با بهترین هتل های کپنهاگ آشنا شوید

با بهترین هتل های کپنهاگ آشنا شوید

هتل های کپنهاگ، باید بدانید که در شهری مانند کپنهاگ، پایتخت دانمارک، شما می‌توانید تنوع بسیاری از هتل‌ها را با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت پیدا کنید.

آشنایی با بهترین هتل های کپنهاگ

شاید شما هم قصد سفر به دانمارک را دارید و به دنبال کسب اطلاعات درباره هتل‌های کپنهاگ و رزرو هتل در کپنهاگ برای اقامت هستید. باید بدانید که در شهری مانند کپنهاگ، پایتخت دانمارک، شما می‌توانید تنوع بسیاری از هتل‌ها را با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت پیدا کنید. پس بهتر است ابتدا شناخت اولیه‌ای از آن‌ها به دست آورید تا بتوانید سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. با ادامه ی‌این مطلب همراه شوید تا به بررسی مشهورترین هتل‌های کپنهاگ بپردازیم.

با بهترین هتل های کپنهاگ آشنا شوید | یوروپ تورز

توضیح مختصری از دانمارک و پایتخت آن

پادشاهی دانمارک در شمال اروپا و در جنوبی‌ترین نقطه اسکاندیناوی، کشوری با جمعیتی حدود 5.5 میلیون نفر و مساحتی در حدود مساحت استان آذربایجان غربی است که واحد پول آن کرون دانمارک است و زبان دانمارکی در آن رسمیت دارد. این کشور عضو اتحادیه اروپاست و از مؤسسان سازمان ملل متحد و ناتو به شمار می‌رود.

مردم این کشور مسیحی مذهب هستند و همواره در صدر شادترین، راضی‌ترین و مرفه‌ترین مردمان جهان به حساب می‌آمده‌اند. بخش اعظم این کشور را مناطق ساحلی و پست تشکیل می‌دهد که عمدتاً سرسبز و حاصل خیز هستند. هم چنین دانمارک آب و هوایی معتدل، مرطوب و بارانی دارد. علاوه بر آن مناطقی به نام‌های گرینلند و جزایر فارو وجود دارند که زیر مجموعه این کشور هستند اما در پاره‌ای از امور سیاسی مستقل عمل می‌کنند.

شهر کپنهاگ در جنوب شرق دانمارک با جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر هر ساله میزبان صدها هزار گردشگر تور کپنهاگ و یا تور اروپا است و یکی از برترین شهرهای جهان برای پیاده روی به شمار می‌رود. در ادامه به معرفی برترین هتل‌های کپنهاگ خواهیم پرداخت.

هتل استار کپنهاگ (Copenhagen Star Hotel)

این هتل 3 ستاره از دید مسافران هتل‌های کپنهاگ رتبه ی‌بسیار خوبی را کسب کرده است. نزدیکی هتل به مرکز شهر، رستوران، بوفه، صندوق، تاکسی اختصاصی، شاتل فرودگاه، وای فای رایگان، خدمات مربوط به نظافت و تمیزی هتل همگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. هم چنین امکانات اتاق‌ها، صبحانه، ناهار، شام و پذیرش هتل کیفیت قابل قبولی دارند.

طبیعی است که این هتل با داشتن 3 ستاره، هتلی چندان لوکس و عالی به حساب نمی‌آید و در رده ی‌متوسط جای می‌گیرد. اما با این توصیف‌ها می‌توان گفت که یکی از بهترین هتل‌های کپنهاگ در رده ی‌متوسط به شمار می‌رود. این هتل برای افرادی که قصد دارند اقامت در کپنهاگ را به تنهایی بگذرانند و یا زوجینی که دارای فرزند نیستند و هم چنین افرادی که می‌خواهند با صرف هزینه‌ای مناسب امکاناتی قابل قبول دریافت کنند بسیار مناسب خواهد بود.

هتل استار کپنهاگ (Copenhagen Star Hotel) | یوروپ تورز

هتل مرکور کپنهاگ (Copenhagen Mercur Hotel)

هتل مرکور کپنهاگ (Copenhagen Mercur Hotel) نیز با داشتن 3 ستاره توانسته است از دید مسافران هتل‌های کپنهاگ به رتبه ی‌قابل قبولی دست پیدا کند. بیشتر افرادی که از اقامت در این هتل ابراز رضایت می‌کنند زوج‌ها هستند. نزدیک بودن به مرکز شهر و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، خدمات نظافت، اینترنت پرسرعت و سالن اجتماعات از جمله ویژگی‌هایی هستند که توانسته این هتل را در کسب رضایت مسافران تور کپنهاگ و یا تور اروپا یاری دهد.

امکانات اتاق و رستوران این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های کپنهاگ می‌تواند بهتر باشد. اما در مجموع باید توجه داشت که این هتل در شمار هتل‌های ارزان کپنهاگ قرار می‌گیرد و با این وجود برای اقامت‌های کوتاه و کم هزینه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

هتل مرکور کپنهاگ (Copenhagen Mercur Hotel) | یوروپ تورز

هتل برترامس گولدسمدن (Bertrams Guldsmeden Hotel)

بی شک این هتل شایستگی آن را دارد که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در میان هتل‌های کپنهاگ شناخته شود. قرار گرفتن در نقطه‌ای مناسب از شهر، دسترسی آسان، صبحانه و غذای باکیفیت، پذیرش مناسب، پاکیزگی و نظافت قسمت‌های مختلف و کیفیت اتاق‌ها همگی مواردی هستند که این هتل را در مقایسه با هزینه اقامتی که اخذ می‌کند به یک انتخاب بسیار خوب مبدل ساخته است. ساعت ورود به این هتل 15 و ساعت تخلیه اتاق‌ها 11 هر روز است.

فراموش نکنید که هتل‌های کپنهاگ یکی از گران‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا به حساب می‌آید. تا این جا به آن دسته هتل‌های کپنهاگ اشاره شد که قیمت حدودی هر شب اقامت در آن‌ها زیر 2 میلیون تومان خواهد بود. در ادامه به سراغ دیگر هتل‌های کپنهاگ خواهیم رفت که بیش از 3 ستاره دارند و اقامت در آن‌ها مشمول هزینه ی‌بیشتری خواهد شد.

هتل برترامس گولدسمدن (Bertrams Guldsmeden Hotel) | یوروپ تورز

هتل ایمپریال (Imperial Hotel)

هتل ایمپریال (Imperial Hotel)، هتلی چهار ستاره در نزدیکی مرکز شهر و در مجاورت ایستگاه مترو، دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پر سرعت، تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، استخر، امکانات مربوط به جلسات و میهمانی‌ها، غذا و خدمات بهداشتی مناسب است. پیدا کردن یک هتل در میان هتل‌های کپنهاگ با این ویژگی‌ها و با این قیمت کاری دشوار به نظر می‌رسد.

می‌توان آن را یکی از بهترین هتل‌های میان رده در میان هتل‌های کپنهاگ دانست. زوج‌ها و خانواده‌ها به طور کلی از اقامت در این هتل ابراز رضایت نموده‌اند. هر چند در مواردی افراد اظهار داشته‌اند که برخی امکانات هتل نیازمند بروز رسانی هستند اما در مجموع می‌توان این هتل را هتلی لوکس و باکیفیت به شمار آورد.

هتل ایمپریال (Imperial Hotel) | یوروپ تورز

هتل اسکوئر (The Square Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های کپنهاگ است که توانسته با داشتن چهار ستاره نمره خوبی را از مسافران کسب کند. این هتل هم برای اقامت در کپنهاگ و به ویژه مرکز این شهر مناسب است. دسترسی آسان به ایستگاه قطار شهری، سرویس دهی مناسب، وای فای رایگان، بوفه و رستوران، پذیرش خوب و بسیاری امکانات رفاهی باعث شده تا این هتل را بتوان با توجه به هزینه‌اش در زمره یکی از هتل‌های باکیفیت در میان هتل‌های کپنهاگ به شمار آورد.

اتاق‌ها، غذاها، فضای ورزشی و سایر موارد نیز تا حدودی توانسته‌اند رضایت مسافران را جلب کنند. هر چند هتلی با این مشخصات و در این رده نمی‌تواند بی‌عیب و نقص باشد. یکی از نکات قابل توجه مسافران پس از ورود به این هتل منظره ی‌خوبی است که این هتل برای مسافران خود فراهم می‌کند. هم چنین این هتل مورد پسند خانواده‌ها و زوج‌های بدون فرزند قرار گرفته است.

هتل اسکوئر (The Square Hotel) | یوروپ تورز

هتل آیلند کپنهاگ (Copenhagen Island Hotel)

هتلی مدرن و زیباست که با داشتن 4 ستاره بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل در میان هتل‌های کپنهاگ به حساب می‌آید. این هتل را هم چنین می‌توان یکی از هتل‌های لوکس کپنهاگ دانست که با داشتن فروشگاه، رستوران و تهیه سه وعده غذایی، اینترنت پر سرعت، سالن اجتماعات، استخر، سالن ورزشی، نظافت و خدمات عالی بهداشتی در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مناسبی به قطار شهری دارد.

از دیگر جذابیت‌های این هتل مناظر شگفت انگیزی است که مقابل دیدگان مسافران خود قرار می‌دهد و خاطره سفری به یاد ماندنی را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کند. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و زیبا هستند و از امکاناتی که از هتل‌های کپنهاگ انتظار می‌رود چیزی کم ندارند.

هتل آیلند کپنهاگ (Copenhagen Island Hotel) | یوروپ تورز

هتل آسکوت (Ascot Hotel)

هتل 4 ستاره آسکوت یکی از زیباترین ساختمان‌ها را در میان هتل‌های کپنهاگ دارد. معماری کلاسیک و خاص این هتل در همان بدو ورود توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. صبحانه ی‌خوب، استقرار در مرکز شهر و دسترسی مناسب، صبحانه‌های مطلوب، اینترنت پر سرعت، رستوران و خدمات رسانی مناسب از ویژگی‌های این هتل است. از دیگر نکات قابل توجه در این هتل منظره خوبی است که به بیرون دارد و لذت سفر به کپنهاگ را برایتان دو چندان می‌کند.

هر چند ممکن است به نظر برسد که اتاق‌های این هتل در مقایسه با دیگر هتل‌های کپنهاگ می‌توانستند بزرگ‌تر از چیزی باشند که در حال حاضر هستند اما برای اقامتی کوتاه با هزینه‌ای متوسط می‌توان این هتل را نیز در لیست به صرفه‌ترین هتل‌های کپنهاگ جای داد.

هتل آسکوت (Ascot Hotel) | یوروپ تورز

هتل پلازا کپنهاگ (Copenhagen Plaza Hotel)

هتل 4 ستاره پلازا در مرکز شهر کپنهاگ با ساختمان سفید رنگ و منحصر به فرد خود شناخته می‌شود و توانسته از میان مسافران هتل‌های کپنهاگ رتبه ی‌خوبی را کسب کند. دسترسی آسان و مناسب به نقاط مختلف شهر، خدمات رسانی مناسب، وای فای و اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، امکان کرایه اتومبیل، باشگاه بدنسازی و منظره‌ای زیبا رو به شهر از ویژگی‌های خاص این هتل هستند. هتل پلازا را می‌توان در مجموع هتلی دنج، راحت و صمیمی نسبت به سایر هتل‌های کپنهاگ توصیف کرد که اقامتی چند روزه در آن لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود. در حالی که نسبت با هزینه‌اش می‌تواند در برخی قسمت‌ها بهتر عمل کند.

هتل پلازا کپنهاگ (Copenhagen Plaza Hotel) | یوروپ تورز

هتل ادمیرال کپنهاگ (Copenhagen Admiral Hotel)

هتلی 4 ستاره، بسیار لوکس، زیبا و خیره‌کننده است که امکانات کم نظیرش آن را به یکی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های کپنهاگ و کشور دانمارک تبدیل کرده است. دسترسی مناسب، دید عالی، منظره زیبا و دلپذیر، ساحل اختصاصی، وای فای و اینترنت پر سرعت، غذاهای مطبوع و باکیفیت، صندوق امانات و نگهداری از نوزاد تنها بخشی از امکانات فوق العاده این هتل زیبا هستند. بدون شک مناظری که در این هتل برای مسافران تدارک دیده شده تا مدت‌ها در ذهن آن‌ها باقی خواهد ماند. همین ویژگی هاست که آن را به یکی از بهترین هتل‌های کپنهاگ مبدل ساخته است.

هتل ادمیرال کپنهاگ (Copenhagen Admiral Hotel) | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های کپنهاگ

نام یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر کپنهاگ چیست؟

هتل برترامس گولدسمدن (Bertrams Guldsmeden Hotel) بی شک این هتل شایستگی آن را دارد که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در میان هتل‌های کپنهاگ شناخته شود.

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شهر کپنهاگ چه نام دارد؟

هتل آیلند کپنهاگ (Copenhagen Island Hotel) هتلی مدرن و زیباست که با داشتن 4 ستاره بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل در میان هتل‌های کپنهاگ به حساب می‌آید.

یکی از هتل های لوکس کپنهاگ چه نام دارد؟

هتل ادمیرال کپنهاگ (Copenhagen Admiral Hotel) هتلی 4 ستاره، بسیار لوکس، زیبا و خیره‌کننده است که امکانات کم نظیرش آن را به یکی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های کپنهاگ و کشور دانمارک تبدیل کرده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!