چگونه ویزای توریستی اسپانیا را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای توریستی اسپانیا را دریافت نمائیم؟

ویزای توریستی اسپانیا، می بایست قوانین به درستی دنبال شود. در واقع اخذ این ویزا باید با هدف گردشگری صورت پذیرد و فرد باید طبق زمان تعیین شده بازگردد.

اسپانیا یکی از کشور‌های اروپایی بوده و در قسمت جنوب غربی این قاره قرار دارد. این کشور عضو پیمان شینگن است و برای بازدید از آن نیاز به اخذ ویزای توریستی اسپانیا می‌باشد. برای دریافت ویزای‌توریستی اسپانیا می‌بایست یک سری از قوانین به درستی رعایت شود.

ویزای توریستی اسپانیا | یوروپ تورز

آشنایی با ویزای توریستی اسپانیا

به طور کلی برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا می‌بایست قوانین به درستی دنبال شود. در واقع اخذ این ویزا باید با هدف گردشگری صورت پذیرد و فرد باید طبق زمان تعیین شده بازگردد. سختگیری‌هایی که برای اخذ ویزای‌توریستی اسپانیا دیده می‌شود تنها برای اطمینان از بازگشت فرد بوده و این موضوع از طریق شفاف‌سازی مدارک صورت می‌پذیرد.

در مرحله اول برای اخذ ویزای‌توریستی اسپانیا می‌بایست فرم تقاضای ویزا به درستی پر شود، این فرم خود شامل دو بخش است، یک بخش نیاز به پر نمودن اطلاعات شخصی داشته و بخش دوم دال بر مدارک موجود است. این فرم می‌بایست در دو نسخه تهیه شود و در زمان مصاحبه به همراه سایر مدارک عرضه شود. افرادی که به صورت خانوادگی سفر می‌نمایند  باید این فرم را به صورت جداگانه پر نمایند و هر فرد می‌بایست دو نسخه از این را تکمیل نماید.

ویزای توریستی اسپانیا و مدارک مورد نیاز

مدارکی که برای ویزای توریستی اسپانیا نیاز است در ابتدا باید به درستی تهیه و تنظیم شود. گذرنامه فرد باید حداقل شش ماه پس از زمانی که برای ویزا درخواست داده است اعتبار داشته باشد. عکس رنگی که برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا نیاز است باید دارای زمینه سفید باشد.

آدرس محل کار و همینطور محل زندگی باید به صورت دقیق قید شود، این موضوع قطعاً از سوی تیم‌های بررسی پیگیری خواهد شد. وضعیت اجتماعی فرد باید به درستی بررسی شود، این موضوع با استفاده از تمکن مالی صورت می‌پذیرد. اگر فرد متقاضی کارمند دولت باشد باید آخرین حکم جایگزینی کارمند به درستی ترجمه شده و عرضه شود. برای کارمندان بخش خصوصی گواهی اشتغال یک ضرورت محسوب می‌شود.

رزومه افراد باید در دو سری به زبان انگلیسی ترجمه و کپی شود. توجه نمایید که یک سری از مدارک تنها در بعضی از ویزا‌ها مورد نیاز بوده و شامل شرایط اخذ ویزای تمامی کشور‌ها نمی‌باشند. عموماً برای ویزای توریستی اسپانیا کمی مدارک بیشتری نیاز است.

دانشجویان می‌بایست کارت بین‌المللی دانشجویی و همینطور کارت عضو هیئت علمی (در صورت موجود) همراه‌شان باشد. افرادی که دارای مشاغل آزاد هستند حتماً باید جواز کسب و یا کارت بازرگانی را به همراه داشته باشند.

ویزای توریستی اسپانیا و مدارک تکمیلی

پرینت حساب بانکی یکی از مسائل بسیار مهمی بوده که قطعاً باید بر روی سربرگ انگلیسی مهر شود. در این پرینت عملیات آخرین ماه حساب بانکی مشخص می‌شود. سند مالکیت منزل و یا زمین از مسائلی است که در صورت ارائه می‌تواند تأثیرگذار باشد. موضوع بسیار مهم برای ویزای توریستی اسپانیا رزرو بلیط هواپیما و زمان دقیق و رفت و برگشت است. ارائه فاکتور پرداخت شده از سوی هتل نیز می‌تواند یک روش مؤثر برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا باشد.

موضوعی که  نیاز است به درستی بررسی شود بیمه نامه پزشکی است، متقاضیان باید بیمه مسافرت فردی و همینطور جمعی داشته باشند. این بیمه هزینه احتمالی برای مراقبت‌های پزشکی و همینطور هزینه‌های بیمارستانی را ضمانت می‌نماید. این بیمه دارای حداقل مشخصی بوده و نمی‌توان کمتر از حد تعیین شده اقدام به اخذ این بیمه نمود.

نکات ضروری برای ویزای توریستی اسپانیا

عده‌ای در روز مصاحبه تنها مدارک اصلی را به همراه می‌برند و این موضوع سبب می‌شود که کارشان به تعویق بیفتد، در نظر داشته باشید که در روز مصاحبه مدارک شما بررسی شده و در صورت پذیرش می‌بایست کپی آن‌ها در پرونده شما قرار داده شود و مدرک اصلی به شما بازگرداننده می‌شود (شما به اصل مدرک خود نیاز دارید! ). این مدارک باید با ترجمه استاندارد همراه باشد و مدارک فارسی غیر قابل بررسی می‌باشد. کپی مدارک داده شده در صورتی که شما پذیرش نشوید قابل بازگشت نخواهد شد.

در ماه‌های تابستان و همینطور قبل از تعطیلات نوروز متقاضیان برای ویزای توریستی اسپانیا به بیشترین تعداد خود می‌رسند بنابراین بهتر است کمی زودتر برای نوبت‌گیری اقدام نمایید، گاه دیده شده مصاحبه افراد چند هفته پس از ثبت نام صورت می‌پذیرد.

زمان لازم برای صدور ویزای توریستی اسپانیا عموماً متغیر اعلام شده است. به عنوان مثال برای بررسی مدارک اولیه گاه دو هفته زمان نیاز خواهد بود تا مدارک بررسی شود. برای صدور قطعی نیاز به زمان چند هفته‌ای می‌باشد. این روال در نهایت شش هفته پس از تحویل مدارک مشخص خواهد شد. هزینه صدور ویزای توریستی اسپانیا باید به صورت نقدی پرداخت شود دقت نمایید که این مبلغ حتی اگر مدارک شما مورد تأیید واقع نشود قابل عودت نمی‌باشد.

نکات ضروری برای ویزای توریستی اسپانیا | یوروپ تورز

ویزای توریستی اسپانیا و مدارک تأثیرگذار

گاه دیده می‌شود که با وجود تمامی مدارک موجود باز هم اخذ ویزای توریستی اسپانیا دچار مشکل می‌شود و عدم پذیرش صورت می‌گیرد. یکی از جریاناتی که در این بین قابل بررسی است وجود دعوتنامه می‌باشد. در واقع دعوت نامه یک مدرک تکمیلی و البته بسیار پر اهمیت است. در دعوتنامه توریستی قید می‌شود که فرد متقاضی برای بازدید از کشور اسپانیا رفته و قصد او تنها گشت و‌گذار می‌باشد. این دعوتنامه باید به صورت شفاف مشخص نماید که فرد در محل زندگی فرد مقیم اسپانیا اقامت می‌نماید و می‌بایست آدرس آن با ذکر مدارک قید شود. ویزای اسپانیا دارای ارزش بسیار بالایی بوده و یک سری قوانین سختگیرانه‌تری برای آن دیده می‌شود.

اگر از توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستید فردی که دعوتنامه را تنظیم می‌نماید می‌تواند قید کند که شما را ساپورت مالی می‌نماید، این موضوع در تصمیم نهایی تیم‌های بررسی نقش بسیار مهمی دارد. خوشبختانه این دعوت نامه نیاز هزینه نداشته و به سادگی به دست فرد متقاضی خواهد رسید.

چگونه ویزای توریستی اسپانیا بگیریم؟

آیا اخذ ویزای توریستی اسپانیا کار دشواری است؟ فردی که از موقعیت مالی دشواری برخوردار است چطور می‌توان ویزای توریستی اسپانیا را دریافت نماید؟ آیا می‌توان این ویزا را در سریع‌ترین زمان ممکن اخذ نمود؟

سؤالاتی که بار‌ها از سوی افراد مختلفی پرسیده می‌شود. دقت نمایید که شما با رعایت مراحل اخذ ویزای توریستی اسپانیا به سادگی می‌توانید این ویزا را دریافت نمایید. افرادی که دارای گردش مالی قابل قبول برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا نیستند می‌بایست از یک طریقی این گزینه را اعمال نمایند یک گزینه پیشنهادی دعوت نامه بوده که در آن قید می‌شود فرد ارسال‌کننده دعوت نامه می‌تواند شما را ساپورت مالی نماید.

سرعت بخشیدن به زمان اخذ ویزای اسپانیا بستگی به فصل سفر شما دارد عموماً فصل پاییز زمان مناسبی برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا به صورت سریع می‌باشد و شاید این سرعت در فصل تابستان کمی عجیب به نظر برسد.

شرایط مصاحبه ویزای توریستی اسپانیا

در ابتدا دقت نمایید که در روز مصاحبه حتماً ۲۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده حاضر باشی، د در این تایم ضمن کنترل نمودن مدارک اولیه می‌توانید به یک آرامش دست یابید. افرادی که تنها قصد بازدید از اسپانیا دارند قطعاً نباید در روز مصاحبه مضطرب باشند زیرا هیچ گزینه خلاف قانونی را به همراه ندارند. تأکید بر هدف خود داشته باشید، شما باید با قدرت تکرار نمایید که یک جاذبه گردشگری در اسپانیا برایتان بسیار جالب است و قصد بازدید از آن را دارید و این موضوع را با خلوص نیت مطرح کنید. در روز مصاحبه از لباس‌های رسمی و موجه استفاده نمایید.

ویزای توریستی اسپانیا و اقامت دائم بگیرم

در واقع شما نمی‌توانید با ویزای توریستی اسپانیا اقامت دائم در این کشور را کسب نمایید اما سفر به اسپانیا در قالب توریستی می‌تواند به شما این امکان را بدهد که یک فرصت شغلی‌ایده‌آل ایجاد نمایید و سپس به سراغ  اخذ ویزای کار اسپانیا برای اقامت دائم در این منطقه بیایید ویزای توریستی اسپانیا تنها به شما اجازه بازدید از این منطقه را می‌دهد و به نوعی سبب می‌شود بتوانید با دید بازتر به ویزای کار این کشور بیندیشید.

قوانین ویزای توریستی اسپانیا

به طور کلی مدارک کاری و تحصیلی که برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا دیده می‌شود به نسبت سایر کشور‌ها بیشتر است و این موضوع به دلیل قوانین این کشور است. توجه کنید که در ویزای توریستی اسپانیا دقیقاً باید مشخص شود که شما دلیلی برای بازگشت به کشور خود دارید و در صورت عدم شفاف بودن این گزینه کامل‌ترین مدارک نیز رد خواهند شد.

قوانین ویزای توریستی اسپانیا | یوروپ تورز

جمع‌ بندی در خصوص ویزای توریستی اسپانیا

مدارک و شرایط برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا تا حد بسیاری مشابه سایر کشور‌ها بوده و شاید کمی سختتر باشد. این موضوع در نهایت سبب می‌شود که با خیال جمع به این کشور سفر نمایید.


سوالات متداول ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا دارای چه شرایطی است؟

به طور کلی برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا می بایست قوانین به درستی دنبال شود. در واقع اخذ این ویزا باید با هدف گردشگری صورت پذیرد و فرد باید طبق زمان تعیین شده بازگردد.

مرحله ی اول درخواست ویزای توریستی اسپانیا چیست؟

در مرحله اول برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا می بایست فرم تقاضای ویزا به درستی پر شود، این فرم خود شامل دو بخش است، یک بخش نیاز به پر نمودن اطلاعات شخصی داشته و بخش دوم دال بر مدارک موجود است. این فرم می بایست در دو نسخه تهیه شود و در زمان مصاحبه به همراه سایر مدارک عرضه شود.

مهم ترین مدارک برای دریافت ویزای توریستی چیست؟

مدارکی که برای ویزای توریستی نیاز است در ابتدا باید به درستی تهیه و تنظیم شود. گذرنامه فرد باید حداقل شش ماه پس از زمانی که برای ویزا درخواست داده است اعتبار داشته باشد. عکس رنگی که برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا نیاز است باید دارای زمینه سفید باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!