رزرو هتل های کپنهاگ | چگونه در کپنهاگ هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل های کپنهاگ | چگونه در کپنهاگ هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل های کپنهاگ، یکی از موارد مهم در سفر به این شهر رزرو هتل‌ های کپنهاگ می‌باشد که باید توجه خاصی به آن نمود. در این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود …

اطلاعات کامل رزرو هتل های کپنهاگ

شهر کپنهاگ یکی از شهرهای دانمارک و پایتخت آن به شمار می‌رود. این شهر یکی از شهرهای گردشگری دانمارک می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از موارد مهم در سفر به این شهر رزرو هتل های کپنهاگ می‌باشد که باید توجه خاصی به آن نمود. در این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که بازدید از آنها سفر خاطره انگیزی را برای گردشگران به جای می‌گذارد.

رزرو هتل های کپنهاگ | چگونه در کپنهاگ هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

شهر کپنهاگ

کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک می‌باشد که با داشتن مکان‌های زیبا و دیدنی باعث شده گردشگران زیادی برای دیدن آنجا جذب شوند. این شهر یکی از تاریخی‌ترین شهرهای دانمارک می‌باشد که می‌توان گفت در گذشته مرکز امپراتوری دانمارک بوده است. این شهر با اینکه قدیمی است ولی طراحی آن قدیمی نیست و با شیوه‌های مدرن آمیخته شده است.

شهر کپنهاگ با داشتن مکان‌های زیبا و همچنین مردمی مهربان قطب گردشگری دانمارک به شمار می‌رود اما تنها مشکلی که وجود دارد این است که هزینه‌ها و قیمت‌ها در این شهر کمی گران هستند.

از این رو برخی از گردشگران از رفتن به شهر کپنهاگ منصرف می‌شوند. ولی حتی با وجود گرانی می‌توان گفت این شهر، شهری است که هر کسی در طول زندگی خود باید یک بار به آنجا سفر کند. سفر به این شهر بسیار آسان است فقط اولین و مهمترین اقدامی که گردشگران باید انجام دهند مشخص کردن محل اقامت در شهر کپنهاگ و رزرو هتل های کپنهاگ می‌باشد.

آب و هوای کپنهاگ

با توجه به عرض جغرافیایی کپنهاگ می‌توان دریافت آب و هوای این شهر معتدل می‌باشد. تابستان‌های این شهر گرم است ولی آنقدر هم گرم نمی‌شود که انسان را آزار دهد و یک گرمای دلچسبی دارد. در طول سال نیز می‌توان بارش باران را مشاهده کرد که در بعضی از ماه‌های سال مانند جولای و آگوست این بارش کمی افزایش می‌یابد.

در طول زمستان نیز برف زیبایی دارد که خیلی طولانی هم نمی‌شود. اگر بخواهیم درباره طول روزها در این شهر بگوییم می‌توان گفت که برخی روزها در بعضی از ماه‌های سال، بسیار طولانی می‌شوند به این صورت که هوا تا چند ساعت بعد از نیمه شب کاملا تاریک نمی‌شود و بعد از تاریک شدن نیز ساعت کمی را تا روشنایی سپری می‌کند.

این مسئله در ماه ژوئن قابل مشاهده می‌باشد. مدل دیگری از این پدیده وجود دارد که در ماه دسامبر قابل مشاهده است و به این صورت است که حتی در زمان ظهر، خورشید کامل نمی‌تابد و حالت سایه وجود دارد و همچنین خورشید قبل از ساعت کاری غروب می‌کند. گردشگران باید به این موارد توجه زیادی داشته باشند و رزرو هتل های کپنهاگ را با توجه به آب وهوا و فصل مورد نظر و همچنین طول روزها، انجام دهند.

بهترین زمان برای رزرو هتل کپنهاگ

هتل‌های کپنهاگ در حالت عادی در تمام طول سال گران هستند اما برخی از آنها با توجه به فصل‌های پر گردشگر یا کم گردشگر قیمت بالا یا پایین دارند. در فصل‌های پر گردشگر که از اواسط ماه ژوئن شروع می‌شود و تا پایان آگوست ادامه دارد، یا در تعطیلات کریسمس قیمت هتل‌ها افزایش می‌یابد اما در فصل‌های کم گردشگر که از اواسط ژانویه تا ماه مارس می‌باشد،قیمت‌ها به همان نسبت بسیار ارزان می‌شوند.

با توجه به موارد گفته شد می‌توان گفت کسانی که می‌خواهند سفر اقتصادی داشته باشند و هزینه زیادی نکنند می‌تواند در فصل‌های کم گردشگر رزرو هتل های کپنهاگ را انجام دهند و همینطور کسانی که هزینه برای آنها اهمیت زیادی ندارد می‌توانند در فصل پر گردشگر رزرو هتل های کپنهاگ را انجام دهند.

رزرو هتل در کپنهاگ

برای اقامت در شهر خارق العاده کپنهاگ نیاز به رزرو دارید و برای رزرو هتل های کپنهاگ تنوع زیادی وجود دارد. در این شهر انواع هتل‌های مدرن با تمام امکانات برای راحتی مسافران وجود دارد. اگر گردشگران به فکر یک سفر اقتصادی باشند و نخواهند هزینه اضافی داشته باشند می‌توانند از هتل آپارتمان‌های کپنهاگ استفاده کنند که در برابر هتل‌های مدرن هزینه‌های کمتری دارد. رزرو هتل های کپنهاگ این امکان را می‌دهد که مسافران قبل از اقامت هزینه‌های خود را محاسبه کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک از مکان‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.

رزرو هتل در کپنهاگ | یوروپ تورز

هتل‌ های لوکس کپنهاگ

در این شهر هتل‌های بسیار لوکسی وجود دارد که می‌توانند سفری لذت بخش را به گردشگران هدیه دهند. برخی از این هتل‌ها به شرح زیر می‌باشند.

هتل Angleterre: این هتل یکی از هتل‌های خارق العاده و مجلل این شهر است که تاکنون میزبان بسیاری از افراد سرشناس و مشهور بوده است. این هتل دارای اتاق‌های سلطنتی، رستوران‌های مجلل، فضای زیبا با دکوراسیون و معماری خاص می‌باشد.

هتل نیمب: هتل نیمب یکی دیگر از هتل‌های معروف شهر کپنهاگ است که در پارک تیوولی قرار دارد و ساختمانی به رنگ سفید است. در رستوران‌های مختلفی که در هتل نیمب وجود دارد انواع غذاهای دانمارکی و بین‌المللی سرو می‌شود. اگر به دنبال رزرو هتل های کپنهاگ و اقامتی راحت و شیک هستید، این هتل مکان مناسبی خواهد بود.

هتل فونیکس: این هتل با اینکه یکی از هتل‌های گران قیمت شهر کپنهاگ است ولی با اقامت در آن می‌توانید یک سفر رویایی را تجربه کنید.

هتل بلا اسکای کامول: کسانی که به دنبال یک سفر مدرن هستند می‌توانند برای رزرو هتل های کپنهاگ، برج دوقلوی بلا اسکای کامول را انتخاب کنند. این هتل علاوه بر اینکه هتل مجلل این شهر است، یکی از هتل‌های بزرگ و مجلل شمال اروپا نیز محسوب می‌شود.

هتل‌ های اقتصادی کپنهاگ

هتل‌های اقتصادی کپنهاگ به این معنا است که هتل‌هایی با قیمت مناسب‌تر و به صرفه‌تر در این شهر وجود دارد و شما می‌توانید آنها را برای اقامت انتخاب کنید، که تعدادی از آنها به شرح زیر است.

هتل Annex Copenhagen: این هتل یک هتل 2 ستاره است. با وجود اینکه مانند هتل‌های لوکس مجلل نیست ولی تمام امکانات رفاهی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

هتل کابین مترو: این هتل هم مانند هتل قبل دارای 2 ستاره می‌باشد که از لحاظ امکانات رفاهی تکمیل می‌باشد. دارای رستوران‌ها و فضای متنوع زیادی است.

هتل د اسکوئر (The Square): این هتل علاوه بر داشتن امکانات رفاهی، امکانات تفریحی زیادی اعم از دوچرخه سواری، تفریحات ورزشی و رستوران‌های مجلل نیز دارد که اقامتی خاطره انگیز را برای گردشگران به جای می‌گذارد.

تفریحات و جاذبه‌ های کپنهاگ

قلعه کرونبرگ: این قلعه یکی از بناهای مهم رنسانس در شمال اروپا می‌باشد که به عنوان یک میراث جهانی ثبت شده است. این قلعه از سال 1420 بوجود آمد و در طی این سال‌ها در قرن 16 و 17 بازسازی شده است.

منطقه Nyhavn: کپنهاگ دارای کانال‌های حفاری شده بسیار زیبایی است که فاصله‌ای در بین نواحی مختلف شهر به حساب می‌آید. در این کانال خانه‌های رنگی بسیار زیبایی وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

گالری ملی دانمارک: گالری دانمارک در سال 1824 تاسیس شد که مجموعه هنری خانواده سلطنتی دانمارک در آنجا نگهداری شود. این گالری یک موزه بزرگ در این کشور محسوب می‌شود که این گالری در شهر کپنهاگ قرار دارد.

کلیسای Our Saviour: این کلیسا در بین سال‌های 1672 و 1682 ساخته شده است. برای بالا رفتن و بازدید از این کلیسا می‌توان از پله‌های مارپیچ آن استفاده کرد. در بالای این مناره زیبا می‌توان منظره قشنگی از شهر را مشاهده کرد.

رستوران مانفرد و ووین: این رستوران یک رستوران ساده و زیبا است که یکی از بهترین‌های شهر کپنهاگ نیز به شمار می‌آید.

انواع هزینه‌ ها در کپنهاگ

هزینه هاستل: تعدادی هاستل در این شهر وجود دارد که توسط دولت اداره می‌شود و برای کسانی که هزینه زیادی برای اقامت ندارند می‌توانند به جای رزرو هتل های کپنهاگ از این هاستل‌ها استفاده کنند.

هزینه اقامت هتل: همانطور که گفته شد هتل‌های شهر کپنهاگ بسیار گران هستند و در فصل‌های پر گردشگر این گرانی چند برابر می‌شود. از این رو برای رزرو هتل های کپنهاگ هزینه زیادی نیاز است.

قیمت مواد غذایی: همانطور که گفتیم این شهر در حالت کلی یک شهر پر هزینه می‌باشد. غذاهای این شهر نیز کمی گران محسوب می‌شود برای اقامت در این شهر بهتر است گردشگران آشپزی کنند تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود.

هزینه حمل و نقل: شهر کپنهاگ از لحاظ حمل و نقل در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان با هزینه نه چندان زیاد از آن استفاده کرد. پس بهتر است رزرو هتل های کپنهاگ را طوری انجام دهید که به مرکز شهر و یا ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی نزدیک باشد.

اطلاعات ضروری درباره کپنهاگ

  • اختلاف ساعت شهر کپنهاگ با شهر تهران حدود 2.5 ساعت می‌باشد.
  • زبان رسمی این شهر در تابعیت از کشور دانمارکی می‌باشد.
  • واحد پول رسمی آن کرون دانمارک می‌باشد.
  • نرخ تبدیل ارز در آنجا با دلار آمریکا به این شرح است: 10 کرون=1.48 دلار آمریکا
اطلاعات ضروری درباره کپنهاگ | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل های کپنهاگ

قیمت رزرو هتل در فصل های پر گردشگر چگونه است؟

در فصل‌های پر گردشگر که از اواسط ماه ژوئن شروع می‌شود و تا پایان آگوست ادامه دارد، یا در تعطیلات کریسمس قیمت هتل‌ها افزایش می‌یابد.

نام چند مورد از هتل های اقتصادی کپنهاگ که با قیمت مناسب تر می توان آنها را رزرو کرد،چیست؟

هتل Annex Copenhagen، هتل کابین مترو، هتل د اسکوئر و …

امکان رزرو هتل های کپنهاگ از قبل چه مزایایی دارد؟

رزرو هتل‌های کپنهاگ این امکان را می‌دهد که مسافران قبل از اقامت هزینه‌های خود را محاسبه کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک از مکان‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.

نام چند مورد از هتل های لوکس کپنهاگ که امکان رزرو آنها وجود دارد،چیست؟

هتل Angleterre، هتل نیمب، هتل فونیکس، هتل بلا اسکای کامول و…

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!