تور اسپانیا و پرتغال | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور اسپانیا و پرتغال | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور اسپانیا و پرتغال، دو کشور زیبای پرتغال و اسپانیا  پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است. اگر شما هم به دیدن این دو کشور علاقه دارید، می‌توانید با تور …

دو کشور زیبای پرتغال و اسپانیا  پر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است. اگر شما هم به دیدن این دو کشور علاقه دارید، می‌توانید با تور اسپانیا و پرتغال به این شکور سفر کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال با این مقاله همراه شوید.

تور اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

شما نیز بار‌ها کلمه تور را شنیده‌اید. کلمه تور به معنای سیر و سیاحت است. تور‌های مسافرتی به اکثر نقاط جهان توسط آژانس‌های هواپیمایی برگزار می‌شود. تور‌های مسافرتی شامل اقامت، غذا، گشت و‌گذار، حمل و نقل و… می‌شود. این تور‌ها در قالب بسته‌هایی برای علاقمندان ارائه می‌شوند.

کسانی که دوست دارند در مسافرت رانندگی نکنند و همه امکانات رفاهی برای آن‌ها از قبل رزرو شده باشد، از تور‌های مسافرتی استفاده می‌کنند. همچنین چون در این تور‌ها از راهنما استفاده می‌شود، کسانی که با مقصد آشنایی ندارند یا با زبان آنجا آشنا نیستند نیز گزینه‌های مناسبی برای استفاده از این تور‌ها هستند. حمل و نقل در این تور‌ها می‌تواند بصورت هوایی، ریلی، جاده‌ای یا دریایی باشد.

تور‌های ترکیبی نیز نوعی از تور‌های گردشگری است که در آن بجای سفر به یک کشور، مقصد دو یا چند کشور است که همین باعث جذابیت این تور‌ها شده و بالطبع این تور‌ها قیمت بالاتر و زمان اقامت بالاتری دارند که بسیاری از افراد برای زمان استراحت و مسافرت، این نوع تور را انتخاب می‌کنند.

معرفی تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

تور اسپانیا و پرتغال یکی از پرطرفدارترین تور‌های تفریحی اروپا است که هر ساله توسط برخی از آژانس‌های مسافرتی به علاقمندان ارائه می‌شود. معمولاً این تور به صورت ۱۰ الی ۱۴ روزه برگزار می‌شود. در طول این تور از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دو کشور دیدن به عمل می‌آید.

پرتغال غربی‌ترین کشور اروپاست و به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار، خیابان‌های سنگفرش شده و ساختمان‌های قدیمی همگی باعث جذب گردشگران به این شکور شده است. لیسبون، مرکز کشور پرتغال است و در تور اسپانیا و پرتغال، از این شهر زیبا دیدن می‌شود.

از سوی دیگر کشور اسپانیا که در جنوب قاره‌ی اروپا قرار دارد، یک شکور زیبا با تاریخ و فرهنگی غنی است. مادرید، مرکز کشور اسپانیاست که در تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال از این شهر زیبا دیدن می‌شود. بهترین زمان برای سفر با تور اسپانیا و پرتغال در فصل بهار و تابستان است که این دو کشور هوایی عالی دارند.

معرفی تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

مدارک لازم جهت دریافت ویزای شینگن تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

برای سفر به دو کشور اسپانیا و پرتغال و استفاده از تور اسپانیا پرتغال، باید ابتدا اقدام به گرفتن ویزای شینگن نمایید. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای شینگن به شرح ذیل می‌باشد:

  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس ۳. ۵*۴. ۵ رنگی
  • اصل و ترجمه نمودن همه صفحات شناسنامه به زبان اسپانیایی
  • گواهی تمکن مالی که شامل گردش حساب ۶ ماهه گذشته است که باید با مهر بانک تأیید شود و حداقل موجودی ۵۰ میلیون تومان است.
  • اصل و ترجمه سند مالکیت با زبان اسپانیایی
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی با زبان اسپانیایی
  • برای کارمندان بخش خصوصی مدارک شغلی و بیمه ۶ ماهه آخر که توسط اداره تأمین اجتماعی باید مهر شود.
  • برای کارمندان بخش دولتی مدارک شغلی و حکم کارگزینی و فیش حقوقی سه ماهه آخر
  • برای محصلین گواهی تحصیلی و دانشگاهی و همچنین کارت دانشجویی و برای اساتید کارت هیئت علمی
  • برای صاحبان شرکت‌ها، روزنامه رسمی شرکت و آخرین تغییرات
  • برای بازرگانان جواز کسب بازرگانی
  • بعنوان ضمانت بازگشت از سفر، از هر نفر کودک و بزرگسال مبلغی دریافت می‌شود.

به این نکته توجه نمایید که اگر ویزا توسط کنسولگری صادر نشود، از مبلغ کل تور ۱۲ درصد آن کسر شده و بقیه به مسافر بازمی گردد.

خدمات تحت پوشش تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

تور اسپانیا و پرتغال که توسط آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود، موارد ذیل را شامل می‌شود.

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • صدور ویزای شینگن
  • بیمه مسافرتی
  • پرواز‌های داخلی
  • اقامت در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره همراه با صبحانه
  • گشت‌های داخل شهری به همراه راهنمای فارسی زبان
  • راهنمای محلی جهت گشت مطابق برنامه
  • خدماتی که شامل تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال نمی‌شود
  • هزینه گشت‌های اختیاری که در برنامه تور نمی‌باشد.
  • هزینه ترجمه مدارک که بر عهده شخص مسافر است.
  • هزینه تمبر سفارت که حدود ۷۵ یورو است و بر عهده مسافر است.
  • هزینه ورود به سفارت
  • هزینه غذا‌هایی که خارج از برنامه تور می‌باشد.
  • مالیات هتل‌ها
  • ورودیه اماکنی که توریستی هستند.
خدمات تحت پوشش تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

برنامه اولین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در شروع اولین روز از تور اسپانیا و پرتغال، ابتدا مسافران همگی در فرودگاه جمع می‌شوند تا این سفر رویایی و خاطره‌انگیز آغاز گردد. قبل از پرواز بهتر است خودتان را برای یک سفر عالی و پر از هیجان آماده کنید تا در طول سفر به شما خوش بگذرد. پس از دریافت کارت پرواز و تحویل بار، مسافران به سالن ترانزیت ‌می‌روند و پس از آن سوار پرواز والنسیا می‌شوند.

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا است که شهری تاریخی و زیبا  پر از کلیسا‌ها و برج‌های تاریخی و زیبا است. پس از رسیدن به والنسیا، ابتدا پاسپورت‌ها چک شده و مسافرین بار‌هایشان را تحویل می‌گیرند، سپس به سوی هتل محل اقامت حرکت می‌کنیم. مسافران هر یک به اتاق‌های خود ‌می‌روند تا پس از رفع خستگی از فردا گشت و‌گزار را شروع کنیم.

برنامه دومین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در دومین روز تور اسپانیا و پرتغال، با راهنمای محلی به پارک توریا یکی از بزرگترین و زیباترین پارک‌های والنسیا می‌رویم. این پارک در مرکز شهر قرار دارد و دارای درخت‌ها، آب نما‌ها و گل و گیاهان زیادی است. پس از آن به کلیسای جامع والنسیا می‌رویم.

این کلسیا بسیار زیبا و تاریخی است که درون آن پر از گنج‌های مذهبی و هنری است که در کنار این‌ها، موزه‌ای از نقاشی‌ها و موارد تزیینی نیز وجود دارد. پس از دیدن کلیسا به بازار رنگی و مرکزی والنسیا می‌رویم تا گشت و‌گذاری در آنجا داشته باشیم. در آخر از موزه پرنس فیلیپ دیدن کرده و بقیه روز را در ساحل مالوا روزا می‌گذرانیم.

برنامه دومین روز از تور اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

برنامه سومین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در سومین روز از تور اسپانیا و پرتغال، می‌توانید به تنهایی به مراکزی که راهنما پیشنهاد می‌دهد بروید. امروز روز آخر اقامت در والنسیا است. شما می‌توانید در این روز از برج‌های سرانوس، ساختمان لونخا، پارک پولی فیلو و باغ مونفورته دیدن نمایید. پس از بازدید از هر یک از دیدنی‌های والنسیا، برای صرف شام بهتر است به یکی از بهترین رستوران‌های والنسیا بروید.

برنامه چهارمین روز از تور اسپانیا و پرتغال

امروز و در چهارمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، شهر والنسیا را ترک کرده و به سمت مقصد بعدی که شهر زیبای بارسلون در کشور اسپانیا سات، حرکت می‌کنیم و پس از رسیدن به هتل محل اقامت، می‌توانید استراحتی داشته باشید و پس از آن برای قدم زدن به اطراف هتل بروید. بارسلون دومین شهر بزرگ اسپانیا است. بارسلونا یکی از شهر‌های نواحی ساحلی دریا مدیترانه است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است. البته اکثر فوتبال دوستان ورزشگاه معروف این شهر یعنی نیوکمپ را به خوبی می‌شناسند.

برنامه چهارمین روز از تور اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

برنامه پنجمین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در پنجمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، پس از صرف صبحانه ابتدا به خانه‌های کازا میلا و  کازا باتیو که توسط گائودی طراحی شده است می‌رویم.

سپس در خیابان رامبلا و میدان کاتالونیا قدمی‌زده و سپس به پارک معروف بارسلون یعنی گوئل می‌رویم. این پارک یکی از بزرگترین سازه‌های معماری در جنوب اروپا بشمار می‌رود. این پارک بر روی تپه واقع شده است و دارای دو عمارت با ورودی‌های متفاوت است. زیبایی و عظمت این پارک مثال زدنی نیست. در آخر شب به ساحل زیبای بارسلون نیز سری می‌زنیم.

برنامه ششمین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در ششمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، به دیدن کلیسای ساگرادا‌فامیلیا می‌رویم. این کلیسا یک بنای عظیم و باشکوه است. این بنا که توسط گائودی معمار معروف، ساخته شده است هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را برای بازدید به آنجا می‌کشاند. این کلیسا با مجسمه‌های درهم تنیده شده تزیین شده است و موزه‌ای از آثار گائودی نیز برای علاقمندان در طبقه زیرین کلیسا وجود دارد.

برنامه هفتمین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در هفتمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، شما آزاد هستید که به جا‌هایی که دوست دارید بروید. دیدن موزه‌های پیکاسو و خوان میرو و به طرفداران فوتبال بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌توانید به مرکز خرید لاروکا رفته یا به تاراکونا که یکی از شهر‌های تاریخی و زیبای بارسلون است، بروید.

برنامه هشتمن روز از تور اسپانیا و پرتغال

در هشتمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، باید اسپانیا را به مقصد پرتغال ترک نماییم. هتل را ترک کرده و به فرودگاه می‌رویم. پس از تأیید پاسپورت و مطابقت دادن مدارک هویتی شما توسط فرودگاه، اسپانیا را به مقصد پورتو، دومین شهر بزرگ پرتغال، ترک می‌کنیم. پس از رسیدن به هتل می‌توانید در اطراف هتل گشتی بزنید.

برنامه نهمین روز از تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

در نهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، ما در شهر زیبای پورتو هستیم. شهر پورتو یکی از قطب‌های اقتصادی مهم در کشور پرتغال است. در این روز همراه با راهنمای محلی از برج کلریگوس، قصر دا بولسا، محله ریبیرا و کلیسای جامع پورتو دیدن می‌نماییم. بقیه روز را نیز می‌توانید خودتان به جا‌هایی که دوست دارید بروید.

برنامه دهمین روز از تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

در دهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال از سایر جا‌های دیدنی پورتو مانند کلیسای سائو فرانسیسکو، خانه موسیقی پورتو، ‌ایستگاه  قطار سائو بنتو و کتابفروشی للو و ارمائو دیدن می‌نماییم. در‌ایستگاه قطار می‌توانید واگن‌های قدیمی را که بسیار جالب هستند، مشاهده نمایید. برای شام هم می‌توانید به یکی  از بهترین رستوران‌های پورتو بروید و طعم واقعی یک غذای پرتغالی را بچشید.

برنامه یازدهمین روز از تور ترکیبی اسپانیا و پرتغال

در یازدهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، پورتو را به سمت شهر زیبای لیسبون ترک می‌نماییم. شهر لیسبون در سواحل اقیانوس واقع شده است و شهری پر از موزه‌ها، پارک‌ها و سواحل زیبا است. این شهر پر از شکوفه‌های زیبا و طبیعت بکر و آب و هوایی فوق‌العاده است. پس از رسیدن به هتل می‌توانید به پیشنهاد راهنمای تور گشتی در اطراف بزنید.

برنامه دوازدهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در دوازدهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال که در شهر زیبا و تاریخی لیسبون هستیم برای گشت و‌گذار به مناطق تاریخی مانند صومعه جرونیموی مقدس، برج بلم، تئاتر ملی لیسبون، طاق آگوستو و میدان روسیو می‌رویم و از دیدن آن‌ها لذت می‌بریم. برج بلم یکی از تاریخی‌ترین قسمت‌های دیدنی لیسبون است که دارای چندین اتاق زیباست که می‌توانید در آنجا مناظر سواحل زیبا و قسمت غربی شهر را مشاهده نمایید.

برنامه دوازدهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

در پایان روز می‌توایند در ساحل زیبا لیسبون گشتی بزنید. در سواحل لیسبون پرندگانی زیبا وجود دارند که برخی از افراد در سرتاسر دنیا برای دیدن این پرندگان به لیسبون سفر می‌کنند. در فصل زمستان اگر به سواحل زیبای لیسبون بروید، لک لک‌های براق، فلامینگو‌های صورتی، مرغ باتلاق بنفش و سایر پرندگان نایاب را می‌توانید از نزدیک مشاهده نمایید.

برنامه سیزدهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال

در سیزدهمین روز از تور اسپانیا و پرتغال، می‌توانید به جا‌هایی که در روز قبل نتوانستید بروید، سری بزنید.   می‌توانید از میدان رستاورادوریس که یکی از میدان‌های قدیمی و تاریخی شهر است بازدیدی داشته باشید. همچنین می‌توانید از پارک ادوارد هفتم که پارکی بسیار زیبا با قسمت‌های دیدنی است، بازدید نمایید. آسانسور سانتا ژوستا و سینترا از دیگر جا‌هایی هستند که می‌توانید روز آخر اقامت در لیسبون را به آنجا بروید. همچنین می‌توانید برای خرید کردن به مراکز خرید شیک و مدرن این شهر بروید.

برنامه روز چهاردهم از تور اسپانیا و پرتغال

در روز چهاردهم از تور اسپانیا و پرتغال، به پایان سفر رسیده‌ایم. در روز چهاردهم لیسبون را به سمت شهر تهران ترک می‌کنیم. پس از تحویل هتل و رفتن به فرودگاه، به بخش کنترل پاسپورت و تحویل بار رفته و سپس پاسپورت‌ها را جهت کنترل در سفارت به راهنمای تور تحویل می‌دهید. پس از سوار شدن به هواپیما و رسیدن به فرودگاه شهر تهران، از همسفران خوب خود خداحافظی نمایید.

چهارده روز سفری خاطره‌انگیز و زیبا برای کسانی که دنبال آرامش و دیدن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دو کشور اسپانیا و پرتغال هستند، می‌تواند بسیار عالی و رویایی باشد. پس از سفر می‌توانید با روحیه‌ای شاد و عالی زندگی را پیش روی بگذرانید. این سفر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برنامه روز چهاردهم از تور اسپانیا و پرتغال | یوروپ تورز

سوالات متداول تور اسپانیا و پرتغال

تور مسافرتی چیست؟

تور‌های مسافرتی به اکثر نقاط جهان توسط آژانس‌های هواپیمایی برگزار می‌شود. تور‌های مسافرتی شامل اقامت، غذا، گشت و‌گذار، حمل و نقل و… می‌شود. این تور‌ها در قالب بسته‌هایی برای علاقمندان ارائه می‌شوند.

تور اسپانیا و پرتغال چیست؟

تور اسپانیا و پرتغال یکی از پرطرفدارترین تور‌های تفریحی اروپا است که هر ساله توسط برخی از آژانس‌های مسافرتی به علاقمندان ارائه می‌شود. معمولاً این تور به صورت ۱۰ الی ۱۴ روزه برگزار می‌شود. در طول این تور از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دو کشور دیدن به عمل می‌آید.

چه زمانی بهترین زمان برای تور اسپانیا و پرتغال است؟

بهترین زمان برای سفر با تور اسپانیا و پرتغال در فصل بهار و تابستان است که این دو کشور هوایی عالی دارند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!