با بهترین هتل های دانمارک آشنا شوید

با بهترین هتل های دانمارک آشنا شوید

هتل های دانمارک، در سرتاسر کشور پراکنده شده‌اند و اغلب بهترین هتل‌ها در پایتخت آن قرار دارند. در اینجا چند مورد از بهترین هتل‌های دانمارک واقع در کپنهاگ را …

هتل های دانمارک: دانمارک یکی از کشورهای شمال اروپا است که پایتخت آن کپنهاگ می‌باشد. هر ساله گردشگران زیادی با رزرو تور دانمارک و یا تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند و در هتل‌های دانمارک اقامت دارند. هتل‌های دانمارک دارای امکانات بسیار زیادی هستند که بهترین خدمات را برای مسافرین و گردشگران ارائه می‌دهند. هتل‌های دانمارک در سرتاسر کشور پراکنده شده‌اند و اغلب بهترین هتل‌ها در پایتخت آن قرار دارند. در اینجا چند مورد از بهترین هتل‌های دانمارک واقع در کپنهاگ را برای شما نام می‌بریم.

با بهترین هتل های دانمارک آشنا شوید | یوروپ تورز

فرست هتل کنگ فردریک «First Hotel Kong Frederik»

این هتل در مرکز شهر کپنهاگ و در نزدیکی میدان ساختمان شهرداری قرار دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های دانمارک است که در یک موقعیت بسیار عالی قرار دارد. محیط دنج و راحت این هتل لوکس و اشرافی اقامتی به یاد ماندنی در خاطرات گردشگران ایجاد می‌کند. مهمانان می‌توانند از بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل‌ها استفاده کنند و در وان حمام‌های مجزای هر اتاق خستگی روزانه را رفع کنند.

دکوراسیون اتاق‌های آن‌ها منحصر به فرد می‌باشد و بعضی از آنها دارای مبلمانی مدرن هستند و بعضی دیگر مبلمانی سنتی دارند. در رستوران این هتل می‌توان بهترین غذاهای سنتی و بین‌المللی را نوش جان کرد و برای عصرانه می‌توان یک فنجان قهوه با بهترین کیک‌ها سفارش داد و در حیات آن نوش جان کرد. این یکی از هتل‌های دانمارک است که محیطی بسیار خوشایند و مطلوب دارد.

فرست هتل کنگ فردریک «First Hotel Kong Frederik» | یوروپ تورز

هتل آنگلتر «Angleterre»

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دانمارک، هتل آنگلتر می‌باشد. این هتل در مرکز شهر کپنهاگ قرار دارد و دارای نمای بسیار جذابی است. این یک هتل افسانه‌ای است و اغلب محل اقامت پادشاهان، امپراتوران و سیاستمداران بوده است. افرادی مانند ویتنی هوستون، بیل کلینتون، مایکل جکسون و … در آن اقامت داشته‌اند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار مجهز هستند و می‌توانید در سوئیت‌های سوپر لوکس آن اقامت داشته باشید. در این سوئیت‌ها تخت‌های بزرگ و اشرافی، بهترین حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی، مینی بارها، مبلمان شیک و مجلل و … وجود دارد. در این اتاق‌ها می‌توانید بهترین چشم‌انداز از شهر را داشته باشید. تمامی کارکنان این هتل بسیار مهربان هستند و بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می‌دهند.
در کافه این هتل بهترین نوشیدنی‌های فصل در هر زمانی از شب و روز سرو می‌شود.

هتل آنگلتر «Angleterre» | یوروپ تورز

هتل بلا اسکای کامول «Bella Sky Comwell»

هتل بلا اسکای کامول (AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen) دارای 812 اتاق می‌باشد و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دانمارک و شمال اروپا محسوب می‌شود. گفته می‌شود که طراحی این هتل به سبک اسکاندیناوی می‌باشد. اتاق‌ها در هر طبقه‌ای بسیار مجهز و مدرن می‌باشند و زیبایی خاصی دارند. اگر می‌خواهید یکی از زیباترین طلوع‌ها و غروب‌های خورشید را در شهر کپنهاگ ببینید، بهتر است در طبقه‌های بالا اتاق رزرو کنید و از بالای این ساختمان شهر را ببینید. این هتل در فاصله ی‌بسیار کمی از مرکز شهر قرار دارد و در مدت کوتاهی می‌توان به سایر نقاط شهر رسید.

بهتر است در این هتل سری به طبقه 23 بزنید و از بهترین غذاهای این هتل میل کنید و از زیباترین چشم اندازها لذت ببرید. در این هتل می‌توان از تمامی امکانات روز مانند اینترنت، پارکینگ، سالن‌های کنفرانس، سالن ورزشی، ماساژ، استخر و … استفاده کرد و ساعاتی خوب در آن سپری کرد.

هتل بلا اسکای کامول «Bella Sky Comwell» | یوروپ تورز

هتل ادمیرال «Admiral»

هتل ادمیرال یکی از هتل‌های دانمارک می‌باشد که در کنار دریا قرار دارد. این هتل در کنار ساختمان‌های تئاتر سلطنتی و اپرای کپنهاگ می‌باشد. گفته می‌شود که شخصی به نام کونران طراحی آن را انجام داده است. اتاق‌های آن مبله هستند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون‌های صحفه تخت، یخچال، مینی بار، حمام‌های مجزا، تخت‌های یک نفره و دو نفره و … می‌باشند. این هتل دارای یک محیط بسیار دنج و راحت است که مسافرین می‌توانند دور از شلوغی و همهمه در آن استراحت کنند. در این هتل یک رستوران وجود دارد که بهترین غذاهای مدرن اسکاندیناوی و فرانسوی را سرو می‌کند و دارای طعمی بی‌نظیر هستند.

هتل ادمیرال «Admiral» | یوروپ تورز

هتل نیمب «Nimb»

این هتل مجهز کپنهاگ در یک پارک تفریحی قرار دارد. این یکی از هتل‌های دانمارک است که ترکیبی از سادگی و زیبایی گذشته، نقاشی‌های منحصر بفرد، تخت خواب‌های فوق العاده، اتاق‌های مجلل و تاریخی و … می‌باشد. در کنار این هتل یک باغ قدیمی وجود دارد که بعضی از اتاق‌ها پنجره‌هایی مشرف به این باغ دارند. اتاق‌های آن همگی دارای وان‌های بزرگ، شومینه، یخچال و … هستند. کارکنان این هتل بهترین سرویس را به مشتریان ارائه می‌دهند و در هر ساعتی آماده ی‌پاسخگویی به گردشگران می‌باشند. در زمان اقامت خود در این هتل حتماً سری به رستوران آن نیز بزنید و از غذاهای فوق العاده خوشمزه و دریایی آن نوش جان کنید و نوشیدنی‌های مختلف آن را سفارش دهید.

هتل نیمب «Nimb» | یوروپ تورز

هتل فونیکس کپنهاگ دانمارک «Hotel Phoenix»

افرادی که دوست دارند در هتل‌های دانمارک اقامت داشته باشند و خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود به ارمغان بیاورند، می‌توانند هتل مجلل و لوکس فونیکس را انتخاب کنند. این هتل یکی از هتل‌های دانمارک است که تقریباً در سال 1680 ساخته شد و دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. زیبایی این هتل بسیار منحصر بفرد و زبانزد می‌باشد. در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل زیادی وجود دارد که بیشتر نام سوئیت‌ها از نام قصرهای دانمارکی گرفته شده است.


اگر یک سوئیت را برای اقامت خود برگزینید، در قسمت ناهارخوری می‌توانید احساس کنید یک اشراف زاده هستید و سفری به گذشته داشته باشید. این هتل یکی از هتل‌های دانمارک است که تجربه‌ای از یک زندگی اشرافی را به شما می‌دهد و احساس می‌کنید یک فرد بسیار مهم هستید و زندگی تجملاتی را تجربه خواهید کرد. در هتل فونیکس که یکی از بهترین هتل‌های دانمارک است، هر چیزی را که رویای آن را دارید، تجربه خواهید کرد.

هتل فونیکس کپنهاگ دانمارک «Hotel Phoenix» | یوروپ تورز

هتل اسکات دانمارک «Ascot»

هتل اسکات یکی دیگر از هتل‌های دانمارک می‌باشد که در شهر کپنهاگ قرار دارد. زیبایی این هتل در کنار ساختمان‌های اطراف آن به وضوح دیده می‌شود. هتل اسکات در کنار یکی از حمام‌های قدیمی شهر کپنهاگ قرار دارد. این هتل دارای سبک معماری کلاسیک می‌باشد. هتل اسکات با این معماری فضایی جذاب، قدیمی و منحصر بفرد ایجاد کرده است که هر کسی از حضور خود در آن لذت می‌برد.

مانند سایر هتل‌های دانمارک، اتاق‌های این هتل نیز همه مجهز هستند و از بهترین امکانات روز برخوردار هستند. مسافرین می‌توانند بهترین صبحانه را در اتاق خود میل کنند و وعده‌های دیگر را در رستوران این هتل نوش جان کنند. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب است و به راحتی می‌توان به سایر مکان‌های شهر رفت.

هتل اسکات دانمارک «Ascot» | یوروپ تورز

فرست هتل میفر «First Hotel Mayfair»

فرست هتل میفر یکی دیگر از هتل‌های دانمارک است که در بخش داخلی وسترپو قرار گرفته است. این هتل یک هتل عالی برای گردشگران و توریستان شهر می‌باشد، چرا که در نزدیکی مکان‌های گردشگری مانند تیوولی و پلنتاریوم قرار دارد. مسافرین با اقامت در این هتل می‌توانند به راحتی به سایر مکان‌های گردشگری بروند و از جاذبه‌های آن دیدن کنند.

این هتل دارای سوئیت‌های زیادی است. در این سوئیت‌ها اتاق‌های خواب، اتاق نشیمن و سالن غذا خوری وجود دارد که بسیار مجلل و شیک هستند. در این مکان می‌توان آثار هنرمندان ایتالیایی، آسیایی، دانمارکی و … را بر روی دیوارها دید.

فرست هتل میفر «First Hotel Mayfair» | یوروپ تورز

ماریوت هتل «Marriot Hotel»

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دانمارک هتل ماریوت (Copenhagen Marriott Hotel) است که اقامتی رویایی را برای مسافرین و گردشگران تور دانمارک و تور اروپا به ارمغان می‌آورد. این هتل دارای بهترین امکانات مدرن و به روز می‌باشد. اتاق‌های هتل ماریوت بسیار مجلل و شیک هستند. تمامی این اتاق‌ها مبله بوده و دارای بهترین تخت خواب‌های یک نفره و دو نفره هستند. در این هتل مانند سایر هتل‌های دانمارک امکانات استخر، سونا، ماساژ درمانی، سالن‌های ورزشی، اینترنت، پارکینگ و … وجود دارد.

رستوران این هتل بهترین غذاهای دانمارکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. مسافرین می‌توانند بهترین صبحانه را که از مواد عالی و ارگانیک درست می‌شود، در رستوران یا در اتاق خود نوش جان کنند. البته در این هتل چند سالن کنفرانس نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مسافرین از آن‌ها استفاده کنند.

ماریوت هتل «Marriot Hotel» | یوروپ تورز

هتل‌ های دانمارک

هر ساله مسافرین و گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا با تور دانمارک و یا تور اروپا به کشور دانمارک سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های گردشگری و توریستی آن بازدید کنند و در هتل‌های دانمارک اقامت دارند. این کشور دارای بهترین هتل‌های دنیا می‌باشد و همه مجهز به بهترین خدمات روز هستند. هتل‌های دانمارک سفری خوب و به یاد ماندنی برای مسافرین به ارمغان می‌آورد.

بیشتر هتل‌های دانمارک در نزدیکی مترو و سایر وسایل حمل و نقل قرار دارند و به راحتی می‌توان به سایر نقاط شهر رفت و آمد کرد. هتل‌های دانمارک دارای بهترین رستوران‌ها هستند و در مکانی امن و راحت بهترین غذاها را سرو می‌کنند.

هتل‌ های دانمارک | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های دانمارک

نام یکی از هتل های ساحلی دانمارک چیست؟

هتل ادمیرال یکی از هتل‌های دانمارک می‌باشد که در کنار دریا قرار دارد.

هتلی که برای گردشگران دانمارک توصیه می کنید چیست؟

فرست هتل میفر «First Hotel Mayfair»، این هتل یک هتل عالی برای گردشگران و توریستان شهر می‌باشد، چرا که در نزدیکی مکان‌های گردشگری مانند تیوولی و پلنتاریوم قرار دارد.

نام یکی از هتل های مجلل و لوکس دانمارک چیست؟

افرادی که دوست دارند در هتل‌های دانمارک اقامت داشته باشند و خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود به ارمغان بیاورند، می‌توانند هتل مجلل و لوکس فونیکس را انتخاب کنند.

یکی از هتل های دانمارک که در رستوران آن می توان غذاهای دریایی سفارش داد، چه نام دارد؟

هتل نیمب «Nimb»

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!