رزرو هتل هلند | چگونه در هلند هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل هلند | چگونه در هلند هتل رزرو کنیم؟

پیش از این که بخواهید سفری خوش به هلند داشته باشید، لازم است به رزرو هتل های هلند بپردازید، تا بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی به سفر خود ادامه دهید. ما در این مقاله می خواهیم درباره نحوه رزرو هتل در هلند صحبت کنیم.

کشور هلند

هلند کشور گل و زیبایی است. به خاطر طبیعت خاص و آب و هوای مطبوع، بسیاری از افراد کشور هلند را برای گذران تعطیلات خود انتخاب می کنند. شاید شما هم به عنوان یک ایرانی علاقه مند باشید تا به این کشور زیبا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید. اما در هر سفری باید به برخی مسائل از جمله محل اقامت توجه کرد.

این موضوع چیزی نیست که بخواهید بدون برنامه ریزی به آن بپردازید. از این رو ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با رزرو هتل های هلند آشنا کنیم، تا بتوانید پیش از سفر خود به این کشور مقدمات رزرو هتل را فراهم کنید و سفری خاطره انگیز و بدون دغدغه داشته باشید. همچنین در ادامه می توانید با چند نمونه از انواع هتل های هلند آشنا شوید.

کشور هلند
کشور هلند

نحوه رزرو هتل های هلند

اگر قصد رزرو هتل در کشور هلند را دارید و هنوز با نحوه رزرو هتل های هلند آشنایی ندارید جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. سیستم رزرو هتل ها مشابه رزرواسیون هتل های داخلی است. شما قادر خواهید بود رزرو هتل های هلند را از طریق مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر انجام دهید. این موضوع می تواند برای شما بسیار مفید باشد و بدون به دردسر افتادن و پیش از سفر می توانید یک هتل بسیار خوب و البته دلخواه خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل های هلند
رزرو هتل های هلند

چرا باید پیش از سفر برای رزرو هتل های هلند اقدام کرد

شاید از خود بپرسید چه لزومی دارد که پیش از سفر اقدام به رزرو هتل ها بکنیم؟ البته هیچ اجباری برای شما وجود نخواهد داشت، اما خیال خودتان را از دغدغه های مختلف می توانید راحت کنید. برای مثال شما در هنگام اخذ ویزای هلند حتما می بایست مدارک را به همراه داشته باشید. علاوه بر این با رزرو هتل های هلند پیش از مسافرت به این کشور می توانید بدون دغدغه و بلافاصله پس از ورود به هلند به هتل محل اقامت تان بروید و استراحت کنید. در غیر این صورت شما بلافاصله پس از ورود به هتل شاید مجبور باشید تا ارز خریداری کنید و سپس به دنبال یک هتل مناسب بروید و پس از بررسی، هتل مورد نظر را رزرو نمایید.

قوانین رزرو هتل های هلند

خوب همان طور که می دانید هر هتلی قوانین مخصوص به خود را دارد. شما هم برای رزرو هتل های هلند باید به این قوانین توجه داشته باشید. برای مثال ممکن است حضور حیوانات خانگی در هتل مورد نظرتان ممنوع باشد. همچنین اگر شما فرد سیگاری یا غیر سیگاری هستید باید برای راحتی اقامت خود از اتاق های افراد مخصوص استفاده کنید. نکته دیگر قوانین برخی هتل ها در مورد خدمات است. برخی خدمات در بعضی هتل ها رایگان هستند و دقیقا همین خدمات در دیگر هتل ها ممکن است با دریافت هزینه اضافی قابل دریافت باشد. پس این موضوع هم می تواند مهم باشد. علاوه بر این برخی هتل های به صورت 24 ساعته رزرو ندارند و شما باید در زمان مشخصی از شبانه روز برای پذیرش به هتل های هلند مراجعه کنید. به طور کلی باید تمام قوانین و نکات را در نظر داشت، تا بتوانید در یک هتل مناسب اقامت بگیرید.

قوانین رزرو هتل های هلند
قوانین رزرو هتل های هلند

هتل NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky

این هتل یکی از هتل های هلند است که 5 ستاره بوده و شاید بتوانیم بگوییم از جمله لوکس ترین هتل های هلند نیز محسوب می شود. اگر به قصد یک سفر تفریحی می خواهید به هلند سفر کنید و از نظر هزینه رزرو هتل مشکلی ندارید، ما به شما این هتل 5 ستاره را پیشنهاد می کنیم که امکانات بسیار خوبی نیز داشته و تنوع اتاق هایش هم بسیار زیاد است.

امکانات هتل:

مبلمان فضای باز، تراس، بلیط جاذبه های گردشگری، حضور حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز است، صندلی چرخدار، اجاره دوچرخه با هزینه اضافی، بوفه دوستانه برای کودکان، بار، رستوران، قهوه، وعده غذایی کودکان، منو رژیم غذایی با هزینه اضافه، اینترنت رایگان در داخل اتاق ها، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی، بلیط حمل و نقل درون شهری، خدمات بلیط، تهویه اتاق ها، سیستم گرمایش اتاق ها، آسانسور، خدمات تفریحی و خانوادگی، کالسکه، شبکه های تلویزیونی کودکان، مرکز نگهداری از کودکان، خدمتکار روزانه، تبدیل ارز، خشکشویی، سرویس اتو، برق کفش، سالن کنفرانس و مهمانی، منطقه سیگار کشیدن، کرایه ماشین، انواع اتاق های دلخواه و ….

هتل های هلند
هتل های هلند

هتل W Amsterdam

دیگر هتل 5 ستاره در هلند که از جمله بهترین هتل های هلند نیز محسوب می شود، هتل W آمستردام است و موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز دارد. جهت رزرو هتل های هلند با آژانس های مسافرتی معتبر در تماس باشید فاصله هتل تا فرودگاه شهر در حدود 11 کیلومتر می باشد و شما در کمتر از 7 دقیقه می توانید به فرودگاه بروید. همچنین سطح دسترسی هتل به مراکز گردشگری و مراکز مهم شهر هم بسیار خوب است.

امکانات هتل:

استخر، اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ کل بدن، بسته های آبگرم، اتاق بخار، مانیکور، پدیکور، اصلاح مو، اسکراب بدن، خدمات آرایش، استخر شیرجه، استخر با منظره، استخر بالای سقف، استخر داخل سالن فصلی، استخر تمام سال، استخر فضای باز، جکوزی، سونا، اجاره دوچرخه، حیوانات خانگی در صورت درخواست، مجاز هستند، تراس، صبحانه در اتاق، نظافت 24 ساعته، اتاق مخصوص افراد سیگاری و غیر سیگاری، رستوران، بار، منوهای رژیم غذایی، اینترنت رایگان، ذخیره سازی چمدان، سرویس اتو، لاندری، مرکز تجاری، امکانات جلسه، تهویه مطبوع، فروشگاه، اتاق های ضد صدا، امکانات برای مهمانان معلول.

هتل W Amsterdam
هتل W Amsterdam

هتل Urban Lodge

اگر به دنبال رزرو هتل های هلند هستید که هم قیمت مناسبی داشته و هم خدمات و امکانات با کیفیت و متنوعی را ارائه کند، ما به شما هتل Urban Lodge را پیشنهاد می کنیم که یکی از هتل های 4 ستاره شهر آمستردام محسوب شده و می تواند پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد.

امکانات هتل:

مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع، بلیط جاذبه های گردشگری، اجاره دوچرخه، قهوه خانه، بار، اسنک بار، رستوران، اینترنت در داخل هتل رایگان، پارکینگ خصوصی با هزینه، پارکینگ امن، پارکینگ خیابانی، خدمتکار روزانه، دستگاه وندینگ، ذخیره سازی چمدان، منطقه ساحلی، خدمات بلیط، بازی های تخته ای، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، جعبه ایمنی، اتاق خانواده، اتاق های غیرسیگاری، امکانات برای معلولین، اتاق آلرژیک.

هتل Urban Lodge
هتل Urban Lodge

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط هلند، ویزای هلند، وقت سفارت هلند، تور هلند و تور اروپا تماس:88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!