشته باشید وضع مالی مساعد می‌باشد. شما لازم است تا برای ویزای تجاری پرتغال مدارک کاملی دال بر وضعیت حساب بانکی خود به سفارت پرتغال ارائه نمایید.

همچنین نکته مهم دیگر عدم سوء سابقه می‌باشد. شما باید به عنوان یک تاجر با وضع مالی بالا که تنها هدفش مسائل کاری و تجاری می‌باشد به این کشور سفر کنید. هر گونه مشکل در مدارک و عدم شفافیت شما را از گرفتن ویزای تجاری پرتغال محروم می‌کند.

مدارک لازم جهت ویزای تجاری پرتغال

تکمیل فرم درخواست ویزای تجاری پرتغال که در سایت سفارت این کشور موجود می‌باشد.

ارائه مدارک شناسایی نظیر شناسنامه که باید به طور رسمی ترجمه شده باشد

پاسپورت که باید سه ماه از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد. همچنین لازم است تا کپی از کلیه ویزا‌های دریافت شده از کشور‌های عضو شینگن را نیز ارائه نمایید.

مدارک مربوط به کار لازم است تا مدارک معتبری مبنی برشغل خود ارائه دهید. اگر به صورت یک تاجر و دارای کارت بازرگانی هستید لازم است تا اصل آن را همراه با کپی همراه خود در مراجعه به سفارت داشته باشید.

فیش حقوقی: به عنوان دارنده یک شرکت و یک سرمایه گذار لازم است تا فیش حقوقی مربوط به اولین و آخرین ماه‌های دریافت حقوق را ارائه دهید.

مدارک دال بر تمکن مالی‌تان: همان طور که پیش‌تر نیز گفتیم لازم است تا مدارک کافی از تمکن مالی خود ارائه دهید. یعنی اینکه شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه گذار در پرتغال فعالیت کنید.

لازم است بلیط سفر خود را نیز از قبل به این کشور رزرو نمایید.

پس از تکمیل شدن مدارک‌تان برای ویزای تجاری پرتغال می‌توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به سفارت پرتغال در این مدارک خود را تحویل داده و علاوه بر آن هزینه‌های مربوطه را نیز باید برای بررسی مدارک‌تان توسط سفارت پرداخت نمایید. در صورت هر گونه کم و کسری در مدارک نیز باید مراحل را از اول انجام دهید و مجدد مستلزم پرداخت هزینه خواهید شد.

از جمله نکات مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که مارک شما همگی باید یک اصل و یک نسخه کپی به همراه داشته باشند. همچنین این مدارک برای ویزای تجاری پرتغال باید به صورت ترجمه شده رسمی باشد. در ضمن به خاطر داشته باشید برای اخذ ویزای تجاری پرتغال از راه‌های قانونی و مطمئن اقدام کنید و حواستان به افراد سودجو و کلاه بردار نیز باشد. آژانس‌های معتبری در زمینه ویزای پرتغال و همچنین تور پرتغال و تور اروپا برای سفر به این کشور فعالیت دارند که آیانس سفری دیگر از این دسته آژانس‌ها می‌باشد.

مدارک لازم جهت ویزای تجاری پرتغال | یوروپ تورز

آدرس سفارت پرتغال در تهران

آدرس سفارت پرتغال جهت تعیین وقت سفارت پرتغال در تهران: دروس، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک ۱۶

ساعت‌های کاری سفارت: روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر


سوالات متداول ویزای تجاری پرتغال

ویزای تجاری چیست؟

شما اگر قصد انجام فعالیت‌های تجاری در این کشور را دارید ابتدا باید به دنبال اخذ ویزای تجاری پرتغال باشید و پیش از آن تعیین وقت سفارت پرتغال است.

چه چیزی میتواند ویزای تجاری پرتغال را تسریع ببخشد؟

خوب است بدانید که برای اخذ ویزای تجاری پرتغال لازم است تا یک دعوت نامه تجاری رسمی از طرف دولت پرتغال داشته باشید. شما با داشتن این دعوت نامه می‌توانید با سهولت و اعتبار بیشتر به این کشور سفر کنید.

بعد از تکمیل مدارک ویزای تجاری پرتغال باید چه کرد؟

پس از تکمیل شدن مدارک‌تان برای ویزای تجاری پرتغال می‌توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به سفارت پرتغال در این مدارک خود را تحویل داده و علاوه بر آن هزینه‌های مربوطه را نیز باید برای بررسی مدارک‌تان توسط سفارت پرداخت نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!